Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

• BadgeTenYears
1 532
Ring 0150-163 00 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån i Katrineholm & Vingåker! Här är vi ett gäng positiva fastighetsmäklare med mycket kämpaglöd som drivs av att hjälpa dig till en trygg och bra fastighetsaffär. Oavsett om du vill köpa eller sälja och oavsett vilken typ av fastighet det gäller finns vi för dig genom hela processen. Vi har tillgång...

1532 omdömen om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Sedan starten hos Reco 2013

Lilian C
Sålde sitt hus med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Söder

Så fint bemötande och väldigt inkännande hur jag känner. Förklarar och bromsar då jag haft för bråttom

Dalgaz A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Väster

Lyhörd, nogrann säljare som är lugn och sansad......

Dalgaz A
Väster

Lyhörd, nogrann säljare som är lugn och sansad hela vägen..........

Ulla-Lena H
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Finns inget att klaga på . Allt har varit till stor belåtenhet 🤩

Peter Erik Å
Sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Julita Lantligt

Mäklaren hade goda idéer om när man skulle fotografera exteriört respektive interiört. Blev utmärkta bilder. Vi hade ett bra samarbete om visningarna, med honom som ansvarig och mig vid sidan om (i trädgården). Fungerade bra. Mäklaren hade en del erfarenheter som hindrade mig från att gå ut i ett moras av undantagsklausuler. Bra! Budgivningen fungerade bra. En balans mellan att driva på och att riskera skrämma bort. Blev ett högt pris. Ännu är inte affären helt slutförd, men jag hoppas mäklaren inte släpper intresset...

Wilma Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Fager en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Välkomnande i sitt bemötande. Hade bra svar på frågor vi ställde/tog reda på svaren och kontaktade oss. Lätt att få tag på. Bra samarbete mellan alla parter - mäklare, köpare, säljare. Toppen!!

Kenneth Börje Oskar J
Sålde sitt hus med hjälp av Gunnar Malmkvist en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Hjälmsätters Fritidshusområde

Mycket tillmötesgående och lyhörd för våra önskemål .

Lynn N
Köpte sitt hus med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Läppe

Trevligt bemötande, kunnig och snabb på att svara och återkoppla om man hade frågor eller funderingar. Kan varmt rekommendera.

Tack snälla Lynn för det fina omdömet :) Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Gustav H

Trevlig! Hör av sig och fixar svar

Christian Roger E
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Fager en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Ett bra bemötande och ett riktigt bra första intryck. Lyhörd på våra tankar och funderingar. Johan ingav ett förtroende från första stund och vi är så nöjda med att ha haft Johan som mäklare under vår försäljningsprocess, samt under vår process med köp av ny bostad.

Jennie F
Djulö

Vår mäklare Gunnar Malmkvist har varit professionell, engagerad och tydlig i sin kommunikation med oss. Vi är extremt nöjda med det arbete som han har lagt ner under försäljningen och han var mycket förtroendeingivande från första mötet. Vi kände oss trygga när vi hela tiden fick information och uppdateringar under resans gång. Så funderar ni på att sälja kan vi varmt rekommendera Gunnar som mäklare. En stor Eloge till honom för att han lyckades sälja vårt hus.

Sofia Elisabet B
Sålde sitt hus med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Läppe

Sabina är en fantastisk mäklare. Hon har bemött oss bra genom hela processen och varit inlyssnande och agerat utefter våra önskemål. Sabina är snabb, återkopplar och uppdaterar regelbundet. Vi är mer än nöjda. Vi kommer definitivt använda Sabina igen om vi någon gång kommer gå igenom en säljprocess igen.

Svar från Sabina Bjurhem

Stort tack Sofia för så fina ord och åter igen stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av erat fritidshus :) Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Sofia T
Köpte sitt hus med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Söder

Väl bemött med god tillgänglighet och snabba responser vilket gjorde affären väldigt smidigt.

Andréas Samuel B
Läppe

Professionellt hela vägen. Väldigt fint bemötande som var både inkluderande och vägledande. Sabina var engagerad i hela processen och kunde snabbt hitta en match mellan oss och köpare. Kan inte mer än att ge högsta betyg.

Tack snälla Andreas för den fina recensionen :) Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Thomas Håkan E
Vingåker

Mycke erfaren mäklare vet hur man ska vara nöjd som säljare.

Monika Maria Å

Mycket kunnig och trevlig. Lätt att samarbeta med.

Stefan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Proffs uti fingerspetsarna. Trevlig ambitiös kunnig mycket bra.

Anton L
Köpte sitt hus med hjälp av Gunnar Malmkvist en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Vingåker

Gunnar är en jättetrevlig och seriös mäklare som på ett tryggt och tydligt sätt guidat mig genom mitt bostadsköp. Jag har träffat många mäklare genom åren men Gunnar är en av de bästa jag mött.

Christer S

Vi fick ett bra bemötande han ordnade vårt nya boende på ett snabbt och bra sätt

Nicklas Heinrich B
Sålde sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Bra på att informera, ärlig och rättfram. Hade väl inga förväntningar men det gick bra bättre än förväntat med tanke på marknadens läge.. Hade bra bemötande mot oss som säljare. Bra återkoppling efter visningar och vad som händer näst.

Ulrika Maria F
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Inkännande och lyhörd av hur vi ville gå tillväga med vår försäljning. Proffsigt bemötande och smidig i hanteringen av både våra och köparnas önskemål. Glad och positiv genom hela processen.

Ulla E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Djulö Backar

Trevligt bemötande och kunnig.

Helén J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Djulö Backar

Proffsig och kunnig! Trots trög marknad så lyckades vi med lite tålamod få till en bra affär som vi är mycket nöjda med. Rekommenderas!

Niklas E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande.

Pernilla D
Söder

Mycket trevligt bemött. Det har varit lätt att samarbeta med Lill. Det har gått smidigt vid visningar..

Liselotte E
Sparreholm Tätort

Trevlig och enkel att samarbeta med. Inget negativt att säga.

Sol-Britt Å
Norr

Trevlig med ett professionellt bemötande och levde upp till mina förväntningar.

Marcus K
Norr

Hon är kunnig och kan sitt yrke.

Mattias K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Fager en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Väster

Trevlig person med snabba och bra svar!

Birgitta R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Fager en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Väster

Hej en korrekt , lösningsorienterad yrkesman som gör sitt yttersta för uppdragsgivaren. Trevlig , med ett gott bemötande. Grundlig i att alla dokument stämmer juridiskt . Hör alltid av sig i god tid vad som sker i processen. Rekommenderas att ha som mäklare!!!!!

Ingrid L Å
Valla

Bra det har fungerat som det ska tycker jag

Roger P
Valla

Allt har gått smidigt och proffsigt😊

Kent N

Har haft en bra kontakt med Johan. Raka puckar som har funkat bra.

Carolina W
Valla

Johan har vart suverän, Snabba återkopplingar , ger ett lugnt och tryggt intryck. Johan har gjort köpet av våran bostad snabbt och smidigt.

Susanna R

Trevlig svarad bra på alla frågor vi hadde det var en väldigt snabba affär. Det blev mycket bra vi är nöjda med Johan som mäklare.

Thomas B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Vänlig, korrekt, ordning och reda.

Svar från Fredrik Öjdahl

Stort tack för ditt omdöme Thomas!

Lars C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Strandvägsområdet

Jag blev bra mottagen. En lugn och informativ vägledning ledde fram till köpet.

Patrik F
Söder

Johan är kompetent och genomgående trevlig. Han är ärlig i kontakten och bra att kommunicera med löpande genom hela processen.

Lena Birgitta Elisabeth P
Luvsjön

Att sälja hus med Linus känns tryggt. En mäklare som har stor kunskap och kompetens inom sitt område, Har ett fint bemötande och förklarar så alla förstår hur allt går till och återkopplar snabbt vid frågor el funderingar. Utöver detta är han social och en mycket trevlig person. Kommer rekommenderar Linus om någon av mina bekanta ska sälja eller köpa fastighet.

Jörgen Kenneth P
Luvsjön

Bra kille och väldigt kunnig på sitt jobb. Hade han inte svar så tog han reda på det snabbt. Linus kan väl rekommenderas.

Anamaria D
Värmbol

Vi har känt oss mycket väl bemötta av Gunnar. Han har varit engagerad och trevlig. Det har varit lätt att få kontakt med Gunnar och kommunicera kring försäljningen.

Sabina H
Väster

Hjälpsam, Lill gav många små tips om vad jag behöver tänka på inför flytten tex att jag behöver ju oxå tid att städa ur min lägenhet. Tillmötesgående ex med längden på visningstider och ta reda på svar till mina frågor. Lill var lugn och ingav stort förtroende.

Malin S
Vingåker

Trevligt och okomplicerat bemötande. Lyhörd och lyssnar på vad just vi är ute efter. Gav flera tips som resulterade i att vi hittade rätt hus för oss! Öppen kommunikation. Bra vägledning genom hela husköpsprocessen.

Christin J
Väster

Mycket bra och tar alltid kontakt om jag ringt upp eller messat. Har bra svar och visar intresse. Visar också att hon har bra erfarenhet i sitt yrke

Kent V

Empatisk,kunnig och en fantastisk person att samarbeta med Man kan kort och gott säga att både jag och min fru känner att vi inte kunde ha fått en bättre mäklare Tio av tio betyg Kent Vesterberg

Stort tack Kent! jag blir väldigt glad av dina ord. Johan Fastighetsbyrån

Inger B V

Fint bemötande från första stund. Lugn och trygg. Lyssnade och hjälpte oss att reda ut det som skulle hända. Vi hade som mål att kunna sälja huset innan sommaren. Johan föreslog att om vi kände oss beredda skulle vi agera ganska omgående. Vi fick mycket bra information om varje steg i den kommande processen. Tidpunkten visade sig vara perfekt för vårt objekt. Vi hade lotsats fram av en lugn och inlyssnande mäklare. Aldrig upplevt någon stress och fått alla våra frågor besvarade. KANON! Från början till slut.

Svar från Johan Fager

Tack Inger! Det var väldigt snällt sagt, jag blir väldigt glad när jag läser detta. Tack för att du tog dig tid att skriva här på Reko. Johan Fastighetsbyrån

Hanna A

Mycket bra och engagerad mäklare. Tog sig tid att svara på frågor och var snabb på att återkoppla saker i ärendet.

Svar från Johan Fager

Tack Hanna och grattis till en mysigt hus!

Emil W
Väster

trevligt bemötande, hjälpsam, kunnig. Hade inte så många förväntningar faktiskt men det blev positivt efter första bostadsköpet sådär Hon hjälpte mig och kika runt litegrann. Hon berättade lite fakta om bostaden och var engagerad i om vad jag tyckte/kände

Mervi J
Mellösa

Alltid trevlig bemötande och snabba svar på mina frågor. Bra att bolla med och duktig på att förklara allting kring försäljningen. Jag hade förväntat mig att försäljningen skulle ta lite tid på nuvarande marknad men mitt hus blev sålt inom tre veckor av att annonsen publicerades. Till stor del upplever jag att detta beror på Fredriks kunnande och kännedom om marknaden. Sen var vi nog båda lika överraskade att det gick riktigt så fort som det gjorde. Mäklare absolut i toppklass!

Gunilla M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gunnar Malmkvist en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Strandvägsområdet

Gunnar är duktig och sympatisk mäklare. Snabb och svara när man SMS ar eller mailar. Allt gott om honom!