Valentina Hoti

Valentina Hoti

Valentina Hoti är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Valentina Hoti har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Valentina Hoti har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.9. Valentina Hoti har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

84 omdömen om Valentina Hoti

Sedan starten hos Reco 2021
Kirsten S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Valentina Hoti en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Rud

Hun er meget noga og profesjonell og gikk igjennom alle punkt på visningen. Og helt fantastisk at hun klarte å trylle det slik at vi kunne skrive kontrakten allerede dagen etter, da vi skulle reise hjem til Norge.

Neo B
Skattkärr

Blev bemött på ett bra sätt, Valentina var trevlig och hjälpte mig med mina frågor om bostaden. Mvh Neo

Linda T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Valentina Hoti en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skattkärr

Snabba svar och proffsigt bemötande

Stéphanie E
Färjestad

Valentina är en jordnära och väldigt trevlig person att ha i sin omgivning. Jag fick ett stort förtroende, inte bara med hennes kompetens och kunskap men också hennes sociala förmåga och driv. Att sälja i svåra tider, gjorde hon med bravur och hon gick alltid med inställning att "vi löser det". Detta gav mig ett lugn och kunde släppa kontrollen. Jag hade förväntning att sälja för minst utgångspris och det är vad jag fick. I en tid av inflation så är jag glad att jag fick detta genomfört. Jag är supernöjd med Valentinas...

Mohammad A
Yttre Hamn (kanikenäsholmen)

Toppen mäklare som gör det lilla extra och lite mer. Väldigt proffsig och engagerad. Vi anlitar gärna Valentina igen 😃

Madeleine J
Färjestad

Professionell, trevlig och serviceminded. Jag köpte en lägenhet och skrev papper inom ett dygn. Skulle absolut anlita Valentina om jag skulle välja att sälja min bostad. Valentina hade musik på visningen, vilket jag gillade. Hon visade lägenheten, men höll sig samtidigt i bakgrunden så man kände att man fick både den infon man behövde och lite space för att kika runt. Rekommenderar!

Andreas Roger L
Herrhagen

Valentina är lättsam, kunnig och bra på att få bostaden såld.

Joakim N
Rud

Mäklare med hög servicenivå!

Annica G
Viken

Jag har fått snabb och professionell hjälp av Valentina. Har inga klagomål.

Bo Håkan L
Sundsta

Professionellt. Engagerat. Snabbt och vänligt bemötande.