Mattias Åkerblom

Mattias Åkerblom

Mattias Åkerblom är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Mattias Åkerblom har varit registrerad mäklare sedan 2016-09. Mattias Åkerblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 100 omdömen med ett betyg på 4.9. Mattias Åkerblom har haft 17 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 100 Läs vad Mattias Åkerblom

• sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-07-01 Verifierad kund
    Mattias är en förtjusande person. Glad, trevlig, och positiv. Snabb och lyhörd. Tröstande och uppmuntrande när jag som säljare har misströstat.
    Han håller ingångna avtal och mötestider. Ringer alltid upp om han har varit upptagen när jag sökt honom.. Det har varit enkelt att samarbeta med honom..
    Jag har redan rekommenderat honom till andra som funderar på att sälja.
    .Sammanfattningsvis är han en toppenmäklare’!...och han har oxå en trevlig tjej.
    haha, du är för härlig Margareta. Tack för de fina orden. Samarbetet har varit ömsesidigt trevligt. Ha en fin sommar och framförallt: njut av gränderna i Milano! Mattias Åkerblom
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-06-29 Verifierad kund
    En trevlig och sympatisk mäklare! Kunde dock vara lite svår att få tag på, det är min enda kritik som köpare.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Kunnig och påläst om bostaden. Hade svar på våra frågor under visningen. Väldigt trevlig kille.
    Tack för dina kommentarer Oskar. Det var kul att ni fick tag på ett så fint hus :) Mattias Åkerblom
    • Österängarna
    2022-05-19 Verifierad kund
    Informativ, saklig, noggrann och trevlig.
    Tack Björn. Det var kul att få vara med nu när ni äntligen hittade rätt ställe :) Mattias Åkerblom
    • Vålberg
    2022-05-16 Verifierad kund
    Bästa mäklare! Hjälpsam och proffesionell!
    Tack Poitr. Hoppas ni kan ta över huset fort nu :) Mattias Åkerblom
    • Vålberg
    2022-05-03 Verifierad kund
    Det var väldigt lätt att ha kontakt med Mattias, ett trevligt bemötande och snabb på att återkoppla och hålla en uppdaterad om budgivning.
    Kul att du låter nöjd Karin. Tack själv för trevligt bemötande :) Ses snart igen. Mattias Åkerblom
    • Edsvalla
    2022-02-24 Verifierad kund
    Vi blev jättebra bemötta av Mattias.Han var hjälpsam och kunnig gjorde ett jättebra jobb kan verkligen rekommendera honom.
    Tack Rikard. Nu blir vi nästan grannar under ett år också så vi ses väl på Ica ;) Mattias Åkerblom
    • Edsvalla
    2022-02-22 Verifierad kund
    Trevlig, glad, kunnig och hjälpsam
    Tack Anna :) Nöjet har varit på min sida att få hjälpa er. Mattias Åkerblom
    • Österängarna
    2022-01-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande från mäklaren som var lyhörd, kompetent och alltid ett leende på lager. En bra relation som både var professionell och anpassad efter vår bostad. Lösnings fokus om det dök upp frågetecken, en klockren och smidig process från första mötet till avslutad affär. Kan starkt rekommendera Mattias!
    Stort tack för de orden Frida :) Nöjet har varit på min sida. Nu hoppas vi att den nya staden tar emot dig/er med öppna armar :D Mattias Åkerblom
    • Väse
    2022-01-10 Verifierad kund
    Trevlig och mycket tillmötesgående. Bra information och enkel affär
    Tack Therese :) Det känns som ni kommer passa perfekt för huset! Vi ses i slutet på mars igen. Mattias Åkerblom