Joakim Fastberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-11

Läs vad 115 Läs vad Joakim Fastberg

• Mattias A sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-22

Kasernhöjden
    Sålde min Bostadsrätt med hjälp av Joakim. Affären blev snabb och smidig. Läs mer
  • Eewa N sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-12

Klara
    Sålt en br
    Bemöttes av:
    Professionell attityd och kunskap
    Förtroende utifrån kunskap
    Hög grad av social kompetens
    Integritet
    Humor
    Mycket nöjd Läs mer
  • Johannes L sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-04

Norrstrand
    Jag sålde med hjälp av Joakim min lägenhet på Norrstrand. Han har från första stund utstrålat ett lugn, han är behaglig och pålitlig, samt har kunnat svara på alla mina frågor. Dessa egenskaper gjorde att jag valde just honom som mäklare. Detta var min första bostadsförsäljning, och jag kan varmt rekommendera Joakim till andra säljare. Läs mer
  • Nils-Erik M sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-04

Viken
    Sålt en tvåa i centrala Karlstad
    Bra bemötande
    Jag hade höga förväntningar och ville få till ett budkrig mellan spekulanter. Detta lyckades inte mäklaren få till och det var inte det jag hade förväntat mig.

Jag är tacksam för att lägenheten till sist gick att sälja och det blev till utgångspris. Det var mycket svårare än vi förväntat oss, jag och mäklaren. Och många andra. Läs mer
  • Lars B köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-27

Lamberget
    Jag har köpt en lägenhet. Joakim var trevlig att ha att göra med, men han var inget vidare på att höra av sig.
    När budgivningen var klar mer eller mindre krävde han att vi skulle åka till Karlstad för att skriva på papperna på plats, istället för att lösa det med en fullmakt.
    Att 2019 köra över 80 mil för en timmes möte känns SYNNERLIGEN otidsenligt!
    Totalintrycket av kontakten med honom är att han jobbar på ett föråldrat sätt. Läs mer
  • Henrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-21

Tingvallastaden
    Tycker att han varit seriös och påläst hela vägen 👍 Läs mer
  • Ulf S sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-18

Norrstrand
    Bostadsrättsförsäljning
    Bra bemötande och ett proffsigt utfört säljuppdrag Läs mer
  • Saman P
    Saman P sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-16

Kronoparken
    Jag sålde min bostad genom Joakim Fastberg, jag är otroligt nöjd med hans arbete, han har varit med från början till slut uppdaterat mig genom hela processen. Tack för ett fint samarbete 👍 Läs mer
  • Martin A sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-04

Yttre hamn (Kanikenäsholmen)
    Sålt en lägenhet i Karlstad med hjälp av Joakim och han gjorde ett toppenjobb. Trevligt bemötande, professionell i sin roll och förtroendeingivande. Rekommenderas! Läs mer
  • Katrin T köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-28

Centrum
    Vi har köpt en bostadsrätt och det fungerade mycket bra med Joakim Fastberg som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell