Läs vad 22 Läs vad Maja Håkansson

• 2020-10-04
    Tycker Maja sköter sitt jobb på ett professionellt sätt. Vänlig och tillmötesgående. Rar tjej önskar henne lycka till.
    Lena H
    • 74.2 m²
    • Lyckeby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Lena! Tack snälla för ditt fina omdöme, hoppas flytten gått bra och att du kommer trivas i din nya bostad :) /Maja

• 2020-10-03
    Jag har köpt en lägenhet genom Majas förmedling. Maja skötte sin uppgift på ett professionellt och bra sätt.
    Peter R
    • 105.0 m²
    • Trossö
    Tack Peter för fint omdöme. Stort lycka till i din nya bostad. /Maja

• 2020-08-26
    Väldigt trevlig säljare och erfaren i sin karriär. Vill väl om både köpare och säljare. Håller en uppdaterad så fort någonting hänt.
    David T
    • 41.8 m²
    • Pantarholmen
    Tack David och tack för ditt trevliga bemötande. Lycka till i din nya, fina bostad. :)

• 2020-08-19
    Fruktansvärt snabb och smidigt affär och lätt att prata med!
    Filip A
    • 72.0 m²
    • Trossö
    Tack desamma, vad roligt att läsa! :) Hoppas ni kommer trivas bra i er nya, fina bostad. /Maja

• 2020-08-16
    Liten lägenhet, typ studentbostad. Mycket har hänt sedan vi köpt den för ca 3 år sedan. Maja har hjälpt till i denna process så jag är nöjd av att vi får att avslut. Maja är väldigt trevlig och bemöter mig som kund på ett mycket professionellt sätt.
    Ulf N
    • 37.0 m²
    • Pantarholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vad roligt att läsa ditt fina omdöme! Tack för ett trevligt samarbete. /Maja

• 2020-08-02
    Maja har gjort ett mycket bra arbete. Hon bryr sig både säljare och köpare Proffsigt bemötande.
    Roger N
    • 35.5 m²
    • Hästö
    Tack Roger för ditt fina omdöme. Fortsatt trevlig sommar :) /Maja

• 2020-07-31
    Såld bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande med god och smidig kommunikation!
    Tommy S
    • 32.0 m²
    • Pantarholmen
    Tack Tommy med familj för ett smidigt och trevligt samarbete! Fortsatt trevlig sommar :) /Maja

• 2020-06-19
    Fantastisk mäklare som har hjälpt med allt, så tacksam för att ha haft Maja.
    Tim Å
    • 39.5 m²
    • Pantarholmen
    Vad glad jag blir! Tack för era fina ord! :) Stort lycka till med er nya, fina bostad och trevlig sommar. /Maja

• 2020-06-13
    Sålt en bostadsrätt med bra resultat. Uppskattar mäklarens ärlighet och bemötande. Mycket nöjd hur det hela har skötts.
    Marie J
    Marie J
    • 74.2 m²
    • Lyckeby
    Tack Marie för ert förtroende och trevliga samarbete. Lycka till i er framtida bostad. /Maja

• 2020-06-07
    Maja Håkansson har stort engagemang såväl i den service och det bemöta de som jag fick som säljare som i hur hon drev försäljningen. Jag fick återkoppling i realtid om hur försäljningen förlöpte. Kan verkligen rekommendera Maja!
    Lars G
    • 54.5 m²
    • Pantarholmen
    Vad roligt att läsa ditt fina omdöme Lars! Tack för ett trevligt och mycket bra samarbete. /Maja