Amanda Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 95 Läs vad Amanda Nilsson

• Hanna B sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-16

Mjölnartorpet
    Jag har sålt mitt fantastiska hus med hjälp av Amanda. Hon har varit toppen att ha och göra med på alla vis! Tagit sig tid, lyssnat och är väldigt påläst. Bara gott att säga 💞 Läs mer
  • Lukas B
    Lukas B köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-05

Romstad
    Köpt första huset. Jättefin villa på romstadsvägen 6. Jättetrevlig mäklare och allt sköttes mycket bra. Över förväntningar hur det skulle gå till. Jag skulle verkligen rekommendera henne. Professionell och kunnig och gav det lilla extra med tex julkort. Vi är mycket nöjda med Amanda som mäklare till skillnad från en av företagets andra mäklare som betett sig som raka motsatsen tyvärr. Behåll henne för en bättre representant för mäklarbyrån än henne kan jag inte tänka mig. Läs mer
  • Catharina B sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-21

Skattkärr
    Jag har sålt en 1 1/2-plans villa.

Jag tycker att Amanda har gjort ett jättebra intryck, hon är trevlig, bemöter på ett bra sätt, saklig, lugn och beskriver och förklarar allt man behöver veta på ett bra och lättförståeligt sätt.

Skulle varmt rekommendera henne till andra och skulle gärna anlita henne igen.😊👍🏻 Läs mer
  • Michael B sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-20

Skattkärr
    Sålt fristående villa.
    Fick med mäklarens hjälp objektet sålt till ett skäligt pris - som vi blev väldigt nöjda med. Läs mer
  • Jerry J köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-25

Skåreberget
    Köpt en villa.
    Blev jätte bra bemöt. snabb och smidig affär. Lätt att få tag i och att prata med.
    Vi är jätte nöjda och rekommenderar verkligen Amanda. Läs mer
  • Thomas E sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-21

Vålberg
    Mycket bra och trevlig.
    Utmärkt skött förmedling.
    Mäklare som kan rekommenderas, utför sitt arbete till belåtenhet. Läs mer
    Amanda N gillar detta
  • Anna I köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-20

Herrhagen
    Amanda är en superproffsig mäklare som förmedlade vårt husköp. Vi är helnöjda med hennes arbete. Läs mer
    Amanda N gillar detta
  • Mark Å köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-18

Herrhagen
    Proffsig, tydlig och ansvarsfull! Läs mer
    Amanda N gillar detta
  • Ing-Marie S sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-01

Skåreberget
    Har sålt en villa på Skåreberget och är så nöjd med Amanda Nilsson. Superproffsig och kompetent på alla vis. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    Amanda N gillar detta
  • Sofia R sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-29

N:a Kroppkärr
    Vi har sålt vår villa på Norra Kroppkärr. Att ha Amanda som vår mäklare kunde inte ha blivit bättre. Från första mötet till kontraktsskrivningen har hon varit professionell, effektiv, ödmjuk och förstående. Hon har gjort återkopplingar under affären så vi alltid vetat vad som skett. En mäklare i högklassig som kommer kunna gå långt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell