Lies Benharaoua
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-05 - 2020-04

Läs vad 23 Läs vad Lies Benharaoua

• Rafiq G
    Rafiq G köpte sin lägenhet med hjälp av Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-29

Klara
    Högsta betyg till mäklaren Lies.

Bra service, fullödig information kring köpet, trevligt bemötande.
    Lies var även snabb med att svara på frågar med utförliga och konkreta svar.
    - Lätt att nås både per mail och telefon.
    - Seriösa och ärliga

Köpte en bostadsrätt nyligen och är supernöjd med bemötandet och hjälpen jag fått.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    Lies B gillar detta
  • Andreas N sålde sin lägenhet med hjälp av Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-27

Marieberg
    Lägenhet i flerfamiljshus.
    Trevlig och lättsam mäklare. Hade inga förväntningar alls men Lies fixade allt smidigt och bra! Läs mer
    Lies B gillar detta
  • Ilkin M sålde sin lägenhet med hjälp av Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-21

Rud
    Lies was our real estate agent during the sale of our flat in Karlstad. Our experience with him was more than satisfying, as his knowledge, expertise, and welcoming attitude surpassed all our expectations. We strongly recommend Lies as a real estate agent to anyone interested in selling their property.
    Ilkin M. Läs mer
    Lies B gillar detta
  • Ulla-britt E köpte sin lägenhet med hjälp av Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-18

Stockfallet
    lägenhet,alt fungerade bra från början tills affären var klar. Läs mer
    Lies B gillar detta
  • Tomas S sålde sin lägenhet med hjälp av Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-10

Rudsberget
    Vid försäljningen av vår Bostadsrätt har kontakten med Lies varit mycket bra.
    Bra information och återkoppling under säljprocessen.
    Han är en trevlig, ödmjuk och kompetent mäklare.
    Vi rekommenderar honom gärna. Läs mer
    Lies B gillar detta
  • Lina W köpte sin lägenhet med hjälp av Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-05

Rud
    Köpt en etta och hela affären gick snabbt och smidigt. Blivit väl bemött av Lies och lätt att få tag i med frågor & snabba svar. Detta var mitt första köp av bostad och fått en väldigt bra upplevelse om hur smidigt det kan gå. Läs mer
    Lies B gillar detta
  • Arvin A sålde sin lägenhet med hjälp av Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-17

Han är perfekt lugn trevlig mäklaren jag har sett.. Läs mer
    2020-01-20 Lies B svarar Arvin A
    Tack Arvin för dom fina orden. :)
    Lies B gillar detta
  • Jwan M sålde sin lägenhet med hjälp av Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-18

Norrstrand
    Såld bostad,det va jättebra bemötande, tyckte att allt gick så jag hade väntat mig Läs mer
    2020-01-05 Lies B svarar Jwan M
    Stort tack för dom fina orden :)
  • Lina W skrev om Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-07

Köpt min första bostadsrätt och med hjälp av Lies Benharaoua gick allt väldigt bra och smidigt. Kunde inte blivit ett bättre första köp ! Läs mer
    2019-12-07 Lies B svarar Lina W
    Stort tack för dom fina orden Lina 🙂
    Lies B gillar detta
  • Aleksander T skrev om Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-05

Ödmjuk och mycket trevligt bemötande. Lätt att ha att göra med och framförallt snabb återkoppling med allt. Skulle absolut rekommendera Lies för alla som vill sälja eller köpa lägenhet. Läs mer
    2019-12-05 Lies B svarar Aleksander T
    Stort tack Aleksander för dom fina orden och för förtroendet att hjälpa dig med din bostadsaffär. :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell