Tesa Hoxha
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 56 Läs vad Tesa Hoxha

• Daniel L sålde sin lägenhet med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-05-29

Sålde en 1 rum på 35m^2

Tesa Hoxhas bemötande har varit professionellt och avslappnat.

Då jag själv har flyttat till en annan stad så behövde jag en mäklare som kunde lösa alla visningar mm helt fritt vilket Tesa har gjort mer än väl!

Hon har hållit en bra kontakt och uppdaterat mig om läget ofta. Läs mer
  • Justyna W köpte sin lägenhet med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-05-07

Lägenhet, bostadsrätt.

Tesa är mycket trevlig och hjälpsam Läs mer
    Tesa H gillar detta
  • Annika H köpte sin lägenhet med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-04-18

Trossö
    Var korrekt och riktig i sitt bemötande. Läs mer
  • NILS G skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-04-17

Jag är väldigt tacksam för Tesa, en kompetent och yrkeskunnig mäklare vars tillvägagångssätt fick försäljningsprocessen att kännas otroligt smidig. Läs mer
    Tesa H gillar detta
  • Magdalena A sålde sitt hus med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-04-16

Nättraby
    Tesa är trevlig, tillmötesgående. Hela affären utfördes professionellt. Läs mer
    Tesa H gillar detta
  • Marie G sålde sin lägenhet med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-03-25

Trossö
    Försäljningen av vår lilla etta gick som smort! Behövde inte ens ha visning. Tesas arbete rakt igenom professionellt. Bra bemötande, tydlig och snabb info, tillmötesgående service.
    Tack Tesa! Läs mer
    Tesa H gillar detta
  • Dbo Berit H sålde sin lägenhet med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-03-21

Trossö
    Jag sålde en 3-rumslgh och blev mycket bra bemött av Tesa.
    Jag fick snabba uppdateringar ang. budgivning o.s.v.
    Jag rekommenderar gärna henne till andra. Läs mer
    Tesa H gillar detta
  • Lena H sålde sin lägenhet med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-03-04

Långö
    Sålt en bostadsrätt. Professionell handläggning med resultat över förväntan. Trevlig och förstående. Läs mer
  • Marie J
    Marie J skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-19

Jag är mycket nöjd med det sätt som min lägenhetsaffär sköttes på! Jag fick all information jag kunde behöva, och hon fanns alltid tillgänglig när jag hade frågor. Bemötandet var både professionellt och mycket empatiskt - jag hade inte kunnat önska mig något bättre. Läs mer
  • Dbo efter Arne J sålde sin lägenhet med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-12

Stumholmen
    Jag har sålt min pappas lägenhet, efter hans bortgång.

Jag har blivit mycket vänligt bemött, och min mäklare Tesa Hoxha har varit mycket tillmötesgående, och medkännande. Hon har varit både ytterst professionell och personligt behjälplig.

Jag hade inga speciella förväntningar - men hade inte kunnat bli bättre bemött. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson