en del av Fastighetsbyrån Kista

4.9 / 5 i betyg — 80 rekommendationer

Läs vad 80 användare tycker om Amir Dehghan

• Uğur Ç
    Uğur Ç skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir var väldigt professionell och lyssnade på våra värderingar när det gällde försäljningen av vår lägenhet. Det som vi tyckte stack ut var att han var så "service minded" både gentemot oss och köparna.

Det märktes att Amir är en erfaren mäklare under hela säljprocessen då det inte blev en massa extraarbeten för oss.

Amir är en mycket öppen och trevlig person, som är lätt och rolig att arbeta tillsammans med. Det är därför med stor glädje som vi ger honom våra varmaste rekommendationer.
  • Kerim E
    Kerim E skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det är mitt första köp av lägenhet och Amir gjorde det väldigt enkelt för oss. Han var alltid lätt tillgänglig och hjälpte till med diverse problem och frågor. Han arbetar väldigt professionellt och skulle starkt rekommendera honom som mäklare!
  • Birkiz K
    Birkiz K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mitt första köp av hus och Amir gjorde det väldigt enkelt för oss. Han var alltid lätt tillgänglig och hade alla svar på våra frågor. Han arbetar väldigt professionellt och skulle starkt rekommendera honom som mäklare.
  • Alexandra
    Alexandra skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det är alltid lite nervöst att sälja en lägenhet, men vi kände oss väldigt trygga med Amir. Han var proffsig, det var lätt att få kontakt med honom och vi fick alltid ett snabbt svar på alla frågor. Amir ansträngde sig verkligen för att ge oss den bästa servicen och matcha oss med rätt köpare. Det märks också att han verkligen trivs med sitt jobb - då blir resultatet bra. Vi är väldigt nöjda och skulle inte tveka att anlita Amir igen.
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag rekommenderar starkt Amir Dehghan. Det var första gången vi sålde en lägenhet, så vi hade många nervösa frågor. Alla besvarade Amir med ett stort leende. En bra mäklare matchar rätt säljare med rätt köpare. När vi skulle sälja så ansträngde sig Amir till det yttersta för att hitta rätt köpare åt oss. Och till slut så fick vi ett bra pris och det gick snabbt och enkelt att få alla papper påskrivna, trots att jag hade råkat ge fel information från början.
  • Benjamin Ulf Bertil S
    Benjamin Ulf Bertil S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fick riktigt bra hjälp av Amir vid försäljningen av min lägenhet. Han är seriös, professionell, väl förberedd inför alla tillfällen. Märktes att han brinner för sitt jobb. Han svarade alltid blixtsnabbt när jag undrade nåt, bara att skicka ett sms så hör han av sej direkt.
  • David S
    David S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir hade mycket god kännedom om området och hjälpte till bra under processen, skulle inte tveka att anilita honom igen.
  • Sergey B
    Sergey B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    I bought an apartment with Amir's help, he left an exceptionally good impression, always being polite, helpful and responsive. I would gladly recommend his services.
  • Mati-ur-Rehman K
    Mati-ur-Rehman K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är mycket trevlig och kunnig mäklare, vår försäljning gick så bra tack vara Amir. Han är duktig, mycket engagerad mäklare och framför allt är lätt tillgänglig och hjälpsam. Man behöver inte oroa sig för något då han gör ett fantastiskt arbete.
    Jag kan varmt rekomendera Amir Dehghan
  • Rafik B
    Rafik B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är en ansvarsfull, trevlig och service-minded mäklare. Han är tillgänglig och verkligen intresserad av att båda parter ska känna sig nöjda.
    Bästa servicen! Kan stark rekommendera honom!
  • Vincent T
    Vincent T skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är en duktig mäklare som vet vad han håller på med. Han är effektiv och ligger på när det behövs.
  • Tuula S
    Tuula S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir gjorde lägenhetsköpet enkelt för mig med ständig återkoppling och hjälp under köpprocessen. Trevlig, kunnig och proffsig, rekommenderar starkt!
  • Chaudhary S
    Chaudhary S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    I come to contat with Amir when i was buying an apartment but i end up in selling my old apartment via Amir.
    Very friendly,he understands the needs to seller very well and also gives his 100% for his commitments.
  • tobias w
    tobias w skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kom i kontakt med Amir vid köp av lägenhet. Admir har hjälp mig med personliga och juridiska frågor kring köp av lägenhet. Admir är en professionell och kunnig mäklare som jag värderar högt och rekommenderar.
  • Per  H
    Per H skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi kom i kontakt med Amir när vi köpte vår nuvarande lägenhet. Kunnig, Trevligt och mycket engagerad. Naturligtvis tog vi hjälp av Amir för att sälja vår tidigare lägenhet. Från första kontakt till att kontaktet var skrivet tog det 8 dagar, inklusive värdering, fotografering, visning. Helt otroligt! I hela processen var Amir vägledande och stöttande, precis så som man vill att en mäklare ska vara. Nu efter att inflyttning är gjord har Amir tagit kontakt vi ytterligare tillfällen för att följa upp hur det nya boendet blev. Rakt igenom en mycket bra yrkesman och dessutom en mycket trevlig person. Vi kan verkligen rekommendera Amir till andra och ska vi någon gång flytta igen så är valet av mäklare givet. Tack Amir! //Per H
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är helt klart den bästa mäklaren jag anlitat. Otroligt lyhörd, engagerad och lämnar ingenting åt slumpen.
    Jag är supernöjd med både bemötandet men också resultatet av försäljningen. Hans ständiga tillgänglighet och raka kommunikation fick mig att känna mig trygg genom hela försäljningen och man märker att han verkligen älskar sitt jobb!
    Kan varmt rekommendera Amir till alla som går i sälj eller köptankar!
  • Christina K
    Christina K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är en PROFESSIONELL mäklare! Man behöver inte oroa sig för något då han gör ett fantastiskt arbete.
    TOPPMÄKLARE som levererar resultat.
    Stort tack för allt jobb du gjorde för oss :)
  • Mohammed Z
    Mohammed Z skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mitt första husköp och Amir gjorde det väldigt enkelt för oss. Han var alltid tillgänglig via telefon och mail vilket vi uppskattade väldigt mkt både jag och frugan. Till skillnad från andra som vi stött på var han lugn och hade inga problem med att ge oss betänketid eller tid för att resonera i lugn och ro innan ett besked kom från oss. Han har hjälpt till med saker efter kontraktsskrivningen och varit i nära kontakt med oss. Tack!!
  • sarah s
    sarah s skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är mycket rutinerad, effektiv och driftig, samt även mycket bra på att ta människor, ödmjuk och trevlig - ett superproffs helt enkelt! Han fick en att känna sig som en riktig VIP-kund från start till slut. Amir gjorde allt väldigt enkelt för oss, skötte allt och delgav oss den information vi behövde samt önskade. Han återkopplade alltid, och snabbt, samt följer upp mail och telefonsamtal. Vill man ha en väldigt smidig och enkel affär så är detta är en mäklare jag verkligen, utan någon som helt tvekan, kan rekommendera alla!
  • Johnie A
    Johnie A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir gjorde ett kanonjobb, var alltid tillgänglig och skötte allting som ett proffs.
    Nästa gång använder jag Amir igen.
    2016-09-14 Amir D svarar Johnie A
    Hej Johnie, jag tackar för förtroendet! Det var ett nöje att ha dig som uppdragsgivare. Ser fram emot framtida samarbeten!
  • Jake L
    Jake L skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir helped me with my first home purchase. With my abundance of questions and uncertainties Amir went above and beyond to ensure the process was as smooth and trouble free as possible. Highly recommended!
    2016-09-14 Amir D svarar Jake L
    Hello Jake! Thank you for your kind words! I´m so happy to have helped you with your first apartment here in Sweden! Hope you will enjoy your new apartment, and looking forward to a long lasting collaboration. Take care!
  • Sara S
    Sara S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En av de mest kompetenta och trevligaste mäklarna jag har träffat - och det har blivit en hel del under åren. Den här gången sålde Amir min mammas lägenhet och gjorde den annars ganska jobbiga processen att sälja en bostad till ett nöje. Pålitlig som få andra och med ett gott humör charmar han såväl säljare som köpare utan att fara med osanningar.
    2016-09-14 Amir D svarar Sara S
    Hej Sara! Wow tack snälla för de vänliga orden! Det var mitt nöje att hjälpa din mor med hennes försäljning! Väldigt glad att vi lyckades få till en så pass lyckad försäljning, speciellt med tanke på att hon köpte innan hon sålde. Önskar henne all lycka i sin nya bostad i Solna!
  • Afsaneh R
    Afsaneh R skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Min erfarenhet av Amir Dehghan och Fastighetsbyrån i Kista är endast positivt.
    Amir gjorde en strålande insats under försäljningen av min lägenhet i Kista.
    Amir var kunnig och alltid anträffbar. Jag är mycket nöjd med den service jag fått och om jag hade andra köp eller försäljning ,skulle jag utan tvekan ,anlita honom som min favorit och enda mäklare. Han är väldigt duktig och kunnig i sitt jobb och jag rekommenderar honom varmt.
    Bra jobbat!!
  • Lana B
    Lana B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir var en mäklare som jag köpte en lägenhet av. Han är både kunnig i sitt arbete som mäklare samt en väldigt trevlig som person . Kommer definitift att kontakna honom om jag skulle behöva sälja min bostad i framtiden .
    2016-08-31 Amir D svarar Lana B
    Hej Lana! Tack för de vänliga orden! Du är givetvis varmt välkommen att kontakta mig gällande din bostad i framtiden! Ser fram emot framtida samarbeten! Lycka till i nya lägenheten!
  • Dung V
    Dung V skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är lyhörd och väldigt service minded. En bättre mäklare är svårt att hitta.
    2016-08-30 Amir D svarar Dung V
    Hej Dung! Tack snälla för de fina orden! Och stort tack för ert tålamod, ert förtroende samt ett gott samarbete!! Jag önskar er all lycka med er nya bostad!
  • Hamidreza M
    Hamidreza M skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En stort tack till Amir som ledda oss att kändes tryggt att köpa vår första lägenhet.
    Amir har alltid varit tillgänglig och har gett en fantastisk service. Han är en mycket engagerad och kompetent mäklare!
    Jag kan inte annat än vara helnöjd.
    2016-08-30 Amir D svarar Hamidreza M
    Hej Hamidreza! Tack själva för att ni har varit så smidiga köpare! Önskar er all lycka i er nya fina bostad och ser fram emot framtida samarbete!
  • Sadin T
    Sadin T skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En mäklare som Amir växer inte på träd, han har en sån naturlig begåvning som inte går att bekriva. Jag har sålt och köpt några bostäder under mina år och stött på många olika mäklare men en sån fantastisk och proffsig mäklare som Amir har jag inte sätt. Han är väldigt lyhörd och samarbetsvillig och grym på det han gör! Amir är duktig vid både köp och sälj, med andra ord så vet Amir vad han sysslar med och han gör allting helhjärtat det finns inget halvdant hos Amir. Jag är super nöjd och jag rekommenderar honom verkligen! Önskar det fanns fler kunniga mäklare som Kungen Amir!
    2016-08-30 Amir D svarar Sadin T
    Wow Sadin dina ord värmer verkligen! Tusen tack själv för ett gott samarbete! Är väldigt glad över att ni till slut blev nöjda! Önskar er all lycka i framtida bostadsaffärer!
  • Fethawi M
    Fethawi M skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket nöjd med Amir. Han är lyhörd och väldigt service minded. Han får saker o ting att hända och är alltid tillgänglig för sina kunder. Rekommenderar Amir starkt vid både köp och sälj. Trevligt att ha med Amir o göra!
    2016-08-30 Amir D svarar Fethawi M
    Hej Fethawi! Tack själva för att ni har varit så smidiga och seriösa köpare! Nöjet var helt och hållet på min sida! Ser fram emot framtida samarbeten! Grattis till er nya fina bostad!
  • Toly Q
    Toly Q skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Här har vi en kille som vet vad han sysslar med.
    Amir är en riktigt grym mäklare som är väldigt lyhörd till dina önskemål, väldigt kunnig inom sitt område. Han gav mig jättebra tips o råd, och fick sålt på min lägenheten till ett bra pris. / Toly Quach
    2016-08-30 Amir D svarar Toly Q
    Tusen tack Toly för de fina orden, det värmer verkligen att höra att du är nöjd! Visar verkligen att med lite tålamod och bestämdhet så går allt som man vill! Önskar er all lycka i framtiden!
  • Mohammed Á
    Mohammed Á skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hej
    Jag hade en kung mäklare ,grymt,duktig
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Amir Dehghan och jag vart verkligen supernöjd.
    Tack så jätte mycket Amir .Du e bäst
    2016-08-30 Amir D svarar Mohammed Á
    Tack själv Mohammed för ett gott samarbete! Vad kul att allting löste sig till slut med banken och nya huset! Önskar dig all lycka i framtiden!
  • Michael F
    Michael F skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är super nöjd med min mäklare, Amir. Han är super bra, duktig, trevlig, hjälpsam och punktlig mäklare samt gör allt möjlig för att lösa mitt situation.
    Det kan jag säga att han är toppen mäklare.
    Jag kan väl rekommendera till er.
    2016-08-30 Amir D svarar Michael F
    Tack snälla Michael för dina värmande ord! Nöjet var helt och hållet på min sida! Härligt att vi till slut lyckades sälja lägenheten för ett bra pris och att du har varit nöjd med hela processen! Önskar dig all lycka i din nya bostad!
  • Nadja  Y
    Nadja Y skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En mycket trevlig och kunnig mäklare, vår försäljning gick så bra tack vara Amir som är duktig, mycket engagerad mäklare och framför allt är lätt tillgänglig och hjälpsam.
    Vi kan varmt rekomendera Amir Dehghan ....
    2016-08-30 Amir D svarar Nadja Y
    Tack snälla Nadja för de fina orden! Ni har varit underbara säljare att ha och göra med! Jätteroligt att vi fick till en bra försäljning och att ni vart nöjda! Önskar er all lycka i i er nya bostad!
  • Zej N
    Zej N skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt bra & duktig mäklare. Alltid vart rädd för att köpa bostad men han fick mig att känna mig trygg! Alltid tillgänglig, pålitlig & otroligt kunnig! Jag kommer alltid använda mig av Amir!
    /Zejnab
    2016-08-30 Amir D svarar Zej N
    Hej Zej! Vad glad jag blir att du varit nöjd och trygg med ditt bostadsköp! Du har varit en otroligt smidig köpare att ha och göra med! Ser verkligen fram emot framtida samarbeten och önskar dig all lycka i din nya fina lägenhet!
  • Jan A
    Jan A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi köpte vår lägenhet genom Amir som gjorde ett mycket bra jobb. Han fanns alltid tillgänglig och var mycket tillmötesgående med både information och träffar. Jag kan varmt rekommendera Amir som mäklare!
    2016-08-30 Amir D svarar Jan A
    Tack snälla Jan för de värmande orden! Grattis till er fina lägenhet i Tornet! Ser fram emot framtida samarbeten! Önskar er all lycka!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har precis sålt min lägenhet i Kista med Amir som mäklare. Amir är en riktigt duktig mäklare som alltid sätter säljaren i första rummet, han är extremt kunnig och professionell. Jag kände mig riktigt säker och trygg under hela processen. Han är lyhörd och väldigt tillmötesgående när det kommer till specifika önskemål.
    Jag rekommenderar Amir starkt till dig som ska sälja din lägenhet.
    2016-08-30 Amir D svarar Mikael S
    Tack snälla Mikael för de värmande orden! Ni har varit helt underbara säljare att ha och göra med! Önskar er all lycka i nya lägenheten i Solna!
  • Hozanna B
    Hozanna B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Precis fått min lägenhet såld i Akalla med hjälp av Amir. Han är en grymt duktig mäklare som får säljaren att känna sig lugn och trygg, samt mycket lyhörd och professionell.
    Som sagt grym mäklare med mycket erfarenhet, rekommenderar honom varmt.
    2016-08-30 Amir D svarar Hozanna B
    Tusen tack Hozanna för de värmande orden! Jag minns när du köpte din första bostad av mig för många år sedan, du var lika smidig som köpare som du nu har varit som säljare! Nöjet har helt och hållet varit på min sida! Önskar dig all lycka i framtiden och hoppas du kommer trivas i din nya bostad i Solna!
  • Hamideh
    Hamideh skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Alldeles nyss gick jag genom en smidig process att köpa bostad från fastighetsbyrån Kista. Amir Dehghan är kunnig och stabil i sitt arbete. Han är välbalanserade i sitt bemötande med köpare och säljare samt hjälpsam.
    Nu hoppas jag på en bra fortsättning tills jag tillträder min nya bostad.
    2016-08-30 Amir D svarar Hamideh
    Tusen tack Hamideh för dina vänliga ord! Nöjet är helt och hållet på min sida! Grattis till din fina lägenhet och ser fram emot framtida samarbeten!
  • Vanessa N
    Vanessa N skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir was extremely professional and kind to us when we came into his office with our complicated issue. Not only did he go out of his way to help us, he also provided top notch quality service with selling our place. Amir is client-focused and a good communicator. He has a great eye for bringing out the best qualities of a place. Our place was sold after 4 days it was listed on Hemnet and before the public viewing.

Amir is fluent in English and was also very patient with going through all the contracts and details in English.

I would highly recommend Amir!
    2016-08-30 Amir D svarar Vanessa N
    Wow thank you Vanessa for your kind words! I feel very lucky and blessed to have been given the opportunity to sell your apartment specially after seeing you beeing put in a complicated situation by another broker. Im very happy that we managed to sell your apartment for a record price but also that you in the end had an pleasant experience with you apartmentsale. I wish you all the best and good luck in your new adventure in U.K! Warm regards/Amir
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi anlitade Amir för att sälja vår lägenhet efter att vi hade en dålig upplevelse med en annan mindre mäklarfirma i området. Amir var otroligt vänlig och professionell och vi fick snabbt förtroende för honom som person och yrkesman. Efter bara 4 dagars annonsering lyckades vi sälja vår lägenhet till ett mycket bra pris – mycket tack vare Amirs tips och erfarenhet av hur vi kunde presentera lägenheten på bästa sätt. Hela processen har varit helt bekymmersfri och vi vill tacka Amir för allt han gjort för oss. Vi kan varmt rekommendera Amir som mäklare.
    2016-08-30 Amir D svarar Mattias N
    Tusen tack Mattias för förtroendet och ett gott samarbete! Det är sådana försäljningar man minns, och värmer extra mycket! Känner mig privilegerad som fick förtroendet att ordna uppen lite komplicerad situation och extra stolt när vi lyckades sälja den för ett mycket högre slutpris än förväntat. Önskar er all lycka i framtiden!
  • Lennart O
    Lennart O skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir var min mäklare när jag sålde min lägenhet. Jag är jättenöjd med Amir som gjorde ett mycket bra jobb, höll mig uppdaterad hela tiden och såg till att få ett bra resultat. Tack Amir.
    2016-08-30 Amir D svarar Lennart O
    Tusen tack Lennart för förtroendet och de värmande orden! Du har varit en härlig säljare att ha och göra med! Önskar dig all lycka i din nya bostad!
  • Arash R
    Arash R skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir sålde min lägenhet. Av flertalet mäklare som fick komma och värdera min lägenhet var han den som helt klart var den som kom med mest positiv syn. Han hade sjukt bra tålamod och var kontaktbar i princip vilken tid på dygnet som helst! Han höll allt han lovade och bilderna inför visningen blev även de helt fantastiska!

Jag sökte en smidig mäklare med bra kundbemötande och kvalité och jag känner definitivt att jag hittade rätt! Tack Amir!
  • Lars L
    Lars L skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir var min mäklare när jag köpte lägenhet i Kista.

Mitt intryck av Amir är att han verkligen ville det bästa för mig som kund, och det spelade ingen roll om jag var säljare eller köpare.

Det tycker jag är en kvalité som en bra mäklare ska ha och det har Amir.
  • silva n
    silva n skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är väldigt nöjd med Amirs insats och försäljning av min lägenhet i Kista. Han gjorde verkligen ett oklanderligt och utomordentligt jobb! Rekommenderar honom starkt till de som går i tankar att sälja sin lägenhet i Kista, men även till potentiella köpare i området!
  • Emad B
    Emad B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är otroligt nöjd med min mäklare Amir Dehghan som gjorde ett otroligt bra jobb med att sälja min lägenhet! Väldigt professionell och riktigt bra kommunikation sinsemellan. Kan starkt rekommendera honom och om jag någonsin ska köpa/sälja en lägenhet i Kista området kommer jag alltid ringa honom.

Tack Amir!
  • Love S
    Love S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Otroligt nöjd över hela processen med att köpa bostad från fastighetsbyrån Kista. Amir Dehghan var väldigt hjälpsam och såg till att allt kändes och gick bra under hela köpesprocessen. Jag kunde inte fått en bättre mäklare!
  • Britt S
    Britt S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hejsan,

Jag sålde min bostadsrätt på Lofotengatan 23, Husby under sensommaren 2013. Förutom kontakt med Amir Dehghan på Fastighetsbyrån hade jag även kontakt med en annan fastighetsmäklare för att sälja min lägenhet. Amir var helt överlägsen med sin presentation av sitt upplägg att sälja fastighetsobjekt, bemöta både säljare och köpare. Han hade tydliga underlag för hur han hade arbetat mot sina tidigare uppdragsgivare och det ingav stort förtroende för honom. Man fick alltid kontakt med honom per telefon och snabba meddelanden från honom. Dessutom var och är han väldigt trevlig.

Med vänlig hälsning
    Britt Sandberg
  • Anna J
    Anna J skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir gjorde ett fantastiskt jobb,smart,artig,trevlig alltid närvarane när jag behövde svar på mina frågor.
  • Masoumeh N
    Masoumeh N skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir dehghan har gjort ett utmärkt arbete när det gällde försäljning av min lägenhet. Allt gick så smidigt och bra ,att om jag hade andra köp eller försäljning ,skulle jag utan tvekan ,anlita honom som min favorit och enda mäklare. Han är väldigt duktig och kunnig i sitt jobb som jag rekommenderar honom varmt.
    MVH Masoumeh Nosrati
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi vill rekommendera Amir som mäklare efter att fått hjälp med rekordförsäljning trots ont om tid. Amir har funnits tillgänglig för att svara på frågor och ge tips inför försäljningen. Vi är mycket nöjda med den service vi fått och hoppas att andra tar chansen!
  • Banar S
    Banar S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vår erfarenhet av Amir Dehghan och Fastighetsbyrån i Kista är endast positivt. Vi hade en snabb affär som sköttes galant av Amir.

Han hade bra råd och rekommendationer och svarade direkt på de frågor en hade.

Vi skötte vår försäljning från utlandet och och trodde aldrig att det skulle vara så enkelt och smidigt. Det hjälpte oss mycket med att känna oss trygga på distans.
Süleyman Esen
Robert Kullberg