Emmy Didriksson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 12 kunder tycker om Emmy Didriksson

• Katrina A köpte sin bostad med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-01-12

Jag har köpt bostadstätt. Jätteglad att vi hade Emmy!
    Trevlig, kompetent!Aferen gick snabbt och både partner är nöjda! Läs mer
  • Christina B
    Christina B sålde sin bostad med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-22

Vi har sålt en bostadsrätt i Karlstad. Emmy har varit väldigt serviceinriktad och trevlig hela tiden. Vi var tre säljare, så hon hade mycket jobb med att hålla alla informerade. Vi hade tänkt att sälja bostaden själva, men nu är vi väldigt nöjda med att vi anlitade en mäklare. Särskilt bra blev det att vi fick Emmy. Hon har varit överraskande professionell. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Isabelle O sålde sin bostad med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-20

Emmy hjälpte mig att sälja min lägenhet! Hon är driven, alert, ambitiös och mycket proffsig! Här går det undan och om hinder uppstår ser hon alltid till att lösa dessa. Jag kommer anlita Emmy nästa gång, helt klart! Läs mer
  • Stefan B köpte sin bostad med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-17

Emmy är snabb, omtänksam, och bejakande. Bra bemötande och omsorg om att allt ska bli bra för mig som kund. (köpt bostadsrätt) Läs mer
  • Solveig B
    Solveig B skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-10-24

Vi har sålt mammas bostadsrätt (dödsbo). Emmy har hela tiden varit väldigt tillmötesgående och lyhörd. lätt att prata med och lätt att komma i kontakt med. Alltid tillgänglig, verkar det som.
    Hon har genomfört försäljningen av bostadrätten på ett utmärkt sätt. Jag är väldigt nöjd med hennes insats. Läs mer
  • Agneta B skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-10-24

Glad och ambitiös. Vi blev hela tiden uppdaterade under processens gång. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar Läs mer
  • Erik P sålde sin bostad med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-10-24

Sålt lägenhet. Professionellt från början till slut. Bra fokus och driv. Lätt att ha och göra med samt smidig hantering. Läs mer
  • Julie H skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-09-28

Driven, lyhörd och engagerad mäklare med en positiv inställning som jag varmt rekommenderar! Läs mer
    2018-10-24 Emmy D svarar Julie H
    Tack Julie för rekommendation, vi ses på tillträdet!
  • Philip F sålde sin bostad med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-09-26

Emmy är en engagerad och grym mäklare som gör det lilla extra.

Hon var väldigt professionell från början till slut och ser till att arbetet blir slutfört med ett leende på läpparna.

Rekommenderar Emmy starkt. Läs mer
    2018-10-24 Emmy D svarar Philip F
    Tack Philip för den fina rekommendationen, uppskattar det verkligen!
  • David B skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-09-16

Hjälpsam, engagerad och alltid med ett positivt bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell