Tesa Hoxha

Tesa Hoxha

Tesa Hoxha är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Tesa Hoxha har varit registrerad mäklare sedan 2013-10. Tesa Hoxha har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-08 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.7. Tesa Hoxha har haft 34 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 59% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 73 Läs vad Tesa Hoxha

• 2020-10-19
    Alltigenom nöjda med Tesas jobb åt oss. Dessutom trevlig , sympatisk och lyhörd och alltid lätt att få kontakt med vid frågor. Vi kan varmt rekommendera henne Gun & Fadrian
    Gun W
    • 70.0 m²
    • Aspö
  • 2020-10-04
    Köpte en bostadsrätt i Karlskrona, blev glatt bemött av mäklaren och hon var väldigt trevlig. Sammanfattnigsvis, upplevelsen var enkel att förstå och var bra.
    Philip V
    Fazli D
    • 107.0 m²
    • Mariedal
  • 2020-08-19
    Har både varit på säljsidan och köparsidan med Tesa och är nöjd med allt. Affärerna har tack vare Tesa gått mycket smidigt och hon går alltid att få tag på och svarar snabbt, vilket är mycket positivt!
    Linnéa G
    Robert T
    • 45.0 m²
    • Björkholmen
  • 2020-02-03
    Vi har sålt en lägenhet och ett hus med Tessa. Tessa är väldigt trevlig och duktigt!
    Mikaela L
    • 96.0 m²
  • 2020-01-16
    Utmärkt jätte bra hon är fantastiskt
    Esmeralda P
    • 73.0 m²
    • Rödeby
    köpte sitt hus med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
  • 2020-01-02
    Jag måste säga att jag är oerhört tacksam över att jag fick just Tesa Hoxha som mäklare! Hon har varit ett stort stöd genom hela proceduren med ett klart fokus på vad som är essentiellt för just mig, mina behov och förväntningar!! Tack Tesa Och God start på det nya året
    Jens L
    • 29.0 m²
    • Långö
  • 2020-01-02
    Tesa Hoxha helped us very much when we bought a wonderful little fritidshus in Blekinge. Doing this from abroad was a little bit complicated but everything went as planned and we are very thankful for Tesas professional and friendly support. Tack sa mycket!
    Claudia R
    • 41.0 m²
    • Fågelmara
    köpte sitt hus med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
  • 2019-11-17
    Jag har sålt en lägenhet i Karlskrona. Själv bor jag i Stockholm och har inte haft möjlighet att åka ner. Tesa och jag har skött allt via mail, telefon och sms. Det är svårt att på distans få en uppfattning om mäklaren och dennes jobb. Jag tänker att detta är ännu svårare nu när jag säljer med förlust eftersom det gäller att avgöra något som är mycket svart. Nämligen hur stor förlust måste jag ta. Vad är möjligt och vad är rimligt.Trots det så känner jag mig trygg med henne och har fullt förtroende. Vi har haft bra samtal och jag känner att jag har fått det stöd jag behöver för att fatta olika beslut.
    Eva R
    • 34.0 m²
    • Trossö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte