Tesa Hoxha
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 44 kunder tycker om Tesa Hoxha

• Christer G sålde sin bostad med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har sålt en 1:a på Syrenvägen i Rödeby.
    Jag blev bemött på trevligt sätt.
    Min förväntningar uppfylldes helt och hållet, mycket bra.
    Mina kontakter med Tesa kunde inta vara bättre.
    God Jul och Gott Nytt År.
    Christer Läs mer
  • Maria H sålde sin bostad med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bostadsrätt.
    Bra bemötande.
    Helheten väldigt bra. Inget att klaga på. Läs mer
  • Jonas H sålde sin bostad med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi sålde en lägenhet i Karlskrona med hjälp av Tesa Hoxha på fastighetsbyrån. Hon är en mycket trevlig, lyhörd proffessionell mäklare som vi kan rekommendera.
    Det var också väldigt givande att kunna följa hela processen i realtid via fastighetsbyråns nya webfunktion, t.ex hur många som bokat in sig på visning, budgivning osv. Mycket bra återkoppling! Läs mer
  • Leo A sålde sin bostad med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag blev rekommenderad Tesa av en vän till mig. Jag sålde en 2a på Långö och Tesa har varit behjälplig och professionell genom hela försäljningen. Hon överträffade mina förväntningar, jag skulle rekommendera Tesa vidare. Läs mer
  • Sebastian S sålde sin bostad med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har både köpt & sålt (& köpt igen) bostadsrätt via mäklare Tesa. Jag har sett hur Tesa jobbar från ”bägge hållen” & upplever henne som mycket pålitlig, proffesionell & jordnära, genom hela köp & sälj-processen. Tesa är förtroendeingivande & omhändertagande; jag har känt mig trygg, därför har jag återvänt som kund till henne. Ett nöje att göra affärer med denna mäklare!
    /En mycket nöjd kund som både köpt & sålt! Läs mer
  • Thomas S sålde sin bostad med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tesa sålde vår villa på ett smidigt sätt, hon bemötte oss på ett proffsigt sätt, hon lästa fort av hur vi ville ha det, saker som vi tyckte var jobbiga tog hon tag i. Sammanfattningvis så överträffade Tesa våra förväntningar och husaffären som egentligen var ganska jobbig för oss blev en trevlig upplevelse. // Thomas Läs mer
  • Ken H skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Testa skötte sitt uppdrag mycket bra i de kontakter vi hade med henne. Bra råd under resans gång och lyhördhet mot våra synpunkter. Läs mer
  • Agnetha P skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde en Bostadsrätt i Kalrskrona och fick en väldigt bra kontakt med Tesa. Vi fick mycket bra information hela tiden under processen och var inte svår att få tag på . Glad positiv tjej. Vi hade inte några förväntnigar om pris hur vi skulle gå till väg.
    Allt gick smidigt och vi kan gärna rekommendera Tesa. Läs mer
  • Karl Å skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag uppfattade Tesa som en angagerad mäklare som skötte sitt uppdrag vid försäljningen av lägenheten på ett korrekt sätt. Hon skötte kontakten med mig under försäljningen på ett klanderfritt sätt. Läs mer
  • Maria S skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tesa var en utmärkt mäklare och alltid tillgänglig för funderingar och frågor :) Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson