David Aspnor
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 155 kunder tycker om David Aspnor

• Camilla T sålde sin bostad med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Affären är inte helt i hamn varför jag tycker det är lite tidigt att län a omdöme. Jag är nöjd med d e n service j a g har fått hittills. Affären gick snabbt. Visning via mäkksrrbs upparbetade intressenter ej annonsering. Priset b l ev bra. Kontrakt är skrivet. Föreningen har godkänt den nya medier mmen och jag vet att handenning kommit på mäklarkontot. Att det blir 4av 5beror på att det inte är klart. Läs mer
  • Robin T
    Robin T sålde sin bostad med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt två bostadsrätter med mycket lyckat resultat. Kanon bra service Läs mer
  • Ludvig E sålde sin bostad med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    David har uppfyllt alla mina förväntningar på en försäljning.
    Lugn och trygg som person och som mäklare.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Jenny H sålde sin bostad med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Är en helnöjd kund. Jag hade en mindre lägenhet att sälja, och inte mycket tid över. David tog hand om projektet på ett mycket proffsigt sätt utan att jag behövde göra någonting. Allt gick enligt planen, ingenting blev fel, och både köparen och jag är hur glad som helst. Tror inte det kan bli så mycket bättre. Stort tack! Läs mer
  • Ingemar M sålde sin bostad med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Professionell mäklare, man kände förtroende för honom. Läs mer
  • Mona Terese L sålde sin bostad med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag sålde en lägenhet och förväntade mig att Davis skulle ta hand om helheten vid försäljningen dvs både små och stora angelägenheter kring transaktionen. Det har han gjort- med råge. Läs mer
  • Melihate C sålde sin bostad med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde våran lägenhet blev jättenöjd . Stort tack till våran mäklare David Aspnor, vi tycker han är jätte proffsigt vi blev jättenöjd med hans arbete 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Sofia A
    Sofia A köpte sin bostad med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket proffesionellt bemötande när jag köpte min bostadsrätt. Skulle lätt anlita David igen oavsett om jag ska köpa eller sälja fastighet. Läs mer
  • Maria L sålde sin bostad med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt en bostadsrätt 4 rok. David är saklig och profesionell i sitt bemötande och det märks att han har lång erfarenhet som mäklare. Jag ville ha så bra betalt som möjligt för lägenheten och resultatet blev över förväntan, med tanke på att lägenheten aldrig kom ut på Hemnet och det rådande läget på fastighetsmarknaden.

Helt enkelt så är jag mycket nöjd med valet av mäklare. Läs mer
  • Hans Göran L sålde sin bostad med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    David gav ett mycket seriöst intryck och han agerade mycket professionellt och höll vad han lovade. David sålde en bostadsrätt åt oss i Karlstad Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell