Fia Johannesson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-05

Läs vad 53 Läs vad Fia Johannesson

• Josefin P köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-12

N:a Kroppkärr
    Köpt ett hus. Bra bemötande av mäklaren. Tydlig information. Mäklaren levde upp till förväntningarna med att vara kontaktbar och ta reda på informationen som efterfrågades. Bra medlare mellan säljare och köpare. Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-06-13 Fia J svarar Josefin P
    Tack så mycket för din rekommendation Josefin! Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya hus! :) Ha en fin sommar!
    Fia J gillar detta
  • Christina S sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-07

Fia är duktig, trevlig, tillmötesgående, noggrann och glad Läs mer
    2019-06-07 Fia J svarar Christina S
    Tack så mycket för din rekommendation Christina! :) Hoppas du känner dig nöjd med försäljningen och att du får en fin sommar!
    Fia J gillar detta
  • Carolina W köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-25

Jättebra! Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
    2019-05-27 Fia J svarar Carolina W
    Stort tack Carolina! :) Så roligt att få vara med och hjälpa er att hitta ert hem, jag tror och hoppas att ni kommer att trivas hur bra som helst! :)
    Fia J gillar detta
  • Jan O köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-29

Köpt villa i skåre.
    Bra bemötande, kollade upp frågor.
    Trevlig och saklig.
    Lite för otydlig ibland. Läs mer
    2019-04-30 Fia J svarar Jan O
    Tack för din rekommendation Jan :) Jag hoppas att du trivs bra i ditt nya hus!
    Fia J gillar detta
  • Marie T köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-18

Zakrisdalsudden
    Proffsig, noggrann, och pålitlig. Lätt att nå, engagerar sig och är mån om att göra rätt. Läs mer
    2019-04-23 Fia J svarar Marie T
    Tack för din rekommendation Marie! :) Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya, fina hus! :)
    Fia J gillar detta
  • Marlene J sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-10

Skåre
    Fia sålde vårt hus snabbt & smidigt, mycket proffesionellt bemötande. Vi är jättenöjda 👍 Läs mer
    2019-04-10 Fia J svarar Marlene J
    Vad roligt att höra! :) Tack för rekommendationen och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ert fina hus! :)
    Fia J gillar detta
  • Peter A sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-10

Skåre
    Fia har på ett professionellt sätt hjälp oss att sälja vår bostad. Läs mer
    2019-04-10 Fia J svarar Peter A
    Stort tack Peter, både för förtroendet och för rekommendationen! :)
    Fia J gillar detta
  • Daniel E köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-05

Hultsberg
    Jätteproffsig och jättetrevlig, rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-04-05 Fia J svarar Daniel E
    Tack så mycket Daniel! Jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus och få många fina stunder där! :)
  • Tove T
    Tove T köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-05

Hultsberg
    Köpt en villa av Fia en supertrevlig tjej i allt ifrån visning till kontraktsskrivning vi har hela tiden kännt oss delaktiga i processen och allt har kännts tryggt! Kan varmt rekommendera henne till er som ska sälja! Läs mer
    2019-04-05 Fia J svarar Tove T
    Åh vad glad jag blir! Tack för rekommendationen och de fina orden. Jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus! :)
    Fia J gillar detta
  • Jonas H sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-03-15

Hynbyholm
    Har sålt en fastighet .O är mycket nöjd med allt som fia har gjort. Läs mer
    2019-03-15 Fia J svarar Jonas H
    Tack så mycket för din rekommendation Jonas, och tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell