Norbert Vajda är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Norbert Vajda har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Norbert Vajda har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.8. Norbert Vajda har haft 31 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 29 Läs vad Norbert Vajda

• sålde sitt hus med hjälp av Norbert Vajda en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2021-09-16
    En trevlig och duktig mäklare. Lyssnar på vad säljaren säger och vill. La ner mycket tid på att få villan såld. Trodde nog att villan skulle bli mer lättsåld än den va bara. Kan rekommenderas.
    Tack så mycket Marlena, det var väldigt kul att få hjälpa er med förmedlingen! Ta hand om dig och hälsa familjen så gott :)
    Mvh er mäklare, Norbert
    Norbert Vajda
  • köpte sitt hus med hjälp av Norbert Vajda en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2021-08-09
    Seriös, förtroendeingivande, trevlig mäklare.
    2021-07-30
    Norbert är vänlig, tålmodig och har starkt kundfokus. Han handleder även tydligt under hela köpprocessen.
    Tack så mycket Britt och stort grattis till ert fantastiska hus, där hoppas jag att ni kommer trivas :)
    2021-07-29
    Vi är så nöjda med försäljning av vårt hus. Norberg har gjort ett bra jobb.både säljare och köpare.
    Tack så mycket Ann-marie, det har varit en ära att få hjälpa till med förmedlingen av ert fina hus! Stort lycka till med ert nya drömboende :)
    2021-07-29
    Norberg levde upp till våra förväntningar. Han sålde vårt hus till ett bra pris. Vi hade en bra upplevelse i samband med försäljningen. Vi är så nöjda med vår mäklare.
    Tack för era värmande ord Kenneth, nu börjar nya äventyr för er med ett nytt drömhus och jag önskar er all lycka med det! :)
    2021-07-06
    Norberts trevlige och professionell bemötande gjörde att vi har känt oss välkommen och tryggt under hela köpesprocessen.

Vi vet att man i första hand jobbar för sin säljare som mäklare men Norbert hade också sina köpares behöv i åtanka. Och det tycker vi vart helt fantasisch. För till slut gälla det matcha rätt säljare med rätt köpare. Även i en säljaresmarktnad.

Vi har varit på en hel del visningar och tror att vi har varit i kontakt med nästan alla mäklaren som finns i Karlstad.
    Norbert är utan tvek en av dom bästa mäklaren vi har träffat.

Vi vill tacka dig så mycket Norbert och ser fram emot hösten.

Med vänliga hälsningar,

Nathalie
    Oj vilket fint omdöme Nathalie! Det glädjer mig väldigt mycket att ni blev så nöjda och jag får tacka ännu en gång för era värmande ord. Jag önskar er all lycka i framtiden, så hörs vi av så småningom :)
    Med vänlig hälsning, er mäklare Norbert
    2021-06-30
    Norbert var väldigt vänlig och hjälpsam. Han fick mycket beröm av oss vid skrivning och rekommenderar honom väldigt mycket!
    Tack så mycket för era fina ord Pontus, hoppas att ni kommer trivas i ert fina hus! :) Mvh er mäklare Norbert Norbert Vajda
    • Molkom
    2021-06-27
    Jag uppskattar verkligen Norbert Vajdas bemötande eftersom han inte var för påstridig utan lyssnade in vad jag som säljare tyckte och ville. Alltid trevlig och tillmötesgående. Hade stort tålamod med mig som saknar en del kunskaper om både husförsäljning och digitala verktyg. Tydlig och noggrann i sina förklaringar.

Norbert har levt upp till mer än de förväntningar jag hade.

Jag är mycket nöjd med hela processen.
    Vad go du är Gunilla, tack så mycket för ditt fina omdöme! Finns inga dumma frågor utan är det något vidare du funderar över så vet du vart jag finns. Stort tack för förtroendet så hörs vi längre fram!
    Ta hand om dig :)

Bästa hälsningar, din mäklare Norbert
    • Skåre
    2021-06-08
    Mycket trevlig och flexibel! Fanns tillgänlig dygnet runt!
    Tack så mycket Fredrik! Jag hoppas att ni kommer bli nöjda med huset, ska bli spännande att höra vad ni har för planer med det! :D

Med vänlig hälsning, er mäklare Norbert
    2021-06-02
    Har sålt en villa.

Mycket trevlig, kunnig, tillmötesgående, tillgänglig och serviceinriktad.

Förväntningarna har överträffats positivt med råge.

Kan varmt rekommendera honom till andra personer som skall sälja bostad.
    Hej Anette och tack för den fina rekommendationen! Det har varit en ära att få hjälpa er med förmedlingen av huset och jag önskar er all lycka i framtiden!

Mvh er mäklare Norbert :)