Tesa Hoxha

Läs vad 47 kunder tycker om Tesa Hoxha

• Marie J
    Marie J skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-19

Jag är mycket nöjd med det sätt som min lägenhetsaffär sköttes på! Jag fick all information jag kunde behöva, och hon fanns alltid tillgänglig när jag hade frågor. Bemötandet var både professionellt och mycket empatiskt - jag hade inte kunnat önska mig något bättre. Läs mer
  • Judy C köpte sin lägenhet med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-08

3:a
    82.5m²
    Stumholmen
    Glad med mäklaren som gjorde err bra arbete Läs mer
  • Pia Marie-Louise A köpte sin bostad med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-01-18

Jag har köpt en liten lägenhet som förmedlades av Tesa Hoxha. Bemötandet av Tesa vid visningen va mycket trevligt, kände mig sedd o hörd på ett lugnt o trevligt sätt. Min upplevelse är att Tesa är mycke noggrann så jag fick all upplysning som behövdes. Mycke nöjd. Pia Läs mer
  • Christer G sålde sin bostad med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-12-06

Har sålt en 1:a på Syrenvägen i Rödeby.
    Jag blev bemött på trevligt sätt.
    Min förväntningar uppfylldes helt och hållet, mycket bra.
    Mina kontakter med Tesa kunde inta vara bättre.
    God Jul och Gott Nytt År.
    Christer Läs mer
  • Maria H sålde sin bostad med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-11-19

Bostadsrätt.
    Bra bemötande.
    Helheten väldigt bra. Inget att klaga på. Läs mer
  • Jonas H sålde sin bostad med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-11-05

Vi sålde en lägenhet i Karlskrona med hjälp av Tesa Hoxha på fastighetsbyrån. Hon är en mycket trevlig, lyhörd proffessionell mäklare som vi kan rekommendera.
    Det var också väldigt givande att kunna följa hela processen i realtid via fastighetsbyråns nya webfunktion, t.ex hur många som bokat in sig på visning, budgivning osv. Mycket bra återkoppling! Läs mer
  • Leo A sålde sin bostad med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-09-13

Jag blev rekommenderad Tesa av en vän till mig. Jag sålde en 2a på Långö och Tesa har varit behjälplig och professionell genom hela försäljningen. Hon överträffade mina förväntningar, jag skulle rekommendera Tesa vidare. Läs mer
  • Sebastian S sålde sin lägenhet med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-09-11

2:a
    62.5m²
    Pantarholmen
    Jag har både köpt & sålt (& köpt igen) bostadsrätt via mäklare Tesa. Jag har sett hur Tesa jobbar från ”bägge hållen” & upplever henne som mycket pålitlig, proffesionell & jordnära, genom hela köp & sälj-processen. Tesa är förtroendeingivande & omhändertagande; jag har känt mig trygg, därför har jag återvänt som kund till henne. Ett nöje att göra affärer med denna mäklare!
    /En mycket nöjd kund som både köpt & sålt! Läs mer
  • Thomas S sålde sin bostad med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-09-11

Tesa sålde vår villa på ett smidigt sätt, hon bemötte oss på ett proffsigt sätt, hon lästa fort av hur vi ville ha det, saker som vi tyckte var jobbiga tog hon tag i. Sammanfattningvis så överträffade Tesa våra förväntningar och husaffären som egentligen var ganska jobbig för oss blev en trevlig upplevelse. // Thomas Läs mer
  • Ken H skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-03-30

Testa skötte sitt uppdrag mycket bra i de kontakter vi hade med henne. Bra råd under resans gång och lyhördhet mot våra synpunkter. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson