David Aspnor
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-11

Läs vad 176 Läs vad David Aspnor

• Lina B sålde sin lägenhet med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-28

Kvarnberget
    Jag sålde en lägenhet med David som mäklare. För mig va det viktigt att känna mig trygg och med Davids hjälp var det inga problem. Han är professionell och saklig, har ett gott bemötande och mån om att allt känns bra för mig som säljare.

Det märks att han har lång erfarenhet och vet vad han gör. Dessutom är han väldigt trevlig och lätt att ha att göra med vilket också är viktigt under en sådan process.

Jag kommer utan tvekan välja David igen till en eventuell framtida försäljning. Läs mer
  • Viktor H köpte sin lägenhet med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-26

Rud
    Tyvärr ingen bra erfarenhet av han alls, då han blev spydig i telefon och var alldeles uppjagad utan några ens påtryckningar ifrån våran sida... han ville bara tjäna sina pengar och sen inte vill lösa ett problem.. Läs mer
  • Evelina S köpte sin lägenhet med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-10

Hagaborg
    David var väldigt lugn och inte för på. Han ställde relevanta frågor och han var genuint intresserad av oss som kunder. Mycket trevlig och kändes skönt att han var med från början till slut. David är professionell, har kompetens och är hjälpsam. Läs mer
  • Benjamin E sålde sin lägenhet med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-09

Viken
    Sålde en lägenhet med hjälp av David och fastighetsbyrån. Bra bemötande och tydliga diskussioner rörande förväntningar och idéer om hur försäljning skulle gå till. Är nöjd med resultatet, speciellt då intresset svackade för själva lägenheten. Läs mer
  • Liselott H
    Liselott H sålde sin lägenhet med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-02

Viken
    Jag köpte och sålde samma bostadsrätt genom David Aspnor och upplevde hög servicegrad och kunnighet om fastighetsaffären som både säljare och köpare. Läs mer
  • Daniel L sålde sin lägenhet med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Haga
    Sålde lägenhet
    Mycket proffsig mäklare med glimten i ögat. Levde upp till alla våra förväntningar! Läs mer
  • Sandra O sålde sitt hus med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Stockfallet
    Vi har sålt vår bostadsrätt/radhus och vi är så nöjda med allt! David har hållit oss informerade och vi har känt oss delaktiga hela tiden.

Sammanfattningsvis, vi är supernöjda med David och kommer med glädje rekommendera honom till alla som vill sälja. Läs mer
  • Louise S köpte sin lägenhet med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Våxnäs
    Har köpt en bostadsrätt på Stenhagsgatan 4A och är vädligt nöjd med Davids bemötande! Lätt att nå hela dagen och snabb återkoppling vid funderingar! Proffsigt 😊
    MVH Louise Läs mer
  • Michiel L
    Michiel L sålde sin lägenhet med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-05

Kasernhöjden
    Både köpt en mindre 2:a via David och sålt min egen lägenhet som är större. Han är engagerad, kunnig på marknaden. Han visar förståelse för önskemålen och jag kände mig trygg i hela processen Läs mer
  • Eric J sålde sin lägenhet med hjälp av David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-02

Sundsta
    Sålde min lägenhet innan visning. Fick vad jag förväntate mig och processen gick smidigit och snabbt. Kan rekomendera! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell