Felix Larsson

Felix Larsson

Felix Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Felix Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Felix Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 4.7. Felix Larsson har haft 27 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

23 omdömen om Felix Larsson

Unni M
Köpte sitt hus med hjälp av Felix Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Väse

Trevlig, hjälpsam och kunnig.

Johan L
Sålde sitt hus med hjälp av Felix Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Lorensberg

Rak kortfattad snabb alltid på gott humör

Louise H
Lorensberg

Bra bemötande. Lugn och inte påstridig

Araz D
Mjölnartorpet

Mäklaren Felix var otroligt hjälpsam, lyhörd och tillmötesgående när jag köpte mitt hus. Han förklara varje steg i processen och svarade tålmodigt på alla mina frågor. Jag skulle starkt rekommendera hans till andra.👍🏻

Christer F

Felix uppfattade snabbt vår inställning till eventuellt köp och jobbade på ett bra sätt för att sy ihop affären. Mycket öppen och transparant med hur nästa steg i försäljningen skulle te sig. Försäljningen gick till en andra visningsomgång då vårt bud inte accepterades i första rundan men Felix var tydlig med att vi inte behövde agera utan han kommer hålla kontakt hela vägen och detta ledde i slutändan till en genomförd affär. Snabbt återkoppling vid alla kontakter skall också framhållas.

Kamiran M
Mjölnartorpet

Väldigt kompetent och respektfull mäklaren

Louise Engström L
Romstad

Felix har i sitt bemötande varit tillmötesgående och hjälpsam i de frågor som vi köpare haft. Han har varit ledande i att husköpet ska gynna både säljare och köpare och ske så smidigt som möjligt. Våra förväntningar på mäklaren var att få information om objektet samt vägledning om så behövdes i ev. Köp, vilket vi fått. Felix är en mäklare som vi skulle anlita igen samt varmt rekomendera andra att vända sig till vid försäljning/husköp. Vi är mkt nöjda.

Donia Rezan H
Romstad

Kompetent, trevlig , glad och kunnig. Stort tack för det jobbet som Felix gjorde att han lyckades sälja mitt hus Stort tack 🙏🏼

Per S
Molkom

Trevlig, social, kunnig, empatisk, lösningsorienterad.

David N
Alster

Förmodligen svår säljare att ha och göra med, men könde att jag som köpare hela tiden fick aktivt söka info. Sedan var det en ortoligt utragen process som gjorde att det blev komplikationer in i det sista