Mikael Kjellsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Mikael Kjellsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Mikael Kjellsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.8. Mikael Kjellsson har haft 36 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 68 Läs vad Mikael Kjellsson

• köpte sitt hus med hjälp av Mikael Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Nättraby
    2022-11-15 Verifierad kund
    Positivt bemötande med tydlig genomgång av vad som förväntas av mig som husköpare och även säljare. Bra hjälp och förklaring av hur ett husköp går till med budgivning osv.
    Tack Emma för ditt trevliga omdöme! Jag önskar er lycka till i ert kommande boende vilket jag tror blir toppen för dig och din familj!

Önskar er en fortsatt fin höst/vinter!

Med vänliga hälsningar
    Mikael Kjellsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Nättraby
    2022-11-14 Verifierad kund
    Mikael är lätt att få tag på. Tydlig, lyhörd och jobbar hårt för att få kunden nöjd. Blev väldigt bra bemött!
    Bostaden är nu såld och jag är helt nöjd. Det har inte varit lätt bostadsmarknad under hösten.
    Sammanfattningsvis är Mikael pålitlig, tydlig, lättsam, lyhörd och jobbar hårt för kundens bästa.
    Tack Magnus för ditt fina omdöme!
    Vi har haft många trevliga samtal under resan vilket har varit givande och roligt! Önskar dig och och familjen en fortsatt fin höst/vinter! Med vänliga hälsningar
    • Fågelmara
    2022-10-31 Verifierad kund
    Mycket sympatisk, engagerad och med professionellt bemötande, lätt att nå och lätt att ha att göra med. Mikael är en bra "bollplank" att diskutera med, och frikostig med goda råd baserade på hans erfarenhet Rekommenderas!
    Tack Jörn för ditt fina omdöme! Vi har haft bra kommunikation genom hela processen och du var tydlig med dina förvänt vilket har varit en framgångsfaktor och trevligt! Mikael Kjellsson
    • Rödeby
    2022-10-31 Verifierad kund
    Korrekt och lade samtalen på en lagom nivå utifrån mina (ringa) kunskaper.
    Tack Pia för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Bra samarbete, trevliga samtal och tydlighet har genomsyrat förmedlingsprocessen. Jag önskar dig lycka till med ditt framtida boende! Mikael Kjellsson
    • Kristianopel
    2022-10-31 Verifierad kund
    Snabb på att återkoppla. Korrekt och proffsig i bemötandet.
    Tack John för ditt omdöme! Vi hade tät kontakt med hög tillgänglighet vilket ledde till ett bra resultat! Hoppas ni kommer trivas i vackra Kristianopel! Mikael Kjellsson
    • Fågelmara
    2022-10-31 Verifierad kund
    Snabb smidig affär med ett väldigt trevligt bemötande.
    Tack Chatarina för ditt fina omdöme! Grattis till ert fina boende och lycka till i framtiden! Mikael Kjellsson
    • Rödeby
    2022-10-31 Verifierad kund
    Mäklaren var mycket hjälpsam och påläst om fastigheten i fråga. Jag tycker att han även uppmärksammade alla sällskap väldigt snabbt när de anlände, hälsade välkomna etc.
    Våra förväntningar motsvarades med råge, både gällande fastigheten och mäklarens service.
    Allmänt trevligt bemötande jämfört med tidigare erfarenheter. Guldstjärna!
    Tack Niclas för att du tog dig tid att lämna ett så utförligt och fint omdöme! Jag önskar er all lycka med ert nya fina boende! Mikael Kjellsson
    • Spandelstorp
    2022-10-17 Verifierad kund
    Hade inga direkta förväntningar. Dock så har Mikael varit väldigt hjälpsam och förmedlande av information som har underlättat husköpet.
    Tack Daniel för ditt omdöme! Vill önska er lycka till med ert nya fina boende i Spandelstorp! Mikael Kjellsson
    • Holmsjö
    2022-10-17 Verifierad kund
    Mycket professionell mäklare som ställer upp och svarar på de frågor man hade.
    Vad snällt att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vill åter igen säga grattis till ert vackra förvärv i fina Holmsjö! Mikael Kjellsson
    • Holmsjö
    2022-10-17 Verifierad kund
    Mäklaren upplevdes mycket hjälpsam och påläst om bostaden. Vi är jättenöjda!
    Vad snällt att du Annie tog dig tid att lämna ett så fint omdöme! Vill åter igen säga grattis till ert vackra förvärv i fina Holmsjö! Mikael Kjellsson