Robert Kullberg
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-09 - 2019-08

Läs vad 117 Läs vad Robert Kullberg

• Nathalie L sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-09-19

Spånga - Rinkeby
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Robert Kullberg. Han är en trevlig och professionell mäklare som hjälper till när det gäller allt kring försäljningen av ens bostad. Han svarar alltid fort på mail eller telefon när det kommer till frågor och hjälper en med varje steg i försäljningsprocessen. Jag är mycket nöjd med min erfarenhet och Robert levde upp till alla förväntningar som jag hade. Det fanns ingen fråga han inte kunde svara på vilket kändes bra för mig som säljare. Jag är mycket nöjd med min upplevelse av Robert Kullberg på Fastighetsbyrån Kista. Läs mer
  • Ram Mohan B köpte sitt hus med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-09-12

We bought a house.
    He is nice in handling things
    He helped in all the possible ways to my questions.
    Overall we had good experience with Robert. Läs mer
  • Eugeniu C köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-09-10

Spånga - Spånga Kyrka
    Jag köpte ett lägenhet. Mäklaren hjälpe oss väldigt mycket. Läs mer
  • Daniel Y köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-07-10

Spånga - Rinkeby
    Köpte en bostadsrätt och mäklaren va robet kullberg,

Jag blev bemött på en fantastisk sätt och rekommenderar Robert till alla

Köpet och mäklaren utförde allt smidigare än mina förväntningar

Jag kommer hålla kontakten med Robert för framtida köp eller säljes. Läs mer
  • Lisa B sålde sitt hus med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-07-02

Kista
    Alltid proffesionellt bemötande och snabb med återkoppling! Läs mer
  • Peter P
    Peter P sålde sitt hus med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-06-30

Akalla Trädgårdsstaden
    vi sålde ett radhus genom mäklaren Robert Kullberg , o det gick smidigt o jätte bra , Robert har ett fantastiskt bemötande han levde upp till våra förväntningar o lite mer , så vi är jätte nöjda med affären o mäklaren Rober Kullberg .

Med vänlig hälsning, Läs mer
  • Rudy N sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-06-28

Kista
    Har tidigare köpt och sålt genom Robert och vet att han alltid ger 110 %. Trevlig och professionellt bemötande har han och uppfyllde alla våra önskemål över förväntan vid försäljningen av vår bostadsrätt.

/Neama Läs mer
  • Christoffer Ludvig Oscar N köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-06-12

Kista - Ärvinge
    Det var en bra och tydlig kommunikation under försäljningsprocessen. Läs mer
  • Said N sålde sitt hus med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-06-03

Vi har haft Robert som mäklare både när det gäller köp och försäljning vid flertal tillfällen.
    Han är uppriktig ger inga falska förhoppningar är bra på att förmedla information.
    Han uppfyller de förväntningar vi har på en mäklare!
    Att vara ärlig, engagerad och inte stressa en affär för att hoppa på nästa… Läs mer
  • Michael W köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-14

Husby
    Robert är perfect mäklare, snäll , ansvarig
    När jag ringer till honom , spelar han om i tid Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Robert Kullberg