Maja Håkansson
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 11 Läs vad Maja Håkansson

• Emil L sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-02-01

Pantarholmen
    Allting har funkat grymt och hon har vart jätte hjälpsam kring hela processen! Läs mer
    2020-02-03 Maja H svarar Emil L
    Tack Emil för ditt fina omdöme. Tack även för ett trevligt, lättsamt och mycket bra samarbete.
    Ta hand om dig!
    /Maja
  • Bengt L sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-01-31

Trossö
    Vi har sålt en bostadsrätt från 1906 med centralt läge. Hanterades snabbt och professionellt. Mycket bra! Läs mer
    2020-01-31 Maja H svarar Bengt L
    Tack för ert förtroende och trevliga samarbete :)
    /Maja
  • Marianne J köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-01-15

Vi har köpt lägenhet i samarbete med Fastighetsbyrån. Vi fick bra bemötande och professionell service och är nöjda med samarbetet. Läs mer
    2020-01-15 Maja H svarar Marianne J
    Tack Marianne för ditt omdöme. Lycka till med nya bostaden :)
    /Maja
  • Agneta A köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-01-14

Trossö
    Mäklaren hade tid när jag ville och skötte affären snabbt köpt en etta inne i stannar Läs mer
    2020-01-14 Maja H svarar Agneta A
    Lycka till med din nya bostad Agneta och tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme.
    /Maja
  • Margareta A sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-12-30

Mycket nöjd med Maja. Hon var snabb och engagerade sig. Sålde vår bostadsrätt på 3 dagar. Vi blev nöjda med försäljningen och fick bra betalt. Läs mer
    2020-01-02 Maja H svarar Margareta A
    Tack Maggan och Kjell för ert förtroende och ett smidigt samarbete.
    /Maja
  • Ann-christine K köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-12-13

Trossö
    Har köpt en etta i centrala Karlskrona.
    Blev bemött på ett proffsigt sätt som ingav förtroende.
    Hon återkom snabbt om hon inte precis då var tillgänglig, när jag ringde och hade frågor
    En mycket engagerad och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-12-13 Maja H svarar Ann-christine K
    Tack snälla Ann-Christine för ditt fina omdöme och för ett alltid lika trevligt bemötande.
    /Maja
  • Alok M köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-10-29

Trossö
    Maja really helped me in very short duration by understanding the exact requirement from me and by showing the appropriate apartments.

She helped me during the agreement signature tenure by letting me know the next steps to follow.

I really recommend her and would like to thank her for all the support and extended help she provided. Läs mer
    2019-10-29 Maja H svarar Alok M
    Thanks for your kind words.
    Good luck with your new home, hope you will enjoy it.

Best regards.
    Maja
  • Thomas S köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-10-07

Trossö
    Mitt köp av bostadsrättslgh gick smidigt och informationen från Maja var mycket användbar och bra. Läs mer
    2019-10-09 Maja H svarar Thomas S
    Tack Thomas. Jag hoppas du kommer trivas bra i din nya, fina bostad :)
  • Ebrahim P
    Ebrahim P sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-08-22

Trossö
    Hon var snäll,trygghet, snabb med omfattande förståelse. Läs mer
    2019-08-23 Maja H svarar Ebrahim P
    Tack för ert förtroende och trevliga samarbete. Lycka till i ert framtid hus.
    /Maja
  • Marcus B sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-08-21

Trossö
    Professionellt bemötande och alltid glad och trevlig. Maja gjorde ett mycket bra jobb under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2019-08-21 Maja H svarar Marcus B
    Vad roligt att läsa!
    Tack själv för ditt förtroende och ett mycket roligt och bra samarbete.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson