Mattias Åkerblom

Mattias Åkerblom

Mattias Åkerblom är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Mattias Åkerblom har varit registrerad mäklare sedan 2016-09. Mattias Åkerblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 83 omdömen med ett betyg på 4.8. Mattias Åkerblom har haft 25 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 83 Läs vad Mattias Åkerblom

• sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Österängarna
    2021-08-02
    Jag är nöjd med Mattias och vår kontakt har fungerat mycket bra under försäljningen. Kan varmt rekommendera honom.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2021-07-12
    Trevligt bemötande och förstående för div. synpunkter.
    Affären blev smidigt genomförd.
    Tack Lars. Hoppas ni njuter hela sommaren i stugan :) Mattias Åkerblom
    • Väse
    2021-07-10
    Bra bemötande och supertrevlig. Hjälpa oss att få till ett bra köp och var kanon.
    Tack för orden Emil :D nöjet har varit på min sida! Mattias Åkerblom
    • Vålberg
    2021-06-20
    Allt kändes väldigt lättsamt från första början till slut. Vi fick bra och ärliga svar på det vi var osäkra på under vår försäljning. Inga krusiduller utan en bra och smidig process.
    Tack Malin :) Bra roddat inför alla visningar. Det var kul att få hjälpa till! :) Mattias Åkerblom
    2021-06-16
    Mattias ger ett bra bemötande. Jag hade egentligen inte någon förväntning.
    Tack för din ord Elin. Det stället blir ju perfekt för er :) Mattias Åkerblom
    • Molkom
    2021-05-25
    Jag sålde mitt hus o Mattias var min mäklare! Upplevde honom som mycket kunnig,saklig lugn o trevlig!Han Inger stort förtroende o han var till stor hjälp vid försäljningen av mitt hus.Jag kan på alla sätt varmt rekommendera honom.Högsta betyg! Vänliga hälsningar Lisbeth Nord
    Tack för de fina orden Lisbeth :) Det har varit ömsesidigt trevligt att samarbeta! Mattias Åkerblom
    2021-05-21
    Vi har sålt en sommarstuga i Karlstad kommun. Det gick lätt att få kontakt med Mattias och han arrangerade försäljningen på ett jättebra sätt. Allt var klart på två månader, snabbt och effektivt.
    Tack Howard. Det var kul att få hjälpa till :) Mattias Åkerblom
    2021-03-25
    Sålt en fastighet.
    Förväntningarna var att vi med hjälp av mäklares nätverk och kunskap skulle kunna hitta köpare som renderar i ett bättre pris än om vi sålde själva. Vi ville också känna oss trygga i att allt skulle gå rätt till.
    Mattias är en jättebra person och en seriös mäklare. Jag har bara positiva upplevelser.
    Han är väldigt duktig, både som ”säljare” av sin egen kompetens gentemot mig/oss i början av processen men sen också som en mycket duktig förmedlare av fastigheten i ett senare skede.
    Bra gjort!
    Tack så mycket för de varma orden Magnus. Det har varit väldigt trevligt och kul att få hjälpa er. Vi springer säkert på varandra snart igen :) Mattias Åkerblom
    • Färjestad
    2021-03-06
    När vi skulle sälja vårat hus, tänkte vi bjuda in två olika mäklarfirmor men efter att vi träffat Mattias på Fastighetsbyrån hade vi fått en så bra magkänsla så vi beslutade oss direkt för honom. Mattias är väldigt professionell i sin roll som mäklare på ett personligt plan, lyhörd, fokuserad och ingav en trygghet att det skulle bli en bra försäljning. Vill vill verkligen rekommendera honom till andra säljare som ska välja sin mäklare.
    Tack Margareta. Den bra magkänslan har varit ömsesidig. Tack för ett trevligt samarbete. Vi ses snart igen! :) Mattias Åkerblom
    • Väse
    2021-02-25
    Sålt 1 1/2 plans villa.
    Mycket vänligt och professionellt bemötande. Bra dialog och upplägg av strategi.
    Mina förväntningar var att få bra hjälp och stöd under min försäljning och det fick jag verkligen!

Min upplevelse är att vi hade en bra plan och det gick undan med Mattias vid rodret!
    Jag är jättenöjd med samarbete och resultat!
    Tack Per för de orden. Det var ett nöje att få hjälpa till :) Vi ses snart igen och lycka till med flytten till grannkommunen! :) Mattias Åkerblom