Mattias Åkerblom
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-05 - 2020-04

Läs vad 62 Läs vad Mattias Åkerblom

• Johan B
    Johan B sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-22

Våxnäs
    Sålde mitt hus igenom denna mäklaren, de gick snabbt o bra, utan krångel, rak o ärlig.

Rekommenderar han starkt. Läs mer
    2020-05-22 Mattias Å svarar Johan B
    Tack Johan. Du har varit väldigt trevlig att samarbeta med. Hoppas du får det bra i nya staden :)
  • Erik W köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-27

Väse
    Vi har köpt en nyrenoverad villa och hade en stressig visning med födelsedagskalas samma dag, men vi älskade villan och la bud lite på en bra känsla.
    Vi har haft en väldigt bra säljare som gett oss svar på många frågor så inte gått via mäklaren speciellt mycket.
    Allt har gått smidigt fram och vi har känt oss trygga. Mäklaren kröp på golvet och roade vår 4a åring när vi skrev på alla papper, så varit en avslappnad stämning genom hela köpet. Läs mer
    2020-04-27 Mattias Å svarar Erik W
    Kul att höra att ni har bra kontakt med säljaren :) Jag önskar er stort lycka till i huset!
  • Jörgen H sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-05

N:a Kroppkärr
    Vi har sålt vårt hus som vi ägt och bott i 45 år. Vi är väldigt nöjda med hela försäljningsprocessen. Redan vi första mötet kändes det tryggt och professionellt och med personligt bemötande och respons. Läs mer
  • Sofia B köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-03

Väse
    Köpte ett hus med sambon. Blivit bra bemötta, där mäklaren har lagt ner sig på sitt jobb. Tyckte förväntningarna stämde med verkligheten. Bra bostads affär helt enkelt,tryggt och säkert. Läs mer
    2020-04-03 Mattias Å svarar Sofia B
    Tack Sofia! Ni känns helt rätt för huset :) Lycka till!
  • Axel V köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-05

Jag har köpt en bostad, en och en halvplanshus. Mäklaren har bemött oss proffesionellt och trevligt under hela köpprocessen. Jag har fått all den hjälp jag förväntat mig och mer därtill. Mattias engagerar sig i mig som kund och har under hela tiden funnits tillgänglig för att svara på frågor och uppdaterat mig med information kontinuerligt! Rekommenderar honom starkt till framtida köpare/säljare av fastigheter! Läs mer
    2020-03-05 Mattias Å svarar Axel V
    Stort tack Axel. Det har varit roligt att göra affärer med er. Lycka till med all renovering nu. Det kommer bli kanonbra :)
  • Sara V köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-04

Mattias är vad en bra och proffesionell mäklare ska vara och utstråla. Vi har känt enorm tillit till Mattias och alltid blivit bemötta väldigt proffesionellt. Vi har känt oss trygga med Mattias som mäklare av de hus vi köpt! Läs mer
    2020-03-05 Mattias Å svarar Sara V
    Tack för det Sara. Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas fint i huset :)
  • Eva-lena D köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-04

Vålberg
    Har köpt villa i Vålberg. Mattias var trevlig, glad, tillmötesgående, lugn, var bra att förklara, serviceinriktad, bra bemötande. Kan rekommendera honom som mäklare.

Mvh Eva-Lena Läs mer
    2020-03-05 Mattias Å svarar Eva-lena D
    Kul att höra Eva-Lena. Ni har själva haft ett väldigt bra bemötande :)
  • Katarina A sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-03

Hultsberg
    Bra vägledning. Snabb återkoppling. Engagerad i oss som säljare och köpare. Toppklass helt enkelt! Läs mer
  • Gunnel N sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-10

Molkom
    Mina erfarenheter av mäklaren är goda.
    Trevligt bemötande.
    kunnig.
    Uppfyllde alla förväntningar. Läs mer
    2020-02-10 Mattias Å svarar Gunnel N
    Tack så mycket Gunnel. Vi ses snart igen! :)
  • Thomas N sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-10

Molkom
    Villa
    Bra
    Snabb och smidig försäljning
    Är inte klart än
    Affären avslutas i juni Läs mer
    2020-02-10 Mattias Å svarar Thomas N
    Tack Thomas. Nu hoppas vi ni hittar något annat riktigt bra hus att flytta till :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell