Mikael Kjellsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Mikael Kjellsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Mikael Kjellsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Mikael Kjellsson har haft 2 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 6 Läs vad Mikael Kjellsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Trossö
    2021-10-18
    Han verkar kunna sitt jobb och verkar jobba för sina objekt
    Tack Lars för ditt omdöme! Jag försöker alltid jobba aktivt med vårat spekulantregister och tidigare visningsdeltagare och då blir resultatet oftast väldigt bra! Tack för förtroendet! Mikael Kjellsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Fågelmara
    2021-10-18
    Fullständigt nöjd med hela processen av försäljningen.
    Fick hela tiden ett bra bemötande och fick uppdatering om varje händelse som skedde. Fick även olika alternativ/råd under processen fram för allt under budgivningstiden då budgivare drog sig ut och det tillkom nya. D v s hur vi kunde agera och vad som kunde inträffa. Vi fick tid att tänka på hur vi ville göra och sedan återkomma vilket fick oss att känna oss säkra på att vi tog rätt beslut.
    Mikael var alltid tillgänglig oavsett dag eller kvällstid med ett bra och informativt bemötande.
    Tack för ditt fina omdöme! Vårt samarbete fungerade väldigt bra och vi fanns tillgängliga för varandra under hela processen vilket har underlättat väldigt mycket! Mikael Kjellsson
    • Verkö
    2021-10-18
    Mkt bra. Levt upp till våra förväntningar
    Tack Christer! Jag har upplevt ett väldigt fint och bra samarbete! Lycka till med framtida boendet! Mikael Kjellsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Verkö
    2021-10-16
    Mikael managed the deal and contract well despite of the fact that I couldn't speak Swedish.
    Thank you for your nice review! Hope you will enjoy the house! Mikael Kjellsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Långö
    2021-10-15
    trevligt och professionellt bemötande, förtroendeingivande och lugn. fanns alltid tillgänglig för frågor och dylikt. väldigt nöjd med min upplevelse under hela processen.
    Hej Tobias!
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme. Vad bra att din upplevelse var positiv och att du kände dig trygg genom hela köpprocessen! Lycka till i ditt nya boende!
    • Långö
    2021-10-14
    Mycket proffsigt bemötande och det kändes tryggt under hela processen. Rekommenderar Mikael Kjellsson varmt.
    Hej Sandra!
    Tack för den fina rekommendationen. Kul att du upplevde säljprocessen positiv och att du kände tillit. Vi hade ett bra samarbete och då blir resultatet bra! Lycka till med ditt nya boende!