Joakim Fastberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 79 kunder tycker om Joakim Fastberg

• Jonas D sålde sin bostad med hjälp av Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en bostadsrätt på 3 rok i området Sundsta/Karlstad.
    Tycker mig blivit bra bemött av mäklaren.
    Hade höga förväntningar, men som grusades lite av avhoppade budgivare. Hade önskat mer "driv" från mäklaren att få till/jobba för snabbare avslut, där säljarens mål var i fokus.
    Visst, en svajande marknad men mer fokuserande på resultat där man verkligen jobbar för ett avslut.
    Ibland fick jag känslan av att jag var den drivande istället för mäklaren. Läs mer
  • Christina W köpte sin bostad med hjälp av Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tullhusgatan 19
    Han var trevlig och påläst
    Fick ett bra bemötande av
    en bra mäklare Läs mer
  • Gunnel Å köpte sin bostad med hjälp av Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har träffat JOAKIM vid flera fastighetsaffärer.
    Han är påläst och trevlig man känner sig nöjd
    och lugn efter en affär med honom.
    Med vänlig hälsning,
    Gunnel Åkerberg Läs mer
  • Bjarne A köpte sin bostad med hjälp av Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Saklig och funktionsorienterad.
    Bostadsrätt Läs mer
  • Caroline A sålde sin bostad med hjälp av Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande, snabb på att svara på frågor både över telefon och mejl. Bra mäklare vid försäljning av bostadsrätten. Läs mer
  • Maria A skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Joakim Fastberg på fastighetsbyrån rekommenderas varmt till kommande säljare/köpare. Joakim hanterade vår försäljning på ett proffsigt, trevligt, lugnt och förtroendeingivande sätt.
    Vi vill tacka Joakim för att han genomförde vår försäljning med ett tryggt och positivt bemötande.
    Vi är tacksamma och nöjda. Läs mer
  • Robin S sålde sin bostad med hjälp av Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde min lägenhet, fick ett jättebra bemötande, och affären sköttes på ett proffsigt sätt! Och han skötte allt på ett kalasbra sätt, jag är supernöjd Läs mer
  • Doris O sålde sin bostad med hjälp av Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en etta på Gruvlyckan.Fick det pris jag ville ha. Mäklaren skötte om det hela som jag hade förväntat mej!! Läs mer
  • Iris G skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har anmält mig till en lägenhet på Bovieran. Jag har betalat in 100 000:-kr som de alltså bara sitter på.Bygget har försenats enormt, och med tanke på alla olägenheter det skapar för mig skulle man ju kunna förvänta sig någon slags kompensation. . Jag har bett om svar på två enkla frågor på Fastighetsbyrån. Jag fick löfte om svar per mail. Men ingen av frågorna har besvarats. Därtill ska sägas att mina frågor hade inget med Bovierans förseningar eller ekonomi att göra. Jag känner bara att mäklaren har föga intresse för kunderna. Läs mer
  • Betty B skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt en lägenhet Bovieran karlstad.Det var ett trevligt bemötande. Jag har ingen erfarenhet av mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell