Läs vad 111 Läs vad Fia Johannesson

• 2021-01-20
    Vi har köpt ett hus på 1½ plan. Det har gått bra. Vi är nöjda med fia och hennes bemötande.
    Hon är en trevlig person och mäklare.
    Hon har hjälpt oss med våra funderingar, och gett oss information som vi har undrat över.
    Shehnaz A
    • Mjölnartorpet
    köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tack för din rekommendation Shehnaz, kul att höra att ni är nöjda. Jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya fina hus! :)

• 2020-12-21
    Köpte ett hus via Fia och hon har varit väldigt professionell och påläst. Gillar henne skarpt!
    Har vi haft frågor så han Fia sett till att vi fått svar på dem.
    Johanna S
    • 145.0 m²
    • Stodene
    Vad glad jag blir, tack för den fina rekommendationen! Hoppas ni haft en fin första jul i huset och att ni kommer att trivas bra där. Ta hand om er och ha en fin fortsättning!

• 2020-12-17
    Köpte hus.
    Mäklaren visar mycket kunskap om hennes områden och hon är väldigt trevligt
    Isella B
    • Mjölnartorpet
    Tack så mycket för din rekommendation Isella! Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus :) Önskar er en riktigt god jul!

• 2020-12-04
    Köpt bostad.
    Mäklare gjordes vad som kunde förväntas dvs. inget utöver det normala.
    Per S
    • 146.0 m²
    • Stodene
    Tack för din rekommendation Per. Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus! :)

• 2020-11-29
    Av Fia Johannesson har jag fått utmärkt stöd och guidning genom hela processen från värdering till visning och kontraktsskrivning. Fia har funnits tillgänglig - och jag har litat till 100% på hennes planering och råd då jag förstått att hon har god kunskap, erfarenhet och känsla för timing och kan den här marknaden utan och innan. Jag är uppriktigt så glad att jag fick just Fia som kontakt i min försäljning som ju är en av de största affärer man gör som privatperson!
    Maria J
    • 145.0 m²
    • Stodene
    sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Stort tack för dina fina ord Maria, det värmer verkligen! Jag är så glad över att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din husförsäljning och hoppas att allt kommer att gå smidigt nu med ditt nya boende :)

• 2020-10-28
    Sålt villa. Bra bemötande genom hela processen. Kunnig och engagerad och lätt tillgänglig i kontaktarbetet.
    Kjell J
    • 155.0 m²
    • Skåreberget
    Stort tack Kjell, både för en fin rekommendation och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya boende :)

• 2020-10-15
    Vi anlitade Fia för att sälja vårt radhus.
    Vår upplevelse av Fia är rakt igenom väldigt bra. Det första ord som dyker upp är trygghet - Fia är pålitlig, påläst och kunnig. Hon låter våra funderingar och frågor ta den plats de behöver och är noggrann i sin kommunikation i alla avseenden. Det kändes tryggt att låta Fia sälja.
    Robin D
    • 95.0 m²
    • Norra Kroppkärr
    Tack så mycket, jag blir så glad av att läsa detta! :) Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya, fina hus och stort tack igen för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Ha det gott!

• 2020-10-07
    Köpte ett hus, mycket professionell mäklare!
    Johnny O
    • 133.0 m²
    • Hagalund
    Tack så mycket Johnny, hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus! :)

• 2020-10-05
    Har sålt villa.
    Mycket bra bemötande av FIA.
    De förväntningar på priset vi hade blev i stort uppfyllda.
    Hon agerade på ett proffsigt sätt vid hanteringen av händelsekedjan.
    Var lyhörd för våra önskemål samt var väldigt trevlig.
    Göran A
    • Mjölnartorpet
    Tack för er rekommendation Göran! Kul att höra att ni är nöjda. Ha en fin dag!

• 2020-09-29
    Har köpt en villa genom Fia. Suveränt duktig mäklare som inger förtroende och får en att känna sig trygg. Kommer definitivt anlita henne den dag vi säljer. Extra plus i kanten för härlig dialekt ;)
    Kristin B
    • 170.0 m²
    Kul att höra att ni känner er nöjda :) Tack för era fina ord, det värmer! Hoppas att ni ska trivas bra i ert fina hus! :)