Mattias Åkerblom
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 40 Läs vad Mattias Åkerblom

• Anina L köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-06

Vålberg
    Jag köpte ett radhus i Vålberg. Mäklaren har varit mycket behjälplig och trevlig, svarat på mina frågor och hjälp till på olika vis.

Mina förväntningar var att han skulle guida mig genom köpet i varje steg då jag har tunna erfarenheter kring fastighetsköp. Med Mattias Åkerblom gick det enkelt och smidigt och jag känner mig väldigt nöjd med hans bemötande och hjälp. Läs mer
  • Afnan A sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-01

Vålberg
    Har haft super bra kontakt med Mattias. Han har en väldigt bra bemötande, jätte duktig och professionell. Tycker att han är jätte duktig som mäklare och som säljare kände jag mig trygg. Läs mer
    2019-04-03 Mattias Å svarar Afnan A
    Tack Afnan :) Det har varit kul att få hjälpa en så trevlig kund med försäljningen.
  • Marina S köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-21

Skåreberget
    Köpte ett hus där Mattias var mäklare. Trevligt och professionellt bemötande. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-03-04 Mattias Å svarar Marina S
    Tack så mycket Marina :) Hade fint!
  • Lars-Olof L köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-20

Skåreberget
    Har köpt villa och Mattias har hjälpt oss i köpet på ett mycket bra sätt! Läs mer
    2019-02-20 Mattias Å svarar Lars-Olof L
    Kul att höra. Tack! :) Ni har verkligen köpt ett fint hus. Lycka till! :)
  • Jorge S köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-20

Vi har köpt huset i Karlstad.

Mattias Åkerblom gav full möjligheten att träffa på sitt kontor den första gången vi pratade om det huset och gav värdefull information som hjälper oss att bestämma att köpa huset.

Vi är nojda med upplevelsen och stöd från Mattias under hela processen. Läs mer
    2019-02-20 Mattias Å svarar Jorge S
    Tack för kommentaren Jorge!

Hoppas ni kommer trivas bra och att badrummet blir så fint som ni planerar! :)
  • Henrik J
    Henrik J sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-12

Molkom
    Hade ett väldigt bra bemötande
    Trevlig och social kille. Han hjälpte mig att sälja mitt hus.
    Var inget problem att få tag i.
    Svarade alltid när det var något man undrade på. Läs mer
    2019-02-12 Mattias Å svarar Henrik J
    Tack Henrik. Det är ömsesidigt! Hoppas du trivs bra i Säffle :)
  • Catarina H köpte sin bostad med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-20

Vi har köpt ett fritidshus. Vi blev väl bemötta och mäklaren tillgodosåg våra förväntningar på ett bra sätt. Läs mer
    2019-01-17 Mattias Å svarar Catarina H
    Kul att höra Catarina. Nu hoppas jag att ni får många timmar spenderade i det nya fritidshuset :)
  • Ronja P
    Ronja P köpte sin bostad med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-13

Köpt hus och är super nöjd med Mattias som mäklare :) Läs mer
    2018-12-14 Mattias Å svarar Ronja P
    Vad kul att höra att ni är nöjda Ronja. Hoppas badrummet blir fint :)
  • Åke B sålde sin bostad med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-22

Sålt fritidshus ,affären inte helt avlutad men hittills allt bra Läs mer
    2018-11-23 Mattias Å svarar Åke B
    Tack för kommentaren Åke. Nu får vi se till att sista biten också blir bra!
  • Karin P köpte sin bostad med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-16

Tydlig, tillgänglig, trevlig, allt gick smidigt. Läs mer
    2018-11-20 Mattias Å svarar Karin P
    Tack för kommentaren. Håller med om att allt gick smidigt :) Lycka till i huset nu!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell