Lill Johannisson

Lill Johannisson

Lill Johannisson är mäklare på Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Lill Johannisson har varit registrerad mäklare sedan 2010-07. Lill Johannisson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 312 omdömen med ett betyg på 4.8. Lill Johannisson har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

312 omdömen om Lill Johannisson

Sedan starten hos Reco 2015
Lilian C
Sålde sitt hus med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Söder

Så fint bemötande och väldigt inkännande hur jag känner. Förklarar och bromsar då jag haft för bråttom

Sofia T
Köpte sitt hus med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Söder

Väl bemött med god tillgänglighet och snabba responser vilket gjorde affären väldigt smidigt.

Ulla E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Djulö Backar

Trevligt bemötande och kunnig.

Helén J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Djulö Backar

Proffsig och kunnig! Trots trög marknad så lyckades vi med lite tålamod få till en bra affär som vi är mycket nöjda med. Rekommenderas!

Pernilla D
Söder

Mycket trevligt bemött. Det har varit lätt att samarbeta med Lill. Det har gått smidigt vid visningar..

Sol-Britt Å
Norr

Trevlig med ett professionellt bemötande och levde upp till mina förväntningar.

Marcus K
Norr

Hon är kunnig och kan sitt yrke.

Sabina H
Väster

Hjälpsam, Lill gav många små tips om vad jag behöver tänka på inför flytten tex att jag behöver ju oxå tid att städa ur min lägenhet. Tillmötesgående ex med längden på visningstider och ta reda på svar till mina frågor. Lill var lugn och ingav stort förtroende.

Christin J
Väster

Mycket bra och tar alltid kontakt om jag ringt upp eller messat. Har bra svar och visar intresse. Visar också att hon har bra erfarenhet i sitt yrke

Emil W
Väster

trevligt bemötande, hjälpsam, kunnig. Hade inte så många förväntningar faktiskt men det blev positivt efter första bostadsköpet sådär Hon hjälpte mig och kika runt litegrann. Hon berättade lite fakta om bostaden och var engagerad i om vad jag tyckte/kände