André Byström

André Byström

André Byström är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

André Byström har varit registrerad mäklare sedan 2013-04. André Byström har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 426 omdömen med ett betyg på 4.9. André Byström har haft 65 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

426 omdömen om André Byström

Sedan starten hos Reco 2015
Pär J
Köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Våxnäs

Jag har blivit trevligt bemött och fått svar på alla mina frågor eftersom det var första gången jag köper en lgh så förstod jag inte allt men innan påskrift gick Andrè igenom allt med mej och säljarna så att vi förstod allt och det var den bästa och innehållsrika beskrivning jag fått av alla mina lgh visningar jag varit på dom sista 3 år.

Svar från André Byström

Stort tack för ett jättefint omdöme Pär:) Kul att du uppskattar genomgången samt all information! /André

Nejirwan S
Sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Kronoparken

Trevlig mäklare med bra bemötande. Lägenheten såldes tyvärr inte för tänkt och önskat pris, men generellt uppfattade jag André som en bra mäklare med bra kommunikation etc.

Svar från André Byström

Stort tack för ett fint omdöme! Kul att du gillar mitt sätt att jobba och kommunicera samt att du är nöjd trots att varken du eller jag kan styra över markandsläget. /André

Robert K
Inre Hamn

Ödmjuk mäklare som ser till allas bästa och driver processen framåt med stor skicklighet. Rekommenderas!

Svar från André Byström

Stort tack för ett jättefint omdöme Robert! Jag är supertacksam att du vill rekommendera mig vidare till andra som ska sälja sina bostäder :) /André

Aida A
Inre Hamn

Toppen! Ett gott samarbete från början till slut!

Svar från André Byström

Stort tack för ett jättefint omdöme Aida! Så kul att ni har varit nöjda under hela försäljningsprocessen :) /André

Thomas M
Haga

Mycket bra mäklare! Det är mitt omdöme. av André. Från början svarade han på alla frågor snabbt och smidigt och hjälpte oss genom hela processen på ett bra sätt. Jobbade till och med sena kvällar när det behövdes för att hjälpa oss. All detta med en positive personlig personlighet.

Svar från André Byström

Vad glad jag blir av att få ett så fint omdöme :) Kul att ni uppskattar att jag tar mig tiden att hjälpa till! /André

Tomas G
Centrum

Påläst, kunnig, tillmötesgående, lugn och trevlig. Proffsig helt enkelt.

Svar från André Byström

Stort tack för ett jättefint omdöme Tomas! Det uppskattas på en måndag förmiddag :) /André

Annika F
Viken

Lugn, proffsig och trevlig! Du visste när man ville kolla själv och klev in när man behövde. Bra genomgång med säljarna, som också var väldigt trevliga.

Svårslagen rekommendation! Stort, stort tack :) /André

Bo F

Trevligt och proffsigt bemötande

Svar från André Byström

Stort tack för ett fint omdöme! Så tacksam och glad att ni anser att jag både är trevlig och proffsig:) /André

Benny M
Viken

Jättebra mäklare. Andra gången vi får hjälp av André. Sköter sitt jobb perfekt. Snäll o omtänksam och väldigt kunnig 👍👍👍👍👍

Svar från André Byström

Stort tack för en riktig dunder rekommendation! Att ni anlitar mig för andra gången gör mig både glad och tacksam :) /André

Oscar S
Herrhagen

Superbra mäklare på alla sätt, otroligt förtroendeingivande och inte minst trevlig! Kommer absolut vilja använda André igen.

Svar från André Byström

Så fint skrivet:) Bättre omdöme kan jag inte tänka mig. Otroligt kul att du/ni kommer vilja ta hjälp av mig i framtiden! /André