170 rekommendationer

Süleyman Esen
en del av Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19
164 40 Kista — Visa karta

Vad tror Süleyman att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 170 kunder tycker om Süleyman Esen

• Monalisa B
    Monalisa B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman Esen är en utomordentlig fastighetsmäklare som gör allt han har utlovat. Han är professionell, ärlig och kunnig i sitt utförande. Kan rekommendera Suleyman till alla som skall göra den största affären i livet, och sälja din bostad. Man behöver någon man kan lita på och som alltid gör sitt yttersta för att alla ska parter ska vara nöjda.
  • Lena K
    Lena K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fantastiskt bemötande. Ska jag köpa något i Kista så kontaktar jag Suleman Esen
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har bara positiva erfarenheter av Suleyman som mäklare. Ett mycket professionellt bemötande och ett genomförande av försäljningen som är utöver det vanliga.
    En fenomenal fingertoppskänsla för prisnivå och hantering av budgivarna. Alltid nåbar och återkopplar regelbundet. En mäklare i toppklass!
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag tycker att vi fick ett pålitligt och engagerande bemötande.
  • Johan B
    Johan B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mkt professionellt och bra. Süleyman är kunnig och hanterar de frågor man som säljare har på ett utmärkt bra sätt. En mäklare som varmt rekommenderas.
  • Johan F
    Johan F skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bemötande och allt kring försäljningen av min lägenhet, jättebra, kan inte bli bättre.
  • Aleksandra T
    Aleksandra T skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevlig bemötande,skulle rekommendera Süleyman till alla.
  • Marcus D
    Marcus D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Grym mäklaren!
    Från första besöket till avslutningen så har han varit väldigt duktig och professionell.
    Kan verkligen rekommendera honom till andra!
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    En otroligt duktig säljare som värnar om sina kunder! Otroligt nöjd med honom!
  • Denice Rukiye T
    Denice Rukiye T skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    En väldigt duktig och framförallt genuin mäklare! Rekommenderar starkt!
  • Robert O
    Robert O skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman var lätt att ha att göra med, snabb på att uppdatera mig efter visningar och under budgivning. Snabba svar när jag hade någon fråga.
    Han gav ett engagerat intryck och fick till en affär som kändes bra.
  • Seyed Arash S
    Seyed Arash S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Behjälplig och tillmötesgående vid hela processen.
  • Hanolia I
    Hanolia I skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det var rakt på sak, tydligt och konkret. Snabb hantering av mitt ärende, och ärliga svar på mina frågor. Jag är jättenöjd med det bemötandet jag fick av Süleyman.
  • Ramazan G
    Ramazan G skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevlig och extremt kunnig mäklare!
  • Mina N
    Mina N skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman was extremely helpful. He was responding to all our questions and requests right away and made it very easy for us.
  • Golan M
    Golan M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fantastisk mäklare. Som köpare har vi blivit bemötta jättebra och med en hög nivå på servicen.
    Jag rekommenderar starkt Süleyman till alla som är i sälj/köpartankar.
  • Rikard M
    Rikard M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Allt funkade supersmidigt och priset blev över förväntan
  • Yan S
    Yan S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Han är jättebra och duktig! Jag kan verkligen rekommendera honom!
  • Peter O
    Peter O skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Man kan inte önska sig mer. Süleyman presterar på topp inom alla områden: engagemang, tillgänglighet, lyhördhet och service-minded.
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är nöjd med Süleyman. Han är trevlig och lätt att prata med. Han var hjälpsam genom hela processen och hade förståelse när det var strul med banken.
  • Lotta D
    Lotta D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hade dålig erfarenhet sv mäklare innan jag träffade Suleman, men inte nu längre .
    Jag köpte och sålde med hans hjälp och jag behövde inte tänka på något, han skötte rubbet!! Mycket kompitent och professionell och han fanns där 24/7! Jag är hur nöjd som helst och rekommenderar honom varmt!!!
  • Saida W
    Saida W skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag upplevde mäklaren som kunnig, hjälpsam, engagerad och jag kommer definitivt att anlita honom i framtiden om jag skulle behöva det.
  • Per A
    Per A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman gav ett bra och professionellt intryck.
  • Aydin G
    Aydin G skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Tack för all hjälp, Süleyman är en toppen mäklare som verkligen gör sitt jobb. Kommer garanterat rekommendera honom till folk som vill anlita en mäklare.
  • Lars C
    Lars C skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman är proffsig, noggrann, tydlig och ärlig. Mot både säljare och potentiella köpare. Har uppskattat hans arbete och avstämningar väldigt mycket. Från planerat upplägg till genomförande, visningar, budprocess och kontraktskrivning. Allt har känts väldigt tryggt och bra.
  • Danijela K
    Danijela K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I take in English instead and hope its ok. Both my husband and I were very impressed by Sulejman's support. He was very professional and calm dealing with our case, honest and supported our side, lead us through the process and helped us close the deal. Agents like him are very rare in this business and I deeply appreciated his engagement. (I don't have Facebook account )
  • Geli R
    Geli R skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är otroligt nöjd med Suleyman och den service han erbjöd vid försäljning av min lägenhet. Han är tillgänglig, professionell och otroligt kunnig. Jag rekommenderar honom varmt.Tar sitt uppdrag på största allvar och gör allt för att kunden (vi) ska vara och bli nöjd. Processen var snabb och smidig. Kommer definitivt anlita han igen :)
  • Frej K
    Frej K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I can't say enough about Süleyman's professionalism, true caring nature, and extensive knowledge/connections. I purchased a home from Süleyman in 2015. That was a good indication of the level of commitment Süleyman has to service. Throughout the home buying process, Süleyman was extremely responsive and thoughtful in his recommendations. I am a person who is new in Sweden and i don't know swedish, Süleyman always gave me time to understand the process.

When it came time to sell my apartment, I did not have to think twice who I would have be in charged of representing my interests. Süleyman has got to be the most knowledgeable broker in the market. I found working with him a joy and he was there to help me during every step of the processes. He emanates a sense of trust-worthiness that made me feel very secure during what is without a doubt a very involved process. Süleyman is a true professional in every sense of the word, and puts his clients interests far above his own. He has been much more like a partner, not just a broker. He doesn't forget you once the deal is done. To this day, he always makes me feel like helping me is his highest priority.

I would be very happy to give Süleyman my highest recommendation for anyone desiring to sell their property or buy one.

I look forward to working with Süleyman again in the future.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman har verkligen varit en klippa och drivande kraft som aldrig gav upp fast mitt utgångsläge för försäljning hela tiden blev sämre. Var det inte snöstormar vid visning så var det ungdomar skjutna i Rinkeby och media härjade som om Rinkeby var den värsta platsen på jorden. Det är det inte! Rinkeby är en trevligt område men det är inte alltid lätt att förmedla det. Suleyman gav aldrig upp utan arbetade entusiastiskt och ivrigt vidare. Ger man aldrig upp så blir det bra till sist. Jag är jättetacksam över Suleymans insats och rekommenderar honom hjärtligt. Bravo!!
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag köpte min lya genom Süleyman och tyckte att allt fungerade riktigt bra! Vi fortsatte att ha kontakt efter köpet och 3 år senare när de var dags för mig att sälja var valet av mäklare givet.
    Süleyman är som mäklare väldigt professionell. Alltid tillgänglig, flexibel, saklig och kunnig.
    Jag ger honom mina varmaste rekommendationer!
  • Orkidéh N
    Orkidéh N skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman är en mäklare som står ut i mängden!
    Han är professionell, tillgänglig, flexibel och förmedlar ett lugn även i stressfyllda situationer, egenskaper som jag anser att en mäklare ska besitta. Sist men inte minst levererar han på en nivå som jag inte trodde var möjlig.
    Jag rekommenderar Süleyman och ger honom toppbetyg.

All lycka till dig!
    Hälsningar
    Orkidéh
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag träffade Süleyman första gången i samband med ett ett radhusköp. Jag konstaterade snabbt att säljarna hade valt helt rätt mäklare. Süleyman agerar oerhört professionellt, och inger stort förtroende. Han fanns alltid tillgänglig, oavsett när jag hörde av mig, var oerhört kunnig, och kunde alltid svara på alla knepiga frågor jag hade.

Under budgivningsprocessen, och i perioden mellan kontraktssignering och överlåtelse, fanns det en del extraordinära saker som behövde hanteras mellan mig och säljarna. Süleyman vägledde och coachade oss genom alla eventuella hinder, och överlåtelsen blev mycket smidigt tack vare detta.

Även efter köpet har Süleyman agerat exemplariskt. Jag fick t ex ett julkort, och han ringde även ett tag efter inflytt och stämde av att allt kändes bra med mitt nya hus och att jag trivdes.

Jag kommer definitivt välja Süleyman som mäklare när/om jag någon gång säljer mitt radhus, och till alla som överväger Süleyman som mäklare kan jag ge mina allra högsta rekommendationer.
  • Karin B
    Karin B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi är otroligt nöjda och tacksamma över en otroligt fin hjälp!vi Kan varmt rekommendera er andra att välja Süleyman, ni kommer absolut inte att ångra er! Vi skulle välja honom till varje pris ;)
  • Tolga Y
    Tolga Y skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan varmt rekommendera Suleyman. Suleyman fick vårt fulla förtroende under försäljningen och skötte det exemplariskt. Med sitt lugn och professionella bemötande skötte han allt medans vi bara tittade på.

Väldigt kompetent och duktig mäklare som hela tiden informerade oss vilket gjorde att vi kände oss i trygga händer. En ambitiös och ärlig mäklare som hade rätt i allt han sa. Vi är supernöjda med vår försäljning och samarbete med Suleyman!
  • Rita ?
    Rita ? skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan rekommendera Süleyman Esen på det varmaste, mycket lyhörd, gav snabb respons. Lycka till i framtiden!
  • Soheil K
    Soheil K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Professionell och effektiv mäklare som har öga för detaljer, 4e gången vi samarbetar med Sulle inom familjen för köp/sälj inom kista. Återkopplar och är ständigt hjälpsam, vilket är väldigt betydande. Kan varmt rekommendera honom.
  • Nusmir Nucho T
    Nusmir Nucho T skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hej,

Kan varmt rekommendera Suleyman Esen. Det är en väldigt ambitiös, förtroendeingivande och kompetent mäklare. Vi är nöjda med den kontakt vi hade med honom före-, under- och efter försäljningen av vår bostadsrätt, då han genom sitt agerande ingav oss trygghet samt att han var realistisk och inte likt många andra mäklare som lovar sådant de inte kan hålla. Detta, bland annat, gjorde att vi upplever Suleyman Esen vara en pålitlig mäklare.
  • Carl-Martin  A
    Carl-Martin A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman har ständigt uppdaterat och varit väldigt mottaglig,kan inte säga mer än tack för en utomordentligt service och rekommenderas starkt för köp/sälj
    2017-01-13 Süleyman E svarar Carl-Martin A
    Hej Carl-Martin,
    Tack för dina fina ord. Det uppskattas verkligen!
    Önskar dig all lycka framöver.
    /Süleyman Esen
  • Håkan D
    Håkan D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman har varit till belåtenhet i den fastighetsförsäljning jag har ansvarat för . Han har hela tiden informerat om kommande skeenden.Jag har ingenting att anföra till någon negativ bild, utan är nöjd med hela försäljningsdelen.
  • Mizaket M
    Mizaket M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    En väldig duktig,trevlig fantasisk mäklare.
  • Katerina C
    Katerina C skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt bra bemötande, väldigt påläst och var tillgänglig för mig som köpare
  • Huseyin K
    Huseyin K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket bra bemötande, service och professionalitet av mäklare Süleyman Esen. Rekommenderar stark vid köp & sälj i Kista området.
  • Lejla A
    Lejla A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag var väldigt nöjd med Suleyman. Skulle absolut kontakta han igen. Allt sköttes professionellt och smidigt. Super duktig mäklare.
  • Edgar
    Edgar skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Ett stort tack till Süleyman Esen för hans fantastiska arbete. Süleyman är en otroligt duktig mäklare som jag kan varmt rekommendera till alla som går i säljtankar. Vill ni ha en mäklare som jobbar för dig och dina mål är Süleyman rätt man. Hela försäljningsprocessen gick som på räls från dag 1 till kontraktsskrivning. Han lyssnade på mina krav och anpassade sig efter dem. Süleyman kan sitt område i detalj vilket var en stor fördel för mig. Han kunde mer om min förening än vad jag själv visste. Süleyman är en mäklare med mycket stort hjärta och med stor integritet som jobbar det lilla extra för att få säljaren nöjd. Några nyckelord som förklarar Süleyman är:
    -Transparans
    -Lojal
    -Arbetsvillig
    -Extremt kunnig
    För mig är Süleyman det självklara valet när jag säljer min nästa
  • Anirban D
    Anirban D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I found him very professional , helpful & friendly dealing with me. He carries good knowledge about real estate market in fact he efficiently briefed me pros & cons of the particular property trends in Kista locality.
  • Evin B
    Evin B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Är väldigt nöjd med Suleyman Esen. Han inger trygghet och är väldigt tydlig. Är absolut inte stressad som vissa mäklare brukar vara och ger oss den tid vi behöver. Bästa mäklaren jag haft hittils, då har jag haft med många att göra😃.
  • Mattheus H
    Mattheus H skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I samband med försäljning av vårt hus valde vi Süleyman Esen som vår mäklare. Han gjorde ett mycket proffsigt intryck vid vårt första möte och har därefter levt upp till våra väldigt högt ställda förväntningar på alla tänkbara sätt. Kompetent, effektiv och trevlig.

Hjälpsam med allt rörande bostaden. Kan varmt rekommendera Süleyman Esen vid en framtida försäljning.

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande från start till slut!
  • Yasemin A
    Yasemin A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Att jag i en viktig affär kan känna denna trygghet och tillit är obeskrivlig. Suleyman Esenkan området och branschen så oerhört bra och det bästa jag kunde göra var att följa hans råd och bara låta honom sköta affären. Om tillfället uppstår blir Suleyman Esen mitt val igen som mäklare helt utan tvekan. Han är rak, tydlig och extremt lyhörd.
  • Julia W
    Julia W skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman var duktig, han var trevlig och höll vad han lovade. Han var snabb med att återkomma och jag kände mig trygg med honom, min försäljning av lägenhet var i mycket goda händer!
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista