Lies Benharaoua
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-11 - 2019-10

Läs vad 12 Läs vad Lies Benharaoua

• Johanna L skrev om Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-15

Sålt bostadsrätt.

Trevligt bemötande, lyhörd och kompetent. Bra återkoppling under hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-11-15 Lies B svarar Johanna L
    Stort tack för förtroendet och dom fina orden Johanna :)
    Lies B gillar detta
  • Per L köpte sin lägenhet med hjälp av Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-04

Rud
    Alltid trevlig och tydlig och svarade på alla frågor som dök upp. Läs mer
    2019-11-04 Lies B svarar Per L
    Stort tack för dom fina orden :)
    Lies B gillar detta
  • Anette L köpte sin lägenhet med hjälp av Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-27

Rud
    Har blivit bra bemött med snabba svar på frågor. Han var väldigt tydlig från start till avslut. Vi är mycket nöjda med vårt köp av bostadsrätt på Rud, Karlstad. Läs mer
    2019-10-27 Lies B svarar Anette L
    tack för dom fina orden, det uppskattas :)
    Lies B gillar detta
  • Josephine J köpte sin lägenhet med hjälp av Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-20

Proffsig, hjälpsam och med ett grymt bra bemötande. 10/10 Läs mer
    2019-10-21 Lies B svarar Josephine J
    Stort tack för dom fina orden, det uppskattas.
    Lies B gillar detta
  • Vivi-Anne U sålde sin lägenhet med hjälp av Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-06

Våxnäs
    Har sålt en bostad på 4 r o k på Våxnäs i Karlstad.
    Jag har blivit mycket väl bemött. Han har verkligen "brytt sig" och gjort allt han kunnat för att tillfredsställa mina önskningar. Vi har haft kontakt per telefon så gott som varje dag och det kändes lugnande för min del. Jag upplevde det som att han aldrig tyckte att någonting var besvärligt utan allt har gått som en dans även
    om det varit litet "strul". Men allt har ordnat sig till det bästa.
    Jag är mycket nöjd med hans arbete. Läs mer
    2019-10-06 Lies B svarar Vivi-Anne U
    Stort tack för dom fina orden, det uppskattas 🙂
    Lies B gillar detta
  • Lina J köpte sin lägenhet med hjälp av Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-18

Norrstrand
    Jag köpte bostadsrätt via Lies och fick ett proffsigt men ändå personligt bemötande under hela processen! Läs mer
    2019-09-18 Lies B svarar Lina J
    Stort tack för dom fina orden Lina.
    Lies B gillar detta
  • Veronica I sålde sin lägenhet med hjälp av Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-03

Rud
    En personlig och hjälpsam mäklare som var ärlig vid prissättning och ordnade en snabb försäljning av min bostadsrätt på Rud i Karlstad. Läs mer
  • Ulf E skrev om Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-19

Jag har sålt en fyra på Norrstrand och är väldigt nöjd med min mäklare Lies Benharaoua. Jag fick ett mycket bra intryck av Lies redan första gången vi träffades. Han verkade väldigt trevlig, proffsig och noggrann. Han har hela tiden hållit mig underrättad om vad som hänt och allt har gått väldigt smidigt.
    Jag kan verkligen rekommendera Lies.
    Ulf E Läs mer
    2019-08-19 Lies B svarar Ulf E
    Stort tack för dom fina orden Ulf och tack för att jag fick förtroende att hjälpa till med försäljning av lägenheten.
    Lies B gillar detta
  • Adam B sålde sin lägenhet med hjälp av Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-06

Rud
    Om du värdesätter punktlighet, tydlighet och engagemang, välj Lies kort & gott. Läs mer
    2019-08-06 Lies B svarar Adam B
    Stort tack för dom fina orden Adam, det värmer 😊
  • Bengt J köpte sin lägenhet med hjälp av Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-12

Norrstrand
    Vi har sålt en lgh och köpt en lägenhet med hjälp av Lies. Vi hade höga förväntningar eftersom vi först hade tänkt lämna vår lgh till försäljning hos en annan mäklare, som vi tidigare har varit mycket nöjda med. Nu valde vi Lies, vilket vi är mycket glada för. Han har bemött oss professionellt med stor kunskap och kompetens, vänlighet och service. Han har lyssnat på våra önskemål och behov och hållit oss underrättade under hela processen. Vi är mycket nöjda på det sätt Lies har utfört sitt uppdrag och kommer att använda oss av honom igen, om det blir aktuellt. Även lämna goda vitsord till kommande köpare/ säljare som vi känner och kommer i kontakt med. Läs mer
    2019-07-17 Lies B svarar Bengt J
    Stort tack för dom fina orden och förtroendet att sälja er lägenhet, det värmer.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell