Cecilia Wetterborg

Cecilia Wetterborg

Cecilia Wetterborg är mäklare på Fastighetsbyrån Knivsta

Cecilia Wetterborg har varit registrerad mäklare sedan 2010-03. Cecilia Wetterborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 4.7. Cecilia Wetterborg har haft 42 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 67 Läs vad Cecilia Wetterborg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-09-06
    Super trevlig, hjälpsam och förstående.
    Förväntade oss lite snabbare försäljning men tog lite längre tid än väntat. Men inga konstigheter.

Cecilia är super trevlig, hjälpsam och väldigt lätt att ha och göra med. Hon lyssnar på vad man vill och berättar hur hon tänker och lyssnar på egna tankar och idéer.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    • Centralt
    2021-06-11
    Jätte trevlig och lättsam att handskas med. Snabb återkoppling vilket uppskattas.
    2021-06-10
    Trevligt och bra bemötande.
    Snabb och tydlig information.
    Superbra mäklare!
    2021-06-07
    Köpte nybygge radhus. Bra bemötande och snabbt återkoppling.
    2021-06-07
    Cecilia ger ett proffsigt o säkert intryck. Jättefint bemötande. Kunnig!
    2021-06-07
    Hon har varit jättebra, har dock inte haft nån kontakt med henne själva.
  • sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-06-03
    Inga konstigheter - levererade enligt utlovat via en smidig säljprocess!
    2021-05-24
    Anlitade Cecilia för att sälja min villa och har bara positiva saker att säga.
    Mycket trevligt bemötande, lyhörd, informativ, bra lokalkännedom och lätt att ha att göra med.
    Smidig och proffsig hantering av affären från början till slut.
    Kan bara rekommendera vidare!
    2021-05-03
    Vi har sålt vårt radhus, fick fantastiskt bra,professionellt service, från Cecilia, som är en lungt, harmonisk, seriöst person,
    hon lyckades förhandla utmärkt med köparen.
    2021-03-28
    Jag sålde ett radhus i ett attraktivt område i Knivsta. Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren som tillsammans med mig planerade, genomförde och avslutade "processen". Mina förväntningar på mäklaren var högt ställda redan inledningsvis, som under processen blev tillfredsställda på ett mycket bra sätt. Mäklaren var vänlig, lyssnande och fick mig känna att jag tog alla viktiga beslut, att jag sålde radhuset med hjälp av min mäklare och att mäklaren kom med råd och hjälp vid svåra och viktiga beslut under processen. Är mycket nöjd med min mäklare.