Emmy Didriksson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-06 - 2020-05

Läs vad 71 Läs vad Emmy Didriksson

• Kjerstin H sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-28

Kronoparken
    Trevlig, tillmötesgående, snabb med information, kunnig. Bara bra saker att säga om Emmy Didriksson. Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Gerd J sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-28

Klara
    Min mor har sålt sin bostadsrätt då hon flyttat till ett särskilt boende, jag som är hennes son har agerat som ombud för min mor.
    Jag kontaktade ett flertal mäklare bla Fastighetsbyrån, Emmy kontaktade mig omgående för att om möjligt se på objektet som skulle säljas, hon ingav från första stund ett förtroende och trygghet varför jag beslutade på stående fot att Emmy skulle få uppdraget att marknadsföra och sälja bostadsrätten.
    Jag var inställd på en relativt lång process för att nå i hamn med försäljningen.
    Emmy överträffade mina förväntningar både när det gäller att finna rätt köpare, att sätta rätt pris och att skriva avtal.
    Jag ångrar inte en sekund att jag valde Emmy och Fastighetsbyrån. Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Christoffer Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-21

Norrstrand
    Fint tålamod i hjälpen med lägenhets försäljningen.

Snäll och mycket duktig!

Rekommenderar varmt. Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Christian L sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-10

Norrstrand
    Sålde en bostadsrätt på Ulvsbygatan mha Emmy. Fungerade mycket bra, från första kontakten till det att kontrakt skrivits på försäljningen.
    Flexibel och tillmötesgående, och med bra koll på marknadsläget.
    Vi är mycket nöjda med Emmy som mäklare så här långt. Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Kenneth Ingvar T köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-06

Vågmästaren
    Köpte en lägenhet av en trevlig gullig tjej som var till mötes gående och hjälpsam mäklare! Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Annica S köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-01

Vågmästaren
    Har köpt en bostadsrätt på Vågmästaren genom Emmy.
    Hon har varit tillmötesgående och följt upp våra funderingar och frågor på ett snabbt och professionellt sätt.Trevligt bemötande och vi kan varmt rekommendera henne som mäklare . Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Helena C sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-30

4:a
    Proffsig
    Kändes tryggt att anlita Emmy Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Gabriella L sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-25

Gruvlyckan
    Med hjälp av Emmie sålde jag min bostadsrätt. En 2rok på gruvlyckan. Mäklaren var under hela processen hjälpsam och bemötte mig på ett bra sätt. Mötte mina förväntningar med en snabb affär där processen innan med fotografering och marknadsföring också skedde snabbt. Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Axel V sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-08

Sundsta
    Emmy har hjälpt oss att sälja en bostadsrätt i Karlstad. Hon har bemött oss väl och professionellt. Hon har varit tillgänglig vid behov och följt upp med tydlig information till oss under hela processen. Emmy har varit engagerad och trevlig och vi rekommenderar henne starkt till framtida säljare/köpare! Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Emil G köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-11

Tingvallastaden
    Har köpt lägenhet i Tingvallastaden. Emmy tog sin tid att lyssna på mina frågor och funderingar. Hjälpte mig snabbt och var lättillgänglig. Erbjöd även hjälp med ting efter köpet.
    Mycket nöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö