Robert Kullberg
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2019-04 - 2020-03

Läs vad 133 Läs vad Robert Kullberg

• Saif Hattab A köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-04-06

Köpte ett lägenheten tack vara den drevliga mäklaren så gick allt så bra Läs mer
  • Eshak G sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-03-20

Han är så trevlig och hjälpsamt Läs mer
  • Kedya S
    Kedya S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-03-18

Kista
    Vi hade bostadsrätt en trean i kista, en god vän hade ju rekommenderat honom och vi träffades innan också( för att han kom att värdera bostaden).
    Jag behövde att sälja min bostad på bra pris och i god tid också som han hade hjälpt oss på bästa sätt och vi fick det bästa och snabbast som vi behövde.
    Jag och min man är ju glada att han fick vår ärende.
    Vi tackar honom🙏💕 Läs mer
  • Wahid I sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-03-18

Kista
    Robert var professionell och väldigt lyhörd och gjorde ett bra sälj jobb. Samt en sympatisk men duktig mäklare, Jag är mycket nöjd med hans insats och vårt samarbete och skulle gärna rekommendera Robert till andra säljare för att han verkligen ger 100% när han åtar sig en Läs mer
  • Joel S köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-03-13

Akalla
    Väldigt fattigt med information om hela processen, hur, när och varför.
    Som kund hos fastighetsbyrån har jag fått sköta näst intill allting själv utan vägledning.
    Hade heller ingen koll på säljarna alls!! Läs mer
  • Zenja R köpte sitt hus med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-03-10

Kista
    Köpt bostad av Robert, generell upplevelse är att han svarar och återkopplar snabbt. Han har alltid varit trevlig i bemötande och försökt att förmedla på ett korrekt sätt mellan oss och säljaren.

Emellanåt önskar jag aningen mer förtydligande och ”dubbelcheck” då vi varit osäkra på viss information. Robert är rutinerad mäklare men man kan inte utgå från att kunden är lika rutinerad. Läs mer
  • Mario Roberto M sålde sitt hus med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-01-30

Akalla Trädgårdsstaden
    Sålt en bostadsrätt. Robert var professionell och väldigt lyhörd och gjorde ett bra sälj jobb. Samt en sympatisk men duktig mäklare rekommendera honom stark. Läs mer
  • Vinod C köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-01-28

Kista gård
    it was easy communication with Robert.
    transparent during the process.
    friendly & approachable. Läs mer
  • Shwetlata M köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2020-01-05

Kista gård
    Robert är en väldigt trevlig och kunnig mäklare. Han introducerade mig till lägenheten på ett utmärkt sett. Jag ger honom mitt högsta betyg. Läs mer
  • Esra K köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-12-29

Akalla
    Väldigt trevlig mäklare! Det gick jätte snabt med köpet! Rekommenderar Robert! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Gabriella Gerges