Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Cecilia Wetterborg
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 26 kunder tycker om Cecilia Wetterborg

• Jonas K köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-04

5:a
    108m²
    Lagga
    Bra men tyckte att en del info kunde komma lite tidigare i processen!! Läs mer
  • Shahin P köpte sin bostad med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-02

Köpt bostadsrätt blev väldigt bra bemött av mäklaren. Förväntade mig att processen med banken skulle gå lite fortare. I sin helhet väldigt nöjd.
    Tack igen Cecilia. Läs mer
  • David B
    David B sålde sin bostad med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-01-26

Vi anlitade Cecilia att sälja vår villa och är mer än nöjda. Hon har varit lugn, proffsig, effektiv, tillgänglig och förtroendeingivande genom varje steg av processen. Jag träffar många mäklare i mitt jobb och Cecilia är utan tvekan en av de mest noggranna och sympatiska av dem alla, vilket var en stor anledning till att jag valde henne från början. Hon motsvarade alla våra förväntningar och vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Frida B skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-10-04

Vi köpte ett radhus av bästa Cecilia! Läs mer
  • Jan H skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-10-01

Sålt en bostadsrätt bra bemött trevligt att träffa henne Läs mer
  • Sussan R sålde sin bostad med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-09-24

Trygg, lugn och tillgänglig. Hjälper till genom hela affären. Läs mer
  • Lisa H köpte sin bostad med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-09-14

Mycket bra hjälp o stöd vid köp av bostadsrätt i Knivsta.
    Proffsigt bemötande, påläst o god kunskap. Jag fick bra information inför köpet av min bostadsrätt, om vad man ska tänka på o hon kändes väldigt mån om mig som kund.

Mina tidigare erfarenheter av mäklare har varit av blandad karaktär, så jag hade inga höga förväntningar. Men tack vare Cecilias hjälp så gick den här bostadsaffären väldigt smidigt o bra. jag fick dessutom en bra kontaktperson på banken via henne. så jag är väldigt nöjd! så hon får absolut högsta betyg av mig!

o jag är väldig nöjd med min fina nya bostad! Läs mer
  • Johan S skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-07-02

Ärlig och rak, bemödade sig om att ta reda på information och höll mig uppdaterad genom köpeprocessen. Läs mer
  • Anders Manne R skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-07-01

trevlig engagerad, tillgänglig Läs mer
  • Magnus J skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-06-14

Kanon, tycker allt har gått jättebra! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson