en del av Fastighetsbyrån Kista

5.0 / 5 i betyg — 132 rekommendationer

Läs vad 132 användare tycker om Süleyman Esen

• Håkan D
    Håkan D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman har varit till belåtenhet i den fastighetsförsäljning jag har ansvarat för . Han har hela tiden informerat om kommande skeenden.Jag har ingenting att anföra till någon negativ bild, utan är nöjd med hela försäljningsdelen.
  • Mizaket M
    Mizaket M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    En väldig duktig,trevlig fantasisk mäklare.
  • Katerina C
    Katerina C skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt bra bemötande, väldigt påläst och var tillgänglig för mig som köpare
  • Huseyin K
    Huseyin K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket bra bemötande, service och professionalitet av mäklare Süleyman Esen. Rekommenderar stark vid köp & sälj i Kista området.
  • Lejla A
    Lejla A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag var väldigt nöjd med Suleyman. Skulle absolut kontakta han igen. Allt sköttes professionellt och smidigt. Super duktig mäklare.
  • Edgar
    Edgar skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Ett stort tack till Süleyman Esen för hans fantastiska arbete. Süleyman är en otroligt duktig mäklare som jag kan varmt rekommendera till alla som går i säljtankar. Vill ni ha en mäklare som jobbar för dig och dina mål är Süleyman rätt man. Hela försäljningsprocessen gick som på räls från dag 1 till kontraktsskrivning. Han lyssnade på mina krav och anpassade sig efter dem. Süleyman kan sitt område i detalj vilket var en stor fördel för mig. Han kunde mer om min förening än vad jag själv visste. Süleyman är en mäklare med mycket stort hjärta och med stor integritet som jobbar det lilla extra för att få säljaren nöjd. Några nyckelord som förklarar Süleyman är:
    -Transparans
    -Lojal
    -Arbetsvillig
    -Extremt kunnig
    För mig är Süleyman det självklara valet när jag säljer min nästa
  • Anirban D
    Anirban D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I found him very professional , helpful & friendly dealing with me. He carries good knowledge about real estate market in fact he efficiently briefed me pros & cons of the particular property trends in Kista locality.
  • Evin B
    Evin B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Är väldigt nöjd med Suleyman Esen. Han inger trygghet och är väldigt tydlig. Är absolut inte stressad som vissa mäklare brukar vara och ger oss den tid vi behöver. Bästa mäklaren jag haft hittils, då har jag haft med många att göra😃.
  • Mattheus H
    Mattheus H skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    I samband med försäljning av vårt hus valde vi Süleyman Esen som vår mäklare. Han gjorde ett mycket proffsigt intryck vid vårt första möte och har därefter levt upp till våra väldigt högt ställda förväntningar på alla tänkbara sätt. Kompetent, effektiv och trevlig.

Hjälpsam med allt rörande bostaden. Kan varmt rekommendera Süleyman Esen vid en framtida försäljning.

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande från start till slut!
  • Yasemin A
    Yasemin A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Att jag i en viktig affär kan känna denna trygghet och tillit är obeskrivlig. Suleyman Esenkan området och branschen så oerhört bra och det bästa jag kunde göra var att följa hans råd och bara låta honom sköta affären. Om tillfället uppstår blir Suleyman Esen mitt val igen som mäklare helt utan tvekan. Han är rak, tydlig och extremt lyhörd.
  • Julia W
    Julia W skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman var duktig, han var trevlig och höll vad han lovade. Han var snabb med att återkomma och jag kände mig trygg med honom, min försäljning av lägenhet var i mycket goda händer!
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    engagerad, kunnig,.................
  • John B
    John B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är väldigt nöjd med valet av Süleyman för att sälja min nyproduktion. Även om marknaden blev tuff en period så fick jag ständigt feedback och vi hade en bra och öppen dialog. Jag kan starkt rekommendera honom vid valet av mäklare.
    2016-08-22 Süleyman E svarar John B
    Tusen tack för ditt tålamod. Det kändes riktigt skönt att få ihop affären efter mycket om och men. Det är försäljningar som denna man uppskattar som mest i efterhand. Önskar dig och din familj all lycka framöver!
  • Emma N
    Emma N skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman är en ansvarsfull, trevlig och service-minded mäklare. Han är tillgänglig och verkligen intresserad av att båda parter ska känna sig nöjda. På grund av sin lokala kompetens och erfarenhet av områdena han säljer kan han ge specifik info som jag värdesatte mycket. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Suleyman.
    2016-08-22 Süleyman E svarar Emma N
    Hej Emma! Ni har varit så smidiga att ha göra med både vid köp och försäljning. Tack för förtroendet och ett grymt bra samarbete!
  • Ahmad A
    Ahmad A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman är en mäklare jag rekommenderar då han har stenkoll på marknaden här. Hela försäljningen gick smidigt och kändes verkligen bra då han till skillnad från många andra mäklare tänker både på säljare och köpare och lämnar inga kryphål efter sig vilket ger en bra känsla som säljare. Trots hans unga ålder visar han en mognad och ger ett intryck av att han har jobbat som mäklare hela livet.
  • Mariam N
    Mariam N skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Känns skönt att kunna lägga allt i händerna på en mäklare som är trevlig, pålitlig och engagerad.
  • Anna G
    Anna G skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Pålitlig, lätt att ha att göra med, följer upp information, frågor, kontakter
  • Murat K
    Murat K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag träffade 4 olika mäklare i området för att jämföra vem som skall få göra min största affär i livet. För mig är det väldigt viktigt att känna förtroende för någon som skall göra mitt livs största affär.
    Suleyman fick mig att känna ett lugn då han var väldigt driven och engagerad. Jag kan varmt rekommendera Suleyman till er som skall sälja då jag vet hur viktigt en bostadsaffär kan vara. Suleyman överträffade mina förväntningar och fick ett rekordpris och ytterligare en utomordentligt nöjd kund.
    Vilket jäkla krut...
  • Müsade A
    Müsade A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    En jätte duktig mäklare som är engagerad och hjälpsam.
  • Derya A
    Derya A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bästa servicen! Kan stark rekommendera honom Süleyman Esen/Fastighetsbryån i Kista!
  • Sepideh
    Sepideh skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman Esen är en superengagerad, trevlig och pålitlig mäklare. Han har koll på alla detaljer och har alltid tid att lyssna på kunden. Vi är så nöjda med vår bostadsförsäljning och har känt oss så trygga i hela processen tack vare Süleyman. Stort tack för detta! Vi rekommenderar starkt Süleyman Esen.
  • Faisal A
    Faisal A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    MVG!
    Trevlig, kunnig och seriös.
    Süleyman är otroligt proffsig och ger ett intryck av stort förtroende!
    Han gjorde det lilla extra och vi är mer än nöjda med vår bostadsaffär.
    Kan varmt rekommendera
    Sulle!
  • Mona F
    Mona F skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag vill rikta ett stort Tack till Suleyman Esen för hans otroliga driv och engagemang. Han hjälpte mig sälja min lägenhet i Kista Torn och jag märkte tidigit att Suleyman var väldigt kunnig inom branschen.

Det är inte alltid man tar sig tiden att skriva en rekommendation, men Suleyman överträffade mina förväntningar och därför rekommenderar jag honom starkt till den som är ute efter en kunnig, hjälpsam och effektiv mäklare.

Mvh / Mona Fairoud
  • Jan Mikael Clemens L
    Jan Mikael Clemens L skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Eftersom jag bor utomlands har mycket skötts via internet och min uppfattning är att det inte kunde ha skötts bättre från början till slut. Allt från värdering till affärens slutförande!
  • Aleks S
    Aleks S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman är alltid 100% engagerad, pålitlig och kunnig. Att han är extremt trevlig gör honom bara bättre, både som en mäklare och som en människa. Varje kund känns som hans viktigaste kund. Har även tidigare rekommenderat honom till andra och vill gärna göra det på det här sättet också.
  • Joanna L
    Joanna L skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mäklaren har visat stort engagemang och proffesionalism. Vi är mycket nöjda och vill ge honom och Fastighetsbyrån våra bästa rekommendationer.
  • Terje
    Terje skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag vill lämna mina allra bästa rekommendationer vad gäller Süleymans arbete och hantering av min försäljning. När du vill ha en ansvarsfull mäklare, med stark integritet, som arbetar hårt och ser till att genomföra affären i utsatt tid med stor lyhördhet för dina behov och önskemål så är han helt rätt person. Förutom att han är kunnig, ansvarsfull och pålitlig har han också en riktigt skön humor som gör det till ett nöje att arbeta med honom oavsett om det är en svårare eller lättare försäljning.
  • Max  N
    Max N skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman löste både första köp och lägenhetssäljning för min del. Allt sköttes snyggt och med åtanke för både köpare och säljare! Riktigt trevlig och alert och svarar alltid på ens frågor. kanon!
  • Ghasem B
    Ghasem B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman du är mer än grym du gör alltid det lilla extra och kommer med nya idéer hela tiden till de bättre från dag 1 till sista dagen.
    Du är en ärlig, pålitlig och professionell person fortsätt med det för du är bäst i det du gör !!
    Skulle rekommendera dig starkt !
  • Sophia B
    Sophia B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har både köpt och sålt lägenhet för första gången med hjälp av Süleyman Esen och är otroligt nöjd med hans insatser. Jag kände mig trygg med att försäljningen var i goda händer och Süleyman tog sig verkligen tid att prata och svara på frågor så att jag fick möjlighet att sätta mig in i varje steg av köpet/försäljningen. Jag är väldigt nöjd med slutresultatet vad gäller både köp och försäljning, och kan verkligen rekommendera Süleyman Esen.
  • Tati H
    Tati H skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman är inte bara en jätte bra mäklare jag har upplevt honom som en mycket ödmjuk, pålitlig och hjälpsam person som bryr sig verkligen om kundens behov.
    Köpte en lägenhet som såldes genom honom och han har haft extremt koll på att både säljare och köpare ( jag) är nöjda.
    Vill nämna att det är inte mitt första köp, men det är ju första gången man får så bra kontakt med mäklaren och framför allt så mycket hjälp. Ser fram emot mer samarbete i mina framtida bostadsaffärer med honom.
    Tusen tack för allt Süleyman
    Tatiana Gil.
  • Ozan B
    Ozan B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman Esen har visat stort intresse och engagemang och var mycket proffesionell i försäljningen av min lägenhet i Kista Gård.
    För övrigt, en lojal och pålitlig mäklare.
  • Rubina A
    Rubina A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman är en otroligt förtroende ingivande och pålitlig mäklare som sätter kundens behov i centrum. Han har en extremt bra kommunikation och samarbete med både säljare och köpare. Jag kan varmt rekommendera Suleyman!
  • Nathalie K
    Nathalie K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman är både nogrann och förmedlar trygghet som säljare. Han ser klientens behov och agerar affärsmannamässigt. Jag rekommenderar honom varmt.
  • Alan A
    Alan A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag hade turen att komma i kontakt med Suleyman vid försäljning av min bostad. Upplevde honom ganska snabbt som en kille som visste vad han yrkesmässigt ämnades för. Professionell, seriös och ett otroligt sinne för affärer i kombination med en ödmjukhet utan dess like. Jag och min fru är otroligt tacksamma för all den hjälp vi fått.

Tack Fastighetsbyrån och framför allt Suleyman för allt!
  • safet v
    safet v skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman Esen hjälpte oss köpa bostad. Esen är trevlig, tydlig, alltid har samarbets vilja,alltid tillgänglig, håller hög professionell standard, bra information, ...
    Vi kan varmt rekomandera Suleyman. Tack och hälsning Suleyman!
    Safet och Jasmina
  • susan F
    susan F skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hade Suleyman Esen som mäklare när vi sålde en lägenhet i Kista. Vi var mycket nöjda med honom. En seriös, trevlig, lätt tillgänglig, kunnig och tillmötesgående mäklare. Rekomenteras varmt!
  • Rebecca D
    Rebecca D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Super trevlig och rak mäklare. Seriös och gör sitt yttersta för både säljare och köpare.
  • Johan S
    Johan S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Esen var mycket förtroendeingivande genom hela processen, vi hade tät kontakt och han höll en hög professionell standard.
    Dessutom såg han till mina önskemål. Kan varmt rekommendera Esen!
  • Mahnaz M
    Mahnaz M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har både köpt och sålt min första bostad med hjälp av Suleyman!
    Trevligt och professionellt bemötande och samarbete.
    Tydlig och bra information, bra pris, alltid tillgänglig.
    ser fram emot mer samarbete i mina framtida bostadsaffärer.
    Hälsningar Mahnaz
  • Anders E
    Anders E skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Hade turen at få kontakt med Süleyman när jag ringde fastighetsbyrån för att få hjälp med att sälja min lägenhet. Fån första början kändes det rätt och han ordnade allt snabbt och professionellt. Tack så mycket! Med vänlig hälsning Anders
  • Emrah Ç
    Emrah Ç skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman är den bästa mäklaren jag har haft att göra med. Seriös, professionell, ambitiös och framförallt en väldigt fin människa...har haft med en del mäklare förr men ingen kan man jämföra med Süleyman. vill tacka fastigehtbyrån för att jag fick träffa Süleyman.. Tack för allt! /mvh Emrah
  • laila b
    laila b skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman hjälpte mig med att sälja mitt hus i Akalla. Han har varit fantastiskt och hjälpt mig med allting. Han är alltid artig och hjälpsam. Jag vill verkligen rekommendera Suleyman till alla. Tack så mycket för allting. Vänliga hälsningar Laila
  • Sabina T
    Sabina T skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman är en klippa! Att sälja min lägenhet var ett stort steg och som förstagångs säljare var jag väldigt förvirrad, men från första stund har han varit trygg och ärlig. Jag är helt fantastiskt överraskad över det arbete som Suleyman har gjort! Han är grym på att göra allt väldigt enkelt och det märks att han brinner för sitt jobb. Sveriges nya stjärnmäklare, jag tror på dig! Du är grym!
  • Sabina T
    Sabina T skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
  • laila b
    laila b skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman hjälpte mig med att sälja min bostad. Han har hjälpt mig med allting och varit jätte bra. Suleyman är en fantastisk ödmjuk person som alltid är artig och respektfull. Jag är glad över att fått träffa suleyman. Tack för allt. Med vänlig hälsning, Laila
  • marie o
    marie o skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    jag är jätte nöjd med ditt sammarbete Suleyman.
    du är en trevlig och respektfull person .
    jag skulle jätte gärna vilja sammarbeta med dig igen i farmtiden , MHV Maria
  • Firat K
    Firat K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har haft manga bostadsrätter under mina år och träffat manga mäklare, men jag har aldrig träffat någon som Suleyman Esen på Fastighetsbyrån. Han är en mycket ambitiös mäklare som lyssna på mina behov.
    Jag förstår mycket väl varför han är områdets mest anlitade mäklare. Gör som oss nöjda kunder och anlita Suleyman Esen.
  • Kimia E
    Kimia E skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi är helt eniga i de fantastiska omdömen som Süleyman tidigare har fått. Det var på alla sätt ett smidigt, engagerat och väl utfört arbete och vi har fullt förtroende för Süleyman. Våra varmaste rekommendationer!
  • Peggy K
    Peggy K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är nöjd! av det stora arbete Süleyman Esen har gjort, alla inblandade blev nöjda.
    Tack
    Peggy Koivunen