Cecilia Wetterborg
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 43 Läs vad Cecilia Wetterborg

• Christina E sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-22

Centralt
    Höll en bra kommunikation affären igenom och allt kändes otroligt bra och tryggt. Väldigt nöjd över hela leveransen och hon delade med sig med tips och idéer under hela förloppet. Otroligt nöjd! Läs mer
  • Fanny R sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-01-27

Centralt
    Anlitat Cecilia tidigare och hon var ett självklart val även denna gång. Förmedlat vårat radhus på ett otroligt professionellt, tryggt och förtroendeingivande sätt! Läs mer
  • Anna F köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-12-25

Alsike
    Bra kontakt och lyhörd mäklare som sätter kunderna i centrum Läs mer
  • Ida O köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-12-19

Sålde lägenhet köpte radhus

Svår att få tag på

Kände inte att vi fick någon bra "hjälp" när vi hade frågor.

Fick aldrig svar på vissa frågor

Annars trevlig när man pratade face2face Läs mer
    2019-12-20 Cecilia W svarar Ida O
    Hej Ida,

Vad tråkigt att ni inte känner er nöjda. Jag hoppas att ni trivs i ert nya boende trots allt.
    Jag hör av mig till dig så kan vi prata mer.

Med vänlig hälsning, Cecilia
  • Eleonora C sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-12-08

Sålde bostadsrätt på distans
    Allt fungerade bra Läs mer
  • Jonas Josef B köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-11-09

Centralt
    Cecilia har varit trevlig, tillmötesgående och hjälpsam vid en ovanligt krånglig affär med kommunal ägare, vilket väsentligen har underlättat den personliga processen. Läs mer
  • Jonas I köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-11-06

Centralt
    Jag köpte en lägenhet i Knivsta via Fastighetsbyrån Knivsta. Cecilia bemötte mig mycket väl, och gjorde ett bra jobb med att hjälpa mig i processen. Hon var professionell och gjorde affären till en smidig upplevelse. Tack Cecilia! Läs mer
  • Eva H sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-10-14

Centralt
    Bra info om läget på marknaden.
    Såld innan den var utlagd. Läs mer
  • Kristoffer Ö köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-08-26

Knivsta
    Hjälpsam, lätt att ha kontakt med. Läs mer
  • Patrik Z sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-07-06

Centralt
    Vi har sålt ett bostadsrättsradhus och är mycket nöjda med Cecilias insats. Hon återkopplade hela tiden till oss i samband med förhandsvisning och så snart någon spekulant hört av sig. Hon ställde även upp på att skriva kontrakt kl 23 enligt önskemål från både säljare och köpare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson