Mattias Åkerblom
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-11 - 2019-10

Läs vad 48 Läs vad Mattias Åkerblom

• Pia L sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-19

Jag har sålt mitt hus i skåre. Jättebra mäklare & kommer att rekommendera honom till mina vänner om de ska sälja. Läs mer
    2019-10-21 Mattias Å svarar Pia L
    Kul att höra Pia! Vi ses snart igen :)
  • Låla C sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-18

Kartberget
    Bra bemötande, intresserad och hjälpsam. Läs mer
    2019-10-21 Mattias Å svarar Låla C
    Tack ska du ha Låla. Lycka till med flytten så ses vi efter årsskiftet :)
  • Mattias N köpte en tomt med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-13

Mycket trivsam och rejäl mäklare! Stämningen var över förväntan, glad och avspänd! Läs mer
    2019-10-02 Mattias Å svarar Mattias N
    Tack Mattias. Hoppas ni får till ett fint hus på tomten :)
  • Kenneth F sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-07

Mattias är en mycket bra, engagerad och trevlig mäklare! Läs mer
    2019-07-08 Mattias Å svarar Kenneth F
    Tack Kenneth! :) .
  • Glenn A
    Glenn A sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-01

Vålberg
    Jag sålde min bostad på Spadvägen 6 i vålberg. Mattias är en jättetrevlig och proffsig mäklare som förstod mig och var väldigt förstånende när jag var tvungen att ändra lite tider som vi hade bokat. Att det däremot tog ca 25 dagar att sälja bostaden är ju helt upp till vad människor letar efter men Mattias kontaktade mig så fort det var någon som var intresserad av min bostad. Läs mer
    2019-07-02 Mattias Å svarar Glenn A
    Tack Glenn! Nu får vi hoppas ni hittar något fint nytt boende snart också :)
  • Signe P
    Signe P sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-16

Jag har sålt ett fritidshus.
    Mattias Åkerblom är en proffesionell person. Han har ett behagligt och förtroendegivande sätt. Bemötandet har varit gott.
    Det enda som jag tycker gick lite för fort var de uppgifter som jag lämnade i formuläret om huset. Det blev inte helt korrekt men gick bra ändå.
    Jag anlitar gärna Mattias vid kommande försäljningar. Läs mer
    2019-06-17 Mattias Å svarar Signe P
    Tack Signe. Kul att du är nöjd. Nu återstår bara tömning av huset. Lycka till med det :)
  • Gun L
    Gun L sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-31

Sålt en enplansvilla.
    Mäklaren mycket trevlig och hjälpsam på alla sätt.
    Förväntningarna var högt ställda. Mäklaren levde upp till förväntningarna med råge.
    Min upplevelse har varit mycket bra. Läs mer
    2019-06-03 Mattias Å svarar Gun L
    Kul att höra Gun. Allt gick ju smidigt och bra :)
  • Björn P köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-25

Vålberg
    Jag och min sambo köpte vårat första hus av Mattias och om vi ska sammanfatta allt gällande visningar, bemötande och kontakten i sin helhet så kan vi inte säga annat än att allt var utmärkt från början till slut. Läs mer
    2019-05-27 Mattias Å svarar Björn P
    Tack så mycket Björn för de orden. Jag åkte förbi huset i lördags och såg att det var full fart där :)
  • Anina L köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-06

Vålberg
    Jag köpte ett radhus i Vålberg. Mäklaren har varit mycket behjälplig och trevlig, svarat på mina frågor och hjälp till på olika vis.

Mina förväntningar var att han skulle guida mig genom köpet i varje steg då jag har tunna erfarenheter kring fastighetsköp. Med Mattias Åkerblom gick det enkelt och smidigt och jag känner mig väldigt nöjd med hans bemötande och hjälp. Läs mer
  • Afnan A sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-01

Vålberg
    Har haft super bra kontakt med Mattias. Han har en väldigt bra bemötande, jätte duktig och professionell. Tycker att han är jätte duktig som mäklare och som säljare kände jag mig trygg. Läs mer
    2019-04-03 Mattias Å svarar Afnan A
    Tack Afnan :) Det har varit kul att få hjälpa en så trevlig kund med försäljningen.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell