100 rekommendationer

Amir Dehghan
en del av Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19
164 40 Kista — Visa karta

Vad tror Amir att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 100 kunder tycker om Amir Dehghan

• Victor R
    Victor R skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Försäljningen av min lägenhet gick väldigt snabbt och smidigt! Amir var väldigt engagerad och såg till det hela från början till slut med noggrann uppsikt till varje detalj! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Arman P
    Arman P skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Med Amir som mäklare får man inte bara en mäklare utan även en vän. Han har en stor passion för sitt jobb och gör det på ett fantastiskt sätt. Har både köpt och sålt vår bostad med hans hjälp och skulle aldrig tveka om att vända oss till honom igen. vi har känt Amir sedan vårt första bostadsköp vilket var för ca 7 år sedan. Amir har erfarenhet samt stort socialt nätverk. Han har hjälpt oss med försäljningen under svår perioder. Han kan leverera när som helst oberoende av bostads marknaden. Rekommenderar Amir starkt. Läs mer
    2017-11-13 Amir D svarar Arman P
    Tack Arman för dina vänliga ord, det värmer otroligt mycket en kylig dag som denna. Har varit ett nöje att ha er som säljare och vän under alla dessa år! Önskar er stort lycka till i nya huset! Och vi ses på galan 2:a december!
  • Faraz R
    Faraz R skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi hade kontakt med flera mäklare innan vi träffade Amir. Vi är jättenöjda att vi valde Amir. Han har stor kunskap, proffsigt bemötande och flexibel att möta våra önskemål. Amir är driven och hjälpsam. Förutom att han hjälpte oss att sälja vår bostad var han även engagerad i att hjälpa oss att hitta en ny. Jag och min sambo rekommenderar starkt att ta hjälp av Amir vid bostadsförsäljning! Läs mer
    2017-11-13 Amir D svarar Faraz R
    Tusen tack Faraz för de fina orden! Uppskattas enormt! Vi hörs när det närmar sig deklarationen, och stort lycka till med ert nya köp!
    Faraz R gillar detta
  • Hedieh S
    Hedieh S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir har varit min mäklare i några år då jag både sålt och köpt med honom. Jag är så nöjd som man kan bli. Han är driven, professionell och engagerad. Man kan nå honom vilken tid och dag som helst, vilket är en trygghet. Inga frågetecken under processen, utan han är lätt att ha och göra med, därför kan jag varmt rekommendera Amir. Han slog dessutom mina förväntningar med hästlängder. Utan tvekan Kistas bästa mäklare! Tack Amir för allt, vi hörs vid nästa bostadsaffär! Läs mer
  • Jura R
    Jura R skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Med Amir som mäklare får man inte bara en mäklare utan även en vän. Han har en stor passion för sitt jobb och gör det på ett fantastiskt sätt. Har både köpt och sålt vår bostad med hans hjälp och skulle aldrig tveka om att vända oss till honom igen! Läs mer
    2017-11-13 Amir D svarar Jura R
    Jura min vän, det har varit ett nöje och ära att ha er som både köpare och säljare! Ser fram emot att hjälpa er nästa gång med ert fantastiska hus!
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Toppen nöjd med Amir som mäklare. Professionell, ärlig och väldigt trevlig. Bra bemötande från start då vi både köpt bostad samt sålt vår bostad via honom. Amir är tillmötesgående och alltid tillgänglig vid frågor eller funderingar oavsett dag och tid. Letar ni en toppmäklare så rekommenderar jag Amir! Läs mer
    2017-11-13 Amir D svarar Hanna A
    Bästa Hanna! En softare säljare får man som mäklare leta efter! Stort grattis till ert fantastiska hus och till en lyckad försäljning! Ser fram emot nästa gång det är dags!
  • Hani A
    Hani A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi är väldigt nöjda med Amir
    Vi kunde nå honom på sms och samtal oavsett tid och dag.
    Bra samarbete, lyssnade på våra förslag och tillämpade det och kom med egna förslag som var väldigt bra.
    Var alltid positiv och driven när det kom till försäljning av våran bostad.
    Bra återkoppling på hur vi skulle gå vidare med försäljningen och planeringen.
    Hade bra koll på alla datum som var inbokade och alltid i tid.
    Vi rekommenderar Amir och skulle anlita honom igen om vi någonsin skulle sälja en till bostad. Läs mer
  • Hevi
    Hevi skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är riktigt nöjd med försäljningen av min bostad och Amir som mäklare. Han vet definitivt vad han sysslar med, oerhört professionell, lyhörd och engagerad. Jag rekommenderar Amir starkt till alla som vill sälja/köpa bostad, väldigt tillmötesgående, alltid tillgänglig samt supertrevlig.

Tack för ett fantastiskt samarbete och en otroligt bra service! Läs mer
  • Hiam A
    Hiam A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En professionell, ärlig, kunnig och jätte trevlig mäklare. Han var rak på sak och skötte affären på ett väldigt smidigt och proffsigt sätt. Jag är väldigt nöjd med honom som mäklare och rekommenderar honom starkt för sitt bra rykte och ambition. Läs mer
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Proffsig inställning från första mötet, väldigt kunnig om förutsättningarna i området, tog tag i försäljninsprocessen direkt och hade en plan vad jag som säljare skulle göra och inte göra. Alltid tillgänglig och alltid trevlig inställning till mina frågor. Proffsigt! Finns inte så mycket mer att säga, ska ni sälja ert hus eller lägenhet så vänd er till Amir Dehghan

Mvh Tommy Läs mer
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Lätt att ha att göra med. Mycket ambitiös, fantastisk mäklare. Rak, ärlig, enkel och trevlig. Brinner för sitt jobb. Läs mer
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket tillmötesgående, vänlig, proffsig mäklare som jag starkt rekommenderar till de som ska sälja sitt boende eller köpa. Läs mer
  • Lotta H
    Lotta H skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Tillgänglig mäklare som smidigt hjälpte oss igenom vårt första lägenhetsköp! Läs mer
  • Foad
    Foad skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En ärlig mäklare som inte lovar dig överpriser. Vi sålde vårt radhus med Amir och allt gick jätte smidigt.
    Vi är supernöjda med Amir! Läs mer
  • Elmira
    Elmira skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är en bra mäklare som är ärlig från början. Man märker att han brinner för sitt jobb och är inte endast ute efter pengar. Han finns alltid tillgänglig och svarar snabbt när man har frågor. Vi sålde vårt radhus med Amir och är supernöjda!! Läs mer
  • Behbood B
    Behbood B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket ambitiös, ung mäklare som tar uppdraget på allvar. Seriös, professionell och kunnig. En problemlösare som har koll på detaljer. Hade tålamod med våra önskemål under hela säljprocessen och uppfyllde dem tillslut.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Ali T
    Ali T skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt min lägenhet 2 år sedan och Amir hjälpte mig att hitta den lägenheten i området som jag var intresserat. Efter två år ville jag köpa en större lägenhet och jag bestämde mig att be Amir att sälja lägenheten. I hela processen var Amir vägledande och stöttande, precis så som man vill att en bra mäklare ska vara. Rakt igenom en mycket bra yrkesman samt en mycket trevlig person. Amir är mycket rutinerad, effektiv och driftig, samt även mycket bra på att ta människor, ödmjuk, trevlig och superproffs helt enkelt! Han fick en att känna sig som en riktig VIP-kund från start till slut . Vill man ha en väldigt smidig och enkel affär så är detta är en mäklare jag verkligen, utan någon som helt tvekan, kan rekommendera alla! Läs mer
  • Ellen N
    Ellen N skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevlig, tillgänglig och duktig på sitt jobb. Läs mer
  • Chris K
    Chris K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir var mycket professionell som mäklare! alltid tillgänglig när vi sökte honom av olika anledningar! Vi kan varmt rekommendera Amir Dehghan.

Christina Konstantinidou Läs mer
  • Nazia C
    Nazia C skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Rekommenderar starkt Amir! Han var oerhört professionell och strukturerad med en fulländad plan för försäljningen av bostaden samt hjälpte oss igenom hela försäljningsdjungeln. Hela processen gick smidigt för både oss och köparna då han var tillgänglig och hade svaren till våra frågor. Skulle inte tveka att anlita Amir igen som mäklare! Läs mer
  • Uğur Ç
    Uğur Ç skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir var väldigt professionell och lyssnade på våra värderingar när det gällde försäljningen av vår lägenhet. Det som vi tyckte stack ut var att han var så "service minded" både gentemot oss och köparna.

Det märktes att Amir är en erfaren mäklare under hela säljprocessen då det inte blev en massa extraarbeten för oss.

Amir är en mycket öppen och trevlig person, som är lätt och rolig att arbeta tillsammans med. Det är därför med stor glädje som vi ger honom våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Kerim E
    Kerim E skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det är mitt första köp av lägenhet och Amir gjorde det väldigt enkelt för oss. Han var alltid lätt tillgänglig och hjälpte till med diverse problem och frågor. Han arbetar väldigt professionellt och skulle starkt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Birkiz K
    Birkiz K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mitt första köp av hus och Amir gjorde det väldigt enkelt för oss. Han var alltid lätt tillgänglig och hade alla svar på våra frågor. Han arbetar väldigt professionellt och skulle starkt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Alexandra
    Alexandra skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det är alltid lite nervöst att sälja en lägenhet, men vi kände oss väldigt trygga med Amir. Han var proffsig, det var lätt att få kontakt med honom och vi fick alltid ett snabbt svar på alla frågor. Amir ansträngde sig verkligen för att ge oss den bästa servicen och matcha oss med rätt köpare. Det märks också att han verkligen trivs med sitt jobb - då blir resultatet bra. Vi är väldigt nöjda och skulle inte tveka att anlita Amir igen. Läs mer
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag rekommenderar starkt Amir Dehghan. Det var första gången vi sålde en lägenhet, så vi hade många nervösa frågor. Alla besvarade Amir med ett stort leende. En bra mäklare matchar rätt säljare med rätt köpare. När vi skulle sälja så ansträngde sig Amir till det yttersta för att hitta rätt köpare åt oss. Och till slut så fick vi ett bra pris och det gick snabbt och enkelt att få alla papper påskrivna, trots att jag hade råkat ge fel information från början. Läs mer
  • Benjamin Ulf Bertil S
    Benjamin Ulf Bertil S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fick riktigt bra hjälp av Amir vid försäljningen av min lägenhet. Han är seriös, professionell, väl förberedd inför alla tillfällen. Märktes att han brinner för sitt jobb. Han svarade alltid blixtsnabbt när jag undrade nåt, bara att skicka ett sms så hör han av sej direkt. Läs mer
  • David S
    David S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir hade mycket god kännedom om området och hjälpte till bra under processen, skulle inte tveka att anilita honom igen. Läs mer
  • Sergey B
    Sergey B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    I bought an apartment with Amir's help, he left an exceptionally good impression, always being polite, helpful and responsive. I would gladly recommend his services. Läs mer
  • Mati-ur-Rehman K
    Mati-ur-Rehman K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är mycket trevlig och kunnig mäklare, vår försäljning gick så bra tack vara Amir. Han är duktig, mycket engagerad mäklare och framför allt är lätt tillgänglig och hjälpsam. Man behöver inte oroa sig för något då han gör ett fantastiskt arbete.
    Jag kan varmt rekomendera Amir Dehghan Läs mer
  • Rafik B
    Rafik B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är en ansvarsfull, trevlig och service-minded mäklare. Han är tillgänglig och verkligen intresserad av att båda parter ska känna sig nöjda.
    Bästa servicen! Kan stark rekommendera honom! Läs mer
  • Vincent T
    Vincent T skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är en duktig mäklare som vet vad han håller på med. Han är effektiv och ligger på när det behövs. Läs mer
  • Tuula S
    Tuula S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir gjorde lägenhetsköpet enkelt för mig med ständig återkoppling och hjälp under köpprocessen. Trevlig, kunnig och proffsig, rekommenderar starkt! Läs mer
  • Chaudhary S
    Chaudhary S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    I come to contat with Amir when i was buying an apartment but i end up in selling my old apartment via Amir.
    Very friendly,he understands the needs to seller very well and also gives his 100% for his commitments. Läs mer
  • tobias w
    tobias w skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kom i kontakt med Amir vid köp av lägenhet. Admir har hjälp mig med personliga och juridiska frågor kring köp av lägenhet. Admir är en professionell och kunnig mäklare som jag värderar högt och rekommenderar. Läs mer
  • Per  H
    Per H skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi kom i kontakt med Amir när vi köpte vår nuvarande lägenhet. Kunnig, Trevligt och mycket engagerad. Naturligtvis tog vi hjälp av Amir för att sälja vår tidigare lägenhet. Från första kontakt till att kontaktet var skrivet tog det 8 dagar, inklusive värdering, fotografering, visning. Helt otroligt! I hela processen var Amir vägledande och stöttande, precis så som man vill att en mäklare ska vara. Nu efter att inflyttning är gjord har Amir tagit kontakt vi ytterligare tillfällen för att följa upp hur det nya boendet blev. Rakt igenom en mycket bra yrkesman och dessutom en mycket trevlig person. Vi kan verkligen rekommendera Amir till andra och ska vi någon gång flytta igen så är valet av mäklare givet. Tack Amir! //Per H Läs mer
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är helt klart den bästa mäklaren jag anlitat. Otroligt lyhörd, engagerad och lämnar ingenting åt slumpen.
    Jag är supernöjd med både bemötandet men också resultatet av försäljningen. Hans ständiga tillgänglighet och raka kommunikation fick mig att känna mig trygg genom hela försäljningen och man märker att han verkligen älskar sitt jobb!
    Kan varmt rekommendera Amir till alla som går i sälj eller köptankar! Läs mer
  • Christina K
    Christina K skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är en PROFESSIONELL mäklare! Man behöver inte oroa sig för något då han gör ett fantastiskt arbete.
    TOPPMÄKLARE som levererar resultat.
    Stort tack för allt jobb du gjorde för oss :) Läs mer
  • Mohammed Z
    Mohammed Z skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mitt första husköp och Amir gjorde det väldigt enkelt för oss. Han var alltid tillgänglig via telefon och mail vilket vi uppskattade väldigt mkt både jag och frugan. Till skillnad från andra som vi stött på var han lugn och hade inga problem med att ge oss betänketid eller tid för att resonera i lugn och ro innan ett besked kom från oss. Han har hjälpt till med saker efter kontraktsskrivningen och varit i nära kontakt med oss. Tack!! Läs mer
  • sarah s
    sarah s skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är mycket rutinerad, effektiv och driftig, samt även mycket bra på att ta människor, ödmjuk och trevlig - ett superproffs helt enkelt! Han fick en att känna sig som en riktig VIP-kund från start till slut. Amir gjorde allt väldigt enkelt för oss, skötte allt och delgav oss den information vi behövde samt önskade. Han återkopplade alltid, och snabbt, samt följer upp mail och telefonsamtal. Vill man ha en väldigt smidig och enkel affär så är detta är en mäklare jag verkligen, utan någon som helt tvekan, kan rekommendera alla! Läs mer
  • Johnie A
    Johnie A skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir gjorde ett kanonjobb, var alltid tillgänglig och skötte allting som ett proffs.
    Nästa gång använder jag Amir igen. Läs mer
    2016-09-15 Amir D svarar Johnie A
    Hej Johnie, jag tackar för förtroendet! Det var ett nöje att ha dig som uppdragsgivare. Ser fram emot framtida samarbeten!
  • Jake L
    Jake L skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir helped me with my first home purchase. With my abundance of questions and uncertainties Amir went above and beyond to ensure the process was as smooth and trouble free as possible. Highly recommended! Läs mer
    2016-09-15 Amir D svarar Jake L
    Hello Jake! Thank you for your kind words! I´m so happy to have helped you with your first apartment here in Sweden! Hope you will enjoy your new apartment, and looking forward to a long lasting collaboration. Take care!
  • Sara S
    Sara S skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En av de mest kompetenta och trevligaste mäklarna jag har träffat - och det har blivit en hel del under åren. Den här gången sålde Amir min mammas lägenhet och gjorde den annars ganska jobbiga processen att sälja en bostad till ett nöje. Pålitlig som få andra och med ett gott humör charmar han såväl säljare som köpare utan att fara med osanningar. Läs mer
    2016-09-15 Amir D svarar Sara S
    Hej Sara! Wow tack snälla för de vänliga orden! Det var mitt nöje att hjälpa din mor med hennes försäljning! Väldigt glad att vi lyckades få till en så pass lyckad försäljning, speciellt med tanke på att hon köpte innan hon sålde. Önskar henne all lycka i sin nya bostad i Solna!
  • Afsaneh R
    Afsaneh R skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Min erfarenhet av Amir Dehghan och Fastighetsbyrån i Kista är endast positivt.
    Amir gjorde en strålande insats under försäljningen av min lägenhet i Kista.
    Amir var kunnig och alltid anträffbar. Jag är mycket nöjd med den service jag fått och om jag hade andra köp eller försäljning ,skulle jag utan tvekan ,anlita honom som min favorit och enda mäklare. Han är väldigt duktig och kunnig i sitt jobb och jag rekommenderar honom varmt.
    Bra jobbat!! Läs mer
  • Lana B
    Lana B skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir var en mäklare som jag köpte en lägenhet av. Han är både kunnig i sitt arbete som mäklare samt en väldigt trevlig som person . Kommer definitift att kontakna honom om jag skulle behöva sälja min bostad i framtiden . Läs mer
    2016-09-01 Amir D svarar Lana B
    Hej Lana! Tack för de vänliga orden! Du är givetvis varmt välkommen att kontakta mig gällande din bostad i framtiden! Ser fram emot framtida samarbeten! Lycka till i nya lägenheten!
  • Dung V
    Dung V skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Amir är lyhörd och väldigt service minded. En bättre mäklare är svårt att hitta. Läs mer
    2016-08-31 Amir D svarar Dung V
    Hej Dung! Tack snälla för de fina orden! Och stort tack för ert tålamod, ert förtroende samt ett gott samarbete!! Jag önskar er all lycka med er nya bostad!
  • Hamidreza M
    Hamidreza M skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En stort tack till Amir som ledda oss att kändes tryggt att köpa vår första lägenhet.
    Amir har alltid varit tillgänglig och har gett en fantastisk service. Han är en mycket engagerad och kompetent mäklare!
    Jag kan inte annat än vara helnöjd. Läs mer
    2016-08-31 Amir D svarar Hamidreza M
    Hej Hamidreza! Tack själva för att ni har varit så smidiga köpare! Önskar er all lycka i er nya fina bostad och ser fram emot framtida samarbete!
  • Sadin T
    Sadin T skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    En mäklare som Amir växer inte på träd, han har en sån naturlig begåvning som inte går att bekriva. Jag har sålt och köpt några bostäder under mina år och stött på många olika mäklare men en sån fantastisk och proffsig mäklare som Amir har jag inte sätt. Han är väldigt lyhörd och samarbetsvillig och grym på det han gör! Amir är duktig vid både köp och sälj, med andra ord så vet Amir vad han sysslar med och han gör allting helhjärtat det finns inget halvdant hos Amir. Jag är super nöjd och jag rekommenderar honom verkligen! Önskar det fanns fler kunniga mäklare som Kungen Amir! Läs mer
    2016-08-31 Amir D svarar Sadin T
    Wow Sadin dina ord värmer verkligen! Tusen tack själv för ett gott samarbete! Är väldigt glad över att ni till slut blev nöjda! Önskar er all lycka i framtida bostadsaffärer!
  • Fethawi M
    Fethawi M skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket nöjd med Amir. Han är lyhörd och väldigt service minded. Han får saker o ting att hända och är alltid tillgänglig för sina kunder. Rekommenderar Amir starkt vid både köp och sälj. Trevligt att ha med Amir o göra! Läs mer
    2016-08-31 Amir D svarar Fethawi M
    Hej Fethawi! Tack själva för att ni har varit så smidiga och seriösa köpare! Nöjet var helt och hållet på min sida! Ser fram emot framtida samarbeten! Grattis till er nya fina bostad!
  • Toly Q
    Toly Q skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Här har vi en kille som vet vad han sysslar med.
    Amir är en riktigt grym mäklare som är väldigt lyhörd till dina önskemål, väldigt kunnig inom sitt område. Han gav mig jättebra tips o råd, och fick sålt på min lägenheten till ett bra pris. / Toly Quach Läs mer
    2016-08-31 Amir D svarar Toly Q
    Tusen tack Toly för de fina orden, det värmer verkligen att höra att du är nöjd! Visar verkligen att med lite tålamod och bestämdhet så går allt som man vill! Önskar er all lycka i framtiden!
  • Mohammed Á
    Mohammed Á skrev om Amir Dehghan en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hej
    Jag hade en kung mäklare ,grymt,duktig
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Amir Dehghan och jag vart verkligen supernöjd.
    Tack så jätte mycket Amir .Du e bäst Läs mer
    2016-08-31 Amir D svarar Mohammed Á
    Tack själv Mohammed för ett gott samarbete! Vad kul att allting löste sig till slut med banken och nya huset! Önskar dig all lycka i framtiden!
Süleyman Esen
Amir Dehghan