Oscar Tannlund

Oscar Tannlund

Oscar Tannlund är mäklare på Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Oscar Tannlund har varit registrerad mäklare sedan 2012-08. Oscar Tannlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 136 omdömen med ett betyg på 4.8. Oscar Tannlund har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

136 omdömen om Oscar Tannlund

Dalgaz A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Väster

Lyhörd, nogrann säljare som är lugn och sansad......

Dalgaz A
Väster

Lyhörd, nogrann säljare som är lugn och sansad hela vägen..........

Ergün M

Oscar är en trevligt, mäklare har enormt tålamod. I mitt ärende tog flera veckor p.g.a bank strul men han litade på mig och väntade. Idag har vi köpt huset som jag har änskat köpa. Väldigt proffsigt i sitt jobb. Rekommenderar starkt! / Ergun.M

Oscar T gillar detta
Robert C
Köpte sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Sköldinge

Lagom gåpåig. Ärlig. Inriktad på att sälja rätt hus till rätt personer, än att bara sälja!

Rawah A
Sköldinge

Underbar människa 🥰 hjälpsam och lätt och prata med och hans svenska lätt inte snabb sakta sakta pratar med kunder som vi från andra länder vi är tack samma för honom 🙏

Matilda G
Sålde sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Söder

Kompetent, tydlig och enkel att ha att samarbeta med

Sosso V
Björkvik

Hej, jag vet inte, det var min mamma som sålde med mig med fullmakt..

Lotta F
Björkvik

Trevligt bemötande och hjälpsam med enkla svar och förklarar på ett bra sätt

Inga V
Björkvik

Mycket trevlig , lyssnade å förklarade Så även 80 åringar förstod. Rekomenderar honom gärna.

Wallentin A
Lasstorp

Vårt köp och försäljning har fungerat bra och inga överraskningar.