Emmy Didriksson

Emmy Didriksson

Emmy Didriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Emmy Didriksson har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Emmy Didriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.8. Emmy Didriksson har haft 57 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 89 Läs vad Emmy Didriksson

• 2020-11-18
    Jag har sålt min 1a i Molkom. Gick väldigt smidigt! Fick hjälp genom helt processen. Hon skötte det även strålande på engelska. Bra och vänligt bemötande. Emmy rekommenderas starkt!
    Christer N
    • 1:a
    • 45.0 m²
    • Molkom
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
  • 2020-11-13
    Vi sålde nyligen vår bostadsrätt. Emmy har hjälpt och guidat oss jättebra, varit lätt att få kontakt med och trevlig att ha att göra med. Vi är nöjda och glada.
    Jenny H
    • 105.0 m²
    • Anneberg
    sålde sitt hus med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
  • 2020-11-11
    Bostadsrätt 2 rum och kök. Mycket trevligt bemötande. Jag hade nog förväntat mig lite mer betalt men det berodde inte på mäklaren. Sammanfattningsvis så är jag nöjd med resultatet, vid all kontakt så var hon lyhörd och vi i samråd kom överens om försäljningen.
    Göran S
    • 65.0 m²
    • Rud
  • 2020-11-08
    Köpte bostadsrätt. Är nöjd med bemötandet och helheten av hela bostadsaffären. Lättsamt.
    Johanna L
    • 1:a
    • 41.0 m²
    • Inre Hamn
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
  • 2020-10-30
    Vi sålde vår bostadsrätt genom Emmy och vi kunde inte vara mer nöjda. Emmy har från start varit engagerad, lättillgänglig, hållit oss uppdaterade och besvarat alla våra frågor.
    Linnéa J
    • 54.0 m²
    • Yttre hamn (Kanikenäsholmen)
  • 2020-10-24
    Hon har sålt min 2a på ulvsbyhatan Hålt mig väl informerad och varit tillgänglig på telefon då jag bor på annan ort. Tydlig och rak, alltid glad och trevlig. Visste också vad hon pratade om gällande pris och värde. En supertjet!!
    Cathrine H
    • 57.0 m²
    • Norrstrand
  • 2020-10-09
    En mycket kompetent och påläst mäklare, som utfört sitt uppdrag, att sälja vår takvåning på Råtorp i Karlstad, på ett föredömligt sätt. Högsta betyg från oss!
    Leif H
    • 4:a
    • 114.0 m²
    • Råtorp
  • 2020-09-29
    Vårt första intryck av Emmy var att hon var genuin, glad och tillmötesgående. Allt vi undrade över fick vi snabbt svar på. Vi upplevde henne som mycket kompetent och mån om sina kunder. Vi har bara gott att säga om både Emmy och Fastighetsbyrån efter att ha både köpt och sålt genom dem!
    Emelie J
    • 63.5 m²
    • Lamberget
  • 2020-09-21
    Trevlig, hjälpsam och lätt att få tag på.
    Matilda F
    • 78.0 m²
    • Skåreberget
  • 2020-09-09
    Sålt en lägenhet i Karlstad. Fick ett bra bemötande utav våran mäklare. Våra förväntningar var att ha en mäklare som vi känner oss trygga med och som kan besvara våra frågor, vilket Emmy gjort under hela denna resa!
    Frida H
    • 89.0 m²
    • Rud

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte