Fia Johannesson
en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14
652 24 Karlstad — Visa karta

Vad tror Fia att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 25 kunder tycker om Fia Johannesson

• Katarina G skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevligt bemötande i min försäljning av en villa.
    Fia höll mig uppdaterad under hela resan,med vad som hände under vägen i affären.
    Kände mig så trygg under hela processen.
    Gav mig bra svar på alla mina funderingar.
    Var alltid tillgänglig och lätt att nå.
    Ställde upp till 100 procent.
    Mycket nöjd kund,kan varm rekommenderas. Läs mer
  • Ylva O skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Villa i tätbebyggt område
    Utgångspris eller mer. Fick mer o snabb smidig enkel affär.
    Nöjd trots att de tog längre tid än förväntat pga andra hus tillsalu i närheten. Läs mer
    2018-10-18 Fia J svarar Ylva O
    Tack för din rekommendation Ylva, kul att höra att ni är nöjda! :)
  • Maritha H
    Maritha H skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt ett radhus. Fia tog hand om allt som rörde försäljningen av huset, informerade oss om vilka uppgifter vi hade för att få till en snabb och bra affär för såväl oss som säljare och för köparen. Vi önskade få följa med i de olika faserna. Fia höll oss informerade varje dag på ett diskret sätt, även för ev. Köpare.
    Vi möttes med respekt och en känsla av trygghet att det här fixar hon. Fia levde verkligen upp till våra önskemål från första mötet till försäljningen var klar. Läs mer
    2018-10-15 Fia J svarar Maritha H
    Tusen tack för din fina rekommendation! Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen och det känns jättekul att allting blev så bra och att ni känner er nöjda! Ha det fint så ses vi snart igen :)
    Fia J gillar detta
  • Annika K skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt sommarhus.
    Vänligt bemött av en saklig mäklare. Fia är ödmjuk i sin framtoning och inger förtroende. Hon är också mycket bra på att återkoppla och ger utmärkt information.
    Våra förväntningar var att möta en något påstridig säljare, men det visade sig att Fia utstrålade något helt annat. Hon var inte alls påstridig.
    Mötet med Fia var enbart positivt. Mycket bra mäklare som vi gärna knyter kontakt med igen vid behov. Läs mer
    2018-09-28 Fia J svarar Annika K
    Vad glad jag blir! Tusen tack för dina fina ord och för att ni tar er tid att skriva en rekommendation! Hoppas att ni ska trivas bra i den nya stugan. Vi ses snart!
  • Jenny E skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt ert radhus och är väldigt nöjd med bemötandet jag har fått genom hela processen. Fia har svarat på mina frågor och återkopplat snabbt vid behov. Jag kan varmt rekommendera Fia som mäklare. Läs mer
    2018-09-28 Fia J svarar Jenny E
    Tack så mycket Jenny för din fina rekommendation! Hoppas att du ska trivas bra i ditt nya hus :)
    Fia J gillar detta
  • Rebecca N skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag och min sambo köpte vårt första hus via fastighetsbyrån. Vi kände oss väl bemötta och allt sköttes proffsigt. Man kunde fråga vad som helst utan att känna sig dum. Köper man bostad av Fia kan man känna sig säker på att man får den hjälpen och stödet man behöver när man gör sitt största och kanske viktigaste köp i livet! Vi är jättenöjda! :) Läs mer
    2018-09-13 Fia J svarar Rebecca N
    Tack så hemskt mycket för er fina rekommendation! :) Hoppas att ni trivs bra i nya huset!
    Fia J gillar detta
  • Ann-Sofie T skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt bemötande
    Serviceinriktad
    Hjälpsam Läs mer
    2018-08-26 Fia J svarar Ann-Sofie T
    Tack Ann-Sofie, både för förtroendet att få hjälpa till med er försäljning men även för en fin rekommendation!
    Fia J gillar detta
  • Andreas T skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt villa, Åbroddsvägen 7 Skåre , Karlstad

Trevlig o professionell, jordnära tjej som inte är så stroppig som många andra mäklare är. Man får ett bra förtroende och hon gör det där lilla extra så det inte känns som "löpande band". Läs mer
    2018-08-26 Fia J svarar Andreas T
    Vad glad jag blir! :) Tack så hemskt mycket för denna fina rekommendation och dina varma ord! Hoppas att ni kommer trivas bra i det nya huset, vi ses på tillträdet!
  • Christer B
    Christer B skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi är mycket nöjda med Fia som på ett proffsigt och
    trevligt sätt ,skött vår husaffär på Herrhagen. Hon har varit lätt att
    få kontakt med både på kontoret och när hon har varit
    ledig.

Lena o Christer Björklund Läs mer
    2018-08-25 Fia J svarar Christer B
    Vad glad jag blir för er rekommendation, tusen tack Christer och Lena för att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen av er fina villa! :)
    Fia J gillar detta
  • Magnus O skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lugn och duktig mäklare. Förklarar allt i minsta detalj. Läs mer
    2018-08-25 Fia J svarar Magnus O
    Tack för din fina rekommendation, hoppas ni ska trivas bra i huset! Vi ses snart igen :)
  • Karin S skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har sålt vår kära villa här i Karlstad. Att sälja sitt hem är speciellt och Fia hanterade min process i det på ett respektfullt sätt.

Vi hade mycket kontakt under säljprocessen vilket var väldigt bra för både mig som säljare och alla intresserade köpare. Läs mer
    2018-08-25 Fia J svarar Karin S
    Tack Karin, det var en ära att få hjälpa till att sälja ert fina hem :) Vi ses snart igen!
    Fia J gillar detta
  • Susanne T skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har blivit fantastiskt bemötta servicen från Fia var den bästa, vi visste inte vad vi kunde förvänta oss men vi är mer än nöjda. Läs mer
    2018-08-25 Fia J svarar Susanne T
    Tusen tack Susanne, och tack för förtroendet att få hjälpa er med husförsäljningen! :)
  • Håkan B skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt en bostad.

*Trevlig och kunnig person .
    *Lätt att nå.
    *Vi Är nöjda med allt. Läs mer
    2018-08-25 Fia J svarar Håkan B
    Tack Håkan för de fina orden! Hoppas ni trivs bra i ert nya hem! :)
  • Lena H skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har sålt en villa.
    Fia är kunnig och det kändes tryggt att få hennes hjälp vid försäljningen.
    Jag skulle gärna rekommendera henne om någon bekant ska sälja sin bostad. Läs mer
    2018-08-25 Fia J svarar Lena H
    Tack så mycket Lena, det värmer :) Och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses snart igen!
    Fia J gillar detta
  • Mikael R skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jätte trevlig och härlig tjej. Köpte hus på Segerstad och tror vi kommer att trivas jätte bra Läs mer
    2018-08-25 Fia J svarar Mikael R
    Tack Mikael för din rekommendation! Jag tror också att ni kommer trivas otroligt bra i det fina huset ni köpt :)
  • Conny A skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har varit med vid två försäljningar av hus, Fia har varit bra och tillmötesgående på alla sätt och vis, jag kommer att anlita henne igen vid nästa försäljning, och även rekomendera henne Läs mer
    2018-08-25 Fia J svarar Conny A
    Tack Conny för dina fina ord! Jag hjälper hemskt gärna till fler gånger, det har varit jättekul att få vara med och hjälpa er under de senaste två försäljningarna. Ha det fint!:)
  • Per Vidar A
    Per Vidar A skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har solgt hus.
    Fia Johannesson var imøtekommende med alle våre spørsmål og la en god plan for gjennomføring av salget.
    Fia holdt oss alltid underrettet om alt som foregikk til enhver tid når det gjaldt fotografering, annonse,booking på visning,budgivning og sluttsalg.
    Vi er veldig fornøyd med Fia og anbefaler gjerne henne som megler for andre.👍 Läs mer
    2018-08-25 Fia J svarar Per Vidar A
    Tusen tack för en mycket fin rekommendation Per Vidar, era ord värmer! Och stort tack för förtroendet att få hjälpa er med affären. Hoppas vi ses igen :)
    Fia J gillar detta
  • Lennart R skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hon har sålt ett hus på Färjestad åt oss, hon var jätte duktig. Läs mer
    2018-08-25 Fia J svarar Lennart R
    Tack för din fina rekommendation Lennart!
    Fia J gillar detta
  • Daniel A skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt radhus. Tycker hon skötte sig utmärkt Läs mer
    2018-08-25 Fia J svarar Daniel A
    Tack för en fin rekommendation, jag hoppas att ni trivs bra i ert fina hus! :)
  • Kent K skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt en villa.
    Helt ok.
    Mina förväntningar på mäklare är att dom skall vara hunriga, att sälja min bostad.
    Kändes lite trevande.
    Sammanfattningen är att det känns lite "segt" eller inte riktigt "på". Läs mer
    2018-08-25 Fia J svarar Kent K
    Jag uppskattar att du tar dig tid och skriver en rekommendation och detta är absolut något som jag tar till mig. Jag är ledsen att du kände på detta sätt, mitt mål är alltid att alla ska känna sig nöjda efter en affär. Hoppas ändå att du känner att det blev ett bra slutresultat och att du trivs bra i nya huset :)
    Fia J gillar detta
  • Gunnar G skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt ett 1,5 planshus på Stockfallet ,Hon var hjälpsam på alla vis,hon var bra jag vet inte något annat för vi har inte sålt något förut,men jag kan rekommendera Fia till någon annan. Läs mer
    2018-08-25 Fia J svarar Gunnar G
    Tack så mycket Gunnar, både för förtroendet att få hjälpa till med affären och för din rekommendation!
  • Johan K
    Johan K skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fia är en trevlig person som alltid är glad. Hon är professionell hela tiden.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-08-25 Fia J svarar Johan K
    Stort tack för din fina rekommendation! :) Hoppas ni trivs bra i nya bostaden.
  • Simon W skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Synd att inte alla mäklare är som Fia. Så proffsig och trevlig.
    Vi fick tydlig och noggrann information från första mötet och kände oss delaktiga genom hela affären. Har verkligen bara positivt att säga om henne. Läs mer
    2018-08-25 Fia J svarar Simon W
    Vad glad jag blir :) Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av huset, hoppas ni trivs bra i nya boendet!
    Fia J gillar detta
  • Ulrika A skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Seriös. Duktig. Tillmötesgående. Flexibel.
    I det stora hela är vi mycket nöjda med fia som mäklare. Läs mer
    2018-08-25 Fia J svarar Ulrika A
    Tack för de fina orden! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus :)
    Fia J gillar detta
  • Ann-louise D skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Ett mycket positivt bemötande, jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-08-25 Fia J svarar Ann-louise D
    Tusen tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen och tack för en fin rekommendation! :)
Jonas Linsell
André Byström