en del av Fastighetsbyrån Kista

5.0 / 5 i betyg — 5 rekommendationer

Läs vad 5 användare tycker om David Ingemansson

• Magnus J
    Magnus J skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David som mäklare är trevlig, professionell och ambitiös. Utmärkt återkoppling och med uppdateringar både innan, under och efter försäljning av min mors dödsbo vilket vi i familjen uppskattat. Otroligt hög servicekänsla och ett väldigt bra personligt bemötande. Vi upplevde även att David gjorde det där lilla extra genom hela försäljningen med bland annat privat visningar, vilket senare resulterade i att han upp fyllde och överträffade våra förväntningar kring hela försäljningen.
  • Amir A
    Amir A skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag och min fru är väldigt nöjda med hur mäklaren skötte försäljningen av vår lägenhet. David är en duktig säljare och bra förmedlare. Vår mäklare lyssnade på vad vi sa och svarade ärligt på våra frågor. Han är snabb, kunnig och tillgänglig. Jag rekommenderar honom starkt till alla och kommer gärna anlita honom igen i framtiden.

Amir och Rania
  • Georg T
    Georg T skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Med stort engagemang och ett professionellt bemötande anlitade vi David att sälja vår lägenhet.
    Han hade sålt i området och kom i kontakt med oss när han ringde runt i området pga av en pågående försäljning han hade på samma gata, något som vi är väldigt tacksamma för så här i efterhand.

Vi hade haft vår bostad ute till försäljning innan med en mindre firma i området, något som vi kom att ångra då vi avbröt försäljningen då vi inte alls var nöjda med dem och beslöt oss att gå vidare med David på Fastighetsbyrån.
    Måste säga att det kändes rätt enda från början med David, väldigt positiv kille som man märker är super driven och verkligen vill se till att våran försäljning blir så bra som möjligt.

Bara tre dagar efter vi skrivit på detta samarbetsavtal med David på Fastighetsbyrån så hade han hittat en köpare till vår bostad, och inte till vilket pris som helst utan ett försäljningspris som var utöver våra förväntningar.

Vi är väldigt tacksamma så här i efterhand att vi kom i kontakt med David på Fastighetsbyrån och skulle rekommendera han till alla vi känner. En mäklare med otroligt driv, positiv attityd, ett professionellt bemötande och som levererar utöver förväntningarna.

Tack för allt David, vi hörs igen när det är dags att sälja!

Mvh Georg & Elham
  • Kasper  N
    Kasper N skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David sålde min lägenhet i Kista. David är väldigt professionell och gjorde ett gott intryck redan vid första mötet.
    Där han gick igenom hela försäljningsprocessen och redogjorde även de steg han tar utöver de vanliga för att skapa intresse kring och maximera slutpriset på lägenheten. David har även god insikt i vad marknaden efterfrågar samt är villig att gå det där extra steget för dig som kund.

Hela processen från att diskutera försäljning till själva försäljningen av bostaden och påskrivet kontrakt gick väldigt smidigt med David. Han var tillgänglig hela tiden från tidiga morgnar till sena kvällar och väldigt professionell under hela processen.

David levererade utöver våra förväntningar när det gäller slutpriset av min bostad något som jag tyckte var helt fantastiskt. Jag kan starkt rekommendera David då han enligt min mening är den bästa mäklaren i området.

Tack för allt David, och lycka till i framtiden!
  • Raj
    Raj skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    I was fortunate to come in contact with David Ingemansson for the sale of my Apartment in Akalla. Being new to country and also to Swedish reality market, I was thinking someone who could be me more like a friend or brother to give me complete knowledge on the market and luckily i found David Ingemannson. '

A serious, pleasant, processional, confident, easily accessible, knowledgeable and honest. He was available on phone all the time and answered questions very patiently.

David not only helped me in selling apartment, he also gave valuable suggestions on the areas, bank loans, etc which was really helpful for me to get complete knowledge.

I'm incredibly happy with my broker David who did an outstanding good job of selling my apartment!
Süleyman Esen
Robert Kullberg