Emmy Didriksson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-09

Läs vad 44 Läs vad Emmy Didriksson

• Rasmus H köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-03

Lamberget
    2a på Lamberget. Emmy var väldigt snäll och hjälpsam mot oss nybörjare inom bostadsmarknaden.. Läs mer
  • Christoffer S sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-02

Gruvlyckan
    Emmy är en duktig och kunnig mäklare som gav ett gott intryck från start. Hon kunde snabbt svara på alla mina frågor och var beredd att ge den tid det krävdes för att få min bostad såld. Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Ann-Charlotte W köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-25

Våxnäs
    Jag har köpt en bostad på Sydvärnsgatan 1 B. En 2- rummare med stor inglasad balkong på 5:e våningen av 6.

Ett fantastisk fint bemötande av mäklare Emmy Didriksson.

Att få en klar och bra information om boendet och det fick jag verkligen.

En ljus och fin lägenhet som jag tror att jag kommer att stortrivas i. Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Annie P köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-16

Norrstrand
    Helnöjd med vår nya lägenhet i Karlstad.
    Eftersom vi bor i Västerås har vår son haft fullmakt och varit i kontakt med er under hela köpet och allt har fungerat helt perfekt.

Nu väntar vi bara på att få komma tillbaks till Karlstad och vår fina lägenhet.

Tackar!
    Annie Persson Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Hans K köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-08

Rud
    Alltigenom ett trevligt intryck, men kändes kanske något stressad. Läs mer
  • Markus H
    Markus H sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-04

Våxnäs
    Tillgänglig, tydlig och effektiv. Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Marcus Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-04

Inre hamn
    Köpt bostadsrätt.

Väldigt trevligt bemött. Emmy var öppen och service medveten. Vid frågor gavs snabba och konkreta svar.

Jag hade inga direkta förväntningar annat än att möjliggöra en affär och få den ”hjälp” som behövdes. Emmy levde självklart upp till detta, se punkt 2.

En trevlig upplevelse av köpet. Emmy bidrog till en Väldigt avslappnad känsla vilket uppskattas mycket när det annars känns lite spänt i stora livsbeslut. Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Gabriel O sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-02

Herrhagen
    Emmy gav tidigt ett ambitiöst och proffsigt intryck. Skickar mina bästa rekommendationer! Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Daniela N köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-02

Rud
    Vänlig, snabba svar på många frågor man har. Läs mer
    Emmy D gillar detta
  • Caroline M köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-21

Kvarnberget
    Jag och min pojkvän köpte vår första bostadsrätt genom Emmy. Hon hjälpte oss väldigt bra med alla möjliga sorters frågor om både lägenheten samt hur ett köp går till generellt. Det var första gången vi var med i en budgivning så allting var nytt för oss men Emmy hjälpte oss igenom allting! Är väldigt nöjd med henne! :) Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell