184 rekommendationer

Süleyman Esen
en del av Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19
164 40 Kista — Visa karta

Vad tror Süleyman att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 184 kunder tycker om Süleyman Esen

• Sinan K
    Sinan K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Professionell och noggrann, utmärkt bemötande och engagemang! Süleyman Esen levde verkligen upp till mitt förväntande som kund och mer än det. Jag är super nöjd! Läs mer
  • Anna D
    Anna D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Under 2017 köpte jag ett hus genom Suleyman, samt sålde min lägenhet, så min erfarenhet kommer både båda sidor av bostadsförsäljningen. Suleyman är proffsig, kan sitt område utan och innan och alltid ligger ett steg före. Han är också realistisk och har bra dialog med kunden under tiderna då marknaden är osäker. Jag säger bara, Suleyman är en expert! Jag vill också utmärka Fastighetsbyrån i Kista, för även en tillfällig överlämning till en annan kollega fungerade utmärkt. Utan överdrifter, jag är mycket nöjd och utan tvekan kommer att anlita Suleyman om en bostadsaffärer blir aktuella i framtiden! Läs mer
  • Adis B
    Adis B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman är väldigt proffesionell när det kommer till alla aspekter av försäljningen. Väldigt noggrant förklarade han hur själva försäljningsprocessen skulle ske och fanns där när frågor väl uppstod. Jag tyckte att han erbjöd väldigt bra service för både mig och köparen. Jag vart supernöjd med försäljningen och levererade utöver förväntan trots att marknaden är skakig som den är. Jag har rekommenderat honom varmt till min familj, mina vänner och er som läser detta! Läs mer
  • Jamasb G
    Jamasb G skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket nöjd med Esens insatser. Proffsig och duktig. Läs mer
  • Jimmi B
    Jimmi B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket trevlig mäklare och välbemöt service Läs mer
  • Serdal C
    Serdal C skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Helt suverän mäklare som tar sitt jobb på allvar. Kunde inte få en bättre mäklare. Tips och tricks innan visning samt vältalande ord.

Mycket nöjd Läs mer
  • Majid R
    Majid R skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Den bästa mäklare i Kista.
    mycket nöjd. Läs mer
  • Cengizhan A
    Cengizhan A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fy FAAN vilken jävla mäklare. Det är det enda man kan säga. så jävla proffsig.
    skötte allt utmärkt. honom kan lita på. behövs en i varje firma.
    Jag antar att han är väl marknadens Leo Messi. Eller Hakan Sukur

Ett föredöme med stort hjärta. Läs mer
  • Shaker N
    Shaker N skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman har gjort ett fantastiskt jobb! Återkopplar snabbt, alltid lika trevlig, lyhörd, tydlig och engagerad! Läs mer
  • Firat Ali Z
    Firat Ali Z skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Grymt bra arbete engagerad från start till slut snabb återkoppling morgon som kväll tack Läs mer
  • Milad S
    Milad S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman har gjort ett toppenjobb! Väldigt nöjd som säljare. Läs mer
  • Stefan Kenan A
    Stefan Kenan A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bra bemötande, lätt att förstå, tydlig. Läs mer
  • Serdal B
    Serdal B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Grymt bra mäklare
    Alltid trevlig
    Bra bemötande Läs mer
  • Jordan G
    Jordan G skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Excellent experience. Well planned, prompt and ontime responsiveness. Concise and focused answers given to any question. Ready to support the process by all means needed.

Warmly recommended broker! Läs mer
  • Monalisa B
    Monalisa B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman Esen är en utomordentlig fastighetsmäklare som gör allt han har utlovat. Han är professionell, ärlig och kunnig i sitt utförande. Kan rekommendera Suleyman till alla som skall göra den största affären i livet, och sälja din bostad. Man behöver någon man kan lita på och som alltid gör sitt yttersta för att alla ska parter ska vara nöjda. Läs mer
  • Lena K
    Lena K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fantastiskt bemötande. Ska jag köpa något i Kista så kontaktar jag Suleman Esen Läs mer
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har bara positiva erfarenheter av Suleyman som mäklare. Ett mycket professionellt bemötande och ett genomförande av försäljningen som är utöver det vanliga.
    En fenomenal fingertoppskänsla för prisnivå och hantering av budgivarna. Alltid nåbar och återkopplar regelbundet. En mäklare i toppklass! Läs mer
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag tycker att vi fick ett pålitligt och engagerande bemötande. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mkt professionellt och bra. Süleyman är kunnig och hanterar de frågor man som säljare har på ett utmärkt bra sätt. En mäklare som varmt rekommenderas. Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bemötande och allt kring försäljningen av min lägenhet, jättebra, kan inte bli bättre. Läs mer
  • Aleksandra T
    Aleksandra T skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevlig bemötande,skulle rekommendera Süleyman till alla. Läs mer
  • Marcus D
    Marcus D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Grym mäklaren!
    Från första besöket till avslutningen så har han varit väldigt duktig och professionell.
    Kan verkligen rekommendera honom till andra! Läs mer
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    En otroligt duktig säljare som värnar om sina kunder! Otroligt nöjd med honom! Läs mer
  • Denice Rukiye T
    Denice Rukiye T skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    En väldigt duktig och framförallt genuin mäklare! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Robert O
    Robert O skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman var lätt att ha att göra med, snabb på att uppdatera mig efter visningar och under budgivning. Snabba svar när jag hade någon fråga.
    Han gav ett engagerat intryck och fick till en affär som kändes bra. Läs mer
  • Seyed Arash S
    Seyed Arash S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Behjälplig och tillmötesgående vid hela processen. Läs mer
  • Hanolia I
    Hanolia I skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Det var rakt på sak, tydligt och konkret. Snabb hantering av mitt ärende, och ärliga svar på mina frågor. Jag är jättenöjd med det bemötandet jag fick av Süleyman. Läs mer
  • Ramazan G
    Ramazan G skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevlig och extremt kunnig mäklare! Läs mer
  • Mina N
    Mina N skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman was extremely helpful. He was responding to all our questions and requests right away and made it very easy for us. Läs mer
  • Golan M
    Golan M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fantastisk mäklare. Som köpare har vi blivit bemötta jättebra och med en hög nivå på servicen.
    Jag rekommenderar starkt Süleyman till alla som är i sälj/köpartankar. Läs mer
  • Rikard M
    Rikard M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Allt funkade supersmidigt och priset blev över förväntan Läs mer
  • Yan S
    Yan S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Han är jättebra och duktig! Jag kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • Peter O
    Peter O skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Man kan inte önska sig mer. Süleyman presterar på topp inom alla områden: engagemang, tillgänglighet, lyhördhet och service-minded. Läs mer
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är nöjd med Süleyman. Han är trevlig och lätt att prata med. Han var hjälpsam genom hela processen och hade förståelse när det var strul med banken. Läs mer
  • Lotta D
    Lotta D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hade dålig erfarenhet sv mäklare innan jag träffade Suleman, men inte nu längre .
    Jag köpte och sålde med hans hjälp och jag behövde inte tänka på något, han skötte rubbet!! Mycket kompitent och professionell och han fanns där 24/7! Jag är hur nöjd som helst och rekommenderar honom varmt!!! Läs mer
  • Saida W
    Saida W skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag upplevde mäklaren som kunnig, hjälpsam, engagerad och jag kommer definitivt att anlita honom i framtiden om jag skulle behöva det. Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman gav ett bra och professionellt intryck. Läs mer
  • Aydin G
    Aydin G skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Tack för all hjälp, Süleyman är en toppen mäklare som verkligen gör sitt jobb. Kommer garanterat rekommendera honom till folk som vill anlita en mäklare. Läs mer
  • Lars C
    Lars C skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman är proffsig, noggrann, tydlig och ärlig. Mot både säljare och potentiella köpare. Har uppskattat hans arbete och avstämningar väldigt mycket. Från planerat upplägg till genomförande, visningar, budprocess och kontraktskrivning. Allt har känts väldigt tryggt och bra. Läs mer
  • Danijela K
    Danijela K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I take in English instead and hope its ok. Both my husband and I were very impressed by Sulejman's support. He was very professional and calm dealing with our case, honest and supported our side, lead us through the process and helped us close the deal. Agents like him are very rare in this business and I deeply appreciated his engagement. (I don't have Facebook account ) Läs mer
  • Geli R
    Geli R skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är otroligt nöjd med Suleyman och den service han erbjöd vid försäljning av min lägenhet. Han är tillgänglig, professionell och otroligt kunnig. Jag rekommenderar honom varmt.Tar sitt uppdrag på största allvar och gör allt för att kunden (vi) ska vara och bli nöjd. Processen var snabb och smidig. Kommer definitivt anlita han igen :) Läs mer
  • Frej K
    Frej K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I can't say enough about Süleyman's professionalism, true caring nature, and extensive knowledge/connections. I purchased a home from Süleyman in 2015. That was a good indication of the level of commitment Süleyman has to service. Throughout the home buying process, Süleyman was extremely responsive and thoughtful in his recommendations. I am a person who is new in Sweden and i don't know swedish, Süleyman always gave me time to understand the process.

When it came time to sell my apartment, I did not have to think twice who I would have be in charged of representing my interests. Süleyman has got to be the most knowledgeable broker in the market. I found working with him a joy and he was there to help me during every step of the processes. He emanates a sense of trust-worthiness that made me feel very secure during what is without a doubt a very involved process. Süleyman is a true professional in every sense of the word, and puts his clients interests far above his own. He has been much more like a partner, not just a broker. He doesn't forget you once the deal is done. To this day, he always makes me feel like helping me is his highest priority.

I would be very happy to give Süleyman my highest recommendation for anyone desiring to sell their property or buy one.

I look forward to working with Süleyman again in the future. Läs mer
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman har verkligen varit en klippa och drivande kraft som aldrig gav upp fast mitt utgångsläge för försäljning hela tiden blev sämre. Var det inte snöstormar vid visning så var det ungdomar skjutna i Rinkeby och media härjade som om Rinkeby var den värsta platsen på jorden. Det är det inte! Rinkeby är en trevligt område men det är inte alltid lätt att förmedla det. Suleyman gav aldrig upp utan arbetade entusiastiskt och ivrigt vidare. Ger man aldrig upp så blir det bra till sist. Jag är jättetacksam över Suleymans insats och rekommenderar honom hjärtligt. Bravo!! Läs mer
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag köpte min lya genom Süleyman och tyckte att allt fungerade riktigt bra! Vi fortsatte att ha kontakt efter köpet och 3 år senare när de var dags för mig att sälja var valet av mäklare givet.
    Süleyman är som mäklare väldigt professionell. Alltid tillgänglig, flexibel, saklig och kunnig.
    Jag ger honom mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Orkidéh N
    Orkidéh N skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman är en mäklare som står ut i mängden!
    Han är professionell, tillgänglig, flexibel och förmedlar ett lugn även i stressfyllda situationer, egenskaper som jag anser att en mäklare ska besitta. Sist men inte minst levererar han på en nivå som jag inte trodde var möjlig.
    Jag rekommenderar Süleyman och ger honom toppbetyg.

All lycka till dig!
    Hälsningar
    Orkidéh Läs mer
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag träffade Süleyman första gången i samband med ett ett radhusköp. Jag konstaterade snabbt att säljarna hade valt helt rätt mäklare. Süleyman agerar oerhört professionellt, och inger stort förtroende. Han fanns alltid tillgänglig, oavsett när jag hörde av mig, var oerhört kunnig, och kunde alltid svara på alla knepiga frågor jag hade.

Under budgivningsprocessen, och i perioden mellan kontraktssignering och överlåtelse, fanns det en del extraordinära saker som behövde hanteras mellan mig och säljarna. Süleyman vägledde och coachade oss genom alla eventuella hinder, och överlåtelsen blev mycket smidigt tack vare detta.

Även efter köpet har Süleyman agerat exemplariskt. Jag fick t ex ett julkort, och han ringde även ett tag efter inflytt och stämde av att allt kändes bra med mitt nya hus och att jag trivdes.

Jag kommer definitivt välja Süleyman som mäklare när/om jag någon gång säljer mitt radhus, och till alla som överväger Süleyman som mäklare kan jag ge mina allra högsta rekommendationer. Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi är otroligt nöjda och tacksamma över en otroligt fin hjälp!vi Kan varmt rekommendera er andra att välja Süleyman, ni kommer absolut inte att ångra er! Vi skulle välja honom till varje pris ;) Läs mer
  • Tolga Y
    Tolga Y skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan varmt rekommendera Suleyman. Suleyman fick vårt fulla förtroende under försäljningen och skötte det exemplariskt. Med sitt lugn och professionella bemötande skötte han allt medans vi bara tittade på.

Väldigt kompetent och duktig mäklare som hela tiden informerade oss vilket gjorde att vi kände oss i trygga händer. En ambitiös och ärlig mäklare som hade rätt i allt han sa. Vi är supernöjda med vår försäljning och samarbete med Suleyman! Läs mer
  • Rita ?
    Rita ? skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Kan rekommendera Süleyman Esen på det varmaste, mycket lyhörd, gav snabb respons. Lycka till i framtiden! Läs mer
  • Soheil K
    Soheil K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Professionell och effektiv mäklare som har öga för detaljer, 4e gången vi samarbetar med Sulle inom familjen för köp/sälj inom kista. Återkopplar och är ständigt hjälpsam, vilket är väldigt betydande. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
Süleyman Esen
Amir Dehghan