Cecilia Wetterborg
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-09

Läs vad 36 Läs vad Cecilia Wetterborg

• Eva H sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-10-14

Centralt
    Bra info om läget på marknaden.
    Såld innan den var utlagd. Läs mer
  • Kristoffer Ö köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-08-26

Knivsta
    Hjälpsam, lätt att ha kontakt med. Läs mer
  • Patrik Z sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-07-06

Centralt
    Vi har sålt ett bostadsrättsradhus och är mycket nöjda med Cecilias insats. Hon återkopplade hela tiden till oss i samband med förhandsvisning och så snart någon spekulant hört av sig. Hon ställde även upp på att skriva kontrakt kl 23 enligt önskemål från både säljare och köpare. Läs mer
  • Pia L sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-06-10

Alsike
    Cecilia Sålde vårt hus på Morkullegatan i Alsike. Ord som beskriver bemötandet :
    Vänlig
    Tillmötesgående
    Förtroendeingivande
    Engagerad
    Snabb på att återkoppla

Henne jobbar vi gärna med igen! Läs mer
  • Anita M sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-04-10

Alsike
    För mej är hon en fantastisk person som hjälpt mej med en lägenhet som jag så järna ville ha. Hon är en alldeles utmärkt fastighetsmäklare, vilken tur jag har haft. Hon är också en ovanligt varm person som det är lätt att tycka om, så jag önskar henne och hennes familj 👪 allt gott här i världen. :-D 💕 Läs mer
  • Per Ola H sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-04-02

Centralt
    Hon ordnade en snabb fastighetsförsäljning. Läs mer
  • Rasmus L sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-11

Sålde min lägenhet. Stort engagemang och bra dialog. Läs mer
  • Anette B köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-02

Alsike
    Köpt lägenhet på Vrå Skogsväg och sålt ett radhus på Plommonvägen.
    Vi har blivit bra bemötta under hela vägen, lyhörd och ambitiös och smidig.
    Förväntningarna var att få en seriös och proffsig handläggning av våra bostadsaffärer och mäklaren levde upp till det.

Sammanfattningsvis helt perfekt. Läs mer
  • Camilla S sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-28

Sålde radhus.
    Proffsigt bemötande och mycket kunnig.
    Levde upp till våra förväntningar och fanns tillgänglig för oss efter avslutad affär med frågor vi hade.
    Vi tycker att Cecilia är en toppen mäklare som vi gärna skulle rekomemdera.
    Camilla och Peter Läs mer
  • Marika H sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-28

Är mycket kunnig och hjälpsam. Har sålt en lgh åt mig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson