Tesa Hoxha
Registrerad mäklare sedan 2013-10-30
Aktiv på Reco.se sedan 2015-08-06
2019-07 - 2020-06

Läs vad 69 Läs vad Tesa Hoxha

• Robert T sålde sitt hus med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-04-17

Björkholmen
    Professionel, aktiv och lyhörd Läs mer
  • Mikaela L sålde sitt hus med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-02-03

Vi har sålt en lägenhet och ett hus med Tessa.
    Tessa är väldigt trevlig och duktigt! Läs mer
  • Esmeralda P köpte sitt hus med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-01-16

Rödeby
    Utmärkt jätte bra hon är fantastiskt Läs mer
  • Jens L sålde sin lägenhet med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-01-02

Långö
    Jag måste säga att jag är oerhört tacksam över att jag fick just Tesa Hoxha som mäklare!

Hon har varit ett stort stöd genom hela proceduren med ett klart fokus på vad som är essentiellt för just mig, mina behov och förväntningar!!

Tack Tesa
    Och God start på det nya året Läs mer
  • Claudia R köpte sitt hus med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-01-02

Fågelmara
    Tesa Hoxha helped us very much when we bought a wonderful little fritidshus in Blekinge. Doing this from abroad was a little bit complicated but everything went as planned and we are very thankful for Tesas professional and friendly support.

Tack sa mycket! Läs mer
  • Eva R sålde sin lägenhet med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-11-17

Trossö
    Jag har sålt en lägenhet i Karlskrona. Själv bor jag i Stockholm och har inte haft möjlighet att åka ner. Tesa och jag har skött allt via mail, telefon och sms. Det är svårt att på distans få en uppfattning om mäklaren och dennes jobb. Jag tänker att detta är ännu svårare nu när jag säljer med förlust eftersom det gäller att avgöra något som är mycket svart. Nämligen hur stor förlust måste jag ta. Vad är möjligt och vad är rimligt.Trots det så känner jag mig trygg med henne och har fullt förtroende. Vi har haft bra samtal och jag känner att jag har fått det stöd jag behöver för att fatta olika beslut. Läs mer
  • Maria G sålde sitt hus med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-10-25

Sturkö
    Trevlig
    Pålitlig
    Snabb pÅ återkoppling Läs mer
  • Birgitta d sålde sin lägenhet med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-10-06

Annebo
    Trevlig, proffesionell, hjälpsam! Läs mer
  • Simon S sålde sin lägenhet med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-10-04

Galgamarken
    Sålt en lägenhet.
    Trevlig och väl bemött. Lyhörd på mina önskemål.
    Förvänta mig en som var lyhörd, kompetent och satt på kunskap som jag inte har, vilket levdes upp till. Bra med lyhörd men kanske skulle önska mer beslutsamhet eller få svar på frågor som jag var osäker på. Läs mer
    2019-10-04 Tesa H svarar Simon S
    Hej Simon,

Tack för ditt fina omdöme och för ett gott samarbete. Glad att höra att du är nöjd och att du upplevt processen på det sätt du gjort. Glad att jag även kunde hjälpa till och besvara din fråga. Lycka till i storstan, vi hörs längre fram gällande din deklaration!

Allt gott!
  • Simon S köpte sin lägenhet med hjälp av Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-10-01

Pantarholmen
    En trevlig och positiv person som glatt hjälper en med det som ska göras och som talar om och beskriver saker tydligt. Läs mer
    2019-10-04 Tesa H svarar Simon S
    Hej Simon,
    Jag uppskattar dina fina ord och att du tagit dig tiden och skrivit ett omdöme. Hoppas du trivs bra i din nya stad och lycka till med studierna. Allt gott! / Tesa

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson