en del av Fastighetsbyrån Kista

5.0 / 5 i betyg — 155 rekommendationer

Läs vad 155 användare tycker om Süleyman Esen

• Golan M
    Golan M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fantastisk mäklare. Som köpare har vi blivit bemötta jättebra och med en hög nivå på servicen.
    Jag rekommenderar starkt Süleyman till alla som är i sälj/köpartankar.
  • Rikard M
    Rikard M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Allt funkade supersmidigt och priset blev över förväntan
  • Yan S
    Yan S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Han är jättebra och duktig! Jag kan verkligen rekommendera honom!
  • Peter O
    Peter O skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Man kan inte önska sig mer. Süleyman presterar på topp inom alla områden: engagemang, tillgänglighet, lyhördhet och service-minded.
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är nöjd med Süleyman. Han är trevlig och lätt att prata med. Han var hjälpsam genom hela processen och hade förståelse när det var strul med banken.
  • Lotta D
    Lotta D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hade dålig erfarenhet sv mäklare innan jag träffade Suleman, men inte nu längre .
    Jag köpte och sålde med hans hjälp och jag behövde inte tänka på något, han skötte rubbet!! Mycket kompitent och professionell och han fanns där 24/7! Jag är hur nöjd som helst och rekommenderar honom varmt!!!
  • Saida W
    Saida W skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag upplevde mäklaren som kunnig, hjälpsam, engagerad och jag kommer definitivt att anlita honom i framtiden om jag skulle behöva det.
  • Per A
    Per A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman gav ett bra och professionellt intryck.
  • Aydin G
    Aydin G skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Tack för all hjälp, Süleyman är en toppen mäklare som verkligen gör sitt jobb. Kommer garanterat rekommendera honom till folk som vill anlita en mäklare.
  • Lars C
    Lars C skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman är proffsig, noggrann, tydlig och ärlig. Mot både säljare och potentiella köpare. Har uppskattat hans arbete och avstämningar väldigt mycket. Från planerat upplägg till genomförande, visningar, budprocess och kontraktskrivning. Allt har känts väldigt tryggt och bra.
  • Danijela K
    Danijela K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I take in English instead and hope its ok. Both my husband and I were very impressed by Sulejman's support. He was very professional and calm dealing with our case, honest and supported our side, lead us through the process and helped us close the deal. Agents like him are very rare in this business and I deeply appreciated his engagement. (I don't have Facebook account )
  • Geli R
    Geli R skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är otroligt nöjd med Suleyman och den service han erbjöd vid försäljning av min lägenhet. Han är tillgänglig, professionell och otroligt kunnig. Jag rekommenderar honom varmt.Tar sitt uppdrag på största allvar och gör allt för att kunden (vi) ska vara och bli nöjd. Processen var snabb och smidig. Kommer definitivt anlita han igen :)
  • Frej K
    Frej K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I can't say enough about Süleyman's professionalism, true caring nature, and extensive knowledge/connections. I purchased a home from Süleyman in 2015. That was a good indication of the level of commitment Süleyman has to service. Throughout the home buying process, Süleyman was extremely responsive and thoughtful in his recommendations. I am a person who is new in Sweden and i don't know swedish, Süleyman always gave me time to understand the process.

When it came time to sell my apartment, I did not have to think twice who I would have be in charged of representing my interests. Süleyman has got to be the most knowledgeable broker in the market. I found working with him a joy and he was there to help me during every step of the processes. He emanates a sense of trust-worthiness that made me feel very secure during what is without a doubt a very involved process. Süleyman is a true professional in every sense of the word, and puts his clients interests far above his own. He has been much more like a partner, not just a broker. He doesn't forget you once the deal is done. To this day, he always makes me feel like helping me is his highest priority.

I would be very happy to give Süleyman my highest recommendation for anyone desiring to sell their property or buy one.

I look forward to working with Süleyman again in the future.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman har verkligen varit en klippa och drivande kraft som aldrig gav upp fast mitt utgångsläge för försäljning hela tiden blev sämre. Var det inte snöstormar vid visning så var det ungdomar skjutna i Rinkeby och media härjade som om Rinkeby var den värsta platsen på jorden. Det är det inte! Rinkeby är en trevligt område men det är inte alltid lätt att förmedla det. Suleyman gav aldrig upp utan arbetade entusiastiskt och ivrigt vidare. Ger man aldrig upp så blir det bra till sist. Jag är jättetacksam över Suleymans insats och rekommenderar honom hjärtligt. Bravo!!
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag köpte min lya genom Süleyman och tyckte att allt fungerade riktigt bra! Vi fortsatte att ha kontakt efter köpet och 3 år senare när de var dags för mig att sälja var valet av mäklare givet.
    Süleyman är som mäklare väldigt professionell. Alltid tillgänglig, flexibel, saklig och kunnig.
    Jag ger honom mina varmaste rekommendationer!
  • Orkidéh N
    Orkidéh N skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman är en mäklare som står ut i mängden!
    Han är professionell, tillgänglig, flexibel och förmedlar ett lugn även i stressfyllda situationer, egenskaper som jag anser att en mäklare ska besitta. Sist men inte minst levererar han på en nivå som jag inte trodde var möjlig.
    Jag rekommenderar Süleyman och ger honom toppbetyg.

All lycka till dig!
    Hälsningar
    Orkidéh
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag träffade Süleyman första gången i samband med ett ett radhusköp. Jag konstaterade snabbt att säljarna hade valt helt rätt mäklare. Süleyman agerar oerhört professionellt, och inger stort förtroende. Han fanns alltid tillgänglig, oavsett när jag hörde av mig, var oerhört kunnig, och kunde alltid svara på alla knepiga frågor jag hade.

Under budgivningsprocessen, och i perioden mellan kontraktssignering och överlåtelse, fanns det en del extraordinära saker som behövde hanteras mellan mig och säljarna. Süleyman vägledde och coachade oss genom alla eventuella hinder, och överlåtelsen blev mycket smidigt tack vare detta.

Även efter köpet har Süleyman agerat exemplariskt. Jag fick t ex ett julkort, och han ringde även ett tag efter inflytt och stämde av att allt kändes bra med mitt nya hus och att jag trivdes.

Jag kommer definitivt välja Süleyman som mäklare när/om jag någon gång säljer mitt radhus, och till alla som överväger Süleyman som mäklare kan jag ge mina allra högsta rekommendationer.
  • Karin B
    Karin B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi är otroligt nöjda och tacksamma över en otroligt fin hjälp!vi Kan varmt rekommendera er andra att välja Süleyman, ni kommer absolut inte att ångra er! Vi skulle välja honom till varje pris ;)
  • Tolga Y
    Tolga Y skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan varmt rekommendera Suleyman. Suleyman fick vårt fulla förtroende under försäljningen och skötte det exemplariskt. Med sitt lugn och professionella bemötande skötte han allt medans vi bara tittade på.

Väldigt kompetent och duktig mäklare som hela tiden informerade oss vilket gjorde att vi kände oss i trygga händer. En ambitiös och ärlig mäklare som hade rätt i allt han sa. Vi är supernöjda med vår försäljning och samarbete med Suleyman!
  • Rita ?
    Rita ? skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan rekommendera Süleyman Esen på det varmaste, mycket lyhörd, gav snabb respons. Lycka till i framtiden!
  • Soheil K
    Soheil K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Professionell och effektiv mäklare som har öga för detaljer, 4e gången vi samarbetar med Sulle inom familjen för köp/sälj inom kista. Återkopplar och är ständigt hjälpsam, vilket är väldigt betydande. Kan varmt rekommendera honom.
  • Nusmir Nucho T
    Nusmir Nucho T skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hej,

Kan varmt rekommendera Suleyman Esen. Det är en väldigt ambitiös, förtroendeingivande och kompetent mäklare. Vi är nöjda med den kontakt vi hade med honom före-, under- och efter försäljningen av vår bostadsrätt, då han genom sitt agerande ingav oss trygghet samt att han var realistisk och inte likt många andra mäklare som lovar sådant de inte kan hålla. Detta, bland annat, gjorde att vi upplever Suleyman Esen vara en pålitlig mäklare.
  • Carl-Martin  A
    Carl-Martin A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman har ständigt uppdaterat och varit väldigt mottaglig,kan inte säga mer än tack för en utomordentligt service och rekommenderas starkt för köp/sälj
    2017-01-13 Süleyman E svarar Carl-Martin A
    Hej Carl-Martin,
    Tack för dina fina ord. Det uppskattas verkligen!
    Önskar dig all lycka framöver.
    /Süleyman Esen
  • Håkan D
    Håkan D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman har varit till belåtenhet i den fastighetsförsäljning jag har ansvarat för . Han har hela tiden informerat om kommande skeenden.Jag har ingenting att anföra till någon negativ bild, utan är nöjd med hela försäljningsdelen.
  • Mizaket M
    Mizaket M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    En väldig duktig,trevlig fantasisk mäklare.
  • Katerina C
    Katerina C skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt bra bemötande, väldigt påläst och var tillgänglig för mig som köpare
  • Huseyin K
    Huseyin K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket bra bemötande, service och professionalitet av mäklare Süleyman Esen. Rekommenderar stark vid köp & sälj i Kista området.
  • Lejla A
    Lejla A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag var väldigt nöjd med Suleyman. Skulle absolut kontakta han igen. Allt sköttes professionellt och smidigt. Super duktig mäklare.
  • Edgar
    Edgar skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Ett stort tack till Süleyman Esen för hans fantastiska arbete. Süleyman är en otroligt duktig mäklare som jag kan varmt rekommendera till alla som går i säljtankar. Vill ni ha en mäklare som jobbar för dig och dina mål är Süleyman rätt man. Hela försäljningsprocessen gick som på räls från dag 1 till kontraktsskrivning. Han lyssnade på mina krav och anpassade sig efter dem. Süleyman kan sitt område i detalj vilket var en stor fördel för mig. Han kunde mer om min förening än vad jag själv visste. Süleyman är en mäklare med mycket stort hjärta och med stor integritet som jobbar det lilla extra för att få säljaren nöjd. Några nyckelord som förklarar Süleyman är:
    -Transparans
    -Lojal
    -Arbetsvillig
    -Extremt kunnig
    För mig är Süleyman det självklara valet när jag säljer min nästa
  • Anirban D
    Anirban D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I found him very professional , helpful & friendly dealing with me. He carries good knowledge about real estate market in fact he efficiently briefed me pros & cons of the particular property trends in Kista locality.
  • Evin B
    Evin B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Är väldigt nöjd med Suleyman Esen. Han inger trygghet och är väldigt tydlig. Är absolut inte stressad som vissa mäklare brukar vara och ger oss den tid vi behöver. Bästa mäklaren jag haft hittils, då har jag haft med många att göra😃.
  • Mattheus H
    Mattheus H skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I samband med försäljning av vårt hus valde vi Süleyman Esen som vår mäklare. Han gjorde ett mycket proffsigt intryck vid vårt första möte och har därefter levt upp till våra väldigt högt ställda förväntningar på alla tänkbara sätt. Kompetent, effektiv och trevlig.

Hjälpsam med allt rörande bostaden. Kan varmt rekommendera Süleyman Esen vid en framtida försäljning.

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande från start till slut!
  • Yasemin A
    Yasemin A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Att jag i en viktig affär kan känna denna trygghet och tillit är obeskrivlig. Suleyman Esenkan området och branschen så oerhört bra och det bästa jag kunde göra var att följa hans råd och bara låta honom sköta affären. Om tillfället uppstår blir Suleyman Esen mitt val igen som mäklare helt utan tvekan. Han är rak, tydlig och extremt lyhörd.
  • Julia W
    Julia W skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman var duktig, han var trevlig och höll vad han lovade. Han var snabb med att återkomma och jag kände mig trygg med honom, min försäljning av lägenhet var i mycket goda händer!
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    engagerad, kunnig,.................
  • John B
    John B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är väldigt nöjd med valet av Süleyman för att sälja min nyproduktion. Även om marknaden blev tuff en period så fick jag ständigt feedback och vi hade en bra och öppen dialog. Jag kan starkt rekommendera honom vid valet av mäklare.
    2016-08-22 Süleyman E svarar John B
    Tusen tack för ditt tålamod. Det kändes riktigt skönt att få ihop affären efter mycket om och men. Det är försäljningar som denna man uppskattar som mest i efterhand. Önskar dig och din familj all lycka framöver!
  • Emma N
    Emma N skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman är en ansvarsfull, trevlig och service-minded mäklare. Han är tillgänglig och verkligen intresserad av att båda parter ska känna sig nöjda. På grund av sin lokala kompetens och erfarenhet av områdena han säljer kan han ge specifik info som jag värdesatte mycket. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Suleyman.
    2016-08-22 Süleyman E svarar Emma N
    Hej Emma! Ni har varit så smidiga att ha göra med både vid köp och försäljning. Tack för förtroendet och ett grymt bra samarbete!
  • Ahmad A
    Ahmad A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman är en mäklare jag rekommenderar då han har stenkoll på marknaden här. Hela försäljningen gick smidigt och kändes verkligen bra då han till skillnad från många andra mäklare tänker både på säljare och köpare och lämnar inga kryphål efter sig vilket ger en bra känsla som säljare. Trots hans unga ålder visar han en mognad och ger ett intryck av att han har jobbat som mäklare hela livet.
  • Mariam N
    Mariam N skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Känns skönt att kunna lägga allt i händerna på en mäklare som är trevlig, pålitlig och engagerad.
  • Anna G
    Anna G skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Pålitlig, lätt att ha att göra med, följer upp information, frågor, kontakter
  • Murat K
    Murat K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag träffade 4 olika mäklare i området för att jämföra vem som skall få göra min största affär i livet. För mig är det väldigt viktigt att känna förtroende för någon som skall göra mitt livs största affär.
    Suleyman fick mig att känna ett lugn då han var väldigt driven och engagerad. Jag kan varmt rekommendera Suleyman till er som skall sälja då jag vet hur viktigt en bostadsaffär kan vara. Suleyman överträffade mina förväntningar och fick ett rekordpris och ytterligare en utomordentligt nöjd kund.
    Vilket jäkla krut...
  • Müsade A
    Müsade A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    En jätte duktig mäklare som är engagerad och hjälpsam.
  • Derya A
    Derya A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bästa servicen! Kan stark rekommendera honom Süleyman Esen/Fastighetsbryån i Kista!
  • Sepideh
    Sepideh skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman Esen är en superengagerad, trevlig och pålitlig mäklare. Han har koll på alla detaljer och har alltid tid att lyssna på kunden. Vi är så nöjda med vår bostadsförsäljning och har känt oss så trygga i hela processen tack vare Süleyman. Stort tack för detta! Vi rekommenderar starkt Süleyman Esen.
  • Faisal A
    Faisal A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    MVG!
    Trevlig, kunnig och seriös.
    Süleyman är otroligt proffsig och ger ett intryck av stort förtroende!
    Han gjorde det lilla extra och vi är mer än nöjda med vår bostadsaffär.
    Kan varmt rekommendera
    Sulle!
  • Mona F
    Mona F skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag vill rikta ett stort Tack till Suleyman Esen för hans otroliga driv och engagemang. Han hjälpte mig sälja min lägenhet i Kista Torn och jag märkte tidigit att Suleyman var väldigt kunnig inom branschen.

Det är inte alltid man tar sig tiden att skriva en rekommendation, men Suleyman överträffade mina förväntningar och därför rekommenderar jag honom starkt till den som är ute efter en kunnig, hjälpsam och effektiv mäklare.

Mvh / Mona Fairoud
  • Jan Mikael Clemens L
    Jan Mikael Clemens L skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Eftersom jag bor utomlands har mycket skötts via internet och min uppfattning är att det inte kunde ha skötts bättre från början till slut. Allt från värdering till affärens slutförande!
  • Aleks S
    Aleks S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman är alltid 100% engagerad, pålitlig och kunnig. Att han är extremt trevlig gör honom bara bättre, både som en mäklare och som en människa. Varje kund känns som hans viktigaste kund. Har även tidigare rekommenderat honom till andra och vill gärna göra det på det här sättet också.
  • Joanna L
    Joanna L skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mäklaren har visat stort engagemang och proffesionalism. Vi är mycket nöjda och vill ge honom och Fastighetsbyrån våra bästa rekommendationer.
  • Terje
    Terje skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag vill lämna mina allra bästa rekommendationer vad gäller Süleymans arbete och hantering av min försäljning. När du vill ha en ansvarsfull mäklare, med stark integritet, som arbetar hårt och ser till att genomföra affären i utsatt tid med stor lyhördhet för dina behov och önskemål så är han helt rätt person. Förutom att han är kunnig, ansvarsfull och pålitlig har han också en riktigt skön humor som gör det till ett nöje att arbeta med honom oavsett om det är en svårare eller lättare försäljning.
Amir Dehghan
Robert Kullberg