Gunnar Skagerlind
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2018-12

Läs vad 18 kunder tycker om Gunnar Skagerlind

• Antoine B köpte sin bostad med hjälp av Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-11-05

Väldigt trevlig!
    Bästa mäklare vi har träffat. Läs mer
    2018-11-05 Gunnar S svarar Antoine B
    Tack Antoine!
    Det var trevligt att hjälpa Er!
    Gunnar
  • Gunnel E skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-04-24

Vi har sålt vårt älskade radhus!
    Fick ett mycket proffessionellt bemötande med tydlighet och ansvar inför försäljningen.
    Förväntningen var att han med sitt yrkeskunnande skulle ta den bit som vi absolut inte kunde genomföra. Att slussa oss genom alla de "måsten" som en husförsäljning innebär; Energideklaration och fotografering mm. Att ha små och stora samtal med oss. Att hitta den köpare som skulle uppleva vårt hus och hem som SITT EGET. Det gick mycket bättre än jag någonsin kunde föreställa mig.
    Jag är mycket nöjd och kan verkligen rekommendera Gunnar och Fastighetsbyrån Läs mer
    2018-04-25 Gunnar S svarar Gunnel E
    Tack Gunnel!
    Det var väldigt trevligt att få ett sånt utförligt svar ang. Försäljningen av Ert radhus.
    Tack än en gång!
    Hälsningar Gunnar Skagerlind Fastighetsbyrån.
  • Lena B skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-04-19

Vi har sålt en fastighet! Vi blev väldigt bra och proffesionellt bemött av mäklaren inför, under och genom processen av försäljningen av huset Läs mer
    2018-04-20 Gunnar S svarar Lena B
    Tack Lena för din kommentar!
    Hälsningar Gunnar Skagerlind Fastighetsbyrån.
  • Håkan G skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-04-19

Köpt fritidshus. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Frida C
    Frida C skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-04-17

Jag har hela tiden känt mig väl omhändertagen av Gunnar. Det har känts som att han har velat hjälpa mig och att det ska bli en så bra och lätt försäljning som möjligt. Jag kommer rekommendera honom till andra som också ska sälja. Läs mer
    2018-04-17 Gunnar S svarar Frida C
    Tack Frida!
    Det var hyggligt av dig, Hälsn Gunnar
  • Per-erik A skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-03-09

En äkta säljare med kunden i focus! Mån om att allt fungerar! Bra mäklare. Trygg och seriös. Läs mer
    2018-03-09 Gunnar S svarar Per-erik A
    Tack Per-Erik för din kommentar!
    Hälsn. Gunnar Skagerlind
  • Åsa E skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-02-09

Upplever Gunnar som ärlig och tillgänglig. Svara på sms direkt Läs mer
    2018-02-16 Gunnar S svarar Åsa E
    Tack för din kommentar Åsa!
    Hälsn. Gunnar
  • Inger Gunilla P
    Inger Gunilla P skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2017-12-05

Mycket seriös. Lyhörd och vänlig. En mäklare som jag med varm hand kan rekommendera till släkt och vänner. Läs mer
  • Lena H skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2017-10-25

Han var jätte bra, och hade bra kund bemötande. Läs mer
  • Alexander A skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2017-10-14

Ärlig, informativ och lätt att få tag på. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Lill Johannisson