Fia Johannesson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 41 kunder tycker om Fia Johannesson

• Jan-Åke O
    Jan-Åke O sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-12

5:a
    85m²
    Våxnäs
    Hon är toppen hur hjälpsam som helst.kan inte få en bättre mäklare.sålt radhus köpt lägenhet. Läs mer
    2019-02-12 Fia J svarar Jan-Åke O
    Kul att höra att ni är nöjda, jag tackar så mycket för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen och för din fina rekommendation!
    Fia J gillar detta
  • Ingemar G sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-12

6:a
    160m²
    Hultsberg
    Fia har på ett fantastiskt fint sätt hjälpt oss att sälja vår villa i Hultsberg.
    Vi kände redan från början att Fia är en person som man som köpare skulle känna förtroende för. Och det är väl det som är avgörande för att få till stånd en bra affär? Och det blev en bra affär. Läs mer
    2019-02-12 Fia J svarar Ingemar G
    Tack så mycket Ingemar för din fina rekommendation. Det var med glädje jag hjälpte er med försäljningen av ert fina hus, tusen tack för förtroendet!
    Fia J gillar detta
  • Eva S sålde sin bostad med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-01-01

Proffsigt och vänligt bemötande.
    Alltid ett leende och aldrig något som var krångligt. Läs mer
    2019-01-02 Fia J svarar Eva S
    Tusen tack för att ni gav mig förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av ert fina hus! Och tack för er rekommendation! :)
    Fia J gillar detta
  • Lina R sålde sin bostad med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-03

Sålt hus. Lättsam, proffsig och med ett gott bemötande. Välkomnar alla sorters frågor. Bra och målande beskrivning till fastigheten vid framställan av annons. Läs mer
    2018-12-06 Fia J svarar Lina R
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen, och tack för din rekommendation! :)
    Fia J gillar detta
  • Jeanette A sålde sin bostad med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-22

Vid försäljningen av vårt parhus har Fia utstrålat en trygghet och pålitlighet. Hon har varit inkännande och tydlig i sin kommunikation. Vi uppskattar hennes personliga proffsighet fantastiskt mycket. Läs mer
    2018-11-24 Fia J svarar Jeanette A
    Vad glad jag blir, tack för de fina orden! Och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! :)
    Fia J gillar detta
  • Christian A sålde sin bostad med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-19

Vi har sålt vårt parhus. Fia har sedan första kontakten lyssnat in och följt upp alla våra funderingar noggrant, vilket känns tryggt och bra som säljare. Processen blev längre än vi trodde , men Fia har hela tiden hjälpt oss att blicka framåt. Vi är mycket tacksamma för Fias insatser. Läs mer
    2018-11-24 Fia J svarar Christian A
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen och stort tack för din fina rekommendation! :)
    Fia J gillar detta
  • Carl-henrik L köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-12

5:a
    138m²
    Mjölnartorpet
    Jag köpte en villa. Fia bemötte mig som köpare korrekt och svarade alltid på mina frågor inom rimlig tid. Jag upplevde att Fia gjorde sitt bästa för att ta vara på både mina och säljarnas intressen på ett balanserat sätt. Läs mer
    2018-11-24 Fia J svarar Carl-henrik L
    Grattis till ditt köp! Och tack så mycket för din rekommendation! Hoppas du ska trivas i nya huset :)
    Fia J gillar detta
  • Kent A sålde sin bostad med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-11

Min hustru och jag har bedömt Fia gemensamt Läs mer
    Fia J gillar detta
  • Christina H skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-08

Jag har sålt ett hus, jag känner mig så nöjd med Fia hon har tagit hand om allt på ett fantastiskt sätt. Krångliga köpare som drog sej ur men hon fixade det , jag känner mig så nöjd!så tack för hjälpen Fia😃👍 Läs mer
    2018-11-08 Fia J svarar Christina H
    Tack så mycket för din fina rekommendation Christina! :) Det var kul att få hjälpa till med försäljningen och det blev ju lyckat till slut :) Hoppas att du ska trivas bra i lägenheten. Vi ses! Kram Fia
    Fia J gillar detta
  • Tomas S sålde sin bostad med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-08

Hus.
    Suveränt jobb, enkel o lätt att ha att göra med. Läs mer
    2018-11-08 Fia J svarar Tomas S
    Tack för din rekommendation Tomas, och tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! :) Vi ses på tillträdet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell