Susanne Heisterkamp

Susanne Heisterkamp

Susanne Heisterkamp är mäklare på Fastighetsbyrån Kävlinge

Susanne Heisterkamp har varit registrerad mäklare sedan 2013-03. Susanne Heisterkamp har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 111 omdömen med ett betyg på 4.8. Susanne Heisterkamp har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

111 omdömen om Susanne Heisterkamp

Sedan starten hos Reco 2018
Tove M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Kävlinge Tätort

Susanne var vänlig, tydlig och personlig. För en nybörjare på bostadsmarknaden var det fint att få ha Susanne med sig. Mycket värme, snabb i kontakten och väldigt hjälpsam. Precis allt vi behövde!

Christian S

Oprofessionell, missnöjd med mäklare

Svar från Susanne Heisterkamp

Hej Christian och Kristina, Som vi vid upprepade gånger nämnt för er på telefon och på mail, så kan vi bara beklaga det faktum att ni inte är nöjda med den affär ni gjort. Som vi också nämnt så är det ingenting i den här affären som inte har gått helt enligt regelboken. Ni har köpt en lägenhet för ett pris som ni själva valt, lägenheten har överlämnats till er i det skick och enligt de premisser som har varit utlovat. Att ni i efterhand upplever att ni har gjort ett dåligt köp, pga att ni tycker att ni har betalat "för...

Kristina B
Kävlinge Tätort

Have received a comment on my Swedish abilities while writing a contract. Unprofessional. Sorry, have nothing else to add

Svar från Susanne Heisterkamp

Lisbeth N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Kävlinge Tätort

Jag blev mycket väl bemött och allt gick snabbare än förväntan så jag är väldigt nöjd med Susanne på fastighetsbyrån i Kävlinge. Högsta betyg.

Linus G
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Kävlinge Tätort

Kanonbra, inga konstigheter. Alltid hjälpsam och tillmötesgående.

Pontus E
Kävlinge Tätort

Hon är fantastisk, en mäklare av toppkvalitet. Rakt på sak och väldigt hjälpsam!

Anja L
Löddeköpinge

Hon var duktig, kunnig och drivande. Lyssnade på våra önskemål och kom med bra synpunkter på dem. Professionell och kan varmt rekommendera henne till andra.

Niclas L
Löddeköpinge

Högeffektiv och engagerad i alla delar, kunde absolut inte förvänta mig ett bättre bemötande och hantering av vår försäljning. Återkoppling hela tiden! Riktigt bra i alla delar!

Sabina R
Kävlinge Tätort

Jättenöjd! Mäklaren visste vad hon pratade om och gav ett trovärdigt intryck som levde upp till alla förväntningar under hela processen. Rekommenderar varmt!

Anette H
Löddeköpinge

Hon är en trevlig, proffsig, tillmötesgående och full av energi. Våra förväntningar var att mäklaren skulle ge oss råd och tips, hålla oss informerade löpande om försäljningen. Allt detta gjorde Susanne med bravur. Vi ger Susanne våra allra bästa rekommendationer och vi kommer att rekommendera henne till andra.