Fia Johannesson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-06 - 2020-05

Läs vad 88 Läs vad Fia Johannesson

• Eva L köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-19

Södra Råtorp
    Jag har köpt ett parhus i Råtorp.

Jag blev mycket väl bemött av Fia. Hon visade mig huset spontant under en vardag, då jag var i Karlstad. Mycket uppskattat!!

Vi ( min man och jag) är mycket nöjda med hur Fia har skött husaffären! Läs mer
    2020-05-19 Fia J svarar Eva L
    Vad roligt att höra att ni är nöjda Eva, tack så mycket för den fina rekommendationen! Jag hoppas att ni ska trivas bra i Karlstad och i ert nya fina hus :) Ha det gott!
    Fia J gillar detta
  • Madelene R köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-11

Lungvik
    Fia har skött allt mycket bra. Förklarat , haft ordning och reda och har hört av sig om jag har sökt henne, oavsett tid på dygnet. Jag är jättenöjd!
    Madelene Renström Läs mer
    2020-05-11 Fia J svarar Madelene R
    Tack så mycket Madelene, det värmer. Hoppas att du ska trivas bra vid ditt fina sommarställe och att du får iordning som du har tänkt dig :) Ha det gott!
    Fia J gillar detta
  • Marcus E köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-10

Stockfallet
    Duktig, trevlig, snygg, skarp, återkopplade snabbt, beläst, effektiv och man kände att hon hade full koll på läget. Läs mer
    2020-04-14 Fia J svarar Marcus E
    Stort tack för rekommendationen Marcus! Hoppas att du ska trivas bra i huset! :)
    Fia J gillar detta
  • Laila M sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-08

Stodene
    Vi har sålt en villa Vårt möte med Fia Johannesson var bästa tänkbara alla våra förväntningar blev som vi hade hoppats Så vi kan varmt rekommendera Fia Johannesson alltid trevlig och glad. MVH Laila och Hans Mossfeldt Porsvägen 10 Karlstad Läs mer
    2020-04-08 Fia J svarar Laila M
    Tusen tack Laila och Hans, både för förtroendet att få hjälpa till att sälja ert hus men också för rekommendationen och era fina ord! :) Ta hand om er och ha en glad påsk!
    Fia J gillar detta
  • Eva F sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-08

Lungvik
    Säljare av sommarstuga. Fia har varit mycket engagerad och kunnig. Jag har aldrig behövt vara osäker under hela processen.
    Jag hade aldrig trott att hela försäljningsprocessen skulle gå så smärtfritt rent praktiskt. Nu är det bara den känslomässiga separationsprocessen från stugan som återstår.
    Tack Fia! Läs mer
    2020-04-08 Fia J svarar Eva F
    Tack så mycket för din rekommendation Eva! Och stort tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av din gulliga stuga. Ha det fint, och glad påsk!
    Fia J gillar detta
  • Ulla-birgitta M sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-29

Henstad
    Fia är en varm fin person, alltid så tillmötes gående, mycket proffsig o kunnig.
    Hör alltid av sig en gång extra för att stämma av att jag förstått o vill höra min åsikt så vi är överens i alla frågor.
    Jättebra mäklare! Läs mer
    2020-03-31 Fia J svarar Ulla-birgitta M
    Vad glad jag blir för dina fina ord Gittan! Stort tack för att du gav mig förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! Jag är säker på att du kommer att trivas bra i din nya bostad också. Ha det gott! Kram
    Fia J gillar detta
  • Mikael S köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-18

Lorensberg
    Jag och min sambo köpte en villa av genom Fia, som varit engagerad och jättetrevlig.
    Från första kontakt tills att nycklarna lämnats över.

Seriös, engagerad och verkar älska sitt jobb. Läs mer
    2020-03-18 Fia J svarar Mikael S
    Tusen tack Mikael! Blir så glad av att läsa detta :) Grattis till ert nya, fina hus! Jag hoppas, och vet, att ni kommer att trivas superbra där. Ha det fint och ta hand om er!
    Fia J gillar detta
  • Gerd L sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-11

Kronoparken
    Lätt att få kontakt med,
    Sålt mitt hus fick ingen rusning så priset blev inte vad jag önskade , kanske skulle jag lagt ut huset tidigare nu blev det stressigt. Möjligen kunde Fia ha pressat mig där, jag hade köpt redan så det faktum att också köparen skall sälja tänkte jag inte på. Nu blir det dubbla huskostnader en tid. Läs mer
    2020-03-13 Fia J svarar Gerd L
    Tack för din rekommendation Gerd, och tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen. Tråkigt att vi inte fick ut det pris vi hade önskat från början, men jag hoppas ändå att det känns skönt att allt är klart och att du kan fokusera på ditt nya boende och att du ska trivas bra där! :)
  • Ulf Ö
    Ulf Ö köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-05

Stodene
    Köpt villa
    Mycket trevligt bemötande Läs mer
    2020-03-06 Fia J svarar Ulf Ö
    Tack för rekommendationen Ulf, vad glad jag blir! Hoppas att ni har kommit på plats och trivs bra i det nya huset! :)
    Fia J gillar detta
  • Tinna S köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-04

Vålberg
    Jag har köpt ett hus med hjälp av Fia! Fia har vart otroligt samarbetsvillig och hjälpsam med alla frågor och funderingar. Fia har jätte fint bemötande, väldigt snäll och trevlig. Jag har träffat flera mäklare innan och ingen har varit så bra och trevlig som Fia har varit. Ingen kunde va nöjdare än jag. Läs mer
    2020-03-04 Fia J svarar Tinna S
    Vad glad jag blir Tinna, tack så jättemycket för dina fina ord och för rekommendationen! Jag är övertygad om att du kommer att få det superbra i ditt nya fina hus! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell