Rasti Amin

Rasti Amin

Rasti Amin är mäklare på Fastighetsbyrån Kista

Rasti Amin har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Rasti Amin har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.8. Rasti Amin har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

49 omdömen om Rasti Amin

Md Nazmus S
Akalla

He is a very nice , professional and talented which is really appreciable.

Muhammad A
Spånga - Spånga Kyrka

In this supressed time he didn’t give up on selling my apartment and finally managed to sell after almost 10 months. I find him friendly and responsible who focused on his target.

Jonny J
Kista

Snabb, effektiv och informativ.

Viktor J
Sålde sitt hus med hjälp av Rasti Amin en del av Fastighetsbyrån Kista
Kistahöjden

Bra och proffsig i en tuff process och tufft läge på marknaden.

Jojin Abraham K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rasti Amin en del av Fastighetsbyrån Kista
Kista

Rasti is a really good broker. He responds very quickly for the queries.

Sazan M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rasti Amin en del av Fastighetsbyrån Kista
Akalla

mäklarens affärer med oss var goda och balanserade, han gjorde sitt bästa för att föra oss närmare varandra och han hjälpte oss med köpet på alla sätt han kunde. han försökte mycket med oss och uppmuntrande oss, och vi troddw att han skulle lyckas med att slutföra transaktionen, och våra förväntninger visade sig stämma. i köpet av lägnheten mariehamnsgatan 22 spelade mäklare rasti amin en stor roll. han försökte hårt förklarad all inforation vi behövde om lägenheten och den framtida platsen som kunde uppmunade oss...

Jianrong Z
Kista

Rasti is a kind and professional broker. I highly recommend him.

Eva E
Akalla

Mycket trevlig. Mäklaren ställde upp till 100 % för att få bostaden såld. Väldigt kunnig och lojal därför rekommenderar jag honom gärna till andra

Babak M
Köpte sitt hus med hjälp av Rasti Amin en del av Fastighetsbyrån Kista
Kistahöjden

Rasti är en enastående mäklare som verkligen överträffade alla våra förväntningar när det gällde att köpa vårt drömhus. Hans professionalism, marknadskunskap och engagemang var avgörande för en smidig och framgångsrik process. Rasti visade stor lyhördhet för våra behov och önskemål, vilket gjorde att vi kände oss trygga och väl omhändertagna under hela köpprocessen. Hans förmåga att förhandla och hans öga för detaljer var imponerande. Vi är otroligt tacksamma för Rastis arbete och skulle varmt rekommendera honom till alla som söker en pålitlig och kompetent mäklare.

Ishtiaq H
Köpte sitt hus med hjälp av Rasti Amin en del av Fastighetsbyrån Kista
Kista

Amir Rasti, är väldigt snäll och hjälpsam människan och Han är jätte bra Mäklare, och riktigt bra på sitt jobb. Det kändes så bra att ha honom.