Fia Johannesson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 38 kunder tycker om Fia Johannesson

• Lina R sålde sin bostad med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt hus. Lättsam, proffsig och med ett gott bemötande. Välkomnar alla sorters frågor. Bra och målande beskrivning till fastigheten vid framställan av annons. Läs mer
    2018-12-06 Fia J svarar Lina R
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen, och tack för din rekommendation! :)
    Fia J gillar detta
  • Jeanette A sålde sin bostad med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vid försäljningen av vårt parhus har Fia utstrålat en trygghet och pålitlighet. Hon har varit inkännande och tydlig i sin kommunikation. Vi uppskattar hennes personliga proffsighet fantastiskt mycket. Läs mer
    2018-11-24 Fia J svarar Jeanette A
    Vad glad jag blir, tack för de fina orden! Och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! :)
    Fia J gillar detta
  • Christian A sålde sin bostad med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt vårt parhus. Fia har sedan första kontakten lyssnat in och följt upp alla våra funderingar noggrant, vilket känns tryggt och bra som säljare. Processen blev längre än vi trodde , men Fia har hela tiden hjälpt oss att blicka framåt. Vi är mycket tacksamma för Fias insatser. Läs mer
    2018-11-24 Fia J svarar Christian A
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen och stort tack för din fina rekommendation! :)
    Fia J gillar detta
  • Jag köpte en villa. Fia bemötte mig som köpare korrekt och svarade alltid på mina frågor inom rimlig tid. Jag upplevde att Fia gjorde sitt bästa för att ta vara på både mina och säljarnas intressen på ett balanserat sätt. Läs mer
    2018-11-24 Fia J svarar Carl-henrik L
    Grattis till ditt köp! Och tack så mycket för din rekommendation! Hoppas du ska trivas i nya huset :)
    Fia J gillar detta
  • Kent A sålde sin bostad med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Min hustru och jag har bedömt Fia gemensamt Läs mer
    Fia J gillar detta
  • Christina H skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt ett hus, jag känner mig så nöjd med Fia hon har tagit hand om allt på ett fantastiskt sätt. Krångliga köpare som drog sej ur men hon fixade det , jag känner mig så nöjd!så tack för hjälpen Fia😃👍 Läs mer
    2018-11-08 Fia J svarar Christina H
    Tack så mycket för din fina rekommendation Christina! :) Det var kul att få hjälpa till med försäljningen och det blev ju lyckat till slut :) Hoppas att du ska trivas bra i lägenheten. Vi ses! Kram Fia
    Fia J gillar detta
  • Tomas S sålde sin bostad med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hus.
    Suveränt jobb, enkel o lätt att ha att göra med. Läs mer
    2018-11-08 Fia J svarar Tomas S
    Tack för din rekommendation Tomas, och tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! :) Vi ses på tillträdet!
  • Golstan Z
    Golstan Z skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hej, vi har köpt en rymlig villa på N kropp kärr. Jag vill tack mäcklaren (Fia) för att hon har hjälpta oss att hitta det här huset. Hon är jätteduktig,snäll,aktiv o positiv personal. Vi behövde en timma för att göra visning o bestämma att vi vill köpa den här villa. Tack o lyckatill 😊💐👍🏻
    Golstan Ezat Läs mer
    2018-11-08 Fia J svarar Golstan Z
    Tack så jättemycket för dina fina ord Golstan! Vad roligt att jag kunde få hjälpa er att hitta ett hus som ni gillade! :) Jag önskar er all lycka och hoppas att ni kommer trivas bra i huset! Ha det så bra! Kram Fia
    Fia J gillar detta
  • Bodil A sålde sin bostad med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fia Johannesson är en mycket trevlig och tillmötesgående mäklare, som har gett oss feedback och besvarat våra frågor på kortast möjliga tid vid försäljningen av vårt hus. Vi kan rekommendera henne varmt.
    Bodil och Kent Läs mer
    2018-11-09 Fia J svarar Bodil A
    Vad roligt att ni känner er nöjda, det värmer. Tack för en fin rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! =) Ha det fint! Kram Fia
    Fia J gillar detta
  • Hans K köpte sin bostad med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt Sommarbostad.
    Ett trevligt och sakligt bemötande.
    Hjälpsam med div. Läs mer
    2018-10-26 Fia J svarar Hans K
    Tack så mycket Hans! Hoppas att ni ska trivas bra i er fina stuga! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell