en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

4.4 / 5 i betyg — 18 rekommendationer

Läs vad 18 användare tycker om Tesa Hoxha

• Sheima M
    Sheima M skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mitt senaste bostadsköp gjordes via Tesa som mäklare och det var en väldigt positiv erfarenhet att ha med henne att göra.

På visningen var hon påläst och lyhörd. Hon var dessutom alltid tillgänglig även sent på kvällen. Hon var noggrann och frågade om det var något som var oklart under kontraktsskrivningen till både mig och säljaren. Det var en smidig affär och båda parterna var nöjda.

Jag fick dessutom tips och råd på hur jag kunde renovera mitt boende. Tips som jag absolut tagit till mig.

Jag kan rekommendera henne starkt och hon är ett självklart val i mina framtida bostadsaffärer.
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Professionell och påläst. Vi kände oss väldigt trygga genom hela affären.
  • Johnny Å
    Johnny Å skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej-
    Vid visningen ganska avvaktande.
    Senare kontakter har däremot varit positiva.
  • Teodor Ö
    Teodor Ö skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mäklaren visade mycket engagemang och kunskap, och var dessutom väldigt trevlig under hela affären!
  • Göran A
    Göran A skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Allt flöt på bra, jag tycker hon gjorde ett bra jobb och va professionell i sitt uppdrag.
  • David A
    David A skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    En bra uppstart men där kommunikationen kunde gjorts bättre under avslutningsfasen, rent utfall var dock gott men jag kommer inte rekomendera.
  • Jennie W
    Jennie W skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra och proffsigt bemötande. Trevlig och Serviceminded
  • Torbjörn P
    Torbjörn P skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi budade och köpte en lägenhet och fick mycket bra hjälp av Tesa som var flexibel med att lösa allt det praktiska före, under såväl efter att affären avslutats.
  • Henrik V
    Henrik V skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig. 910121416182022242628
  • Malin F
    Malin F skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket bra mäklare. Flytit på rätt bra, va mer problem med säljaren. Men mäklaren skötte det snyggt och vi kom fram till en bra affär.
  • Anders C
    Anders C skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tesa Hoxha är, enligt min uppfattning, en mycket kompetent, trevlig och engagerad mäklare. Hon ser till detaljerna och är noggrann.

Jag kan varmt rekommendera mäklare Tesa Hoxha.

//Anders Claesson
  • Annica E
    Annica E skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket nöjd,en mild och fin människa med kunskap.och behjälplig vid behov
    2015-12-18 Tesa H svarar Annica E
    Hej Annica!

Tack för ditt fina omdöme. Verkligen uppmuntrande ord och det gör mig riktigt glad att jag kunde hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. Det känns superkul att vi har slagit ytterligare ett prisrekord i föreningen och att du känner dig nöjd när du tittar tillbaka.
    Jag hoppas jag får hjälpa till även nästa gång! Bästa hälsningar /Tesa!
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hon var trevlig och tillmötesgående då hon fixade en visning som inte fanns med i planeringen. Tacksam eftersom vi inte bor på orten.
    2015-11-06 Tesa H svarar Susanne W
    Hej!

Tack för att du tagit dig tiden att fylla i ett omdöme och jag blir glad över att höra dina ord och att du upplevt mig som tillgänglig och flexibel.

Allt gott:)
  • Emma J
    Emma J skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Rekommenderar Tesa starkt. Serviceinriktad, trevlig och kunnig!
    2015-11-06 Tesa H svarar Emma J
    Hej Emma!

Stort tack för ditt fina omdöme och vidare rekommendationer. Det gör mig glad över att det är såhär du har upplevt mig och förmedlingen. Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig vid försäljningen av din fina lägenhet.
    Hoppas du kommer trivas bra i Stockholm! Du vet vart jag finns om du behöver mig. :) 

Varma hälsningar/ Tesa
  • Therese J
    Therese J skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra bemötande, noggrann, hjälpt till med skriftlig värdering, flexibel och trevlig.
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej.
    Vi hade hjälp av Tesa Hoxha vid försäljningen av får lägenhet i Karlskrona. Väldigt proffsigt. Då vi inte hade möjligheter att vara på plats själva var det tryggt att kunna lämna över allt genom fullmakt till Tesa. Försäljningen gick snabbt och enkelt. Tack!
    2015-10-12 Tesa H svarar Anders Ö
    Hej Anders!

Tusen tack för ett fint omdöme. Jag upplevde under hela processen ett väldigt gott samarbete. Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er bostad. Hälsa Suzanne.

Allt gott,
    Tesa.
  • Leif P
    Leif P skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    jag blev väl bemött av Tess och hon levde upp till dom förväntningarna jag hade på henne.
  • Albin B
    Albin B skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Lite småslarvig tjej som lämnade balkongdörren ostängd efter avslutad visning. Hade det orsakat skador så skulle jag ha ångrat mitt val av mäklare.
    2015-10-12 Tesa H svarar Albin B
    Hej Albin!

Vad tråkigt att höra! Jag hoppas att du trots balkongdörren som inte gick att låsa är nöjd med det slutpris jag lyckades uppnå på din bostadsaffär.

Allt gott,
    Tesa.