Norbert Vajda är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Norbert Vajda har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Norbert Vajda har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.8. Norbert Vajda har haft 30 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 53 Läs vad Norbert Vajda

• sålde sitt hus med hjälp av Norbert Vajda en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-08-18 Verifierad kund
    Norbert har hele tiden vært profesjonell. Alltid imøtekommende, lett å forholde seg til. Vi er svært fornøyd med måten Norbert har opptrådt på gjennom hele prosessen, og meget godt fornøyd med salgsprisen.
    Hej Are, tack så mycket för din fina rekommendation! Det har varit väldigt kul att hjälpa er och jag önskar er stor lycka till med den nya fastigheten som ni köpte! :)
    Med vänlig hälsning, er mäklare Norbert
    2022-07-25 Verifierad kund
    Norbert är en mycket bra och trevlig person Resultatet blev bra vi är nöjda Han passar som mäklare Ordning och reda vad jag har upplevt Betyg 5 av 5
    Vilken fin rekommendation Per-Åke, tack så mycket och detsamma! Ta hand om er och hälsa Els-Marie så gott också och njut av ert nästa kapitel i livet :)
    Med vänlig hälsning, Norbert
    • Färjestad
    2022-07-07 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om Norbert.
    Norbert är kunnig och visar på alla sätt att han vill göra ett bra arbete. Han har takt och känsla och vet att en del tålamod krävs i vissa lägen.
    Tackar Anette, det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med förmedlingen av din fastighet! Njut av en fin sommar, mycket golf och allt gott! :) Med vänlig hälsning, din mäklare Norbert Norbert Vajda
  • köpte sitt hus med hjälp av Norbert Vajda en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Färjestad
    2022-07-06 Verifierad kund
    Noggrann och duktig, gav mig som köpare ett professionellt intryck och bemötande.
    Stort tack Teo, önskar dig all lycka med ditt nya hem! :)
    Med vänlig hälsning, din mäklare Norbert
    • Alstervik
    2022-06-28 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Norbert. Han är kunnig och mycket varm och vänlig och skötte alla kontakter mycket professionellt! Han motsvarade alla våra högt ställda förväntningar! Vi är mycket tacksamma för hans hjälp med försäljningen av vår sommarstuga och kan varmt rekommendera honom!

Vänliga Hälsningar Cia & Lillemor
    Tackar så mycket Cia & Lillemor, att ni vill rekommendera mig vidare är det finaste betyget jag kan få! Önskar er fortsatt all lycka i livet och en riktigt trevlig sommar :) Bästa hälsningar, er mäklare Norbert Norbert Vajda
    • Stockfallet
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från dag ett. Social och lättsam, intresserad av oss som personer gjorde att man lätt fick förtroende för Norbert. Saklig och inte så säljande för att vara mäklare vilket vi uppskattade. Efter första kontakten med Norbert och besiktningen skruvades förväntningarna upp lite för mycket. Svårt för Norbert att förutse att marknaden skulle dyka så fort. Men hans råd gjorde ändå att försäljningen kunde sys ihop till våran belåtenhet. Mvh Fredrik o Anette
    Tackar innerligt för ert fina omdöme Anette & Fredrik! Önskar er stort lycka till med ert nya spännande projekt, så får ni inte glömma att uppdatera mig med bilder när det börjar ta form :) Allt gott!
    Bästa hälsningar, er mäklare Norbert
    • Bomstad/Skutberget
    2022-06-22 Verifierad kund
    Bra bemötande och engagerad
    visade intresse för både säljare och köpare
    Tack så mycket för det fina omdömet! Hoppas att ni får många fina stunder tillsammans ute på Bomstad efter att ni satt er prägel på torpet :)
    Med vänlig hälsning, er mäklare Norbert
    • Stockfallet
    2022-05-28 Verifierad kund
    Vänlig, kunnig, hjälpsam och dessutom noggrann. Det var mycket uppskattat att Norbert gjorde hembesök så att jag som går dåligt slapp åka in till hans kontor.
    Tack för ditt fina omdöme Kerstin, det har varit en ära att få hjälpa dig med förmedlingen av ditt hus efter att du bott så många år där. Hälsa familjen och stort tack till förtroendet :) Bästa hälsningar, din mäklare Norbert Norbert Vajda
    • Alstervik
    2022-05-13 Verifierad kund
    Bra bemött, hjälpsam, informativ. Förväntning att en mäklare är ärlig och kompetent. Tycker han lever upp till den förväntningar.
    Tack så mycket Lena, det kändes så kul under kontraktsskrivningen att ni kom så väl överens med säljarna också :) Jag önskar er all lycka och fina stunder ute i Alstervik! Bästa hälsningar, er mäklare Norbert Norbert Vajda
    • Väse
    2022-05-04 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande, engagerad i våra behov.
    Samspelet mellan oss som köpare och Norbert Vadja, var fantastiskt, kunde inte varit bättre.
    Norbert gjorde vad som behövdes, för att vi skulle bli ägare till Hedetången 447.
    Känns bara så rätt!
    Hej, tack så mycket för ert fina omdöme och för att ni kände så, det värmer i mäklarhjärtat :) Bästa hälsningar er mäklare Norbert Norbert Vajda