Fia Johannesson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 62 Läs vad Fia Johannesson

• Lennart S sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-14

Arnön
    Mycket bra bemötande. Det var generellt ett besvärligt år och tog därmed lång tid o var svårt att sälja. Såldes dock precis innan hösten kom och Fia var suverän i slutskedet och jag o hustrun blev mycket nöjda. Fia uppvisade stor proffessionalitet! Vi rekommenderar därför Fia varmt! Läs mer
    2019-09-16 Fia J svarar Lennart S
    Tack för ett gott samarbete Lennart, så roligt att det löste sig till slut och att ni blev nöjda! :) Tack för förtroendet och för rekommendationen. Ha det fint!
    Fia J gillar detta
  • Markus O sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-13

Skåreberget
    Både köpt och sålt villa med hjälp av Fia.

Fia gav mkt bra och professionelt intryck

Fia är extremt noggran och seriös så alla förväntningar som ja hade blev uppfylda

Kommer verkligen att rekomendera Fia till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-09-13 Fia J svarar Markus O
    Stort tack Markus! Så himla kul att få hjälpa till med på köp och försäljning av hus! :) Tack för ett gott samarbete och för en fin rekommendation! :)
    Fia J gillar detta
  • Pernille A sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-12

Lorensberg
    Vi har sålt ett radhus. Fia har ett professionellt bemötande, hon är lugn, saklig och trevlig. Känns som att hon hela tiden ger oss som säljare lite extra. Tycker att Fia mer än väl levt upp till de förväntningar vi haft på en fastighetsmäklare. Vi skulle mer än gärna rekommendera Fia. Läs mer
    2019-09-13 Fia J svarar Pernille A
    Tusen tack Pernille, både för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen samt era fina ord i rekommendationen! :) Jag önskar er lycka till i ert nya boende. :)
    Fia J gillar detta
  • Monika S sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-11

Lorensberg
    Kedjehus på Loensberg.
    God kunskap och lättsam
    absulut Läs mer
    2019-09-11 Fia J svarar Monika S
    Tack så mycket för din rekommendation Monika! :) Och tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen!
  • JONAS B skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-06

Fia hjälpte mig och min familj att sälja vårt hus på Hammarö. Vi är otroligt nöjda med Fia och rekommenderar henne till alla vi känner! Som mäklare är hon inlyssnande och lyhörd, snabb på att återkoppla och väldigt mån om att vi som säljare känner oss trygga och välinformerade under hela processen. Hon är professionell och påläst vilket jag är övertygad om att våra potentiella köpare uppskattat. Tack Fia! Du har hjälpt oss förverkliga vår dröm om att flytta till större boende. Läs mer
    2019-09-09 Fia J svarar JONAS B
    Tusen tack för dina fina ord Jonas, det värmer! :) Det var en ära att få hjälpa till med försäljningen av ert fina hus. Hoppas ni ska trivas bra på nya stället. :)
    Fia J gillar detta
  • Anna Lena L sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-19

Väse
    Proffsig, trevlig och flexibel. Läs mer
    2019-08-20 Fia J svarar Anna Lena L
    Tack så mycket för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av huset, och tack för din rekommendation :)
    Fia J gillar detta
  • Vladimir B köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-14

Stockfallet
    Hon är jätte trevligt och duktig person Läs mer
    2019-08-14 Fia J svarar Vladimir B
    Tack för din rekommendation Vladimir, hoppas att ni trivs bra i huset! :)
    Fia J gillar detta
  • Mattias W sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-28

Önnerud
    Fia tog direkt hand om våra frågor och guidade oss bra genom hela affären. Hon var väldigt lyhörd på oss som säljare då vi inte visste om vi skulle sälja vår bostad, vi hade initialt inget bra alternativ att köpa. Fia höll våra intressenter varma genom att uppdatera dom med hur vår status var, hur våra tankar gick. Sen helt plötsligt dök vår drömhus upp och vi var snabbt redo att sälja vårt hus. Fia kontaktade intressenterna direkt och vi kunde knyta ihop affären.

Vi upplever Fia som:
    - Väldigt engagerad
    - Lätt att få kontakt med
    - Lyhörd
    - Mån om oss som säljare
    - Målinriktad, gjorde ett bra affär för oss.

Tack Fia för att du hjälpe oss att sälja vårt hus. Läs mer
    2019-06-28 Fia J svarar Mattias W
    Vad glad jag blir, tusen tack för era fina ord, det värmer verkligen! :) Tack för att ni gav mig förtroendet att få hjälpa till med försäljningen, och vad roligt att det blev så bra allting. Ha en riktigt fin sommar! :)
    Fia J gillar detta
  • Carola O köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-27

Hagalund
    Köpt villa på Hagalund.
    Fia har under hela processen varit väldigt tillmötesgående, trevlig, noggrann och hjälpsam. Vi är mycket nöjda!
    Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-06-28 Fia J svarar Carola O
    Vad kul att ni är nöjda, tack så mycket för rekommendationen! :) Hoppas att ni kommit igång och börjar få iordning huset som ni vill och planerar. Önskar er en riktigt trevlig sommar! :)
    Fia J gillar detta
  • Josefin P köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-12

N:a Kroppkärr
    Köpt ett hus. Bra bemötande av mäklaren. Tydlig information. Mäklaren levde upp till förväntningarna med att vara kontaktbar och ta reda på informationen som efterfrågades. Bra medlare mellan säljare och köpare. Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-06-13 Fia J svarar Josefin P
    Tack så mycket för din rekommendation Josefin! Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya hus! :) Ha en fin sommar!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell