Madelene Einer
Registrerad mäklare sedan 2010-10-08
Aktiv på Reco.se sedan 2016-03-02
2019-08 - 2020-07

Läs vad 40 Läs vad Madelene Einer

• Martina W köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-06-29

Köpte hus , fick den hjälp vi behövde. Väldigt trevligt bemötande. Lite svårt att få tag på mäklaren. Läs mer
  • Simon W köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-06-28

Jättetrevlig mäklare. Bra bemötande och hjälpte oss med det vi behövde när vi köpte hus. Läs mer
  • Henrik E köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-05-05

Som köpare fungerade allting bra! Läs mer
    2020-05-05 Madelene E svarar Henrik E
    Kul att du är nöjd Henrik! Hoppas du ska trivas bra i ditt nya hus :)
  • Ulf E sålde sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-04-28

Vi har sålt bostad. Madelene uppfyllde alla våra behov som vi hade i samband med försäljningen. Toppbetyg Läs mer
    2020-05-05 Madelene E svarar Ulf E
    Tack snälla Ulf! Blir så glad att ni är nöjda. Ni får toppbetyg som säljare av mig :)
  • Inga-lill E sålde sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-04-26

Jag har sålt ett hus. Madelene Einer har alltid varit varit trevlig, kunnig, gett kloka råd och skött allt till belåtenhet. De förväntningar som fanns har nåtts med råge. Läs mer
    2020-05-05 Madelene E svarar Inga-lill E
    Tack Inga-lill! Jätteglad att ni är nöjda med mig :)
  • Marianne R skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil

2018-04-13

Madelene är en angenäm bekantskap. Hon är sakkunnig och dedicerad sin uppgift och inger förtroende. Läs mer
  • Mikael L skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil

2018-04-11

Jag upplever Madelene väldigt professionell, kunnig, noggrann och empatisk. Hon är helt klart en förtroendeingivande person som gör ett bra jobb. Läs mer
  • Carina B skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil

2018-04-11

Jag upplevde bemötandet mycket positivt; trevligt och proffsigt. Madelene känns seriös, noggrann och kunnig! Läs mer
  • Mikael H skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil

2018-04-11

Bra bemötande vid visning och telefonkontakt Läs mer
  • Carina L skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil

2018-02-19

Kunnig. Glad, positiv och hjälpsam. Mycket bra uplevelse vid försäljning! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kil

Annakarin Revell