Süleyman Esen
en del av Fastighetsbyrån Kista

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mitt jobb är att varje dag är den andra olik. Att få vara mäklare och kunna hjälpa människor med deras livs största affär driver mig verkligen framåt.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skulle beskriva mig som en mycket driven, erfaren och ambitiös mäklare. Mycket bra egenskaper att ha i yrket!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare levererar jag alltid mycket hög kvalitet i alla mina uppdrag.
Kistagången 19
164 40 Kista — Visa karta

Vad tror Süleyman att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 216 kunder tycker om Süleyman Esen

• Basem A
    Basem A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt en lägenhet och mäklaren Süleyman hjälpte mig mycket. Han är duktig på att visa lägenheten och förklara allt om lägenheten.

Süleyman höll mig uppdaterat med alla information och händelse igenom hela processen.

Stort tack för hjälpen Läs mer
  • Gabriela M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman är alltid snabb att svara på sms, telefon samtal eller email. Hans rådgivning verkar fungera jätte bra och han är bra på att lyssna till kundens behov. Jag både köpte och sålde min 3a med Suleymans hjälp och jag skulle rekommendera honom till andra kunder. Läs mer
  • Tahsin A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman är en mycket bra mäklare och vi är mer än bara nöjda! Vi fick vår lägenhet såld på så kort tid. Han är mycket professionell och vi kände oss lugna hela tiden. Rekommenderar honom starkt till alla som vill sälja. Läs mer
  • Tobias M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleyman är en klippa!

Köpte mitt förra boende genom honom för många långa år sedan och har haft i alla fall årlig kontakt sedan dess. När det kom till försäljning var Süleyman dessvärre inte tillgänglig men hjälpte mig komma i kontakt med en kollega som hjälpte mig med allt från start till mål. Läs mer
  • Elin M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi är mycket nöjda med Suleyman Esens arbete med att förmedla vår lägenhet. Försäljningen gick över förväntan. Vi kan varmt rekommendera honom vidare! 🙂 Läs mer
  • Stockholm33 T skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Grymt bemötande återkopplar lyhörd smidig.rekommenderar starkt både som köpare och säljare. Läs mer
  • Teresa F skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi har sålt 3 st lägenheter med hjälp av honom.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    De såldes under ganska "svåra" tider så priset blev lägre än förväntat. Det var dock inte på något sätt mäklarens fel.

Jag skulle jätte gärna använda mig av hans tjänster igen om behpvet uppstår. Läs mer
  • Bengt Hugo R
    Bengt Hugo R skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Süleman har sålt vårt radhus i Akalladalen. Han har uppträtt på ett hedervärt sett och givit mig, min fru och köparen bästa service, har alltid levt upp till de löften han givit.
    Visserligen hade vi förväntningar om ett högre pris, men eftersom marknaden är som den är tror jag att såväl vi som säljare och även köparen gjort en så bra affär som möjligt.
    Vi känner mycket stort förtroende för Süleman och kan till det bästa rekommendera honom till både säljare och köpare. Läs mer
  • Farid F skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    En riktig ärlig och kundorienterad mäklare, som gör allt för att säljaren skall få en skönare vardag. Väljer man Süleyman som mäklare, så behöver man knappt tänka på att försäljningen blir av eller inte i en tuffare bostadsmarknad som råder just nu. Läs mer
  • Jelena D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har nyligen köpt en bostad och är väldigt nöjd med mäklaren som var hjälpsam, lyhörd och hade så mycket tålamod med allt krångel som brukar vara vanligt med sådana affärer.
    Han har alltid svarat snabbt och hörde av sig när han har lovat samt besvarade alla frågor och var trevlig.
    Kan tänka mig rekommendera honom vidare och kontakta när jag vill sälja/köpa igen samt rekommendera själva företag han jobbar på. Så här det ska va. Hans arbetsgivare borde vara rädd om honom. Läs mer
  • Lena S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Smidig försäljning av min bostadsrätt tack vare Suleymans proffsiga insats. Läs mer
  • Aycan A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt duktig. Lyssnar på vad man säger, flexibel och lyhörd.
    Hade inte förväntat mig så mycket faktiskt då ja aldrig sålt en lägenhet men suleyman fixade det så smidigt att de enda ja kan säga är grymt jobbat sulle! Läs mer
  • Kamar M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman är extremt professionell och väldigt trevlig att ha att göra med. Han är alltid tillgänglig om man har frågor eller funderingar. Kändes lugnt och tryggt trots lite osäker marknad. Jag är extremt nöjd med hur han har hanterat affären hittills. Läs mer
  • Jonas M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mucket bra , Kunnig i sitt jobb Läs mer
  • Sovichea V skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag har köpt en lägenhet i Husby med Süleyman. Han är jättesnällt och trevlig person som är hjälpsam och bra att kommunicera. Jag blir väldig nöjd med hans profesdionell service. Han jobbar bra och snabbt att svara alla frågor från mig. Det jag ska rekommendera till mina vänner. Läs mer
  • Camilla P skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Sålde en 2:a i Akalla.Riktigt nöjd är jag. Snabb försäljning . Tack! Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt professionell, lyhörd Mäklare som både ser till köparens och säljarens bästa! Läs mer
  • Emrah C skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman suleyman suleyman han får man aldrig nog med som mäklare. Hade honom när ja köpte min lägenhet och sålde min lägenhet. Det som e så bra med suleyman e att man inte behöver fråga han massa frågor han gör allt redan så bra att man litar på han till 100%, märks att det är en rutinerad mäklare som kan sin grej. Av alla mäklare ja träffat runt om i Stockholm så måste ja säga att det här är den bästa mäklaren utan tvekan. Tusen tack suleyman för all hjälp ditt jobb o engagemang uppskattas enormt mkt
    Med vänlig hälsning, Emrah Läs mer
  • Golnaz S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Vi kunde inte ha varit mer nöjda! Süleyman är engagerad, väldigt kunnig och driven. Han är väldigt hjälpsam och svarar alltid. Vi kan varmt rekommendera honom för er framtida försäljning. Läs mer
  • Gunnar H skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt bra bemötande på alla sätt, mäklaren har gjort ett mycket bra arbete. Läs mer
  • Firat K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag är väldigt nöjd och trygg med min försäljning av min bostad. Det har varit bra vägledning av hela processen, från början då vi första gången träffades och planerade försäljningen, framtill försäljningen. Suleyman uppfyllde mina förväntningar, och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Natnael Y skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt trevligt och tydligt person Läs mer
  • Fahimeh D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Han var duktig. Allt gick så bra. Och vi sålde lägenheten. Läs mer
  • Hengameh M skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Väldigt kunnig, professionell och tillgänglig. Läs mer
  • Abbe I skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bra upplevelse! Trevlig och proffesionellt! Och lyckades sälja till mina förväntningar i dessa dåliga tider! Läs mer
  • Seija S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleiman är väldigt duktig som
    mäklare . Jag kan varmt rekommendera
    honom. Läs mer
  • Birgit Anne S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Han är bäst: Suleyman som mäklare är seriös, engagerad, professionell, mycket kompetent, alltid tillmötesgående, lyhörd, ödmjuk; pålitlig. Läs mer
  • Semiran B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman som mäklare är seriös, engagerad, duktig, pålitligt och har stil samt klass.
    Det märks att han brinner för sitt arbete,jag är supernöjd. Suleyman Esen är bäst! Läs mer
  • Tara K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Trevlig duktig och kunnig
    Väldig nöjed Läs mer
  • Mustafa D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    En väldigt trevlig och lyhörd mäklare, duktig och kunnig inom branschen. Jag ser fram emot att få träffa och göra ytterligare köp/försäljning med Suleyman Esen. Läs mer
  • Nimesh C skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman var väldigt bra och effektiv. Grymt bra mäklare och rakt på sak. Kan starkt rekommendera Suleyman Läs mer
  • Sinan K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Professionell och noggrann, utmärkt bemötande och engagemang! Süleyman Esen levde verkligen upp till mitt förväntande som kund och mer än det. Jag är super nöjd! Läs mer
  • Anna D skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Under 2017 köpte jag ett hus genom Suleyman, samt sålde min lägenhet, så min erfarenhet kommer både båda sidor av bostadsförsäljningen. Suleyman är proffsig, kan sitt område utan och innan och alltid ligger ett steg före. Han är också realistisk och har bra dialog med kunden under tiderna då marknaden är osäker. Jag säger bara, Suleyman är en expert! Jag vill också utmärka Fastighetsbyrån i Kista, för även en tillfällig överlämning till en annan kollega fungerade utmärkt. Utan överdrifter, jag är mycket nöjd och utan tvekan kommer att anlita Suleyman om en bostadsaffärer blir aktuella i framtiden! Läs mer
  • Noel H skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    jag fick en bra och snabb återkoppling som gjorde att vi kunde avsluta ett köp snabbt Läs mer
  • Adis B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman är väldigt proffesionell när det kommer till alla aspekter av försäljningen. Väldigt noggrant förklarade han hur själva försäljningsprocessen skulle ske och fanns där när frågor väl uppstod. Jag tyckte att han erbjöd väldigt bra service för både mig och köparen. Jag vart supernöjd med försäljningen och levererade utöver förväntan trots att marknaden är skakig som den är. Jag har rekommenderat honom varmt till min familj, mina vänner och er som läser detta! Läs mer
  • Jamasb G skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket nöjd med Esens insatser. Proffsig och duktig. Läs mer
  • Jimmi B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Mycket trevlig mäklare och välbemöt service Läs mer
  • Serdal C skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Helt suverän mäklare som tar sitt jobb på allvar. Kunde inte få en bättre mäklare. Tips och tricks innan visning samt vältalande ord.

Mycket nöjd Läs mer
  • Majid R skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Den bästa mäklare i Kista.
    mycket nöjd. Läs mer
  • Cengizhan A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fy FAAN vilken jävla mäklare. Det är det enda man kan säga. så jävla proffsig.
    skötte allt utmärkt. honom kan lita på. behövs en i varje firma.
    Jag antar att han är väl marknadens Leo Messi. Eller Hakan Sukur

Ett föredöme med stort hjärta. Läs mer
  • Shaker N skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman har gjort ett fantastiskt jobb! Återkopplar snabbt, alltid lika trevlig, lyhörd, tydlig och engagerad! Läs mer
  • Firat Ali Z skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Grymt bra arbete engagerad från start till slut snabb återkoppling morgon som kväll tack Läs mer
  • Milad S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman har gjort ett toppenjobb! Väldigt nöjd som säljare. Läs mer
  • Stefan Kenan A skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Bra bemötande, lätt att förstå, tydlig. Läs mer
  • Serdal B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Grymt bra mäklare
    Alltid trevlig
    Bra bemötande Läs mer
  • Jordan G skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Excellent experience. Well planned, prompt and ontime responsiveness. Concise and focused answers given to any question. Ready to support the process by all means needed.

Warmly recommended broker! Läs mer
  • Monalisa B skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Suleyman Esen är en utomordentlig fastighetsmäklare som gör allt han har utlovat. Han är professionell, ärlig och kunnig i sitt utförande. Kan rekommendera Suleyman till alla som skall göra den största affären i livet, och sälja din bostad. Man behöver någon man kan lita på och som alltid gör sitt yttersta för att alla ska parter ska vara nöjda. Läs mer
  • Lena K skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Fantastiskt bemötande. Ska jag köpa något i Kista så kontaktar jag Suleman Esen Läs mer
  • Joakim S skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Har bara positiva erfarenheter av Suleyman som mäklare. Ett mycket professionellt bemötande och ett genomförande av försäljningen som är utöver det vanliga.
    En fenomenal fingertoppskänsla för prisnivå och hantering av budgivarna. Alltid nåbar och återkopplar regelbundet. En mäklare i toppklass! Läs mer
  • Kerstin E skrev om Süleyman Esen en del av Fastighetsbyrån Kista
    Jag tycker att vi fick ett pålitligt och engagerande bemötande. Läs mer
Süleyman Esen
Robert Kullberg