Mattias Åkerblom
en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14
652 24 Karlstad — Visa karta

Vad tror Mattias att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 31 kunder tycker om Mattias Åkerblom

• Karin P skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tydlig, tillgänglig, trevlig, allt gick smidigt. Läs mer
    2018-11-20 Mattias Å svarar Karin P
    Tack för kommentaren. Håller med om att allt gick smidigt :) Lycka till i huset nu!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mattias har sålt ett hus till oss och jag och min sambo är mycket nöjda med honom! Han har bemött oss med mycket glädje, humor samt att han gjort ett riktigt bra jobb. Vi har rekommenderat honom till andra, vi är mycket nöjda med hans arbete. Läs mer
    2018-11-12 Mattias Å svarar Emelie B
    Kul att höra Emelie. Det har varit ömsesidigt trevligt att hjälpas åt i detta :)
  • Leif E skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en fastighet vid vänern
    Mattias har stor soc kompetens/bra bemötande//påläst/ Läs mer
    2018-10-17 Mattias Å svarar Leif E
    Tack så mycket Leif. Det var kul att hjälpa er :) Hoppas allt blir bra i nya huset.
  • Christoffer W
    Christoffer W skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi köpte ett hus med Mattias som mäklare. Vi blev mycket bra bemötta och Mattias hade bra koll på huset. Huset levde absolut upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-09-20 Mattias Å svarar Christoffer W
    Vad härligt att höra. Tror ni kommer passa jättebra i huset :)
  • Peter V skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande, intresserad och kunnig! Läs mer
    2018-09-18 Mattias Å svarar Peter V
    Tack Peter! Lycka till i nya huset! :)
  • Sylvia B
    Sylvia B skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sammanfattningsvis guldstjärna för Mattias, både vid köpet av vårt drömtorp i Segerstad och vid försäljningen av vårt älskade hem i Forshaga. Stort tack Mattias⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2018-09-18 Mattias Å svarar Sylvia B
    Tack själv Sylvia. Ni har varit kanon att ha att göra med och man har verkligen sett lyckan i era ögon nu när ni fått ert nya drömhus :)
  • Theres H
    Theres H skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mattias är en väldigt lyhörd och lugn mäklare. Man får en förtroende vid första kontakten. Stort plus för underhållning av barn vid visningen så vi kunde kolla i lugn och ro. Läs mer
    2018-09-18 Mattias Å svarar Theres H
    Tack så mycket Theres! Kul att höra att ni är nöjda.
  • Johan S skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hej! Vi har sålt vårt hus i Segerstad, Åsundatorpvägen. Mattias får i det närmaste högsta betyg. Mycket positivt trevligt bemötande, kunnig, tog reda på saker. Det sades att bostadsmarknaden var aningen trögare när vi sålde och det kändes som om man gick och väntade, men nu i efterhand känner vi att det flöt på bra och affären gick sammanfattningsvis smidigt. Våra förväntningar införlivades. Ev ett utvecklingsområde för Mattias kan vara att "suga åt sig" mer fakta om faktiska detaljer om hus/villor, det ska inte ses som kritik, utan mer som att han lär sig mer. Kan vara hur vatten, avlopp och annat ser ut i olika hus, hur saker fungerar (han tog reda på saker, det ska han ha kred för). Vi hade även en besiktningsman som skrev flera fel i bes.protokollet (är egentligen inte Mattias fel). Totalt sett är vi mycket nöjda, han kan få betyg 4,5 om det skulle gå att sätta!
    /Johan Läs mer
    2018-09-18 Mattias Å svarar Johan S
    Hej! Tack Johan för utvecklat svar och de fina orden. Jag tar även till mig det övriga du nämner. Lycka till i de norra breddgraderna och hoppas ni fått ett nytt fint tak :)
  • Jeanette N skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Supernöjda med vårt husköp! Ett proffsigt bemötande från början till slut :-) Läs mer
    2018-09-18 Mattias Å svarar Jeanette N
    Tack Jeanette! Lycka till i huset :)
    Jeanette N gillar detta
  • Niklas G skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket hjälpsam och trevlig under vårat köp av lägenhet. Kan inget annat än att rekommendera starkt. Läs mer
    2018-09-18 Mattias Å svarar Niklas G
    Tack så mycket Niklas. Hoppas ni får köket som ni vill ha det :)
  • Mona H skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt ett radhus. Vid all kontakt med Mattias har han varit mkt trevlig och professionell. Om jag i framtiden sks sälja en fastighet ksn jag mycket väl tänka mej att ge honom uppdraget Läs mer
    2018-09-10 Mattias Å svarar Mona H
    Tack Mona. Det ser jag fram mot :)
  • Anna Karin E skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mattias sålde ett hus till oss. Han är väldigt trevlig och lätt att göra med. Läs mer
  • Maria S skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt ett hus. Mattias mötte oss professionellt och välkomnade. Han svarade på våra frågor och tog våra funderingar på allvar. Vi upplevde oss aldrig besvärliga när vi önskade utföra egen besiktning utan fick känslan av att han verkligen ville att allt skulle bli så bra som möjligt för alla. Han var även bra på att återkoppla kontinuerligt under budgivning med mera vilket gjorde att man kände kontroll i en något stressfylld situation. Vi är väldigt nöjda och kommer rekommendera Mattias till de vi möter som ska sälja framöver. Läs mer
    2018-05-08 Mattias Å svarar Maria S
    Hej Maria. Tack så mycket! Vi ses.
  • Jon V skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Då vi har varit på ett 40-tal visningar de senaste åren har vi stött på många mäklare från olika firmor i Karlstad och Mattias är topp 3.
    Mattias var väldigt öppen och tillmötesgående kring våra frågor samt tydlig i kommunikationen mellan oss och säljarna.

Han var även punktlig i sina uppföljningar vilket jag personligen uppskattar.

Han överträffade även våra förväntningar genom att hjälpa oss med en extra detalj som vi ej lyckats med själva. Vi är mycket nöjda med Mattias. Läs mer
    2018-05-02 Mattias Å svarar Jon V
    Tack Jon. Väldigt kul att höra att ni var nöjda.
  • Kristina R skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande och alltid tillgänglig Läs mer
    2018-05-02 Mattias Å svarar Kristina R
    Tack Kristina. Vi ses om några veckor!
  • Anders O skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lugn och proffsig. Gjorde det lilla extra i form av att exempelvis stötta med barnpassning under besiktningen Läs mer
  • Richard T skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra service, svarar jämt i telefon och mail! Läs mer
  • Mette L skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Som kund hos Mattias känner man sig trygg både gällande information och förtroende. Han är tydlig i sin information, har en jordnära och realistisk plan för försäljningen och man känner sig mycket delaktig i försäljningen av sin fastighet.
    Mattias är också mycket tillgänglig och som kund känner man ett stort engagemang från hans sida från första mötet till kontraktskrivningen.
    Mattias är en mäklare som säljer hus med både hjärtat och hjärnan.
    Vi är oerhört nöjda med Mattias insats kring försäljningen av vårt hus.
    /Mette Läs mer
    2018-01-18 Mattias Å svarar Mette L
    Tack så mycket för de fina orden Mette :) Det var kul att få hjälpa er!
  • Henrik A skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kunnig, trevlig och tydlig mäklare. Läs mer
    2018-01-18 Mattias Å svarar Henrik A
    Tack Henrik. Hoppas ni kommer trivas i nya huset :)
  • Shilan H skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra, tidlig, trevlig, kontakt bar, Läs mer
  • Kerstin S skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag är mycket nöjd med Mattias !! Läs mer
  • Ary A skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väl bemötande, trevlig och bra service. Läs mer
    2017-11-03 Mattias Å svarar Ary A
    Tack desamma Ary! .
  • Anders M
    Anders M skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mattias är en mycket trevlig och hjälpsam person som är samarbetsvillig kompentent mäklare. En kompis som man gärna tar en öl tillsammans med fritid. Mvh Anders Marklund Läs mer
    2017-11-03 Mattias Å svarar Anders M
    Tack Anders! Hoppas allt kommer gå bra i huset :)
  • Mats P skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tycker han har skött allt väldigt trevligt och professionellt! Svarar på alla frågor och snabbt också! Kan rekommendera! Läs mer
    2017-09-20 Mattias Å svarar Mats P
    Tack Mats. Kul att höra att ni är nöjda. Vi ses om en ett par månader :)
  • Inga O skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi hade kontaktat flera mäklare innan vi fick kontakt med Fastighetsbyrån och Mattias Åkerblom.
    Vi fick mycket bra kontakt vid första besöket. Han kom till oss på avtalad tid. Att han var noga med tiden var något som var viktigt för oss. Han förklarade lungt det som vi behövde veta ang försäljning. Han hade ett vårdat språk och var inte överdrivet hurtig. Mattias kan vi varmt rekommendera Läs mer
    2017-09-11 Mattias Å svarar Inga O
    Kul att höra att ni är nöjda. Tack för gott samarbete!
  • Jimmy N skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mattias är en karismatisk och mycket trevlig mäklare, som har stor kundfokus och ett genuint intresse för sitt jobb. Läs mer
  • Peter H skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi är mycket nöjda med Mattias. Väldigt trevligt bemötande. Mycket hjälpsam och lätt att få tag på. Vi fick god återkoppling och information genom hela säljprocessen. Han gjorde ett kanonjobb. Starkt rekommenderad. Läs mer
  • Maria E skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och uppmuntrande, förklarande och tydlig. Läs mer
  • Mats M skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra och trevlig mäklare Läs mer
    2017-05-24 Mattias Å svarar Mats M
    Tack så mycket Mats. Kul att höra att ni är nöjda.
  • Lars J skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Enligt förväntan BRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Kitty J skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi tycker, att Han har skött sitt uppdrag fackmässigt mycket bra. Han har uppträtt personligt och glatt. Vi har fullt förtroende för honom. Hälsningar Kitty o Bengt Jonsson Läs mer
Jonas Linsell
André Byström