Fia Johannesson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 83 Läs vad Fia Johannesson

• Pia V köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-09

Sundsta
    Köpt villa i Karlstad. Fia har varit mycket proffsig och korrekt genom hela processen och vi har haft stort förtroende för henne.

Hon var lagom pushig och mycket balanserad i alla frågor, försökte inte försköna eller sälja in utan var hela tiden saklig och korrekt.

Jag skulle gärna göra affär med Fia igen. Läs mer
    2020-01-10 Fia J svarar Pia V
    Tusen tack för de fina orden Pia, det värmer! :) Jag hoppas att ni ska trivas bra i det nya huset, det är verkligen ett fint hus! :)
    Fia J gillar detta
  • Martin N köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-20

Alster
    En trevlig tjej som var väldigt hjälpsam i alla lägen. Läs mer
    2019-12-20 Fia J svarar Martin N
    Tack för din rekommendation Martin! Hoppas att ni ska trivas bra i huset! :) God jul!
    Fia J gillar detta
  • Kristina W köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-15

Norra Kroppkärr
    Köpte vårt hus av Fia! Fia var mycket lättillgänglig, professionell och trevlig. Rekommenderar! Läs mer
    2019-12-02 Fia J svarar Kristina W
    Tack för dina fina ord Kristina! :) Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus och att ni får iordning som ni har tänkt er :D
    Fia J gillar detta
  • Tove W köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-10

Väse
    Köpt villa, vi fick ett bra bemötande och fick tydlig relevant information om objektet och genom hela köpprocessen. Proffsig och trevlig. Läs mer
    2019-11-11 Fia J svarar Tove W
    Tack så mycket Tove! Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus! :)
    Fia J gillar detta
  • Susanne P köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-05

Österängarna
    Köpt fritidshus. God bemötande. Förväntningar var att allt ska gå rätt till Läs mer
    2019-11-07 Fia J svarar Susanne P
    Tack för din rekommendation Susanne :) Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya fritidshus och att ni får iordning det så som ni vill ha det. Allt gott!
    Fia J gillar detta
  • Jan P köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-05

Österängarna
    Köpt fritidshus god bemötande få reda på fel o brister .
    Bra bemött Läs mer
    2019-11-07 Fia J svarar Jan P
    Tack för din rekommendation! Hoppas att ni ska trivas bra vid ert nya sommarhus! :)
    Fia J gillar detta
  • Bodil J sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-30

Österängarna
    Försäljning av gammal sliten sommarstuga i Värmland.
    Fia Johannesson har agerat proffsigt hela vägen.
    Våra förväntningar har uppfyllts. Läs mer
    2019-10-31 Fia J svarar Bodil J
    Tack så mycket Bodil! Kul att få hjälpa till med försäljningen och roligt att höra att ni känner er nöjda! :)
    Fia J gillar detta
  • Hans A sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-29

Österängarna
    Försäljning av sommarstuga. Utmärkande för Fia är ett professionellt agerande och uppträdande som vida överstiger våra förväntningar.
    Bodil och Hans Läs mer
    2019-11-04 Fia J svarar Hans A
    Tack så mycket för er fina rekommendation! :)
    Fia J gillar detta
  • Per-Olov G köpte sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-23

Arnön
    Vi har köpt ett fritidshus. Vi blev väl bemötta av mäklaren. I stort sett levde mäklaren upp till våra förväntningar. Vi är nöjda. Läs mer
    2019-10-24 Fia J svarar Per-Olov G
    Tack så mycket för er rekommendation. Jag hoppas att ni ska trivas bra i er nya sommarstuga! :)
    Fia J gillar detta
  • Helena W sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-09

Lövnäs
    Vi har sålt vårt hus på Hammarö.
    Fia Johannesson är engagerad, påläst och proffsig. Hon har en varm framtoning! Vi har under hela processen känt oss jättetrygga med Fia då hon hela tiden har hållit oss uppdaterade. Affären gick snabbt och smidigt.
    Vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-10-11 Fia J svarar Helena W
    Tack goa Helena! Det var jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus, tack för ett gott samarbete och för dina fina ord! Hoppas att ni ska trivas bra i det nya huset! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell