David Aspnor
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 162 kunder tycker om David Aspnor

• Meta G sålde sin lägenhet med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-21

2:a
    55m²
    Klara
  • Karin K sålde sin lägenhet med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-19

3:a
    87m²
    Klara
    Mycket skicklig mäklare, bra bemötande och engagemang. Som jag fick stort förtroende för. Läs mer
  • Ulf B köpte sin lägenhet med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-19

4:a
    73m²
    Södra Råtorp
    Jag har köpt en lägenhet som David förmedlade, är mycket nöjd med bemötandet ända från anmälan för visning. Till skrivning av kontrakt och övertagande. Rekommenderas. Läs mer
  • Evy J köpte sin lägenhet med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-03

4:a
    100m²
    Rud
    Köpt lägenhet på Rud, Karlstad. Mäklaren
    OK, kan rekommenderas. Läs mer
  • Sebastian W köpte sin bostad med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-01-28

David var mycket trevlig och professionell, Han var snabb med all informationen som gällde affären från budgivningen till inflytten. Han gjorde vårt lägenhetsköp enkelt, och han fanns alltid tillgänglig. David rekommenderas starkt av mig och min sambo.
    Tack så mycket!
    Sebastian & Susanna Läs mer
  • Erik H köpte sin bostad med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-01-12

Väl informerande och proffsigt bemötande, gjorde att vårt första lägenhetsköp kändes tryggt. Läs mer
  • Tomas O köpte sin lägenhet med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-20

3:a
    59.8m²
    Södra Råtorp
    Har både köpt och sålt bostadsrätt med hjälp av David. Han har varit mycket tydlig och professionell gällande båda.
    Jag är mycket nöjd med båda affärerna och han hjälpte mig i några viktiga beslut speciellt vid försäljningen. Läs mer
  • Camilla T sålde sin bostad med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-02

Affären är inte helt i hamn varför jag tycker det är lite tidigt att län a omdöme. Jag är nöjd med d e n service j a g har fått hittills. Affären gick snabbt. Visning via mäkksrrbs upparbetade intressenter ej annonsering. Priset b l ev bra. Kontrakt är skrivet. Föreningen har godkänt den nya medier mmen och jag vet att handenning kommit på mäklarkontot. Att det blir 4av 5beror på att det inte är klart. Läs mer
  • Robin T
    Robin T sålde sin bostad med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-29

Sålt två bostadsrätter med mycket lyckat resultat. Kanon bra service Läs mer
  • Ludvig E sålde sin bostad med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-29

David har uppfyllt alla mina förväntningar på en försäljning.
    Lugn och trygg som person och som mäklare.
    Rekommenderas! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö