en del av Fastighetsbyrån Kista

4.9 / 5 i betyg — 81 rekommendationer

Läs vad 81 användare tycker om Robert Kullberg

• Nina H
    Nina H skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg har från första kontakt utfört uppdraget att sälja min bostad på absolut bästa sätt, mao Robert Kullberg är mycket professionell. Snabba återkopplingar, lyhörd för mina önskemål/krav, är realistisk och ger inga förhoppningar som inte stämmer överens med verkligheten! Robert Kullberg har under hela processen sett till att uppdatera mig, även om det inte skett några större förändringar. Jag har inte vid något tillfälle tvekat att Robert Kullberg inte skulle göra sitt absolut bästa för min försäljning. Min bostad är nu, genom Robert Kullbergs professionella yrkesutövning, såld och jag är mycket nöjd! Kommer absolut rekommendera Robert Kullberg vidare!
  • Mohamed H
    Mohamed H skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag vill starkt rekommendera min mäklare Robert Kullberg.Professionell, tydlig och engagerad! Lättillgänglig både genom telefon och mail och alltid snabb med att besvara mina frågor och önskemål. Kan verkligen rekommendera honom!
    MVH
    Mohamed Hamdi
    Mohamed H gillar detta
  • Joseph
    Joseph skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag både köpte och sålde min lägenhet genom Robert. Han är väldigt lätt att ha och göra med och engagerar sig i sina uppdrag. Robert svarar alltid i telefon och är en riktig problemlösare. Han förstår precis hur man vill ha det samtidigt som han är rak och tydlig.

Supernöjd!
  • Kiran S
    Kiran S skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi både köpte och sålde precis vår lägenhet. Vår mäklare var Robert Kullberg, han tog hänsyn till våra synpunkter och tipsa om hur man ska göra inför fotograferingen. Vi tycker att Robert är en trevlig och ärlig person och rekommenderar honom starkt.
  • Efrem B
    Efrem B skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har sålt två lägenheter med hjälp av Robert. Jag är otroligt nöjd med hans engagemang och professionell insatser. Jag är helt fantastiskt överraskad över det arbete som Robert har gjort, Utöver den grymma försäljningen gällande var han väldigt ödmjuk och signalerade ärlig och trygg. Han uppfyllde alla mina förväntningar under hela samarbete. Jag skulle stark rekommendera till alla Robert kullberg!!!!!
  • Bahtiyar H
    Bahtiyar H skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag vill stark rekommendera supermäklaren Robert Kullberg. Jag både köpt och såld lägenhet med honom och fick bara professionell hjälp. Robert är en mäklare som verkligen kan sitt jobb. Agerar som proffs, lätt tillgänglig och mycket trevligt med små barn.
    Välj Robert Kullberg för hjärtlig och mycket smart affär.
  • ester m
    ester m skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vår mäklare Robert kullberg var fantastisk! Han lyssnade på vad vi ville få ut av försäljningen och levererade verkligen! Underbar mäklare att arbeta med då han är aktiv i sitt arbete samt lätt att få tag på när man har funderingar. Ska ni välja en mäklare bör ni välja Robert ☺
    // Roland och Ester
  • Lana I
    Lana I skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag vill starkt rekommendera min mäklare Robert Kullberg. Jag har både köpt och sålt lägenhet med honom som mäklare och måste säga att jag verkligen känt mig trygg med honom som mäklare. Professionell, tydlig och engagerad! Lättillgänglig både genom telefon och mail och alltid snabb med att besvara mina frågor och önskemål. Både att köpa och sälja gick smidigt till och jag har inte för en sekund behövt oroa mig över något. Hade inte en tvekan om att han var rätt person att sälja min lägenhet när det var dags och kommer att kontakta honom igen när det är dags att sälja min nuvarande! Kan verkligen rekommendera honom!
    Med vänliga hälsningar
    Lana Ibrahim
  • Abhishek S
    Abhishek S skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    I had a chance to sell my apartment with the help from Robert Kullberg at Fastighetsbyrån, Kista. From day 1, I had the impression that I am in safe hands. He not only helped my in selling the apartment in a very professional way, but also suggested me about what should be done and what should not. With his guidance, I was able to get a very good price of my apartment. Being new to the Swedish realty market I wanted an expert who should be more like a friend and I found that in Robert. Thanks a lot Robert.
    Good Luck!!!
    /Amrita and Abhishek
  • Fernando A
    Fernando A skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Min mäklare Robert Kullberg har varit riktigt professionell. Jag både köpte och sålde min lägenhet genom honom. Förutom att göra de sakerna en mäklare alltid gör så har han alltid varit tillgänglig vid frågor och funderingar som man kan ha inför, under och efter ett köp eller att man sålt sin lägenhet. Är han upptagen så kommer han alltid ihåg att ringa upp, samt är han alltid tydlig i kommunikationen. Jag skulle definitivt rekommendera att ni använder Robert som mäklare.
  • Sara H
    Sara H skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Min mäklare var Robert Kullberg och jag är mycket glad och nöjd med hans insats under hela processen! Robert var väldig professionell, ärlig och mycket trevlig att samarbeta med! Han var lätt nåbar och svarade på all frågor man hade. Jag skulle lätt rekommendera Robert som mäklare till alla säljare och köpare därute! Tack Robert!
  • Martin T
    Martin T skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg var min mäklare vid försäljning av min 2:a i Husby. Jag upplevde ett väldigt professionellt bemötande och hantering av försäljningen och han lyckades sälja långt över förväntan.
  • Wanda Mariola D
    Wanda Mariola D skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg gjorde ett proffsigt jobb med försäljningen.
  • Tørres B
    Tørres B skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fantastisk! Kullberg lyckades att få till en försäljning över alla förväntningar. Hans professionalism och ärlighet inger stort förtroende och jag kan inte annat än att varmt rekommendera Robert Kullberg som mäklare.
  • Athanasios K
    Athanasios K skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg, mäklare i mästarklass, vi slog rekord vid försäljning av vår fina bostad med Roberts goda kundkrets, hans grymma engagemang och positiva anda! Vi gjorde båda en riktigt bra affär!
    Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån - Robert och gänget för deras goda service och omtanke för oss kunder!!!
    Tack för ett bra jobb!!!
  • faiyz
    faiyz skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    FB. FO
    wow vilket fantastisk jobb av dig Robert Kullberg!
    Robert Kullberg är mycket hjälpsam, trevligt, ödmjuk och alltid nåbar.
    vi är jätte nöjda med försäljning av våran lägenhet som Robert Kullberg har hjälpt oss hela vägen.
    vi kan varmt rekommendera Robeeeeeert Kullberg
  • Tørres B
    Tørres B skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Försäljningen av lägenheten gick över alla förväntningar. Det gick snabbt och smidigt. Jag är mycket imponerat av Robert Kullberg för hans professionalism och medmänsklighet. Jag ger honom mina varmaste rekommendationer.
  • Joakim Å
    Joakim Å skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag valde Robert mycket baserat på fina rekommendationer från vänner och familj, men måste erkänna att han överträffade alla förväntningar.

Kunnig, noggrann och hjälpsam och framför allt väldigt ärlig och transparent mot både köpare och säljare genom processen.

Kommer varmt rekommendera till alla som behöver en riktigt professionell fastighetsmäklare.
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi valde Robert eftersom han gav oss ett väldigt bra intryck när vi köpte vår lägenhet. Robert fick hela köp och säljprocessen att kännas väldigt smidig och trygg. Han förklarar allt väldigt tydligt och var väldigt hjälpsam rakt igenom. Sedan skadade det inte att vi fick rekordförsäljning i vårt område :-)

Rekommenderar Robert starkt.
  • Christina B
    Christina B skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fantastisk service. Vi har precis sålt vår lägenhet med Robert Kullberg som mäklare, och vi kan varmt rekommendera honom.

Han har jobbat på från dag 1, gett tips om vad vi behövde byta ut i lägenheten och vad som inte var värt att lägga ner tid och pengar på, jobbat på med att hitta en annan lägenhet till oss, pratat med andra mäklare och gett tipps till köp av bostad.
    Han hjälpar gärna all-round, inte bare med visning och försäljning som han är anlitad till - vilket gör det mer tryggt att köpa nytt också, eftersom man då har en annan mäklare som man kan ställa frågor till och få dubbelkollat saker med.

Robert är alltid tillgänglig, ingen fråga är för liten, han är ärlig och vågar säga saker som de är, han är bra på at hålla kontakten och gör det tydligt att vi alltid kan kontakta honom. Servicenivån är helt enkelt fantastisk. :)
  • Johannes K
    Johannes K skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Otroligt nöjd med min mäklare Robert Kullberg! Robert var driven och aktiv från första stund och rak och ärlig i vad han trodde min lägenhet kunde gå för. Han kändes mycket trovärdig och efter att ha träffat andra mäklare från andra mäklarbyråer kändes Robert som det självklara valet!
    Det visade sig vara ett utmärkt val!
    Jag kunde aldrig drömma om att lägenheten skulle gå för så mycket och slog rekord i området! Självklart måste man ha tur med intresset till visning men där måste Robert ha sålt in lägenheten som ingen annan!

När budgivningen var klar och affären skulle avslutas strulade köpare 1 men Robert lyckades rädda situationen och fick till en snabb och mycket bra affär med köpare 2 istället som vi blev mycket nöjda med!

Jag rekommenderar Robert starkt till er alla och jag kommer ha fortsatt kontakt med honom när jag ska köpa lägenhet i framtiden!

Jag ger Robert 5 av 5 möjliga.
  • Johannes K
    Johannes K skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det visade sig vara ett utmärkt val!

• Christoffer  H
    Christoffer H skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg hjälpte mig att sälja min lägenhet i Kista. Högsta betyg. Robert var mycket proffsig. Raka puckar, kompetent och trovärdig mäklare. Rekommenderas!
  • Shiler A
    Shiler A skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag rekommenderar Fastighetsbyrån och mäklaren Robert Kullberg som jag har sålt och köpt lägenhet genom. Han är professionell och hjälper en igenom processen på ett tryggt och snabbt sätt.
  • mimmi E
    mimmi E skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi sålde våran lägenhet via Robert Kullberg och vi är mer än nöjda. Robert är ärlig, rakt på sak, smidig och väldigt professionell och framför allt så leverear han exakt de en mäklare ska. Vi kommer rekommendera honom och hans mäklarfirma i alla lägen.
  • Lars L
    Lars L skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    När jag köpte lägenhet via fastighetsbyrån så var Robert mäklare på en lägenhet som jag lämnade ett bud på. Jag visste att lägenheten jag bjöd på var den sorts lägenhet jag ville ha.

Jag vann inte budgivningen av lägenheten men Robert lyssnade verkligen på mig för att hjälpa mig att få den lägenhet jag ville ha.

Robert tipsade mig därför om en annan likadan lägenhet i samma område.

Robert var inte mäklare för den här lägenheten men det brydde sig inte Robert om utan det viktiga för honom var att hjälpa mig att hitta något som passade just mig.

Det tycker jag visar att Robert är en person som kommer ställa upp för dig och hjälpa dig när du ska sälja eller köpa din bostad.
  • Owais M
    Owais M skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    It was great doing business with Fastighetsbyrån and its representative Robert kullberg is exceptionally good in what he does. Nice, clean and smooth process. Would really like to recommend doing business with this byrån.
  • Jerry Ö
    Jerry Ö skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg har verkligen satt förmedling på kartan.
    -artig
    -kunnig
    -lokakännedom
    -påläst
    Varvid jag kan rekommendera honom på det varmaste.
  • Jamshid H
    Jamshid H skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hej! jag sålde en lägenhet för ungefär 2 årsen och köpte en annan lägenhet precis samma året genom Rober kullberg.jag som en kund erkänner att han är väldigt duktigt.smart.rimligt och ärligt människa jag blev nöjd faktisk och jag återkommer till honnom när jag vill köpa igen lägenhet
  • Emmy N
    Emmy N skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert har varit mycket proffsig, tillgänglig och vänlig från början till slut, kan inte tänka mig en bättre mäklare.
  • Emmy N
    Emmy N skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är väldigt nöjd över att jag valde Fastighetsbyrån och Robert Kullberg. Allt runt försäljningen har skötts exemplariskt och bemötandet kunde inte varit bättre. Rekommenderar Robert varmt till den som ska sälja sin bostad.
  • Sawin P
    Sawin P skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg är en kompetent, tillmötesgående mäklare som sätter kundens efterfrågan i fokus. Han har skött affären på ett väldigt smidigt, hjälpsamt och professionellt sätt. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Robert Kullberg som mäklare.
  • Omar M
    Omar M skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är mycket nöjd över hela processen. Mäklaren Robert Kullberg var väldigt proffsig och var ett viktigt stöd från början till slut. Jag inser att jag som säljare tjänade mycket på att vända mig till Fastighetsbyrån Kista, som har stenkoll på Järvaområdet, och framförallt till Robert som har flera rekord i mitt område. /Omar
  • Rebecca E
    Rebecca E skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bra bemötande, professionell. Mötte förväntningarna.
  • Nasim M
    Nasim M skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det var helt bra! :)
    He was very good
  • Nadar S
    Nadar S skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jätte bra mäklare och tidligt med vad som gällar och hjälpsam
  • Lars D
    Lars D skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fick bra bemötande av Robert.
    Han hade bra ordning på alla dokument.
    Vi köpte en lägenhet som förmedlades genom Robert på Fastighetsbyrån.
  • Hiva H
    Hiva H skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bra mäklarbyrå med bra mäklare som tar sig tid att svara på frågor, ha extra visningar och följa upp att allt gått bra även efter att affären avslutats!
  • Sertac Ö
    Sertac Ö skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bra, hjälpsam mäklare............................................................................
  • Anders E
    Anders E skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt en lägenhet förmedlad av Robert, det fungerade bra. Allt gick smidigt tillväga.
    Bra bemötande och bra uppföljning efter genomförd affär.
  • Almedina K
    Almedina K skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert som mäklare verkade vara erfaren. Han arbetade snabbt. Det gick lite för fort kanske. Som köpare vill man ha god tid på sig att fundera och tänka. Önskvärt hade varit att Robert informerar köparna om deras rättigheter, exempel det här med att köparen har rätt att anmärka dolda fel 2 år efter köpet. Sen även att Robert tar sig tid och förklarar vikten av att man gör en besiktning av lägenheten innan man köper den. Vi upptäckte flera fel efter att vi hsde köpt lägenheten. Så ett tips är att gå igenom med köparen vikten av att undersöka saker i lägenheten innan mam köper. I sin helhet var han duktig och hjälpsam när man tog kontakt med honom både innan och efter köpet.
  • Christer H
    Christer H skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert Kullberg är en bra fastighetsmäklare. Artigt bemötande och medhjälplig vid alla frågor och funderingar kring försäljningen av mitt radhus. Försäljningen av mitt radhus gick snabbt och utan komplikationer. Kontakter med HSB och min egen bank skötte han klanderfritt. Jag kan varmt rekommendera Robert som mäklare!
  • Sengül E
    Sengül E skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Min erfarenhet av Robert är 10/10
    Är jätte nöjd och tacksam för all hjälp
    Är påsemester skickar detta svar för 2 gången
  • Henryka S
    Henryka S skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi fick bra service o hjälp av vår mäklare. Vi anlitar honom vid ev. försäljning .
  • Asad S
    Asad S skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hej. Jag tycker att Robert är duktig mäklare och en trevlig man . Hoppas det går bra för honom. Tack!
  • Ali R
    Ali R skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hej!
    Hans bemötande var mycket vänligt och trevligt och jag var mycket nöjd,när köpte jag min lägenhet genom ert företag .
    Det var min första upplevelse och mycket roligt.

tack så mycket
  • Peter L
    Peter L skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Robert är en mycket kompetent mäklare med stort fokus på att alla parter skall vara nöjda i slutändan.

Vi hade en bostadsaffär där säljaren tyvärr var rätt strulig men under hela tiden så var Robert grymt bra att ha och göra med trots säljarens krångel.

Har sedan återanlitat Robert för värderingsjobb och även det sköttes klockrent!
  • Saeeda A
    Saeeda A skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Är väldigt nöjd, fick bra information vid försäljningen och Robert såg till att informera oss om allt som hände under processen. Rekommenderar honom för alla som vill sälja !
  • Gabor S
    Gabor S skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi köpte en bostadsrätt genom Robert. Han var hjälpsam och han försökte att lösa mindre problemet väldigt snabbt (tillträde, nycklar som saknade, osv).
    Var lätt att kommunicera med honom, lätt att hitta hans kontoret.
    Absolut positiv upplevelse.
  • William K
    William K skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista
    Professionell och ger omtanke och hjälp till både säljare och köpare. Inger trygghet att allt kommer gå bra.
Süleyman Esen
Amir Dehghan