Hakim Havblom
Registrerad mäklare sedan 2019-09-12
Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-27
2019-08 - 2020-07

Läs vad 10 Läs vad Hakim Havblom

• Esraa köpte sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-07-13

3:a
    Akalla
    Jag köpte en 3:a lägenhet I Akalla. Jag fick hjälp av mäklare Hakim Havblom för att köpa den. Havblom Var trevligt och duktig!

Jag återkommer till samma mäklare Havblom ifall jag tänker mig sälja lägenheten i framtiden! Läs mer
  • Rima S sålde sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-06-06

5:a
    Spånga - Rinkeby
    Högt slutpris och smidig affär!

Jag sålde min 5:a med Hakim under svåra Coronatider och ändå lyckades han överträffa mina förväntningar. Det var smidigt och jag märkte att även köparna kände sig trygga med honom som mäklare. Det här är den bästa mäklaren som jag har samarbetat med. Han är proffsig, rak och har mycket god erfarenhet.

Vill ni göra en trygg och bra affär oavsett vilken marknad som råder, välj Hakim Havblom så kommer ni själva få se. Han får mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • Amro S köpte sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-03-21

Akallahöjden
    Först och främst Hekim är bra bra mäklare som sköter sitt jobb på bra sätt. Läs mer
  • Noshin D sålde sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-03-18

2:a
    Försäljningen gick bra och mäklaren gjorde sitt yttersta för att jag skulle bli nöjd med slutaffären. Läs mer
  • Saman M sålde sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-03-13

Akalla
    Bra kommunikation och kunnig. Läs mer
  • Mina S sålde sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-02-20

3:a
    Akalla
    han är väldigt duktig, jag var mycket nöjd med Hakim. Läs mer
  • Tuula S sålde sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-01-29

Akallahöjden
    Enkelt kommunikation och snabb försäljning. Läs mer
  • Maliheh S sålde sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-11-25

Akalla
    Hakim var en kunnig och trevlig mäklare. Han respekterade oss som kunder och tog alltid tid att svara på frågor.
    Informerat snabbt och tydligt under processen. Är nöjd med all kontakt med honom från början till slut och jag rekommenderar verkligen Hakim. Läs mer
  • Kevin C sålde sitt hus med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-11-21

Kistahöjden
    Very positive.

Prompt and quick reaction on situation.

Highly recommended. Läs mer
    Hakim Havblom gillar detta
  • Katarina H köpte sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-10-27

Husby
    Nyligen köpte jag bostadsråt på 52 kvm i Husby. Jag hittat annonsen på hemmet och kontaktat mäklaren Hakim. Han visade sig vara en profsig, seriös, trevlig och noggrann person så visningen gick utmärkt och enligt mina önskemål om tiden. Jag tyckte om att Hakim levde upp för mina förväntningar, visar hänsyn och inte försöker övertyga mig eller pressa. Han alltid svarat på mina meddelanden i god tid och tagit på allvar alla frågor.Bemötande, avtal, alla detaljer, kontakt med banken allt upplevde jag positivt. Hakim tog hand om allt och offrat sin hjälpt för framtiden vilket var schyst tycker jag.
    Efter tidigare erfarenhet av mäklare jag mött då var möte med Hakim en positiv överraskning. Läs mer
    Hakim Havblom gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista