Fia Johannesson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 76 Läs vad Fia Johannesson

• Bernt S sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-31

Herrön
    Fia har varit mycket tydlig och korrekt i alla skeden av försäljningsprocessen och alltid återkopplat på meil och sms.
    Vi skulle definitivt välja Fia igen avseende bostadsrätt eller fastighet. Läs mer
    2020-01-31 Fia J svarar Bernt S
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! :)
    Fia J gillar detta
  • Ulrica B sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-28

Stockfallet
    Fia är en fantastisk mäklare. Lyhörd, tydlig, ödmjuk och stöttande och jag är så glad att det är hon som hjälpt mig sälja mitt hus! Kände mig trygg hela processen. Tack Fia! ❤️ Läs mer
    2020-01-30 Fia J svarar Ulrica B
    Tack själv Ulrica! ❤️ Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa dig med försäljningen och stort tack för din fina rekommendation! Önskar dig lycka till framöver och hoppas att du finner din drömbostad :)
    Fia J gillar detta
  • Maria B sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-25

Färjestad
    Sålt villa.

Fia är kunnig, påläst, tillgänglig, lugn, saklig och ödmjuk. Hon har varit med i hela processen, stöttat och väglett på ett mycket professionellt sätt. Gett snabba svar på mina frågor och funderingar. Jag har bara positivt att säga om Fia och kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2020-01-27 Fia J svarar Maria B
    Vad glad jag blir för dina fina ord, det värmer verkligen! Tack för förtroendet att få hjälpa dig med processen, hoppas att du ska trivas bra i ditt nya hem! :)
    Fia J gillar detta
  • Pia V köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-09

Sundsta
    Köpt villa i Karlstad. Fia har varit mycket proffsig och korrekt genom hela processen och vi har haft stort förtroende för henne.

Hon var lagom pushig och mycket balanserad i alla frågor, försökte inte försköna eller sälja in utan var hela tiden saklig och korrekt.

Jag skulle gärna göra affär med Fia igen. Läs mer
    2020-01-10 Fia J svarar Pia V
    Tusen tack för de fina orden Pia, det värmer! :) Jag hoppas att ni ska trivas bra i det nya huset, det är verkligen ett fint hus! :)
    Fia J gillar detta
  • Martin N köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-20

Alster
    En trevlig tjej som var väldigt hjälpsam i alla lägen. Läs mer
    2019-12-20 Fia J svarar Martin N
    Tack för din rekommendation Martin! Hoppas att ni ska trivas bra i huset! :) God jul!
    Fia J gillar detta
  • Kristina W köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-15

Norra Kroppkärr
    Köpte vårt hus av Fia! Fia var mycket lättillgänglig, professionell och trevlig. Rekommenderar! Läs mer
    2019-12-02 Fia J svarar Kristina W
    Tack för dina fina ord Kristina! :) Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus och att ni får iordning som ni har tänkt er :D
    Fia J gillar detta
  • Tove W köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-10

Väse
    Köpt villa, vi fick ett bra bemötande och fick tydlig relevant information om objektet och genom hela köpprocessen. Proffsig och trevlig. Läs mer
    2019-11-11 Fia J svarar Tove W
    Tack så mycket Tove! Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus! :)
    Fia J gillar detta
  • Susanne P köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-05

Österängarna
    Köpt fritidshus. God bemötande. Förväntningar var att allt ska gå rätt till Läs mer
    2019-11-07 Fia J svarar Susanne P
    Tack för din rekommendation Susanne :) Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya fritidshus och att ni får iordning det så som ni vill ha det. Allt gott!
    Fia J gillar detta
  • Jan P köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-05

Österängarna
    Köpt fritidshus god bemötande få reda på fel o brister .
    Bra bemött Läs mer
    2019-11-07 Fia J svarar Jan P
    Tack för din rekommendation! Hoppas att ni ska trivas bra vid ert nya sommarhus! :)
    Fia J gillar detta
  • Bodil J sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-30

Österängarna
    Försäljning av gammal sliten sommarstuga i Värmland.
    Fia Johannesson har agerat proffsigt hela vägen.
    Våra förväntningar har uppfyllts. Läs mer
    2019-10-31 Fia J svarar Bodil J
    Tack så mycket Bodil! Kul att få hjälpa till med försäljningen och roligt att höra att ni känner er nöjda! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell