Norbert Vajda

Norbert Vajda

Norbert Vajda är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Norbert Vajda har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 3 omdömen sedan 2020-08-11. Norbert Vajda har haft 2 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 50% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

3 omdömen om Norbert Vajda

• Vi har sålt ett parhus. Mäklaren är lugn och omtänksam. Han berättar vad som kommer att hända i nästa steg och har svar på våra frågor.
    Ulrika H sålde sitt hus med hjälp av Norbert Vajda en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2020-09-23
    • 145.0 m²
    • Romstad
    2020-09-23
  • Fastighetsbyrån sålde vårt hus, vi är mycket nöja med mäklarens bemötande och engagemang.
    Johanna S sålde sitt hus med hjälp av Norbert Vajda en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2020-09-08
    • 112.0 m²
    • Skoghall
    2020-09-08
    Tack så mycket för dem fina orden Johanna! Jobbet blir alltid roligare när man har säljare som er😊 Mvh Norbert

Norbert V

• Norbert Vajda är inkännande, ödmjuk och uppmärksam. Han sålde min sommarstuga på Getudden, Hammarö. Jag kände mig trygg hela vägen. Han är lika mån om att köpare och säljare ska vara nöjda. Jag är helnöjd med Norbert, han får 100 p av 100 möjliga och jag kan varmt rekommendera Norbert Vajda vid både köp och försäljning av fastighet! Mvh Christina
    Christina N sålde sitt hus med hjälp av Norbert Vajda en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2020-08-11
    • 48.0 m²
    2020-08-11
    Tack så mycket för din fina rekommendation och förtroendet att få förmedla din bostad Christina, det värmer verkligen! Med vänlig hälsning, Norbert Vajda

Norbert V