Fastighetsbyrån Kävlinge

Fastighetsbyrån Kävlinge

• BadgeNineYears
Ring 046-500 03 Dela

Nu när avstånden hela tiden minskar tack vare bättre kommunikationer och digitalisering befinner sig flera orter i Kävlinge kommun på praktiskt avstånd från större skånska städer som Lund, Malmö och Helsingborg. I kombination med stor tillväxt genom nybyggnation är området verkligen attraktivt för framtiden. Fiska gädda eller...

490 omdömen om Fastighetsbyrån Kävlinge

Sedan starten hos Reco 2015

Yuan L
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Kävlinge Tätort

Very helpful, responds really quick, very nice all the time, I would highly recommend her to my friends.

Maria E
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Barsebäck

Mycket trevlig och hjälpsam, snabba svar och mycket fin service.

Rebecca L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Kävlinge Tätort

Att sälja lägenheten var en fröjd tack vare Peter. Allt gick smidigt och utan problem trots att det blev lite tidspress på slutet. Har alltid fått svar på de frågor vi haft och blivit bemötta på att väldigt bra sätt. Hade rekommenderat alla jag känner att sälja sin bostad med Peter!

Tove M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Kävlinge Tätort

Susanne var vänlig, tydlig och personlig. För en nybörjare på bostadsmarknaden var det fint att få ha Susanne med sig. Mycket värme, snabb i kontakten och väldigt hjälpsam. Precis allt vi behövde!

Vendela L
Kävlinge Tätort

Peter är en fantastisk mäklare, väldigt sympatisk och väl bemötande. Tar hänsyn till vilken situation man sitter i den mån att han formulerar sig väldigt väl. Väldigt stöttande genom hela processen. Han håller en informerad och lämnar inga frågetecken. Man känner sig involverad och 100% delaktig i allt som händer genom försäljningen.

Svar från Peter Järvelid

Hej Vendela! Tack snälla för ditt jättefina omdöme ❤️! Jag blev jätteglad när jag läste det. Det har varit jättekul att få göra affär med dig, du är en härlig tjej. Ser så mycket fram emot att hjälpa dig med deklarationen nästa år för att få höra hur dina stora planer gick. Du är så cool som följer din dröm! All lycka! Mvh Peter

Christian S

Oprofessionell, missnöjd med mäklare

Svar från Susanne Heisterkamp

Hej Christian och Kristina, Som vi vid upprepade gånger nämnt för er på telefon och på mail, så kan vi bara beklaga det faktum att ni inte är nöjda med den affär ni gjort. Som vi också nämnt så är det ingenting i den här affären som inte har gått helt enligt regelboken. Ni har köpt en lägenhet för ett pris som ni själva valt, lägenheten har överlämnats till er i det skick och enligt de premisser som har varit utlovat. Att ni i efterhand upplever att ni har gjort ett dåligt köp, pga att ni tycker att ni har betalat "för...

Kristina B
Kävlinge Tätort

Have received a comment on my Swedish abilities while writing a contract. Unprofessional. Sorry, have nothing else to add

Svar från Susanne Heisterkamp

Joanna J
Löddeköpinge

Väldigt bra mäklare! Trevlig, kunnig och otroligt hjälpsam under hela processen.

Svar från Peter Järvelid

Hej Joanna! Tack snälla för ditt fina omdöme om mig! :) Du är en mycket färgstark och härlig person att jobba med. Har varit superroligt! Det var en skoj resa vi gjorde, vi lärde oss nog mycket av varandra. Hoppas att du kommer trivas jättefint! Ha det gott! Mvh/Peter

Angelica E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Löddeköpinge

Genuint trevlig! Förtroendeingivande, påläst och lättillgänglig. Upplevs som opartisk, ger en känsla av att han värnar om både köpare och säljare. Hade hört mycket gott om Peter sedan tidigare och det ryktet stämde! /Angelica

Svar från Peter Järvelid

Hej Angelica! Tack snälla för ditt jättefina omdöme om mig! Jag blir alltid extra glad när jag hör från kunden att de har hört gott om mig. Har flyttat 17 gånger som privatperson (alltid egenägda), min utgångspunkt är att ge den service som jag själv hade velat ha. Faktum är att mitt jobb till stor del också beror på de människor jag träffar, hur de är. Du och din säljare -hur härliga är inte ni?! ;) Jag blev jätteglad, stort tack! Hoppas att ni kommer att trivas toppen (det är jag säker på)! Ha det bäst! Mvh/Peter

Ann-Kristin A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Löddeköpinge

Robert är en underbar mäklare som jag varmt rekommenderar .

Marie M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Kävlinge Tätort

Väldigt trevligt bemötande, ständig återkoppling med information angående försäljningen. Tydliga svar på mina frågor samt snabb återkoppling. Mycket nöjd kund!

Rickard J

Robert är väldigt professionell med ett varmt bemötande, lyhörd och är mycket påläst om fastigheten och har uppvisat goda kunskaper inom mäklaryrket och har gedigen erfarenhet. Han har varit ärlig och öppen genom hela processen och beskrivningarna han gett har varit helt i enlighet med verkligheten. Han har agerat på ett yrkesmannamässigt vis och tagit hänsyn till båda parternas intressen i affären. Robert är den bästa mäklaren jag har varit i kontakt och haft nöjet att möta. Han har överträffat våra förväntningar...

Waqqas M
Furulund

(1) Bemötande: Villkorslös/obetingad positiv respekt (2) Förväntningar: öppenhet, tillgänglighet. Mäklare agerade professionellt (3) Sammanfattning: Snabb och smidig affär, blev bra både för säljare och köpare. Nöjd!

Otto N
Kävlinge Tätort

Ett stort tack till Peter järvelid som med sitt stora engagemang hjälpte oss att sälja vår lägenhet! Vi kände oss trygga och säkra under hela processen då vi fick information löpande om vad som kommer ske efter varje moment. Det kändes också skönt med snabba uppdateringar om hur visningarna hade gått. Redan vid första mötet kände man att peter verkligen visade stort engagemang över att sälja vår lägenhet. En positiv och engagerad mäklare som vi absolut kommer att rekommendera!

Svar från Peter Järvelid

Hej Otto! Stort tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Även för det fina omdömet :) Minns när jag träffade dig och din fru första gången, att jag hade konkurrens från andra mäklare. Det kändes som ett hedersuppdrag att få hjälpa er. Är så glad för er skull, att ni hittade en så fin bostad. Är säker på att det blir toppen för er grabb :) Ha det gott! Mvh/Peter

Kerstin R
Dösjebro

Väldigt service minded, positiv o hjälpsam. Förklarade allt

Svar från Peter Järvelid

Hej Kerstin! Stort tack för ditt fina omdöme! Det var härligt att träffa, och göra affär, med dig :) Du var så sprudlande för lägenheten (vilket är lätt att förstå)! Förstår att du verkligen ser fram emot flytten ;) Ha det gott! Mvh/Peter

Daniel R
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Kävlinge Tätort

Vi som köpare fick ett jättebra första intryck av Peter på visningen, vilket också fortsatte genom hela processen med vårt husköp. Peter är en mäklare med känsla för att skapa trygghet och intresse för oss som köpare, samtidigt som han var påläst och bra på att måla upp bilden om objektet vi tittade på. Han upplevdes tillgänglig och kunde framföra våra önskemål till säljarna vilket bidrog till att köpet blev smidigt för båda parter.

Svar från Peter Järvelid

Hej Daniel! Tack snälla för ditt fina omdöme! En häftigt resa vi gjorde tillsammans, den var superkul! Är så glad att allt känns bra för er :) Ha det gott! MVH Peter

Philip M
Kävlinge Tätort

En riktigt bra mäklare i mina ögon. Från första träffen vid diskussion om en försäljning, till att objektet var sålt, har det varit bra och nära kontakt. Alltid nåbar, och löser det som behövs att lösas. En mäklare som helt enkelt vill både köpare och säljare väl, och använder sin kompetens på absolut rätta sätt. Mycket bra, så helt klart en 5/5!

Svar från Peter Järvelid

Hej Philip! Ett så fint meddelande <3! Stort tack! Det har varit jättekul att jobba med er! En konstant positivism och härlig energi! Ni har varit tålmodiga och härliga på alla vis. Stort lycka till med renoveringen och verkligen hatten av för ert snygga jobb! Ha det gott, vi ses snart! Mvh/Peter

Kristina B
Skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

Happy about the help we got in the beginning from Robert, some things could go smoother. The seller had not taken care to approve the plan , so we had to do it on behalf of the seller for many weeks whilst takeover, however this was with another estate agent.

Sven Anders N
Kävlinge Tätort

Peter ger ett professionellt intryck och känns seriös. Bra påläst och kan svara på dom flesta frågor. En mäklare man kan rekommendera.

Svar från Peter Järvelid

Hej Anders och Britt-Marie! Tack snälla för ett jättetrevligt samarbete! Redan när ni kom på första visningen så gjorde ni ett jättehärligt avtryck. Så kul att få förmånen att verkligen jobba tillsammans med er. Snart bär det av, det blir spännande att höra om er nya tillvaro i lägenheten :) Ha det riktigt gott! Mvh/Peter

Annie S
Kävlinge Tätort

På ett ödmjukt och professionellt sätt hjälper han oss igenom alla våra köp och försäljningar.

Svar från Peter Järvelid

Hej Annie, Tusen tack för omdömet! Det har varit en fröjd att ha er som kunder och få bekanta sig lite med er. Ni är en superrar familj på alla kanter. Hoppas att du kommer att trivas galant i lägenheten! Mvh Peter

Jennie L
Kävlinge Tätort

Fick ett otroligt fint bemötande av Peter. Väldigt professionell och kunnig. Trevlig och gör sitt yttersta för att det ska bli så bra som möjligt öjligt för alla parter.

Svar från Peter Järvelid

Hej Jennie, Tack snälla för ditt fina omdöme, det gjorde mig jätteglad! :) Så kul att höra att du fick en positiv upplevelse. Hoppas att ni trivs jättebra i bostaden. Ha det gott, vi ses säkert på ICA! Mvh/Peter

Andreas N
Kävlinge Tätort

Intresserad av människor och känns väldigt tryggt för oss

Svar från Peter Järvelid

Hej Andreas! Tack snälla för fint omdöme ☺️! Jag är jätteglad att ni har upplevt affärerna som trygga. Det är stora köp, stora försäljningar och allting måste funka på bästa vis ☺️. Har varit jätteroligt att göra affärerna med er. Hoppas att ni kommer att trivas galant i nya huset 😍! Mvh Peter

Lisbeth N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Kävlinge Tätort

Jag blev mycket väl bemött och allt gick snabbare än förväntan så jag är väldigt nöjd med Susanne på fastighetsbyrån i Kävlinge. Högsta betyg.

Daniel L
Löddeköpinge

Robert är en professionell och super trevlig mäklare. Man möts av en glad personlighet. Robert kunde svara på alla frågor jag hade samt har hjälpt till att förklara saker på ett enkelt sätt så man förstår hur allting gå till. Väldigt trevligt affär. Och jag kommer anlita Robert igen vid behov.

Ann-Britt P
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Löddeköpinge

Vi hade stora förväntningar och Robert levde upp till dem med råge. Robert var alltid glad och vi fick ett väldigt trevligt bemötande. Hela försäljningen gick snabbt och vi är väldigt nöjda!

Ove J
Löddeköpinge

Han var jätte duktig och ärlig och man fick förtroende för honom Han var kunnig och jätte duktig på det han gör När vi skriv papperna var det klart och tydligt och ingen överraskning

Linus G
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Kävlinge Tätort

Kanonbra, inga konstigheter. Alltid hjälpsam och tillmötesgående.

Pontus E
Kävlinge Tätort

Hon är fantastisk, en mäklare av toppkvalitet. Rakt på sak och väldigt hjälpsam!

Peter N
Hofterup

Utöver att Robert är professionell, kunnig och allmänt trevlig, så gav han mig den positiva känslan av att jag köpt en fastighet. Till skillnad från en bilhandlare där man ibland får den bittra eftersmaken att ngn har sålt ngt till mig. Robert tog sig tid att lyssna in mina behov och var ärlig om objektet, svarade korrekt på mina frågor o kunde han inte svaret så återkom han med dessa så fort han fått informationen. Om det blir aktuellt att sälja i framtiden för att köpa annat så är Robert den jag kommer att kontakta...

Britt-Marie N
Kävlinge Tätort

Pålitlig, kunnig, snabb återkoppling och trevligt bemötande.

Svar från Peter Järvelid

Hej! Tack snälla för det fina omdömet! Det gjorde mig jätteglad ☺️. Redan när vi träffades på första visningen av er kommande bostad gav ni ett så härligt intryck. Det är så roligt att få vara del i såpass stora beslut ☺️. Vi ses och hörs inom kort! Mvh Peter

Pontus E
Kävlinge Tätort

Enkel, rakt på sak! Väldigt vänlig och respektfull

Svar från Peter Järvelid

Hej! Tack snälla för ert fina omdöme ☺️! Har varit jättekul att göra affär med er. Hoppas att ni trivs i nya bostaden, snarare kommer att trivas (förstår att ni flyttar för fullt). Mvh Peter

Ann-Christin Inga Ellenor B
Hofterup

Trevlig och hjälpsam. Kändes att han var uppriktig och på min sida.

Svar från Peter Järvelid

Tack snälla! Det har varit jättetrevligt att få stifta bekantskap med dig och vara delaktig i försäljningen. Vi har gjort ett fint arbete tillsammans och huset kommer till helt rätt händer. Ska bli spännande att få en uppdatering av dig om ett år, se hur du trivs i nya bostaden och dess omgivning :)

Anette J
Kävlinge Tätort

Trevligt bemötande, fick önskat pris vid snabb försäljning

Anja L
Löddeköpinge

Hon var duktig, kunnig och drivande. Lyssnade på våra önskemål och kom med bra synpunkter på dem. Professionell och kan varmt rekommendera henne till andra.

Niclas L
Löddeköpinge

Högeffektiv och engagerad i alla delar, kunde absolut inte förvänta mig ett bättre bemötande och hantering av vår försäljning. Återkoppling hela tiden! Riktigt bra i alla delar!

Andreas B
Kävlinge Tätort

Peter kombinerade ett varmt och personligt bemötande med en hög nivå av proffessionalitet. Han visade oss ett stort engagemang och var tydlig i sin kommunikation. Alla ens (konstiga) tankar, funderingar och frågor möttes med stor respekt och förståelse. Kort sagt, vi kände oss både lugna och trygga med Peter som mäklare! Vi skulle utan tvekan välja honom igen!

Svar från Peter Järvelid

Hej Andreas! Tack snälla för ett fint omdöme :)! Är jätteglad att ni blev nöjda. Jag tror att vi fick ett kvitto på att allting kan gå riktigt bra när alla samarbetar. Er köpare verkar mer än nöjd över att få ta över det ni har byggt upp. En superkul försäljning som vi bär med oss. Tack för förtroendet!

Anna B

Kunnig, lyhörd, vänlig och engagerad!!! Bättre mäklare finns inte! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Peter Järvelid

Hej Anna! Naw, tack snälla :)! Det är inte mäklaren som gör affären, det är kunderna ;). Jättekul att ni är nöjda, det gläder mig. Jag är övertygad om att er köpare kommer trivas galant.

Alexander R
Kävlinge Tätort

Påläst om bostaden och området. Trevlig bemötande. Återkopplade gällande frågor snabbt

Svar från Peter Järvelid

Hej Alexander! Tack snälla för att du skrev ett par rader om mig, det gjorde mig jätteglad! En jättetrevlig försäljning där alla verkade lika nöjda och glada. Happy days :)!

Elin E
Kävlinge Tätort

Bra! Trevlig mäklare som gör ett bra jobb!

Svar från Peter Järvelid

Hej Elin! Tack snälla för ditt omdöme, det uppskattar jag jättemycket :). Stort grattis till en fantastisk lägenhet!

Kent B
Löddeköpinge

Kunnig, påläst, skicklig mäklare med stor kunskap om bostadsmarknaden samt utmärkt som medmänniska

Sabina R
Kävlinge Tätort

Jättenöjd! Mäklaren visste vad hon pratade om och gav ett trovärdigt intryck som levde upp till alla förväntningar under hela processen. Rekommenderar varmt!

Anette H
Löddeköpinge

Hon är en trevlig, proffsig, tillmötesgående och full av energi. Våra förväntningar var att mäklaren skulle ge oss råd och tips, hålla oss informerade löpande om försäljningen. Allt detta gjorde Susanne med bravur. Vi ger Susanne våra allra bästa rekommendationer och vi kommer att rekommendera henne till andra.

Cajsa H
Kävlinge Tätort

Peter ger ett bra personligt bemötande, trevlig och snabb på återkoppling. Har tidigare bra efarenhet av honom, både på köp sidan och sälj sidan.

Svar från Peter Järvelid

Hej Cajsa! Tack snälla för ditt omdöme, det värmer verkligen! Jag har haft förmånen att jobba ihop med dig ett par gånger och det har varit jättekul var gång. Stort lycka till i nya bostaden!

Oleksandr G
Kävlinge Tätort

*Mycket trevlig man. Mycket professionella förslag och diskussion.

Svar från Peter Järvelid

Hi Oleksandr! Thank you so much for your rewiev 😀! It’s very nice to have you as a client. Br Peter

Emma P
Barsebäck

Vi har alltid blivit väldigt bra bemötta av Robert. Han svarar alltid snabbt och ger väldigt bra service. Han är trevlig och tydlig vilket är väldigt uppskattat.

Gustav E
Barsebäck

Robert har bemött oss på ett ypperligt sätt från första kontakt. Hans professionalism och förmåga att genomföra smidiga affärer är anledningen till varför vi återkommit som kund vid två bostadsförsäljningar.

Josefin Å
Hofterup

Robert är en skicklig mäklare och vi har varit väldigt nöjda. Vi har anlitat honom mer än en gång och rekommenderar honom varmt.

Ola A
Ålstorp

Tydlig , ärlig och enormt trovärdig.

Kåre K
Kävlinge Tätort

Informativ trevlig kunnig glad och snabb

Alexander Tobias F
Barsebäck

En riktig stjärnmäklare! Han har koll på läget och förtjänar allt det bästa!