Mattias Åkerblom
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-29
2019-08 - 2020-07

Läs vad 70 Läs vad Mattias Åkerblom

• Billy L
    Billy L sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-08-03

Sålt fritidshus och blev vänligt och trevligt bemött av Mattias.

Vi hoppades att så snart som möjligt få huset sålt och Mattias engagerad sig på ett bra sätt för att tillmötesgå våra önskemål.

Mycket nöjda med det jobb Mattias genomfört. Läs mer
  • Lars T sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-23

Han har sålt min lilla gård. Har varit ett väldig bra bemötande från start till slut. Han uppfyllde alla förväntningar jag hade. Läs mer
    2020-07-23 Mattias Å svarar Lars T
    Tack Lars :) Vi ses snart igen. Ha en fin sensommar.
  • Milan J köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-21

Vålberg
    Mattias har hjälpte oss att köpa en villa och var vi jätte nöjda med honom. Han är en proffs och kan svara på alla frågor. Vi är väldigt tacksam och varmt rekommendera vi honom. Läs mer
    2020-07-22 Mattias Å svarar Milan J
    Tack Milan. Jag kan rekommendera er som köpare också :D
  • Maria S sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-20

Sommarro
    mäklaren höll måttet som vi förväntar oss av mäklaren. som säljare var han lyhörd och inlyssnande Läs mer
    2020-07-21 Mattias Å svarar Maria S
    Kul att höra Maria. Vi ses snart igen :)
  • Ida Rosa S sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-20

Sommarro
    inlyssnande och ödmjuk, våra förväntningar blev uppfyllda som vi hade tänkt utifrån stor erfarenhet av många olika mäklare Läs mer
  • Marija C köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-19

Vålberg
    Mattias är en proffs och vi var väldigt nöjda med has tjänst. Jag rekommenderar Läs mer
    2020-07-21 Mattias Å svarar Marija C
    Tack Marija. Det var kul att träffa er :) Lycka till med och i huset. Hör av er om ni får några funderingar längs vägen.
  • Maria A köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-17

Molkom
    Trevlig och korrekt. Jobbar lika hårt för säljaren som för köparen. Han gick vänligt nog utanför sina skyldigheter och körde 7 mil utan extra kostnad för att öppna upp ett garage åt oss.När vi köpte huset gjorde Mattias Åkerblom ett mindre fel i handläggningen med banken. Mattias ägde felet omgående och åtgärdade det. Han bad om ursäkt flertalet gånger. Känns extra tryggt med en mäklare som är ärlig. Vi kan alla göra fel. Vi hade utan tvekan anlitat Mattias både för att köpa och sälja. Läs mer
    2020-06-17 Mattias Å svarar Maria A
    Tack Maria. Ni har varit väldigt lätta att ha att göra med som köpare och det tackar jag för :) Nu önskar jag er lycka till i huset och glömt inte att komma förbi mig och hämta nycklarna ;)
  • Tarja E köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-06

N:a Kroppkärr
    - Köpte ett hus. Vi hade letat hus länge och varit på många visningar. Mattias urskilde sig redan på visningen genom sitt trygga och genuint trevliga sätt. Under visningen så samlade han ihop deltagarna ( inom korrekt Coronaavstånd) och gav muntlig information om huset . Det var en bra sammanfattning.
    - Informationen från Mattias under affären har varit snabb, tydlig och korrekt. Vi har fått svar på våra frågor och han har snabbt tagit reda på fakta som inte funnits tillgänglig och som vi efterfrågat.
    - inför överträdelsen blev säljaren sjuk och Mattias ordnade snabbt med fullmakter, så att överträdelsen funkade bra för både oss och säljaren.
    - Mattias har ordnat med välplanerade och trevliga möten mellan säljare och köpare, och det bidrog till att vi som köpare fick en bra kontakt med säljaren. Tack vare den kontakten har vi under och efter affären kunnat få information om en del praktiska funktioner i huset.
    - Jag har försökt att komma på något som skulle ha kunnat vara bättre med Mattias eller med Fastighetsbyrån under vårt husköp, men jag har inte kunnat på något. Det enda jag kom på var om han eventuellt hade kunnat ordna med solsken istället för regn på vår flyttdag! ; ) Jag får bara gratulera till att ha en sådan mäklare! Läs mer
    2020-06-08 Mattias Å svarar Tarja E
    Stort tack för de orden Tarja. Det var väldigt fint av dig. Ni har varit väldigt trevliga köpare och jag önskar er stort lycka till nya huset! :)
  • Johan B
    Johan B sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-22

Våxnäs
    Sålde mitt hus igenom denna mäklaren, de gick snabbt o bra, utan krångel, rak o ärlig.

Rekommenderar han starkt. Läs mer
    2020-05-22 Mattias Å svarar Johan B
    Tack Johan. Du har varit väldigt trevlig att samarbeta med. Hoppas du får det bra i nya staden :)
  • Erik W köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-27

Väse
    Vi har köpt en nyrenoverad villa och hade en stressig visning med födelsedagskalas samma dag, men vi älskade villan och la bud lite på en bra känsla.
    Vi har haft en väldigt bra säljare som gett oss svar på många frågor så inte gått via mäklaren speciellt mycket.
    Allt har gått smidigt fram och vi har känt oss trygga. Mäklaren kröp på golvet och roade vår 4a åring när vi skrev på alla papper, så varit en avslappnad stämning genom hela köpet. Läs mer
    2020-04-27 Mattias Å svarar Erik W
    Kul att höra att ni har bra kontakt med säljaren :) Jag önskar er stort lycka till i huset!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell