Fia Johannesson

Fia Johannesson

Fia Johannesson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

och har varit registrerad mäklare sedan 2015. Fia Johannesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 101 omdömen sedan 2018-02-27. Fia Johannesson har haft 46 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

101 omdömen om Fia Johannesson

• Vi har sålt vår villa med hjälp av Fia. Hon har med professionalitet och ödmjukhet hela tiden hållit oss uppdaterade om de olika skeden som ingår i en villaförsäljning. Vi är mycket nöjda och tacksamma för Fias hjälp och vill varmt rekommendera henne som mäklare. Ingrid H
    Ingrid H sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2020-09-19
    • 146.0 m²
    • Stodene
    2020-09-19
    Vad glad jag blir av era ord, tack så mycket! Vad roligt att höra att ni är nöjda. Tack för förtroendet och lycka till i er nya bostad!

• Helnöjd med Fias arbete från början till avslutad affär Hasse Åberg
    Hans Å sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2020-09-14
    • 119.0 m²
    • Björkås
    2020-09-14
    Vad roligt att höra att du är nöjd Hasse! Tack för att jag fick hjälpa dig att sälja ditt fina hus! :)

Fia J

• Jättego tjej, alltid positiv o trevlig! Jag har sålt ett hus, jag fick inte på långa vägar vad vi trodde vi skulle få för huset, fick en bra bit under utgångspriset, min personliga känsla var att Fia var förmedlare och inte säljare. Jag fick känslan att jag fick stå till svars, istället för att köparna fick press på sig att ge bud, köparen väntade motbud från mig? Vi orkade inte mer tyvärr!
    Jan T sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2020-09-07
    • 126.0 m²
    • Skattkärr
    2020-09-07
    Stort tack för att du tar dig tiden att skriva en rekommendation. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen, jag tar till mig det du skriver, tråkigt att vi inte fick ett högre slutpris men jag hoppas ändå att ni känner att det blir bra trots allt. Hoppas att ni ska trivas bra i nya lägenheten :)

Fia J

• En mäklare med driv och fantastiskt bemötande! Är mycket nöjd med försäljningen av mitt fina radhus.
    Maud A sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2020-09-02
    • 120.0 m²
    • Lorensberg
    2020-09-02
    Stort tack för din fina rekommendation Maud och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Allt gott! :)

Fia J

• Proffsig och lösningsfokuserad mäklare som hade läget under kontroll!
    Katrin K köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2020-07-27
    • 103.0 m²
    • Väse
    2020-07-27
    Tack för rekommendationen Katrin :) Hoppas att ni får iordning som ni tänkt er i huset och att ni kommer att trivas bra!

Fia J

• Vi har sålt en villa i Väse. Fia Johannesson fick uppdraget. Vi är mycket nöjda med hennes insats. Hon var snabb, pålitlig och effektiv. Hon tog stor hänsyn till vår respekt för Coronaviruset. Vi hade alla möten utomhus och hon hjälpte till med fullmakt till vår dotter som tar det sista mötet vid tillträdet. Vi är som helhet mycket nöjda med den hjälp vi fick vid försäljningen av huset!
    Elisabeth J sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2020-07-14
    • 103.0 m²
    • Väse
    2020-07-14
    Vad glad jag blir över att ni är nöjda. Stort tack för rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Ha en fortsatt trevlig sommar!

Fia J

• Vi sålde vårat hus. Fia var mycket saklig förklarade hur hela processen går till vad man skall tänka på som säljare. Fia är mycket trevlig lägger ner mycket tid och under en period där det inte hände så mycket ringde hon minst 3 gånger i veckan ändå och talade om hur det såg ut. Vi hade inga större förväntningar då vi sålt ett hus tidigare i Härnösand det tog nästan ett år så vi trodde väl att det skulle dra ut på tiden här också. Det gick mycket fortare än vad vi trodde. Vi är mycket nöjda med Fia hon gjorde ett jättebra jobb och vi rekommenderar henne.
    Mikael L sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2020-07-06
    • 98.0 m²
    • Vålberg
    2020-07-06
    Tack så mycket Mikael, både för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er med försäljningen samt för den fina rekommendationen! Roligt att höra att ni är nöjda, hoppas att ni ska hitta ett nytt boende nu som känns bra för er. Ha en fin sommar! :)

Fia J

• Har sålt ett radhus på Södra Råtorp, vi är mycket nöjda, Fia ger bra information jobbar snabbt o proffsigt dessutom väldigt trevlig
    Göran D sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2020-06-30
    • 96.0 m²
    • Södra Råtorp
    2020-06-30
    Vad roligt att höra att ni känner er nöjda. Tack för rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av ert hus. Ha en fin sommar! :)

Fia J

• Fia har förmågan att sätta kunden i centrum. Är påläst och har full koll på alla uppgifter. Stämmer av att vi har förstått och ställer motfrågor om vi inte är tydliga. Ambitiös och trevlig.
    Mikael S sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2020-06-24
    • 133.0 m²
    • Hagalund
    2020-06-24
    Tusen tack för de fina orden! Och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya boende :) Ha en fin sommar!

Fia J

• Vi har sålt ett radhus. Vi upplever att vi har blivit oerhört väl bemötta, vår mäklare har varit mycket trevlig, empatisk och uppmärksam på våra behov och önskemål. Hon har haft tät kontakt med oss och hela tiden hållit oss uppdaterade. Vi är mycket nöjda.
    Annika K sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2020-06-22
    • 147.0 m²
    • Strand
    2020-06-22
    Tack så mycket Annika, både för rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas att ni får en fin sommar! :)