Robert Kullberg
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-12 - 2019-05

Läs vad 110 Läs vad Robert Kullberg

• Christoffer Ludvig Oscar N köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-06-12

Kista - Ärvinge
    Det var en bra och tydlig kommunikation under försäljningsprocessen. Läs mer
  • Said N sålde sitt hus med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-06-03

Vi har haft Robert som mäklare både när det gäller köp och försäljning vid flertal tillfällen.
    Han är uppriktig ger inga falska förhoppningar är bra på att förmedla information.
    Han uppfyller de förväntningar vi har på en mäklare!
    Att vara ärlig, engagerad och inte stressa en affär för att hoppa på nästa… Läs mer
  • Michael W köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-14

Husby
    Robert är perfect mäklare, snäll , ansvarig
    När jag ringer till honom , spelar han om i tid Läs mer
  • Harleen Kaur Matharu G
    Harleen Kaur Matharu G köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-12

Spånga - Tensta
    Hii
    I have bought lägenhet with my husband in tensta. Though it was getting very stressful, Robert helped us with everything really smoothly. He made us feel very comfortable in the process. I really would like to thank him to making this deal so smooth and nice.
    Thanx. Läs mer
  • Zahra Y köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-03-27

Köpte en lägenhet i Husby Stavanger gatan 6.
    Jag hitta Robert annan visning o han hitta den lägenhet utan det kommer i hemnet.Han ställa upp o visa bostade ,han är snäll trevligt och ärligt Läs mer
  • Majid A
    Majid A köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-03-25

Kista
    Hi,

I have bought a apartment in Kista with the great help of Robert Kullberg.

All his help and support were excellent for each steps that was needed to take from start to the end. He was really supportive, respectful, friendly and professional at his job. If I decide to either sell my house or buy a new property in future, defiantly Robert will be my first choice to contact!

BR,
    /Majid Läs mer
  • Ulla Margareta S sålde sitt hus med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-02-21

Akalladalen
    Sålt ett parhus i Akalla . Robert har ett gott bemötande , han har varit tillgänglig och hjälpsam vid försäljning processen. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Barbro B sålde sitt hus med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-01-29

Akalla
    Toppbetyg rakt igenom!
    Förtroendeingivande och professionell. Läs mer
  • Nora H skrev om Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-12-02

Robert hjälpte mig med försäljning av min bostad. Det gick väldigt smidig och bra. förutom att Robert är en proffesionell mäklare och kan sitt jobb är han väldigt omtänksam och trevlig.
    vi rekommenderar stark att anlita Robert till båda försäljning och köp Läs mer
  • Mohammad amdad ullah C sålde sin bostad med hjälp av Robert Kullberg en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-11-15

I have sold my property though Robert. Really helpful person. Best broker in the area. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Süleyman Esen