Maja Håkansson
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 17 Läs vad Maja Håkansson

• Roger N sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-08-02

Hästö
    Maja har gjort ett mycket bra arbete. Hon bryr sig både säljare och köpare Proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-08-03 Maja H svarar Roger N
    Tack Roger för ditt fina omdöme. Fortsatt trevlig sommar :)
    /Maja
  • Tommy S sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-07-31

Pantarholmen
    Såld bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande med god och smidig kommunikation! Läs mer
    2020-08-02 Maja H svarar Tommy S
    Tack Tommy med familj för ett smidigt och trevligt samarbete! Fortsatt trevlig sommar :)
    /Maja
  • Tim Å köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-19

Pantarholmen
    Fantastisk mäklare som har hjälpt med allt, så tacksam för att ha haft Maja. Läs mer
    2020-06-22 Maja H svarar Tim Å
    Vad glad jag blir! Tack för era fina ord! :) Stort lycka till med er nya, fina bostad och trevlig sommar.
  • Marie J
    Marie J sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-13

3:a
    Lyckeby
    Sålt en bostadsrätt med bra resultat. Uppskattar mäklarens ärlighet och bemötande. Mycket nöjd hur det hela har skötts. Läs mer
    2020-06-15 Maja H svarar Marie J
    Tack Marie för ert förtroende och trevliga samarbete. Lycka till i er framtida bostad.
    /Maja
  • Lars G sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-07

Pantarholmen
    Maja Håkansson har stort engagemang såväl i den service och det bemöta de som jag fick som säljare som i hur hon drev försäljningen. Jag fick återkoppling i realtid om hur försäljningen förlöpte. Kan verkligen rekommendera Maja! Läs mer
    2020-06-07 Maja H svarar Lars G
    Vad roligt att läsa ditt fina omdöme Lars! Tack för ett trevligt och mycket bra samarbete.
    /Maja
  • Tord G sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-05-19

Björkholmen
    Sålt lägenhet .
    Blev bra bemötta av mäklaren som vi uppfattade som kunnig och professionell.

Vi tycker att det flutit på bra sen första kontakten till avslutad affär! Läs mer
    2020-05-19 Maja H svarar Tord G
    Tack för ert fina omdöme! Det har varit ett mycket trevligt och bra samarbete under hela processen :)
    Ta hand om er.
    /Maja
  • Emil L sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-02-01

Pantarholmen
    Allting har funkat grymt och hon har vart jätte hjälpsam kring hela processen! Läs mer
    2020-02-03 Maja H svarar Emil L
    Tack Emil för ditt fina omdöme. Tack även för ett trevligt, lättsamt och mycket bra samarbete.
    Ta hand om dig!
    /Maja
  • Bengt L sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-01-31

Trossö
    Vi har sålt en bostadsrätt från 1906 med centralt läge. Hanterades snabbt och professionellt. Mycket bra! Läs mer
    2020-01-31 Maja H svarar Bengt L
    Tack för ert förtroende och trevliga samarbete :)
    /Maja
  • Marianne J köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-01-15

3:a
    Vi har köpt lägenhet i samarbete med Fastighetsbyrån. Vi fick bra bemötande och professionell service och är nöjda med samarbetet. Läs mer
    2020-01-15 Maja H svarar Marianne J
    Tack Marianne för ditt omdöme. Lycka till med nya bostaden :)
    /Maja
  • Agneta A köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-01-14

Trossö
    Mäklaren hade tid när jag ville och skötte affären snabbt köpt en etta inne i stannar Läs mer
    2020-01-14 Maja H svarar Agneta A
    Lycka till med din nya bostad Agneta och tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson