Gunnar Skagerlind
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-07

Läs vad 26 Läs vad Gunnar Skagerlind

• Emelie Elisabeth L sålde sitt hus med hjälp av Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-08-12

Björkvik
    Trevligt bemötande.
    Snabb och effektiv husförsäljning! Läs mer
  • Olliver P köpte sitt hus med hjälp av Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-07-23

Köpte ett litet hus på landet. Lite små missar både från beskrivning och från säljaren men inget av betydelse i slutändan, fick hjälp på slutet med en tvättmaskin som vart medtagen av säljaren 😊 Läs mer
  • Cecilia J köpte sitt hus med hjälp av Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-07-22

Köpt en villa på landet, bra bemötande men dåligt med återkoppling, hade önskat att när det blev en extra visning som inte va planerad att mäklaren hörde av sig. Lite misstag i informationen om huset, stod fel om värmesystem och viss information om området va inte uppdaterad. I nu läget väntar vi även svar från mäklaren om att tvättmaskinen var borttagen vilket vi inte hade kommit överens om. Lite dåligt med återkoppling då med då det va över en vecka sedan vi tog upp det. Läs mer
  • Mikael F köpte sitt hus med hjälp av Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-07-08

Läppe 1:76

Professionellt och trevligt bemötande av
    Gunnar mäklare.
    Tack för det. Läs mer
  • Zoran R sålde sitt hus med hjälp av Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-07-06

Väster
    Vi har sålt huset och vi är mycket nöjda med Gunnar Skagerlind. Läs mer
  • Ulrika W köpte sitt hus med hjälp av Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-07-05

Köp av fritidshus.
    Bara goda ord om kontakt med mäklare Gunnar.
    Stor affär för mig, dygnen med budgivning hade jag gärna varit utan.
    Hoppas på en fin sommar i det lilla huset.
    Ulrika Wiksholm Läs mer
    2019-07-05 Gunnar S svarar Ulrika W
    Tack Ulrika, hoppas Ni får en bra sommar!
    Gunnar
  • Viktor L köpte sitt hus med hjälp av Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-06-17

Öster
    Köpte ett hus via Gunnar och han är en genuin person med passion för kundrelationen!

Påläst om huset och våra frågor besvarades snabbt.

Våra förväntningar överträffades, toppen!

Utomordentligt nöjd med Gunnar! Läs mer
    2019-06-17 Gunnar S svarar Viktor L
    Tack Viktor!
    Jag kommer förbi någon dag och tittar!
    Gunnar
  • Lars Olof B sålde sitt hus med hjälp av Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-05-28

Läppe
    Vi har sålt ett fritidshus och det gick mycket bra. Gunnar Skagerlind var den perfekta mäklaren för oss, han förstod våra synpunkter och han gav tillbaka av sina erfarenheter. Han "såg" huset vad som var gjort och hur det var gjort.
    Vi upplevde att vi inte kunde fått en bättre mäklare för vår försäljning. Läs mer
  • Antoine B köpte sin bostad med hjälp av Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-11-05

Väldigt trevlig!
    Bästa mäklare vi har träffat. Läs mer
    2018-11-05 Gunnar S svarar Antoine B
    Tack Antoine!
    Det var trevligt att hjälpa Er!
    Gunnar
  • Gunnel E skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-04-24

Vi har sålt vårt älskade radhus!
    Fick ett mycket proffessionellt bemötande med tydlighet och ansvar inför försäljningen.
    Förväntningen var att han med sitt yrkeskunnande skulle ta den bit som vi absolut inte kunde genomföra. Att slussa oss genom alla de "måsten" som en husförsäljning innebär; Energideklaration och fotografering mm. Att ha små och stora samtal med oss. Att hitta den köpare som skulle uppleva vårt hus och hem som SITT EGET. Det gick mycket bättre än jag någonsin kunde föreställa mig.
    Jag är mycket nöjd och kan verkligen rekommendera Gunnar och Fastighetsbyrån Läs mer
    2018-04-25 Gunnar S svarar Gunnel E
    Tack Gunnel!
    Det var väldigt trevligt att få ett sånt utförligt svar ang. Försäljningen av Ert radhus.
    Tack än en gång!
    Hälsningar Gunnar Skagerlind Fastighetsbyrån.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Lill Johannisson