Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
4 627

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö! Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt. Vi känner både områdena...

4627 omdömen om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Sedan starten hos Reco 2013

Carina W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Sundsta

Amanda har från första mötet varit tillmötesgående och hjälpsam. Hon har visat intresse för försäljningen och förklarat processen bra. Amanda är mycket service minded. Jag har upplevt att hon arbetat hårt för att få till en försäljning av lägenheten. Jag är mycket nöjd med allt.

Pontus K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Norrstrand

Ellen har varit en otroligt driven och närvarande mäklare. Har vi haft frågor har vi fått dom besvarade nästan på momangen, mycket uppskattat! Alltid positiv, oavsett situation vi varit i. Hon har varit snabb med lösningar för att komma vidare i processen av en försäljning, samtidigt som vi har fått ta det i vår takt. Vi skulle alla dagar i veckan kontakta Ellen igen om vi behövde hjälp med en försäljning!

Jim R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Sundsta

Trevlig och välkomnande. Rättsligt kunnig och noggrann vid kontraktsskrivande.

Caisa O
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fredrik var väldigt rak och tydlig när vi pratade om saker, och tog saker i min takt lyssnar på vad jag sa och frågar om

Annelie L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skattkärr

Mycket bra bemötande! Personligt och proffesionellt bemötande! Svarar snabbt på sms och telefon. Har kunden i fokus och skapar bra samarbete vilket skapar trygghet i processen.

Mechthild W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Södra Kroppkärr

Jonas var jätte hjälpsam och organiserade extra visning till oss. Fortfarande var han jätte proffesionellt på hela köp processen . Vi kan rekommendera Jonas till alla som söker ny bostad !

Georgios P
Södra Kroppkärr

Han var snäll, lugn, och med mycket tålamod med oss som är utländska och inte behärska språket. Han var villig att visa oss bostaden i en röd dag som blev väldigt uppskattat.

Christofer J
Anneberg Hammarö

Föredömlig på att hålla kontakt, bra koll på marknaden och ett bra bollplank till mig som säljare så både lyssnar och kommer med tips och idéer.

Kjell-Åke E
Viken

Amanda visar alltid ett mycket gott bemötande oavsett om det är på sms, mejl eller ett personligt möte. Amandas sätt att hantera alla frågor i processen gör hon på ett mycket korrekt och snabbt sätt även utanför kontorstid. Amanda har hanterat alla delar i försäljningsprocessen mot samtliga parter på ett mycket gott och förtroendegivande sätt.

Kenneth J
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Svensson Blandon en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Tillmötesgående och glad. Fått riktiga svar på våra frågor.

Liselott S

Förtroendeingivande och professionellt bemötande. Driftig och aktiv genom hela processen.

Anund F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Herrhagen

Jonas gjorde ett kanonjobb. Väldigt professionell och lät att prata med.

Pär J
Köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Våxnäs

Jag har blivit trevligt bemött och fått svar på alla mina frågor eftersom det var första gången jag köper en lgh så förstod jag inte allt men innan påskrift gick Andrè igenom allt med mej och säljarna så att vi förstod allt och det var den bästa och innehållsrika beskrivning jag fått av alla mina lgh visningar jag varit på dom sista 3 år.

Svar från André Byström

Stort tack för ett jättefint omdöme Pär:) Kul att du uppskattar genomgången samt all information! /André

Elise S
Tullholmsviken

Vi togs emot mycket bra av Amanda. Vi förväntade oss att mäklaren förklarade alla handlingar på ett enkelt sätt. Hon gick igenom alla papper med avtalen på ett grundligt sätt, som gjorde det begripligt för oss. Vi var mycket nöjda med Amandas information som vi fick. Elise o Ulf Sörensen.

Christoffer O
Rud

Amanda är en fantastisk mäklare, hjälpsam, tydlig, svarar fort, kan allt om branschen och Karlstad. Köpte lägenhet av henne, och valde även att sälja med henne. Lika god erfarenhet från båda sidorna! Rekommenderas varmt!

Agne B
Råtorp

Jättebra och kunnig väldigt bra på läst

Kirsten S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Valentina Hoti en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Rud

Hun er meget noga og profesjonell og gikk igjennom alle punkt på visningen. Og helt fantastisk at hun klarte å trylle det slik at vi kunne skrive kontrakten allerede dagen etter, da vi skulle reise hjem til Norge.

Maria L
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Edsgatan

En ödmjuk och trovärdig mäklare med stor kännedom vid försäljning och köp. Vi har anlitat honom vid båda tillfällena. Kan verkligen rekommendera honom.

Niklas N
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Stockfallet

Engagerad, serviceinriktad, flexibel, trevligt och professionellt bemötande

Marita J

Han var toppenbra, Gjorde allt bara bra för oss

Johan L
Sålde sitt hus med hjälp av Felix Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Lorensberg

Rak kortfattad snabb alltid på gott humör

Therese N
Köpte sitt hus med hjälp av Ida Forsman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Lövnäs

Ida är väldigt kommunikativ. Påläst kring objektet och alltid tillgänglig för frågor. En enkel mäklare att ha att göra med helt enkelt.

Inger N
Götetorp

Väldigt trevligt bemötande. Fredrik har levt upp till förväntningarna och mer därtill och det har känts tryggt och lugnt hela vägen.

Louise H
Köpte sitt hus med hjälp av Felix Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Lorensberg

Bra bemötande. Lugn och inte påstridig

Lovisa B
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Skåreberget

Kan verkligen rekommendera Adam! Trevlig, tillmötesgående & informativ. Även lätt att få tag på. En toppenmäklare!

Niclas H
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Kartberget

Mycket kunnig och trevlig mäklare som återkopplade snabbt vid frågeställningar. Det märktes att mäklaren var rutinerad och kunnig på området och kunde delge matnyttig information till oss som köpare utifrån. Jag rekommenderar varmt Andreas som mäklare till andra spekulanter eller framtida försäljningar.

Louise H
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Skåreberget

Det har varit bra. Tider och annat har varit bra

Nejirwan S
Sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Kronoparken

Trevlig mäklare med bra bemötande. Lägenheten såldes tyvärr inte för tänkt och önskat pris, men generellt uppfattade jag André som en bra mäklare med bra kommunikation etc.

Svar från André Byström

Stort tack för ett fint omdöme! Kul att du gillar mitt sätt att jobba och kommunicera samt att du är nöjd trots att varken du eller jag kan styra över markandsläget. /André

Lisa R
Stockfallet

Andreas var mycket trevlig och hade ett bra bemötande. Han hjälpte oss med våra frågor och var snabb med att återkoppla. Det uppskattades mycket av oss.

Ahmad Mansur H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skoghall

Väldigt fint bemötande, snabbt svar, dra kontakt mellan köpare och säljare, en smidig bra affär

Hanna B
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Sommarro

Adam är kunnig, påläst och alltid redo att svara på frågor. Kände mig trygg genom hela processen.

Camilla J
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Stockfallet

Andreas är trevlig, kunnig och inger trygghet. Han fångade upp mina önskemål på ett utmärkt sätt och såg till att hela processen gick smidigt. Kan varmt rekommendera honom till din försäljning. Tack !

Araz D
Mjölnartorpet

Mäklaren Felix var otroligt hjälpsam, lyhörd och tillmötesgående när jag köpte mitt hus. Han förklara varje steg i processen och svarade tålmodigt på alla mina frågor. Jag skulle starkt rekommendera hans till andra.👍🏻

Elisabeth E
Molkom

Jag behövde en mäklare som brydde sig om mig som säljare och som jag kände förtroende för och det gör jag med Jonas.

Marianne W
Centrum

Utomordentligt trevlig och kunnig mäklare.

Mikael Edvard K
Skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Amanda är väldigt kunnig och snabb mäklare. Väldigt nöjd med allting

Robert K
Inre Hamn

Ödmjuk mäklare som ser till allas bästa och driver processen framåt med stor skicklighet. Rekommenderas!

Svar från André Byström

Stort tack för ett jättefint omdöme Robert! Jag är supertacksam att du vill rekommendera mig vidare till andra som ska sälja sina bostäder :) /André

Aida A
Inre Hamn

Toppen! Ett gott samarbete från början till slut!

Svar från André Byström

Stort tack för ett jättefint omdöme Aida! Så kul att ni har varit nöjda under hela försäljningsprocessen :) /André

Camilla L
Vågmästaren

Jonas Björk var en mycket trevlig och sympatisk mäklare. Han informerade hela tiden om processen och var mycket kunnig. Jag rekommenderar stark Jonas till andra.

Andreas N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Vågmästaren

Inlyssnande och trygg mäklare. Sitter inte fast och han är hyggligt duktig på att informera och återkoppla. Just på återkoppling ligger Jonas förbättringspotential men det är från en idag hög nivå. Kom precis i tid till en visning, borde haft lite bättre framförhållning men det är i sammanhanget små petitesser. Det övergripande betyget blir mer än väl godkänt, helt enkelt toppskiktet bland mäklare vi stött på. /mvh /Nilas med fru

Christer F

Felix uppfattade snabbt vår inställning till eventuellt köp och jobbade på ett bra sätt för att sy ihop affären. Mycket öppen och transparant med hur nästa steg i försäljningen skulle te sig. Försäljningen gick till en andra visningsomgång då vårt bud inte accepterades i första rundan men Felix var tydlig med att vi inte behövde agera utan han kommer hålla kontakt hela vägen och detta ledde i slutändan till en genomförd affär. Snabbt återkoppling vid alla kontakter skall också framhållas.

Marie H
Götetorp

Tillgänglig. Professionell och mån om att hålla oss uppdaterade under processen.

Thomas M
Haga

Mycket bra mäklare! Det är mitt omdöme. av André. Från början svarade han på alla frågor snabbt och smidigt och hjälpte oss genom hela processen på ett bra sätt. Jobbade till och med sena kvällar när det behövdes för att hjälpa oss. All detta med en positive personlig personlighet.

Svar från André Byström

Vad glad jag blir av att få ett så fint omdöme :) Kul att ni uppskattar att jag tar mig tiden att hjälpa till! /André

ARDALAN G
Skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fantastiskt duktig! Höll allt hon lovade! Försäljningen tog 10 dagar från att vi skrev på uppdragsbrevet till avslutad affär. Detta trots en tuff marknad med höga räntor. Mötte alla våra förväntningar och lite till!

Gunilla Kristina W
Skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jättebra bemötande och superbra fastighets mäklare noggrann och tydlig kändes väldigt tryggt var rädd om henne hon är klockren för sin uppgift Köpte en lägenhet

Neo B
Skattkärr

Blev bemött på ett bra sätt, Valentina var trevlig och hjälpte mig med mina frågor om bostaden. Mvh Neo

Viktoria E
Skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Amanda är otroligt genuin, tydlig och rak i sin kommunikation. Min bostadsaffär var i trygga händer genom hela processen, tack för en lyckad och smidig affär!

Martin L
Skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Rak tydlig och snabb kommunikation under hela affären. Har bara positivt att säga om Amanda 🤗

Linda T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Valentina Hoti en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skattkärr

Snabba svar och proffsigt bemötande

John K
Centrum

Lyhörd, engagerad, tålmodig, ihärdig och fantastiskt trevlig fastighetsmäklare!