Kristin Bryntesson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Kristin Bryntesson har varit registrerad mäklare sedan 2016-03. Kristin Bryntesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 4.9. Kristin Bryntesson har haft 27 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

119 omdömen om Kristin Bryntesson

Sedan starten hos Reco 2021
  • sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Norrstrand
    2022-12-19 Verifierad kund
    Professionell, tydlig och effektiv. Trevligt bemötande på alla sätt!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda Catarina, det värmer! Ser fram emot att ses igen nästa år.
    God jul till dig och familjen!
    Kristin Bryntesson
  • köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Vålberg
    2022-11-28 Verifierad kund
    Toppen!
    Kristin är väldigt tillmötesgående och känns både ärlig och genuin.
    Från första visning fram till kontraktsskrivning har allt känts mycket tryggt och bra. Jag är otroligt nöjd!
    Varmt tack Linda! Det betyder mycket för mig att du har känt dig trygg genom hela köpet. Ser fram emot att ses igen i början av 2023 när det blir dags för flytt.
    Vänligen Kristin
    2022-11-08 Verifierad kund
    Jordnära, glad och kunnig mäklare som gör ett bra jobb!
    Stort tack för omdömet och ett gott samarbete Klas, vi hörs snart igen!
    Varma hälsningar Kristin
    • Granhult
    2022-10-18 Verifierad kund
    Positiv, flitig och lätt att samarbeta med.
    Varmt tack Gunnar och Pirjo! Det har varit riktigt roligt att samarbeta med er. Vi hörs och ses snart igen!
    Ha det gött! Vänligen Kristin
    • Hagalund
    2022-10-10 Verifierad kund
    Det har varit en lång och utdragen säljperiod där uthållighet behövts. Det har Kristin hanterat mycket bra bättre än jag stundom gjort.
    Tack Kristin
    Tack snälla Kuno för att du tagit dig tid att skriva några rader om din upplevelse. Glad att du är nöjd med jobbet. Ser fram emot att ses snart igen! Vänligen Kristin Kristin Bryntesson
    • Jägartorpet
    2022-10-10 Verifierad kund
    Trevlig och lätt att jobba med. Gjorde ett bra jobb trots en svajig marknad. Rekommenderas.
    Varmt tack Eric, det har varit ett rent nöje att samarbeta med dig. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i ert nya hus - vi ses snart igen! Vänligen Kristin Kristin Bryntesson
    • Hagalund
    2022-10-07 Verifierad kund
    Helt fantastiskt bra! Kompetent och på alla sätt mycket trevlig att sköta affärer med. Snabba svar och tar sig tid att förklara så att alla förstår.
    Fulla poäng på utvärderingen!

H: mycket nöjd nybliven husägare
    Vad roligt att höra att ni är så nöjda! Då vet jag att jag är på rätt väg med mitt bemötande och tjänsten. Det värmer i hjärtat och ger mig extra energi och en härlig start på helgen. Hoppas ni kommer stortrivas i ert fina hus - vi ses snart igen! Kristin Bryntesson
    • Molkom
    2022-10-03 Verifierad kund
    Hon har ställt upp och svarat på frågor och varit behjlplig på alla sätt
    Tack Fredrik för att du tar dig tid att lämna ett omdöme! Hoppas ni kommer trivas med huset! Kristin Bryntesson
    • Ulvsby
    2022-09-15 Verifierad kund
    En personlig och trevlig mäklare som jag gillade och fick förtroende för från första stund. Hon lyssnade på mina önskemål om bl.a visningen och förklarade hela denna resa för mig, som inte visste nånting, in i minsta detalj. Hon är lugn och stressar inte fram nånting.
    KRISTIN, Du är VÄRLDSBÄST.
    Varmt tack Margareta, det har varit ett rent nöje att få vara din mäklare! Du gör mitt jobb så roligt! Ser fram emot att även få gratulera dig till ett lägenhetsköp inom kort. Vi ses snart igen! Kristin Bryntesson
    2022-06-10 Verifierad kund
    Kristin gav oss ett bra intryck/känsla från visningen till påskrift av köpekontrakt. Vid visningen så var hon tydlig med information, under budgivningen återkopplade hon till oss via SMS på kvällen hur det låg till vilket vi uppskattade vi. Kan sammanfatta min erfarenhet som positiv och förtroendeingivande.
    Tusen tack Anna-Karin! Uppskattar verkligen att du tagit dig tid att lämna feedback. Gläder mig att höra att du varit nöjd med servicen, då vet jag att jag är på rätt spår.
    Önskar er lycka till med er fina stuga!