Süleyman Esen
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-10 - 2019-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mitt jobb är att varje dag är den andra olik. Att få vara mäklare och kunna hjälpa människor med deras livs största affär driver mig verkligen framåt.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skulle beskriva mig som en mycket driven, erfaren och ambitiös mäklare. Mycket bra egenskaper att ha i yrket!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare levererar jag alltid mycket hög kvalitet i alla mina uppdrag. Läs mer

Läs vad 227 Läs vad Süleyman Esen

• Emirjan S köpte sitt hus med hjälp av Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-15

Akalla Trädgårdsstaden
    A few weeks ago we bought a house. We first met the agent when we saw the house. We are new in sweeden so we didn't know how the things goes, from the first time till the end we had a great communication and he was very helpful!! A big thanks to your agency but a bigger to Süleyman Esen for his help!! Läs mer
  • Jones Kusi-Asare sålde sin lägenhet med hjälp av Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-13

Kista
    Han har varit mycket bra och hjälpsam. Samt gett mig information som jag inte visste innan. Jag säljer min lägenhet och förväntning var att han skulle sälja den. Vilket han har gjort. Läs mer
  • Azadeh M köpte sin lägenhet med hjälp av Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-12

Akalla
    Han är full ansvar för sin jobb och kund 👌🏻 Läs mer
  • Matias L sålde sin lägenhet med hjälp av Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-05-01

Kista
    Motsvarade förväntningarna och var trevlig och seriös! Läs mer
  • Veli K köpte sin lägenhet med hjälp av Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-02-15

Kista
    Kag har köpt en lägenhet,
    Han var trevlig.
    Jag är nujd Läs mer
  • Tony Ebrahim skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-02-13

Tack för att du hjälpte oss med bostaden. Läs mer
  • Ayhan Yn skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-02-05

Sålde nyligen vårt lägenhet med hjälp av Süleyman Esen och skötte detta riktigt bra. Snabb återkoppling och kunniga mäklare vilket gynnar både köpare och säljare såklart. Rekommenderas starkt! Läs mer
    Süleyman E gillar detta
  • Inger M sålde sin lägenhet med hjälp av Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-01-29

Kista
    Professionalismen, kompetensen, energin, det behagliga sättet - i alla avseenden är Suleyman unik. Jag gick in på Fastighetsbyrån helt spontant när jag skulle sälja min bostadsrätt och jag är både glad och tacksam över att det blev just Suleyman jag fick träffa. Det kunde inte ha blivit bättre! Läs mer
  • Hazem A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2019-01-22

Nu är det andra gången vi anlitar Suleyman som mäklare i Kista, vi är väldigt nöjda med hela processen och det märks tydligt att Suleyman är väldigt kunnig inom sitt område.

Även om försäljningen var under julperioden så var han alltid tillgänglig på telefon/samtal och vi kunde rekordsnabbt sälja min bostad under det tuffa marknadsläget.

Vi är väldigt nöjda med försäljningen och Suleyman överträffade våra förväntningar.

/ Hazem Achkoudir Läs mer
  • Hamza Y
    Hamza Y skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista

2018-12-28

Sålde min lägenhet nyligen och hade Suleyman till hjälp.
    Jag överlät allt i hans händer och kände mig trygg hela vägen.
    En smidig och snabb affär där både säljare och köpare blev nöjda, tack vare suleyman! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kista

Süleyman Esen