Fia Johannesson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-11

Läs vad 71 Läs vad Fia Johannesson

• Kristina W köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-15

Norra Kroppkärr
    Köpte vårt hus av Fia! Fia var mycket lättillgänglig, professionell och trevlig. Rekommenderar! Läs mer
    2019-12-02 Fia J svarar Kristina W
    Tack för dina fina ord Kristina! :) Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus och att ni får iordning som ni har tänkt er :D
    Fia J gillar detta
  • Tove W köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-10

Väse
    Köpt villa, vi fick ett bra bemötande och fick tydlig relevant information om objektet och genom hela köpprocessen. Proffsig och trevlig. Läs mer
    2019-11-11 Fia J svarar Tove W
    Tack så mycket Tove! Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus! :)
    Fia J gillar detta
  • Susanne P köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-05

Österängarna
    Köpt fritidshus. God bemötande. Förväntningar var att allt ska gå rätt till Läs mer
    2019-11-07 Fia J svarar Susanne P
    Tack för din rekommendation Susanne :) Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya fritidshus och att ni får iordning det så som ni vill ha det. Allt gott!
    Fia J gillar detta
  • Jan P köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-05

Österängarna
    Köpt fritidshus god bemötande få reda på fel o brister .
    Bra bemött Läs mer
    2019-11-07 Fia J svarar Jan P
    Tack för din rekommendation! Hoppas att ni ska trivas bra vid ert nya sommarhus! :)
    Fia J gillar detta
  • Bodil J sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-30

Österängarna
    Försäljning av gammal sliten sommarstuga i Värmland.
    Fia Johannesson har agerat proffsigt hela vägen.
    Våra förväntningar har uppfyllts. Läs mer
    2019-10-31 Fia J svarar Bodil J
    Tack så mycket Bodil! Kul att få hjälpa till med försäljningen och roligt att höra att ni känner er nöjda! :)
    Fia J gillar detta
  • Hans A sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-29

Österängarna
    Försäljning av sommarstuga. Utmärkande för Fia är ett professionellt agerande och uppträdande som vida överstiger våra förväntningar.
    Bodil och Hans Läs mer
    2019-11-04 Fia J svarar Hans A
    Tack så mycket för er fina rekommendation! :)
    Fia J gillar detta
  • Per-Olov G köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-23

Arnön
    Vi har köpt ett fritidshus. Vi blev väl bemötta av mäklaren. I stort sett levde mäklaren upp till våra förväntningar. Vi är nöjda. Läs mer
    2019-10-24 Fia J svarar Per-Olov G
    Tack så mycket för er rekommendation. Jag hoppas att ni ska trivas bra i er nya sommarstuga! :)
    Fia J gillar detta
  • Helena W sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-09

Lövnäs
    Vi har sålt vårt hus på Hammarö.
    Fia Johannesson är engagerad, påläst och proffsig. Hon har en varm framtoning! Vi har under hela processen känt oss jättetrygga med Fia då hon hela tiden har hållit oss uppdaterade. Affären gick snabbt och smidigt.
    Vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-10-11 Fia J svarar Helena W
    Tack goa Helena! Det var jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus, tack för ett gott samarbete och för dina fina ord! Hoppas att ni ska trivas bra i det nya huset! :)
    Fia J gillar detta
  • Jonny L köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-01

Södra Kroppkärr
    Jag har både köpt och sålt med Fia. Tryggt och bra, inga som helst bekymmer, allt gick att lösa, väldigt lyhörd och serviceminded! Läs mer
    2019-10-02 Fia J svarar Jonny L
    Vad glad jag blir, tack Jonny! :) Så roligt att jag fick möjligheten att hjälpa er att både hitta ett nytt fint hus och sälja ert eget. Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hem. Tack för rekommendationen och förtroendet! :)
    Fia J gillar detta
  • Lennart S sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-14

Arnön
    Mycket bra bemötande. Det var generellt ett besvärligt år och tog därmed lång tid o var svårt att sälja. Såldes dock precis innan hösten kom och Fia var suverän i slutskedet och jag o hustrun blev mycket nöjda. Fia uppvisade stor proffessionalitet! Vi rekommenderar därför Fia varmt! Läs mer
    2019-09-16 Fia J svarar Lennart S
    Tack för ett gott samarbete Lennart, så roligt att det löste sig till slut och att ni blev nöjda! :) Tack för förtroendet och för rekommendationen. Ha det fint!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell