Cecilia Wetterborg
Registrerad mäklare sedan 2010-03-15
Aktiv på Reco.se sedan 2017-03-08
2019-08 - 2020-07

Läs vad 50 Läs vad Cecilia Wetterborg

• Amanda W köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-07-28

Vassunda
    Köpte en villa av Cecilia. Hon var tydlig och rak genom hela processen! Hon hade god kännedom om fastigheten och kunde på stående fot besvara alla våra frågor. Cecilia är en ärlig och duktig mäklare som vi varmt kan rekommendera! Läs mer
  • Hanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-07-24

Riktigt bra mäklare!
    Rekommenderar henne verkligen. Läs mer
  • Morteza D köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-07-03

Köpte tomt, hon är trevlig, engagerad, positiv och erfaren. Läs mer
  • Tobias W sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-05-08

4:a
    Cecilia sålde mitt radhus. Jag fick ett trevligt bemötande och vi hade en bra kommunikation. Positiv energi och flexibel.
    Jag är nöjd med min försäljning och kan rekommendera Cecilia! Läs mer
  • Erik L köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-04-26

Centralt
    Riktigt bra erfarenhet! Cecilia stöttade mig hela vägen i köpandet av min första lägenhet! Läs mer
  • Stefan J köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-04-13

Alsike
    Jag uppfattade mäklaren som ganska ointresserad, otillgänglig och inte särskilt hjälpsam. Den hjälpsamhet och intresse som fanns försvann snabbt när papper skrevs på. Läs mer
  • Johanna B köpte en tomt med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-04-10

Köpt en tomt. Blev bemött på ett trevligt och bra sätt när vi tittade på tomten. Kontraktsskrivningen gick smidigt. Mycket trevlig mäklare! Läs mer
  • Christina E sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-22

Centralt
    Höll en bra kommunikation affären igenom och allt kändes otroligt bra och tryggt. Väldigt nöjd över hela leveransen och hon delade med sig med tips och idéer under hela förloppet. Otroligt nöjd! Läs mer
  • Fanny R sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-01-27

3:a
    Centralt
    Anlitat Cecilia tidigare och hon var ett självklart val även denna gång. Förmedlat vårat radhus på ett otroligt professionellt, tryggt och förtroendeingivande sätt! Läs mer
  • Anna F köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-12-25

4:a
    Alsike
    Bra kontakt och lyhörd mäklare som sätter kunderna i centrum Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson