Fia Johannesson

Fia Johannesson

Fia Johannesson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fia Johannesson har varit registrerad mäklare sedan 2015-04. Fia Johannesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 131 omdömen med ett betyg på 4.8. Fia Johannesson har haft 31 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 131 Läs vad Fia Johannesson

• sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Götetorp
    2021-08-26
    Snabb återkoppling gällande alla frågor rörande min försäljning.
    Respektfullt och lugnt arbetssätt o bemötande.
    tydlighet och öppenhet
    Tack för en fin rekommendation Annika! Och tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen :) Fia Johannesson
  • köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Edsvalla
    2021-08-17
    Trevlig, tar reda på allt man frågar om som köpare. Snabb återkoppling. Flexibel med extra visningar och får en att känna sig välkommen. Rekommenderas!
    Tack för en fin rekommendation Caroline! :) Hoppas att du ska trivas bra i huset! Fia Johannesson
    • Edsvalla
    2021-07-26
    Fia fick slita hårt med vår försäljning och gjorde det med bravur och ett leende! Mycket nöjda med proffsigt bemötande, kommunikation och resultat!
    Vad glad jag blir för era fina ord, stort tack! Hoppas att ni haft en fin sommar och att ni kommer få det bra och trivas på nya stället! :) Fia Johannesson
    • Gustavsberg
    2021-07-04
    Fia var trevlig och kunnig, de frågor hon direkt inte kunde svara på tog hon reda på och återkom inom närtid.

Vi har varit nöjda med Fia och har även använt Fia i vår egna försäljning där hon hjälpt till och anpassat tiderna för både in- och utflyttning efter våra önskemål.
    Tack Petter! Så kul att få möjligheten att hjälpa er med både köp och försäljning. Roligt att höra att ni är nöjda :) Hoppas att ni ska trivas riktigt bra i det nya huset nu. Ha en fin sommar! :) Fia Johannesson
    • Färjestad
    2021-07-03
    Fia valde vi för flera år sedan då hon var här och gjorde en värdering av vårt hus. Det har tagit tid för oss att finna våran nya hus. Men nu var det självklart att Fia skulle få sälja vår hus. Hon är flexibel, kunnig och vi kände oss trygga med försäljningen och att hon har bundit ihop affären för oss. Vi kan varmt rekommendera henne som fastighetsmäklare.
    Stort tack Carina, både för den fina rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Hoppas att ni ska trivas bra på det nya stället nu :) Önskar er en riktigt fin sommar! Fia Johannesson
    • Björkås
    2021-07-01
    Jag har mycket god erfarenhet av Fia som mäklare både vid husköp och vid försäljning . Hon är professionell och kan svara på alla tänkbara frågor. Hon har ett lugnt och tryggt sätt och återkopplar alltid snabbt vid frågor. Jag kan varmt rekommendera Fia som mäklare😊
    Så roligt att jag fått vara med i processen att både hjälpa dig med köp och försäljning. Blir jätteglad av din rekommendation, kul att höra att du är nöjd! :) Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus :) Ha en fin sommar! Fia Johannesson
    • Mjölnartorpet
    2021-06-24
    Ett bra bemötande och allt som allt en smidigt köp med all information man behöver.
    Tack så mycket Carl! :) Hoppas ni ska trivas bra i nya huset! Fia Johannesson
    • Skåre
    2021-06-21
    Allt har varit kanonbra. Fia var mycket serviceinriktad och hjälpsam.

Gunnar & Co
    Stort tack för rekommendationen och för att jag fick hjälpa till med försäljningen! Ha en fin sommar :) Fia Johannesson
    2021-06-09
    Sålt ett fritidshus.
    Förväntning var att Fia skulle göra sitt bästa för att få bästa möjliga pris, vilket hon lyckades med.
    Fastnade för Fia för hennes sätt att förklara hur allt skulle gå till väga. Har varit värdigt nöjd och kommer absolut att rekommendera Fia Johanneson
    Mvh Ulla Holböll
    Tack mycket för din rekommendation Ulla, och tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! Kul att höra att du är nöjd! Ha en fin sommar :) Fia Johannesson
    • Skåre
    2021-06-07
    Vi har köpt ett hus i Skåre.
    Från första börja fick vi ett mycket professionell och trevlig bemötande.
    Under hela köpresan, mäklaren var alltid tillgänglig; det kändes mycket trygg som köpare inför en sådant stor beslut. Tack
    Tack så jättemycket Lizette, det gör mig glad att höra att ni är nöjda :) Hoppas att ni ska trivas bra i nya huset nu! Ha en fin sommar :) Fia Johannesson