Fastighetsbyrån Klippan

Fastighetsbyrån Klippan

• BadgeSixYears
Ring 0435-180 70 Dela

Välkommen till Klippan och Fastighetsbyrån! Du hittar vårt kontor på Storgatan 27, och är varmt välkommen in om du funderar på en bostadsaffär här i området. För oss är varje kund och affär unik och vi vi strävar alltid efter direkta kontakter och att du ska bli helt nöjd med din affär. Vi arbetar efter en modern profil. Vårt...

174 omdömen om Fastighetsbyrån Klippan

Sedan starten hos Reco 2013

Danuta G
Åstorp - Lantligt

Mycket bra mäklare trevligt och hjälpsam

Sarah E
Lycke

Lyhörd, Professionell och Lösningsorienterad!

Eva K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Stolfer en del av Fastighetsbyrån Klippan
Ljungbyhed

Kunnig, flexibel, mycket trevlig och proffsig! Väldigt smidig att ha och göra med-rekommenderas varmt!

Kristin L
Lycke

* Hur bra som helst. Proffsig och trevlig. * Det frågor vi hade fick vi svar på. * Helt enkelt en mäklare vi kan rekommendera.

Britta Ingrid Birgitta J
Ljungbyhed

Jag har haft fullt förtroende för Patrik , med tanke på att marknaden varit helt tyst under förr året i dennna delen av kommunen, har Patrik gett mig hopp hela tiden och varit positiv och haft väldigt många visningar. Jag tycker han har varit en trygg och bra mäklare.

Per-Olof H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Stolfer en del av Fastighetsbyrån Klippan
Klippan

Hjälpsam , kunnig, trevlig lätt att förstå ritualen

Marie R
Sålde sitt hus med hjälp av Evelina Stolfer en del av Fastighetsbyrån Klippan

Evelina är en driven, social och noggrann mäklare som alltid gör sitt bästa för att vara både säljare och köpare nöjda. Vi ger Evelina en guldstjärna för att hon alltid finns till hands.

Marie R
Ljungbyhed

Evelina är en positiv och härlig tjej som ger allt för att tillfredsställa kundens önskemål både vid köp.och försäljning.

Rascha S
Stidsvig

Trevligt bemötande och snabb affär. Hjälpsam och tydlig med all information.

Alaa S
Stidsvig

Mycket trevligt , Vi köpte ett hus genom henne och hon hjälpte oss perfekt

Lisen D
Ljungbyhed

Trevligt bemötande så glad för att hon tänkte på oss när det gällde fastigheten på Rundelsgatan 4. För den passade oss perfekt. Så tusen tack Evelina Stolfer .

Johan M
Klippan

Mycket trevligt och en bra Mäklare

Piotr A
Klippan

trevligt, förklarade allt bra, bra kommunikation

Jessica S
Östra Ljungby

Otroligt bra och trevlig mäklare!

Representant för Fastighetsbyrån och Evelina S gillar detta
Jane L
Ljungbyhed

Vi upplevde ett väldigt trevligt bemötande som hjälpte oss igenom försäljningen av vårt hus. Evelina är hjälpsam, ärlig och driftig. Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare som har varit så engagerad och trevlig.

Representant för Fastighetsbyrån och Evelina S gillar detta
Malin J
Ljungbyhed

Mycket bra bemötande, höll kontakten väl, intresserad och svarade snabbt på telefon och sms. Engagerad och trevlig. När bankkontakt krånglade till sig var Evelina ett gott stöd och till stor hjälp! Positiv och tillhandahöll andra lösningar. Noggrann vid kontraktskrivning. Lika engagerad för säljare som köpare. Uppmanar att ställa frågor och hålla kontakten tills allt blir klart. Ger bra tips till köpet och husägande; försäkring, el, kommunkontoret, dokumentation av förbättringar etc. Rekommenderar Evelina Stolfer varmt!

Evelina S och Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
Ljungbyhed

Vårt husköp blev en trygg affär med hjälp av Sarah på Fastighetsbyrån. Vi rekommenderar Sarah då hon är en professionell och kunnig mäklare.

Christer K
Ljungbyhed

Mycket trevlig och kunnig. Informerade bra och vi hade mycket bra kontakt när det blev budgivning. 👍😀👍

Camilla K
Ljungbyhed

Otroligt bra bemötande från start till det var dags för skriva för "handpenning ". Jobbar verkligen för kund och köpare,för att "alla" ska bli tillfredsställda på bästa tänkbara sätt. Ärlig,rak och väldigt tillmötesgående.

Anette S
Klippan

Tog snabbt hand om de intresserade köparna som vi hade fått kontakt med, och förklarade läget, då min man fick en stroke. Förklarade att de fick vänta och att vi inte kunde ta några beslut just då. Vi kunde tryggt o bra " bara" lämna över allt till Patrik då. Tryggt. Smidig affär. Lätt att få tag på när vi hade frågor.

Anneli Birgitta K
Stidsvig

Evelina har som min mäklare varit väldigt lyhörd för mina önskemål och behov, samt varit mycket tillmötesgående. Återkoppling har alltid varit snabb och husförsäljningen kunde varken gått snabbare eller smidigare. Jag har känt mig helt trygg genom hela processen och kan verkligen rekommendera Evelina.

Thomas E
Klippan

Sarah var väldigt hjälpsam o vi fick ett trevligt bemötande.

Lorna W
Ljungbyhed

Super bra och trevlig mäklare . Väldigt snabb och organiserad. Skulle anlita henne på direkten😀 Väldigt duktig på formulera sig i mäklarannons.

Magnus P
Klippan

Sarah är korrekt, trevlig samt förklarar så man förstår. Jag fick förtroende och svar på alla frågor under visningen. Alltså var hon påläst på objektet jag köpte. Även när vi kom till kontraktsskrivningen, tydliga besked. En snabb smidig affär. Jag rekommenderar gärna Sarah till andra. Mvh Magnus .

Anna Lena Carina E
Klippan

Bra intryck från början. Men efter hand kändes det som att vi inte fick den hjälp som vi kunde kräva och betalde för. Vid upprepade tillfällen hade hon lovat att höra av sig men gjorde det inte. Vid vissa tillfällen var hon dåligt påläst på vad vi hade talat om.

Christina A
Ljungbyhed

Klar och tydlig, pålitliga person. Kan rekommenderas

Johan M
Stidsvig

Jag tycker att hon är mycket trevligt och en bra Mäklare

Kim N
Klippan

Vi var meget tilfredse med mægleren Patric gjorde et stort stykke arbejde

Elisabeth C
Klippan

Mycket trevlig och tillmötesgående vid visning, kontakter och möten. Erfaren och saklig, stor hjälp vid förmedling av vår nya fastighet.

Niklas S
Ljungbyhed

Mycket erfaren o utåtriktad mäklare. Väldig engagerad i alla frågor o svar.

Jane L
Ljungbyhed

Evelina är en mycket trevlig och positiv tjej. Har drivkraft och är noggrann. Vi är mycket nöjda med Evelina som mäklare.

Ljungbyhed

Evelina är en lyhörd, kunnig och engagerad mäklare. Hennes kund- och husintresse har gjort att vår trevliga dialog har kantats med öppenhet blandat med både humor och allvar. Hon har under hela processen servat oss snabbt med svar på våra frågor. Vi rekommenderar verkligen Evelina på Fastighetsbyrån.

Linda S
Ljungbyhed

Mycket trevligt bemötande. När man ringer svarar hon eller ringer upp så fort hon kan. Viktigt för mig.

Ingrid T
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Klippan

Personal som jobbar lika mycket för köpare som för säljare, fantastiskt bemötande hela vägen.

Sålde sin lägenhet med hjälp av
Ljungbyhed

Mäklaren har varit lyhörd och hjälpsam genom hela processen. Vi har haft en bra dialog hela vägen och alltid snabba svar på våra frågor. Vi rekommenderar verkligen Fastighetsbyrån.

Svar från Sarah Ellmin

Hej Ulf, Stort tack för du tog dig tiden att svara och vad roligt att ni uppskattar vårt arbete. Tack igen och ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Carolina Mäklarassistent Fastighetsbyrån

Pia Anngeli A
Klippan

Kunnig, hjälpsam och lyhörd för våra önskemål.

Svar från Sarah Ellmin

Hej Pia, Tack för du tog dig tiden att svara och vi uppskattar den fina feedbacken du ger oss. Tack igen och ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Carolina Mäklarassistent Fastighetsbyrån

Marcus N
Klippan

Fantastiskt bemötande från mäklaren. Alltid trevlig och såg till ens behov och intresse.

Svar från Patric Leo

Hej Marcus, Stort tack för du tog dig tiden att svara och vad härligt att du uppskattar vårt arbete så mycket. Tack igen och ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Carolina Mäklarassistent Fastighetsbyrån

Eva P
Klippan

Bra affär från början till slut. Mycket nojd på alla sätt

Svar från Patric Leo

Hej Eva , Stort tack för du tog dig tiden att svara och tack för ditt fina omdöme. Ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Carolina Mäklarassistent Fastighetsbyrån

Abir E
Klippan

Det har varit trevligt bemötande av mäklaren och han var tydlig med all information. Mötet kändes lätt och trevligt och var nöjda med det .. tack för ert arbete 🌸

Svar från Patric Leo

Hej Abir, Stort tack för du tog dig tiden att svara och tack för ett mycket fint onmdöme. Ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Carolina Mäklarassistent Fastighetsbyrån

Per E
Klippan

I annan omgång riktig bra o. snapt

Svar från Sarah Ellmin

Hej Per, Stort tack för du tog dig tiden att svara och vad roligt att ni uppskattar vårt arbete. Tack igen och ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Carolina Mäklarassistent Fastighetsbyrån

Ebba S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Klippan
Klippan

Blev bemött på ett professionellt sätt, mäklaren var trevlig och hade kunskaperna jag sökte. Fick ett stort förtroende för mäklaren, Vilket gjorde att jag kände mig trygg inför första köpet av en bodstad.

Rasmus H
Ljungbyhed

Inga konstigheter, bra och proffsigt bemötande.

Gunnel L
Köpte sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Klippan

Trevligt bemötande . Bra information om fastigheten .Fått svar på mina frågor så även per telefon . Upplevelsen av köpet är väldigt positivt . Nu längtar jag bara att få flytta in !

Claes N
Ljungbyhed

Ett schysst och bra bemötande. Tydlig information och förklaringar av kontraktet. Bra vägledning även för köparen

Emilia E
Sålde sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Klippan

Bästa mäklaren, förstående, trevlig och grym på sitt jobb!

Marcus F
Köpte sitt hus med hjälp av Patric Leo en del av Fastighetsbyrån Klippan

We are very satisfied. From the beginning we had the feeling that the real estate agent was selling the property honestly and reliably. Our questions were always answered well and quickly. The handling and support is still professional and trustworthy. We thank you in advance

Krister E
Klippan

Finns inget negativt att skrivs, allt var perfekt

Kent J
Ljungbyhed

På bästa sätt i alla sammanhang! Klart slut!!!

Mikael F
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Klippan
Ljungbyhed - Ljung

Trevligt och professionellt bemötande.

LINE P
Klippan

Administrativt har det fungerat perfekt. Mail besvarades snabbt, en del utmärkt försäljningsmaterial producerades (om än med fördröjning) och pengarna överfördes snabbt när kontraktet undertecknades. Däremot är jag inte imponerad av fastighetsmäklarens Sarah Ellmins initiativ. Jag var tvungen att be flera gånger om att säljprocessen skulle sättas igång, att huset skulle fotograferas och att säljmaterialet skulle produceras. Huset var registrerat som åretruntboende trots att det var sommarstuga. Jag var tvungen att påpeka...