Mattias Åkerblom
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2018-12

Läs vad 34 kunder tycker om Mattias Åkerblom

• Catarina H köpte sin bostad med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-20

Vi har köpt ett fritidshus. Vi blev väl bemötta och mäklaren tillgodosåg våra förväntningar på ett bra sätt. Läs mer
    2019-01-17 Mattias Å svarar Catarina H
    Kul att höra Catarina. Nu hoppas jag att ni får många timmar spenderade i det nya fritidshuset :)
  • Ronja P
    Ronja P köpte sin bostad med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-13

Köpt hus och är super nöjd med Mattias som mäklare :) Läs mer
    2018-12-14 Mattias Å svarar Ronja P
    Vad kul att höra att ni är nöjda Ronja. Hoppas badrummet blir fint :)
  • Åke B sålde sin bostad med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-22

Sålt fritidshus ,affären inte helt avlutad men hittills allt bra Läs mer
    2018-11-23 Mattias Å svarar Åke B
    Tack för kommentaren Åke. Nu får vi se till att sista biten också blir bra!
  • Karin P köpte sin bostad med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-16

Tydlig, tillgänglig, trevlig, allt gick smidigt. Läs mer
    2018-11-20 Mattias Å svarar Karin P
    Tack för kommentaren. Håller med om att allt gick smidigt :) Lycka till i huset nu!
  • Emelie B
    Emelie B köpte sin bostad med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-12

Mattias har sålt ett hus till oss och jag och min sambo är mycket nöjda med honom! Han har bemött oss med mycket glädje, humor samt att han gjort ett riktigt bra jobb. Vi har rekommenderat honom till andra, vi är mycket nöjda med hans arbete. Läs mer
    2018-11-12 Mattias Å svarar Emelie B
    Kul att höra Emelie. Det har varit ömsesidigt trevligt att hjälpas åt i detta :)
  • Leif E skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-10-17

Sålt en fastighet vid vänern
    Mattias har stor soc kompetens/bra bemötande//påläst/ Läs mer
    2018-10-17 Mattias Å svarar Leif E
    Tack så mycket Leif. Det var kul att hjälpa er :) Hoppas allt blir bra i nya huset.
  • Christoffer W
    Christoffer W skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-09-19

Vi köpte ett hus med Mattias som mäklare. Vi blev mycket bra bemötta och Mattias hade bra koll på huset. Huset levde absolut upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-09-20 Mattias Å svarar Christoffer W
    Vad härligt att höra. Tror ni kommer passa jättebra i huset :)
  • Peter V skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-09-18

Bra bemötande, intresserad och kunnig! Läs mer
    2018-09-18 Mattias Å svarar Peter V
    Tack Peter! Lycka till i nya huset! :)
  • Sylvia B
    Sylvia B skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-09-17

Sammanfattningsvis guldstjärna för Mattias, både vid köpet av vårt drömtorp i Segerstad och vid försäljningen av vårt älskade hem i Forshaga. Stort tack Mattias⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2018-09-18 Mattias Å svarar Sylvia B
    Tack själv Sylvia. Ni har varit kanon att ha att göra med och man har verkligen sett lyckan i era ögon nu när ni fått ert nya drömhus :)
  • Theres H
    Theres H skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-09-17

Mattias är en väldigt lyhörd och lugn mäklare. Man får en förtroende vid första kontakten. Stort plus för underhållning av barn vid visningen så vi kunde kolla i lugn och ro. Läs mer
    2018-09-18 Mattias Å svarar Theres H
    Tack så mycket Theres! Kul att höra att ni är nöjda.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell