Hakim Havblom
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 8 Läs vad Hakim Havblom

• Amro S köpte sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-03-21

Akallahöjden
    Först och främst Hekim är bra bra mäklare som sköter sitt jobb på bra sätt. Läs mer
  • Noshin D sålde sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-03-18

Försäljningen gick bra och mäklaren gjorde sitt yttersta för att jag skulle bli nöjd med slutaffären. Läs mer
  • Saman M sålde sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-03-13

Akalla
    Bra kommunikation och kunnig. Läs mer
  • Mina S sålde sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-02-20

Akalla
    han är väldigt duktig, jag var mycket nöjd med Hakim. Läs mer
  • Tuula S sålde sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-01-29

Akallahöjden
    Enkelt kommunikation och snabb försäljning. Läs mer
  • Maliheh S köpte sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-11-25

Akalla
    Hakim var en kunnig och trevlig mäklare. Han respekterade oss som kunder och tog alltid tid att svara på frågor.
    Informerat snabbt och tydligt under processen. Är nöjd med all kontakt med honom från början till slut och jag rekommenderar verkligen Hakim. Läs mer
  • Kevin C sålde sitt hus med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-11-21

Kistahöjden
    Very positive.

Prompt and quick reaction on situation.

Highly recommended. Läs mer
  • Katarina H köpte sin lägenhet med hjälp av Hakim Havblom en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-10-27

Husby
    Nyligen köpte jag bostadsråt på 52 kvm i Husby. Jag hittat annonsen på hemmet och kontaktat mäklaren Hakim. Han visade sig vara en profsig, seriös, trevlig och noggrann person så visningen gick utmärkt och enligt mina önskemål om tiden. Jag tyckte om att Hakim levde upp för mina förväntningar, visar hänsyn och inte försöker övertyga mig eller pressa. Han alltid svarat på mina meddelanden i god tid och tagit på allvar alla frågor.Bemötande, avtal, alla detaljer, kontakt med banken allt upplevde jag positivt. Hakim tog hand om allt och offrat sin hjälpt för framtiden vilket var schyst tycker jag.
    Efter tidigare erfarenhet av mäklare jag mött då var möte med Hakim en positiv överraskning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Gabriella Gerges