Maja Håkansson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Maja Håkansson har varit registrerad mäklare sedan 2010-09. Maja Håkansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.8. Maja Håkansson har haft 2 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 24 Läs vad Maja Håkansson

• skrev om Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2021-07-25
    Professionell, lyhörd och trevlig!
  • skrev om Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2021-07-24
    Superproffsigt bemötande på alla sätt och vis - var rädda om henne!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Lyckeby
    2020-10-04
    Tycker Maja sköter sitt jobb på ett professionellt sätt. Vänlig och tillmötesgående. Rar tjej önskar henne lycka till.
    Lena! Tack snälla för ditt fina omdöme, hoppas flytten gått bra och att du kommer trivas i din nya bostad :)
    • Trossö
    2020-10-03
    Jag har köpt en lägenhet genom Majas förmedling. Maja skötte sin uppgift på ett professionellt och bra sätt.
    Tack Peter för fint omdöme. Stort lycka till i din nya bostad.
    2020-08-26
    Väldigt trevlig säljare och erfaren i sin karriär. Vill väl om både köpare och säljare. Håller en uppdaterad så fort någonting hänt.
    Tack David och tack för ditt trevliga bemötande. Lycka till i din nya, fina bostad. :) Maja Håkansson
    • Trossö
    2020-08-19
    Fruktansvärt snabb och smidigt affär och lätt att prata med!
    Tack desamma, vad roligt att läsa! :) Hoppas ni kommer trivas bra i er nya, fina bostad.
    Maja Håkansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-08-16
    Liten lägenhet, typ studentbostad. Mycket har hänt sedan vi köpt den för ca 3 år sedan. Maja har hjälpt till i denna process så jag är nöjd av att vi får att avslut. Maja är väldigt trevlig och bemöter mig som kund på ett mycket professionellt sätt.
    Vad roligt att läsa ditt fina omdöme! Tack för ett trevligt samarbete.
    • Hästö
    2020-08-02
    Maja har gjort ett mycket bra arbete. Hon bryr sig både säljare och köpare Proffsigt bemötande.
    Tack Roger för ditt fina omdöme. Fortsatt trevlig sommar :)
    2020-07-31
    Såld bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande med god och smidig kommunikation!
    Tack Tommy med familj för ett smidigt och trevligt samarbete! Fortsatt trevlig sommar :)
    2020-06-19
    Fantastisk mäklare som har hjälpt med allt, så tacksam för att ha haft Maja.
    Vad glad jag blir! Tack för era fina ord! :) Stort lycka till med er nya, fina bostad och trevlig sommar.