Johan Kjellsson

Johan Kjellsson

Johan Kjellsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Johan Kjellsson har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Johan Kjellsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 372 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Kjellsson har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

372 omdömen om Johan Kjellsson

Sedan starten hos Reco 2014
Göran K
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Ramdala

Ett mycket bra bemötande av en trevlig och kunnig fastighetsmäklare.

Svar från Johan Kjellsson

Hej Göran. Tack för fint omdöme från dig och tack för trevligt samarbete i samband med er försäljning. På återseende och önskar dig en fin vår! Med varma hälsningar Johan

Kristoffer H
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Lyckeby

Bra på att återkoppla samt lugn och proffsig i bemötandet. Känns väldigt kunnig inom området och det kändes tryggt med Johan som mäklare.

Svar från Johan Kjellsson

Hej Kristoffer! Härligt att höra att ni upplevt ert fastighetsköp tryggt och säkert. Tack för ett hittils fint samarbete i samband med ert köp och jag är säker på att ni kommer att trivas toppen i ert nya boende. På återseende och ha en härlig vår! Med vänliga hälsningar Johan

Jacob S
Lyckeby

En mycket trevlig mäklare. Gav bra och snabb återkoppling när vi hade frågor. Levererade efterfrågat behov. Gav beröm till oss vid visningar vi hade. Kändes tryggt att lämna försäljningen av vårat hus till Johan! Kommer rekommendera honom till vänner o bekanta som ska köpa eller sälja bostad

Svar från Johan Kjellsson

Tack Jacob för ditt fina omdöme. Kul att höra att nu upplevde er försälning på ett tryggt och bra sätt, det är viktigt för mig i mitt arbete att ni känner så. Uppskattar att ni framöver vill rekommendera mig vidare! Önskar er lycka till i ert nya boende, kommer bli toppen för er! På återsende och önskar er en härlig vår! Med varma hälsningar Johan

Julia Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Trossö

Ett toppen-samarbete! Stort intresse på lägenheten som resulterade i snabb affär. Nöjd!

Svar från Johan Kjellsson

Hej Julia. Tack så mycket för ditt fina omdöme. Uppskattar också vårt trevliga och smidiga samarbete i samband med försäljinngen av er fina lägenhet. Lycka till i ert hus och på återseende! Med soliga hälsningar Johan

Bengt A
Holmsjö

Johan Kjellsson såg till att försäljningen bedrevs på ett utomordentlig sätt. Bemötte alla intrssenter på bra sätt .

Svar från Johan Kjellsson

Hej Bengt. Tack för det fina omdömet Bengt. Jag tackar för ett bra och smidigt samarbete i samband med er försäljning, uppskattat från min sida. Lycka till i ert kommande boende, kommer bli toppen för er. På återseende! Med vänliga hälsningar Johan

Stefanos A
Spjutsbygd

En bra och mycket trevlig mäklare. Gjorde affären väldigt enkel och smidig. Mycket hjälpsam vid frågor och får svar snabbt.

Svar från Johan Kjellsson

Hej Stefanos. Tack för ditt trevliga omdöme och kul att höra att ni upplevde en enkelhet och smidighet i affären. Jag hoppas och tror att ni kommer trivas i ert nya boende. Stort lycka till! På återseende och väl mött på tillträdesdagen! Med vänliga hälsningar Johan

Jonas L
Holmsjö

snabba svar och kunnig i sitt arbete, trevligt bemötande

Svar från Johan Kjellsson

Hej Jonas, Tack för ditt fina omdöme och tack för gott samarbete i samband med ert köp. Lycka till med fastigheten och på snart återseende. Med vänliga hälsningar Johan

Gunn-Britt H
Senoren

Försäljningen gick väldigt bra på kontoret i Karlskrona. Mäklaren tog sej mycket tid under detta sammanträffande. Hade nog önskat flera visningar efter 2 - 3 månader efter första visningen då det var så många som kom och kolla på fastigheten. Mäklaren var lugn och förstående vid de första mötena så det verkade bra

Svar från Johan Kjellsson

Hej Gunn-Britt. Tack för ditt trevliga omdöme och tack för gott samarbete i samband med er försäljning. Försäljningen tog sin tid och kul att vi fann en trevlig köpare till er fastighet. Allt gott! Med vänliga hälsningar Johan

Robert S
Spandelstorp

Vi valde Johan för att det va klara besked, han säger inte bara det man vill höra o är iinställsam utan säger ärligt vad han tycker. Detta uppskattar vi. Johan har också varit lätt att få tag på och inte så trögt formell , utan han får processen att flyta på . Vi skulle gärna rekommendera Johan till våra vänner o släktingar som går i sälj / köp tankar !

Svar från Johan Kjellsson

Tack Robert för det trevliga omdöme! Har uppskattat vårt samarbete i samband med er försäljning som jag upplevt rak, smidig och trevlig. Stort lycka till med ert nya boende, kommer bli toppen! Med vänliga hälsningar Johan

Max N
Rödeby

på ett bra sätt utan tvekan jag var lite tveksam till försäljningen men vi lyckades tack Johan nervöst men många tack åter igen Max

Svar från Johan Kjellsson

Hej Max. Tack för att du tagit dig tid att lämna ett trevligt omdöme. Har uppskattat vårt öppna och glada samarbete i samband med din försäljning. Lycka till med ditt kommande boende och på återseende! Med vänliga hälsningar Johan