Süleyman Esen
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-07 - 2018-12
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mitt jobb är att varje dag är den andra olik. Att få vara mäklare och kunna hjälpa människor med deras livs största affär driver mig verkligen framåt.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skulle beskriva mig som en mycket driven, erfaren och ambitiös mäklare. Mycket bra egenskaper att ha i yrket!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare levererar jag alltid mycket hög kvalitet i alla mina uppdrag. Läs mer

Läs vad 218 kunder tycker om Süleyman Esen

• Hamza Y
    Hamza Y skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-12-28

Sålde min lägenhet nyligen och hade Suleyman till hjälp.
    Jag överlät allt i hans händer och kände mig trygg hela vägen.
    En smidig och snabb affär där både säljare och köpare blev nöjda, tack vare suleyman! Läs mer
  • Balakumar P köpte sin bostad med hjälp av Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-12-03

Suleyman is very professional in explaining things very patiently even though we don't understand english. We are very happy of his work. Läs mer
  • Basem A
    Basem A köpte sin bostad med hjälp av Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-10-30

Jag har köpt en lägenhet och mäklaren Süleyman hjälpte mig mycket. Han är duktig på att visa lägenheten och förklara allt om lägenheten.

Süleyman höll mig uppdaterat med alla information och händelse igenom hela processen.

Stort tack för hjälpen Läs mer
    Süleyman E gillar detta
  • Gabriela M sålde sin bostad med hjälp av Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-10-30

Suleyman är alltid snabb att svara på sms, telefon samtal eller email. Hans rådgivning verkar fungera jätte bra och han är bra på att lyssna till kundens behov. Jag både köpte och sålde min 3a med Suleymans hjälp och jag skulle rekommendera honom till andra kunder. Läs mer
    Süleyman E gillar detta
  • Tahsin A sålde sin bostad med hjälp av Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-10-30

Suleyman är en mycket bra mäklare och vi är mer än bara nöjda! Vi fick vår lägenhet såld på så kort tid. Han är mycket professionell och vi kände oss lugna hela tiden. Rekommenderar honom starkt till alla som vill sälja. Läs mer
  • Tobias M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-10-12

Süleyman är en klippa!

Köpte mitt förra boende genom honom för många långa år sedan och har haft i alla fall årlig kontakt sedan dess. När det kom till försäljning var Süleyman dessvärre inte tillgänglig men hjälpte mig komma i kontakt med en kollega som hjälpte mig med allt från start till mål. Läs mer
  • Elin M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-10-09

Vi är mycket nöjda med Suleyman Esens arbete med att förmedla vår lägenhet. Försäljningen gick över förväntan. Vi kan varmt rekommendera honom vidare! 🙂 Läs mer
  • Stockholm33 T skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-10-03

Grymt bemötande återkopplar lyhörd smidig.rekommenderar starkt både som köpare och säljare. Läs mer
    Süleyman E gillar detta
  • Teresa F sålde sin bostad med hjälp av Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-09-18

Vi har sålt 3 st lägenheter med hjälp av honom.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    De såldes under ganska "svåra" tider så priset blev lägre än förväntat. Det var dock inte på något sätt mäklarens fel.

Jag skulle jätte gärna använda mig av hans tjänster igen om behpvet uppstår. Läs mer
  • Bengt Hugo R
    Bengt Hugo R sålde sin bostad med hjälp av Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-09-11

Süleman har sålt vårt radhus i Akalladalen. Han har uppträtt på ett hedervärt sett och givit mig, min fru och köparen bästa service, har alltid levt upp till de löften han givit.
    Visserligen hade vi förväntningar om ett högre pris, men eftersom marknaden är som den är tror jag att såväl vi som säljare och även köparen gjort en så bra affär som möjligt.
    Vi känner mycket stort förtroende för Süleman och kan till det bästa rekommendera honom till både säljare och köpare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Süleyman Esen