Linus Lindholm

Linus Lindholm

Linus Lindholm är mäklare på Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Linus Lindholm har varit registrerad mäklare sedan 2014-08. Linus Lindholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 231 omdömen med ett betyg på 4.8. Linus Lindholm har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att få hjälpa både köpare och säljare med deras största affär i livet. Jag gillar även att den ena dagen inte är den andra lik och att man får träffa alla typer av människor. Tillfredsställande jobb!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag brinner för att göra mina kunder nöjda! En nöjd köpare och en nöjd säljare är vad mitt jobb går ut på. På dessa grunder tycker jag att man ska välja mig.

Vad gör du helst på fritiden?
Då är jag med min familj, reser eller spelar och komponerar musik i min lilla studio.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus precis vid vattnet eller varför inte en mysig lägenhet i Paris.

231 omdömen om Linus Lindholm

Sedan starten hos Reco 2015
Lars C
Sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Bie

Jag har blivit mycket väl bemött av Linus. Han har tagit sig god tid för frågor och visningar och han har med råge levt upp till förväntningarna.

Peter Erik Å
Julita Lantligt

Mäklaren hade goda idéer om när man skulle fotografera exteriört respektive interiört. Blev utmärkta bilder. Vi hade ett bra samarbete om visningarna, med honom som ansvarig och mig vid sidan om (i trädgården). Fungerade bra. Mäklaren hade en del erfarenheter som hindrade mig från att gå ut i ett moras av undantagsklausuler. Bra! Budgivningen fungerade bra. En balans mellan att driva på och att riskera skrämma bort. Blev ett högt pris. Ännu är inte affären helt slutförd, men jag hoppas mäklaren inte släpper intresset...

Lars C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Strandvägsområdet

Jag blev bra mottagen. En lugn och informativ vägledning ledde fram till köpet.

Lena Birgitta Elisabeth P
Luvsjön

Att sälja hus med Linus känns tryggt. En mäklare som har stor kunskap och kompetens inom sitt område, Har ett fint bemötande och förklarar så alla förstår hur allt går till och återkopplar snabbt vid frågor el funderingar. Utöver detta är han social och en mycket trevlig person. Kommer rekommenderar Linus om någon av mina bekanta ska sälja eller köpa fastighet.

Jörgen Kenneth P
Luvsjön

Bra kille och väldigt kunnig på sitt jobb. Hade han inte svar så tog han reda på det snabbt. Linus kan väl rekommenderas.

Britt-Inger D
Köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Varbro

Han har varit en klippa för mej rakt igenom då det var lite extra struligt med lönebiten så jag är mer än nöjd

Hans E

En mycket trevlig inlyssnande ödmjuk och kunnig person. Informerade oss under hela processen på ett bra sätt. Kan verkligen rekommendera honom vid ev försäljning av fastighet.

Kerstin Margareta A

En mycket trevlig, inlyssnande , kunnig och ödmjuk person. Har ledsagat oss genom hela processen på ett mycket bra sätt. Ringt skrivit sms och Mail o hållit oss uppdaterade hela tiden. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare och kan verkligen rekommendera honom till andra som skall sälja sin fastighet.

Jan David H

Bra och snabb respons. Tydlig och rak i kommunikationen. Mycket bra administrativ hantering. Rekommenderas varmt!

Anne H
Julita lantligt

Förtroendeingivande och trevlig Han levde upp till förväntningarna Snabb och smidig affär