Läs vad 11 Läs vad Norbert Vajda

• 2021-01-19
    Ödmjuk hjälpsam mäklare som bemödade sig med att ta reda på alla svar man frågade efter.
    Kicki P
    • 51.0 m²
    • Bomstad/Skutberget
    köpte sitt hus med hjälp av Norbert Vajda en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hej Kicki, tack för det fina omdömet! Nu har du ett riktigt fint ställe att slappna av och njuta på! Önskar dig all lycka :) Med vänlig hälsning, din mäklare Norbert

• 2021-01-03
    Proff, sålt fritidsboande, mycket nøjd
    Dan F
    • 56.8 m²
    • Molkom
    sålde sitt hus med hjälp av Norbert Vajda en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Stort tack Dan, det glädjer mig att du är nöjd! God fortsättning :) // Din mäklare, Norbert

• 2020-12-09
    Väldigt nöjd med kontakten genom hela processen. Snabb återkoppling och hela tiden vänligt bemötande. Köpte hus genom Norbert.
    Joachim F
    • 88.0 m²
    • Stodene
    Tack för det fina omdömet Joachim! Det var så roligt att se din lycka i samband med husköpet och jag känner på mig att ni kommer trivas väldigt bra i ert nya hem. Ta hand om dig och ha en riktigt god jul och gott nytt år! Med vänlig hälsning, Norbert

• 2020-12-05
    Vi köpte ett hus
    Vi blev väldigt bra bemöta 👍😁
    Han svarade på alla våra frågor och han fanns tillgänglig via telefon under hela processen

Vi är super nöjda, rekommendera starkt Norbert
    Jimmy M
    • Skoghall
    Tack Jimmy, det värmer att ni blev så nöjda😃 ta hand om er och ha en riktigt god jul och gott nytt år om vi inte hörs mer i år :) Bästa hälsningar, Norbert

• 2020-12-04
    Första husköpet. Två visningar, svarade på alla våra frågor. Om han inte hade svaret tog han reda på det snabbt. Tillgänglig och lätt att göra med. Har ingenting negativt att säga.
    Anna S
    • Skoghall
    Stort tack för det fina omdömet Anna, jag blir så glad över att ni blev så nöjda! Önskar er all lycka i ert fina hus, ta hand om er! :) Med vänlig hälsning, Norbert Vajda

• 2020-11-15
    Norbert har hjälpt oss att sälja vårat hus. Mycket trevligt bemötande har hållit oss uppdaterade, glad lättsam och kunnig. Vi är jätte nöjda, kan varmt rekommendera Norbert. / Birgitta och Peter
    Birgitta B
    • 102.0 m²
    • Skåreberget
    Stort tack för era fina ord, det gör mig väldigt glad att ni blev nöjda! Nu flyttar ni snart in i ett nytt fint boende och där önskar jag er all lycka! :) Bästa hälsningar / Norbert

• 2020-11-04
    Sålt en villa och hade inte kunnat få en bättre mäklare:) så trevlig och duktig! Och framförallt otroligt hjälpsam
    Rekommenderas varmt
    Jennie S
    • 121.0 m²
    • Henstad
    Vad snäll du är Jennie! Tusen tack för din fina recension :) Så glad över att ni känner er nöjda och stort lycka till i framtiden med allt! Med vänlig hälsning, Norbert

• 2020-10-18
    Norbert har hjälpt mig sälja mitt fritidshus. Han har varit till stor
    hjälp och slussat mig genom allt med empati och varit väldigt
    tillmötesgående.
    Bättre mäklare kan jag inte tänka mig.
    Lisbeth C
    • 51.0 m²
    • Bomstad/Skutberget
    Tack så mycket för dem fina orden Lisbeth! Jag önskar dig all lycka i framtiden och tackar för förtroendet. :) Med vänlig hälsning, Norbert Vajda

• 2020-09-23
    Vi har sålt ett parhus.
    Mäklaren är lugn och omtänksam. Han berättar vad som kommer att hända i nästa steg och har svar på våra frågor.
    Ulrika H
    • 145.0 m²
    • Romstad
  • 2020-09-08
    Fastighetsbyrån sålde vårt hus, vi är mycket nöja med mäklarens bemötande och engagemang.
    Johanna S
    • Skoghall
    Tack så mycket för dem fina orden Johanna! Jobbet blir alltid roligare när man har säljare som er😊 Mvh Norbert