Emmy Didriksson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 56 Läs vad Emmy Didriksson

• Lena E köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-06

Lamberget
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt på Lamberget. Vi blev trevligt bemötta. Men vi upplevde mäklaren som lite osäker i sin roll som mäklare och stressad/ Lena Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Peter O sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-27

Norrstrand
    Sålt en bostadsrätt. Snabbt och smidigt. Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Lars M sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-15

Tingvallastaden
    Kunnig, positiv energi, bra på alla sätt. Vill inte byta ut henne. Läs mer
  • Anne S
    Anne S sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-09

Våxnäs
    Kunde inte vara bättre. Allt flöt på som det skulle. Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Anders Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-09

Centrum
    Emmy hjälpte oss sälja vår lägenhet på ett mycket tryggt och proffsigt sätt. Emmy var väldigt lyhörd gentemot oss och våra förväntningar. Jag kan verkligen rekommendera Emmy! Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Kajsa A köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-19

Våxnäs
    Emmy var trevlig, hjälpsam och påläst! Allt fungerade mycket bra! Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Kristian A sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-19

Inre hamn
    Jag sålde en lägenhet och Emmy var min mäklare.
    Känner mig väldigt nöjd med henne, alltid glatt och positivt bemötande.
    Hon var kunnig och svarade på alla mina frågor ordnade allt.
    Så Emmy kan jag varmt rekommendera.

Med vänlig hälsning Kristian Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Staffan G sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-18

Herrhagen
    Emmy har skött min lägenhetsförsäljning på ett utmärkt sätt. Hon är proffsig, trevlig och arbetssam. Blir det aktuellt kommer jag anlita Emmy Didriksson på Fastighetsbyrån igen. Läs mer
  • Roger O
    Roger O sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-14

Klara
    Vi sålde våran lägenhet och flyttade ut mot landet och köpte ett litet hus.

Emmy gav ett bra helhetsintryck, en trevlig och livlig tjej som ändå hade lugnet.

Det var att lägenheten skulle bli såld och det blev den för hon gav aldrig upp trots lite motgång. Men har man inte rätt köpare så är det svårt att sälja.

Kort och gott! Jag litade på Emmy och gav henne fria händer att styra som hon ville och hon gjorde allt och lite till. Helt enkelt outstanding Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Aruna W sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-11

Molkom
    Mycket trevlig och proffsig mäklare som matchar rätt köpare till rätt objekt. Som säljaren kan känna tryggheten att även en svårsåld fastighet kommer att bli såld. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell