Emmy Didriksson
Registrerad mäklare sedan 2018-05-14
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-05
2019-09 - 2020-08

Läs vad 80 Läs vad Emmy Didriksson

• Frida H sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-09-09

Rud
    Sålt en lägenhet i Karlstad. Fick ett bra bemötande utav våran mäklare. Våra förväntningar var att ha en mäklare som vi känner oss trygga med och som kan besvara våra frågor, vilket Emmy gjort under hela denna resa! Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Dan N sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-09-08

Tingvallastaden
    Försäljning av bostadsrätt i centrala Karlstad.
    Utmärkt mäklare! Professionell, tydlig och trevlig!
    En perfekt genomförd försäljning! Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Lena J sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-09-07

Tingvallastaden
    Emmy har sålt vår bostad och hon har ett professionellt och trevligt bemötande. Emmy har verkligen levt upp till mina förväntningar. Emmy hade regelbunden kontakt med oss som säljare och jag kände mig trygg o litade på henne.
    Kan varmt rekommendera Emmy :-) Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Hazhar P sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-08-17

Yttre hamn (Kanikenäsholmen)
    sköter sitt jobb snyggt, även tydlig med allt hon förklarar för en!
    Rekommenderas stark Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Björn N sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-08-14

4:a
    Haga
    Vi sålde en bostadsrätt i Karlstad, Emmy kändes kunnig och lämnade under hela processen information om intressenter och hur lägesbilden såg ut. Vi fick bostaden såld relativt snabbt utan att den ens låg ute på Hemnet, lägenheten fanns på Fastighetsbyråns hemsida och vi fick en köpare som passade oss perfekt med tanke på tid för övertagande. Vi fick ungefär vad vi hade tänkt oss för lägenheten, och är överlag väldigt nöjda med Emmy och fastighetsbyrån. Läs mer
  • Sibylla F
    Sibylla F köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-08-06

Yttre hamn (Kanikenäsholmen)
    Emmy uppfyller alla tänkbara krav på vad man förväntar sig av en bra mäklare. Hon är kunnig, lyhörd, ambitiös och aldrig påträngande. Man känner sig bekväm med henne. Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Filip G sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-21

Inre hamn
    Jag är otroligt nöjd med Emmy som förmedlade min bostadsrätt. Emmy var proffsig, alltid tillgänglig och lätt nå. Hon höll mig ständigt uppdaterad om processen och involverade mig i alla diskussioner och beslut. Jag rekommenderar Emmy som mäklare varmt! Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Tobias M köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-08

Viken
    Emmy är en superhärlig mäklare, som alltid mötte en med ett glatt humör!
    Hade man några funderingar så tog det inte långa stunden innan man fick svar!

Mitt första lägenhetsköp kunde inte gått bättre om det inte vore för Emmys hjälp!
    Tack! Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Margareta W köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-10

Rud
    Köpt en lägenhet. Mycket vänligt och proffsigt bemötande vid alla kontakter med Emmy. Varje gång jag tagit kontakt har jag fått omedelbar återkoppling och fått svar på alla frågor och funderingar.
    Jag är helt nöjd med Emmys sätt att sköta hela affären. Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Kjerstin H sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-28

Kronoparken
    Trevlig, tillmötesgående, snabb med information, kunnig. Bara bra saker att säga om Emmy Didriksson. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell