Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Fastighetsbyrån Kista David Ingemansson
David Ingemansson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 28 kunder tycker om David Ingemansson

• Gunnar A skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David har visat ett stort engagemang under hela försäljningen. Det jag uppskattar mest är Davids snabba återkoppling och att han hela tiden är tillgänglig. Mitt val av mäklare har känts rätt ända från start till mål. Jag har redan rekommenderat honom till vänner och bekanta som går i säljtankar.

Allt gott!

/Gunnar Läs mer
  • Christian D skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi sålde vår bostadsrätt i Kista och trots en utmanande marknad kom det många spekulanter på våra visningar. David gjorde ett gediget arbete under hela processen och höll oss regelbundet informerade och uppdaterade. Läs mer
  • Aravind D skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    He is very friend and helping person always Läs mer
  • Madeleine W skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag köpte en bostadsrätt på 65 kvm innan officiell visning i Akalla.

Då jag tidigare hade köpt en lägenhet via en annan mäklare hos Fastighetsbyrån där jag inte kände mig helt nöjd var jag något tveksam inför denna affär till att börja med, men så fort jag träffade David lyckades han vända den känslan och jag kände mig helt trygg och nöjd under hela köpet och även nu i efterhand.

Det var alltid lätt att få kontakt med David när jag hade frågor och när jag bad om en till visning för att mäta lägenheten så bokade han in den på rekordtid och väntade tålmodigt när jag tog alla mått.

Han var även generös med att tillhandahålla kontakter, både till kontakter han hade på banken och till installatörer av brebandsuttag och dylikt.

När det blir dags för oss att flytta till större kommer jag garanterat be David att sköta affären. Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    David har hjälp mig att sälja en lägenhet för ett dödsbos räkning. Han var oerhört hjälpsam, professionell och trevlig. Framför allt uppskattade jag att han hela tiden informerade mig om vad som var på gång. Han kan sitt område väldigt väl. Läs mer
  • Javad P
    Javad P skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag vill verkligen rekommendera David Ingemansson som jag fick hjälpa av vid min lägenhetsköp.
    David är extremt professionell och väldigt trevlig. Han är aktiv och håller en uppdaterad löpande under hela processen. Bara toppbetyg!! Läs mer
  • Tobias M skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    När en för mig perfekt lägenhet kom upp till försäljning med kort tillträdesdatum behövde tidigare boende säljas innan kontraktskrivning.
    Självklart hände det mitt i sommaren när halva landet var på semester och situationen såg inledningsvis inte alls lovande ut.

In kommer David Ingemansson som inte bara får upp lägenheten till försäljning, ordnar visningar och hittar en köpare på under två veckors tid.
    Han lyckas även göra det till ett bättre pris än jag vågat hoppas på som marknaden såg ut just då och han ser till att jag känner mig trygg under hela processen.

Tack David du är en hjälte! Läs mer
  • Perham P
    Perham P skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det är första gången jag säljer med David, och nu efter försäljningen skulle jag rekommendera alla säljare att anlita David. Oerhört proffsig, kompetent och att han alltid återkopplar och håller en uppdaterad är ett ENORMT plus!

Tack för allt David, du är en stjärna! Läs mer
  • Khalil D skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt radhus,David var jätte hjälpsam,ja tycker att David levde upp min förväntningar, min upplevelse är pozitiv. Läs mer
  • Firooz A skrev om David Ingemansson en del av Fastighetsbyrån Kista
    Köpt radhus
    Mycket trevlig mäklare som med sitt kunnande kunde snabbt ordna affären. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Süleyman Esen