Emmy Didriksson
en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14
652 24 Karlstad — Visa karta

Vad tror Emmy att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 8 kunder tycker om Emmy Didriksson

• Solveig B
    Solveig B skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt mammas bostadsrätt (dödsbo). Emmy har hela tiden varit väldigt tillmötesgående och lyhörd. lätt att prata med och lätt att komma i kontakt med. Alltid tillgänglig, verkar det som.
    Hon har genomfört försäljningen av bostadrätten på ett utmärkt sätt. Jag är väldigt nöjd med hennes insats. Läs mer
  • Agneta B skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Glad och ambitiös. Vi blev hela tiden uppdaterade under processens gång. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar Läs mer
  • Erik P skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt lägenhet. Professionellt från början till slut. Bra fokus och driv. Lätt att ha och göra med samt smidig hantering. Läs mer
  • Julie H skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Driven, lyhörd och engagerad mäklare med en positiv inställning som jag varmt rekommenderar! Läs mer
    2018-10-24 Emmy D svarar Julie H
    Tack Julie för rekommendation, vi ses på tillträdet!
  • Philip F skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Emmy är en engagerad och grym mäklare som gör det lilla extra.

Hon var väldigt professionell från början till slut och ser till att arbetet blir slutfört med ett leende på läpparna.

Rekommenderar Emmy starkt. Läs mer
    2018-10-24 Emmy D svarar Philip F
    Tack Philip för den fina rekommendationen, uppskattar det verkligen!
  • David B skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hjälpsam, engagerad och alltid med ett positivt bemötande. Läs mer
  • Håkan L skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt bostadsrätt i Karlstad. Fick superbra support hela tiden. Snabba svar.
    Emmy är pigg och trevlig och lyssnar på alla frågor. Hon erbjuder sin hjälp hela tiden. Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag fick kontakt med Emmy Didriksson för att jag ville sälja min lgh på 74 kvm.

Emmy är en sprudlande glad tôs som alltid har ett leende på läpparna - det syns och hörs! :D

En mkt skicklig mäklare, jag fick mer betalt för min lgh, än vad jag hade hoppats på, och det var ändå ”off-season”.

Jag bugar och bockar, TACK Emmy! Läs mer
    2018-09-14 Emmy D svarar Maria N
    Tack Maria för den fina rekommendationen! Vi ses snart igen på tillträdet.
    Emmy D gillar detta
Jonas Linsell