Jonas Linsell
Registrerad mäklare sedan 2013-07-03
Aktiv på Reco.se sedan 2015-07-03
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kontakten med mina kunder! Plus att det är väldigt kul att göra affärer. Speciellt då man når ett slutresultat där både säljarna och köparna är riktigt nöjda.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har mycket högt kundfokus och jobbar hårt för att nå kundernas önskemål. Med många år inom yrket och många genomförda affärer under åren har jag fått stor erfarenhet. Detta har hjälpt mig att tackla många olika eventuella situationer på ett bra sätt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag hungrig, noggrann och engagerad. Läs mer

Läs vad 330 Läs vad Jonas Linsell

• Maria F sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-27

4:a
    Haga
    Sålt lägenhet.
    Mycket bra bemötande.
    Förväntningarna ej uppfyllda, då sänkt pris och lång säljprocess, men detta beror delvis på yttre omständigheter.
    Med mäklaren är jag mycket nöjd. Läs mer
  • Louise P köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-20

Kronoparken
    Mycket bra mäklare. Proffsig, verkligen duktig på sitt arbete. En mäklare med båda fötterna på jorden. Rekommenderar Jonas Linsell starkt. Läs mer
  • Tobias H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-10

4:a
    Herrhagen
    Underbar person som ger dig det där lilla extra servicen. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Karin E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-10

Skoghall
    Köpt bostadsrätt i Skoghall. Fått klar och tydlig information hela tiden. Jonas besvarade mess och telefonsamtal snabbt. Trevlig, ödmjuk och lugn framtoning . Inte alls den nonchalanta "försäljarstil" som jag mött tidigare hos mäklare. Så sammanfattningsvis blev betyget självklart det högsta man kan ge. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Malin E sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-09

Bryggudden
    Jonas har sålt vår lägenhet, vilket gick både snabbare och smidigare än vi räknat med. Jonas har varit lättillgänglig under hela processen och svarat snabbt både på mail och telefon. Vi är supernöjda med hans arbete och kan varmt rekommendera honom till alla som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Niklas I sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-08

Norrstrand
    Jonas hjälpte mig sälja min bostadsrätt.
    Bemötts väldigt vänligt och professionellt, förtroende för Jonas första gången vi sågs,
    Min största förväntning var att han skulle vara ärligt och inte försöka linda in sanningen bara för att det skulle låta bättre.
    och det som har framkommit under våra samtal tycker jag absolut har varit just ärligt och trovärdigt.

Sammanfattningsvis: En riktigt bra mäklare som på ett tydligt sätt förklarat varje steg och förväntningar. Bra kommunikation under processens gång och trevligt och väl bemötande. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Mats A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-05

Haga
    Jonas ger ett intryck av att känna till marknaden och att han har kunskap om värdet av bostadsrätter i Karlstad.
    Hans rekommendation att ha is i magen och vänta, rätt köpare brukar alltid dyka upp, stämde i mitt fall.
    En toppenkille att ha med när en bostad ska säljas och känslan jag fick är att han är så trevlig och ärlig som han verkar även får en köpare att tycka samma sak.
    Toppbetyg.
    Kompetent, trygg och ärlig. Levererar svar och uppdateringar som han sagt. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Mattias H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-30

Sundsta
    Mycket sympatisk och hjälpsam. Svarar snabbt på telefon och mail. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Cathrine J köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-29

Färjestad
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jonas har ett trevligt bemötande, han var snabb att svara på meddelanden, jag upplevde honom seriös och kompetent. Jag rekommenderar honom gärna till andra som ska sälja/köpa bostad. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Kristine A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-24

Herrhagen
    Jag och min sambo har sålt vår bostadsrätt och Jonas gjorde så vi kände oss trygga och informerade oss bra genom hela processen! Lätt att få tag på och oerhört kunnig inom sitt område. Kan lätt rekommendera Jonas Linsell! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell