Mattias Åkerblom
Registrerad mäklare sedan 2016-09-19
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-29
2019-09 - 2020-08

Läs vad 73 Läs vad Mattias Åkerblom

• Christine H sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-09-12

Vi sålde vår villa med hjälp av Mattias och han var verkligen toppen genom hela processen. Väldigt professionell, öppen och gav värdefulla råd så ska vi någonsin sälja igen så kommer han vara vårt självklara val. Läs mer
    2020-09-14 Mattias Å svarar Christine H
    Kul att höra Christine. Jag hoppas dock inte ni kommer sälja igen, ert nya ställe kommer ni trivas guld i :D
  • Karl-henrik O köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-09-09

Köpte ett hus.
    Bra bemötande, lagomt trevligt(inte så det kändes påklistrat) och mkt proffesionell.
    Fick den hjälp vi behövde.
    Är överlag väldigt nöjd Läs mer
    2020-09-10 Mattias Å svarar Karl-henrik O
    Kul att höra Karl-Henrik. Hoppas alla kommer trivas bra nu, inklusive hunden ;)
  • Cecilia Å köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-09-02

Vi köpte vårt första hus genom Mattias. Vi hade många frågor och vi bokade även en extra privatvisning för att gå igenom ytterligare punkter på vår frågelista. Mattias fixade privatvisningen snabbt. När vi skulle undersöka vinden (som vi inte visste vad vi skulle mötas av när vi öppnade luckan) gick Mattias upp först, det kändes väldigt tryggt även om vi inte hade väntat oss att han skulle göra det eftersom det är vår undersökningsplikt.

Mattias var professionell, lugn och kontaktbar genom hela köpet. Det kändes tryggt och trevligt. Både jag och min sambo sa att om vi någonsin säljer huset vi köpt så vill även vi anlita Mattias.

Tack, Mattias! Nu ser vi fram emot att bo in oss i vårt nya hus på landet i Karlstad. Läs mer
    2020-09-02 Mattias Å svarar Cecilia Å
    Kul att ni är nöjda men jag hoppas inte ni säljer det snart igen ;) Ni kommer stormtrivas. Hör av er vid några funderingar kring något. Ha det gott!
  • Billy L
    Billy L sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-08-03

Sålt fritidshus och blev vänligt och trevligt bemött av Mattias.

Vi hoppades att så snart som möjligt få huset sålt och Mattias engagerad sig på ett bra sätt för att tillmötesgå våra önskemål.

Mycket nöjda med det jobb Mattias genomfört. Läs mer
    2020-09-02 Mattias Å svarar Billy L
    Kul att höra att ni blev nöjda, det gick ju smidigt allt :) Hade gott så ses vi i nästa vecka!
  • Lars T sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-23

Han har sålt min lilla gård. Har varit ett väldig bra bemötande från start till slut. Han uppfyllde alla förväntningar jag hade. Läs mer
    2020-07-23 Mattias Å svarar Lars T
    Tack Lars :) Vi ses snart igen. Ha en fin sensommar.
  • Milan J köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-21

Vålberg
    Mattias har hjälpte oss att köpa en villa och var vi jätte nöjda med honom. Han är en proffs och kan svara på alla frågor. Vi är väldigt tacksam och varmt rekommendera vi honom. Läs mer
    2020-07-22 Mattias Å svarar Milan J
    Tack Milan. Jag kan rekommendera er som köpare också :D
  • Maria S sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-20

Sommarro
    mäklaren höll måttet som vi förväntar oss av mäklaren. som säljare var han lyhörd och inlyssnande Läs mer
    2020-07-21 Mattias Å svarar Maria S
    Kul att höra Maria. Vi ses snart igen :)
  • Ida Rosa S sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-20

Sommarro
    inlyssnande och ödmjuk, våra förväntningar blev uppfyllda som vi hade tänkt utifrån stor erfarenhet av många olika mäklare Läs mer
  • Marija C köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-19

Vålberg
    Mattias är en proffs och vi var väldigt nöjda med has tjänst. Jag rekommenderar Läs mer
    2020-07-21 Mattias Å svarar Marija C
    Tack Marija. Det var kul att träffa er :) Lycka till med och i huset. Hör av er om ni får några funderingar längs vägen.
  • Maria A köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-17

Molkom
    Trevlig och korrekt. Jobbar lika hårt för säljaren som för köparen. Han gick vänligt nog utanför sina skyldigheter och körde 7 mil utan extra kostnad för att öppna upp ett garage åt oss.När vi köpte huset gjorde Mattias Åkerblom ett mindre fel i handläggningen med banken. Mattias ägde felet omgående och åtgärdade det. Han bad om ursäkt flertalet gånger. Känns extra tryggt med en mäklare som är ärlig. Vi kan alla göra fel. Vi hade utan tvekan anlitat Mattias både för att köpa och sälja. Läs mer
    2020-06-17 Mattias Å svarar Maria A
    Tack Maria. Ni har varit väldigt lätta att ha att göra med som köpare och det tackar jag för :) Nu önskar jag er lycka till i huset och glömt inte att komma förbi mig och hämta nycklarna ;)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell