Linnea Grahn

Linnea Grahn

Linnea Grahn är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Linnea Grahn har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Linnea Grahn har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 244 omdömen med ett betyg på 4.8. Linnea Grahn har haft 132 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är otroligt engagerad, strukturerad, drivande och kreativ när det behövs. Jag vet att de rätta förutsättningarna kan ge bra betalt och lägger därför stor vikt i att ge dig som kund de bästa förutsättningarna för att det ska bli en bra och smidig försäljning.

Hur ser din drömbostad ut?
Min dröm är att få bygga ett eget hus med många fönster, högt i tak och modern design.

Vad vet vi inte om dig?
Jag älskar att åka slalom och på somrarna roar jag mig med löpning i spåret.

244 omdömen om Linnea Grahn

Sedan starten hos Reco 2015
Niklas B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Sundsta

Trevlig snabb med svar outstanding

Cina W
Sålde sitt hus med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Bofasterud

Linneas bemötande var med respekt och förståelse inför vår försäljning. Vi hade kontakt med andra mäklare innan men fick inte det förtroende för dom som vi fick för Linnea. Försäljningen av vårt hem gick ganska fort och smärtfritt då vi inte behövde ha en stor visning utan den visningen som var tog vi själva. Vi kanske ska börja jobba som husvisare? ;) Vi sålde vårt hem med hull och hår. Vi önska Linnea lycka till med den lille bäbisen

Björn H

Proffsig, trevlig, personlig, inlyssnande.

Lars S

Mycket professionellt och trevligt bemötande. Stort kunnande om det objekt jag var intresserad av och det kändes tryggt att redan vid första mötet känna att vi träffat rätt av bostad och vid ett andra möte bra genomgång och avtal skrevs under.

Patrik W
Bofasterud

En varm trevlig och omtänksam mäklare ser jag i Linnea Grahn som verkligen ser sin kund och bryr sig.

Camilla G
Köpte sitt hus med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Bofasterud

Linnea är mycket professionell men samtligt inkännande och tydlig i all kommunikation. Linnea har ett otroligt fint bemötande och kunde svara på alla frågor som uppstod under processen. Vi har bara bra erfarenheter och rekommenderar henne varmt!

Svar från Linnea Grahn

Tack snälla Camilla för ditt fina omdöme! Lycka till med ert framtida hem!

Thomas Ö
Tullholmsviken/orrholmen

Linnea är en duktig mäklare som hade koll på vad hon svarade på och besvarade våra funderingar. Trevligt bemötande och saklig i sina svar, mycket bra återkoppling.

Mattias V
Södra Kroppkärr

Jättebra första intryck. Bra bemötande och hantering av köpet. Vi är väldigt nöjda med Linnea.

Dario S
Södra Kroppkärr

Kundfokuserad, pålitlig, engagerad och lyhörd.

Deni B
Sundsta

Trevligt bemötande Lever upp till alla förväntningar Tydlig information, uppdaterar kontinuerligt Supernöjd med Linnea och hennes service