Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Cecilia Wetterborg
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 32 Läs vad Cecilia Wetterborg

• Anita M sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-04-10

Alsike
    För mej är hon en fantastisk person som hjälpt mej med en lägenhet som jag så järna ville ha. Hon är en alldeles utmärkt fastighetsmäklare, vilken tur jag har haft. Hon är också en ovanligt varm person som det är lätt att tycka om, så jag önskar henne och hennes familj 👪 allt gott här i världen. :-D 💕 Läs mer
  • Per Ola H sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-04-02

Centralt
    Hon ordnade en snabb fastighetsförsäljning. Läs mer
  • Rasmus L sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-11

Sålde min lägenhet. Stort engagemang och bra dialog. Läs mer
  • Anette B köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-02

Alsike
    Köpt lägenhet på Vrå Skogsväg och sålt ett radhus på Plommonvägen.
    Vi har blivit bra bemötta under hela vägen, lyhörd och ambitiös och smidig.
    Förväntningarna var att få en seriös och proffsig handläggning av våra bostadsaffärer och mäklaren levde upp till det.

Sammanfattningsvis helt perfekt. Läs mer
  • Camilla S sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-28

Sålde radhus.
    Proffsigt bemötande och mycket kunnig.
    Levde upp till våra förväntningar och fanns tillgänglig för oss efter avslutad affär med frågor vi hade.
    Vi tycker att Cecilia är en toppen mäklare som vi gärna skulle rekomemdera.
    Camilla och Peter Läs mer
  • Marika H sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-28

Är mycket kunnig och hjälpsam. Har sålt en lgh åt mig. Läs mer
  • Jonas K köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-04

Lagga
    Bra men tyckte att en del info kunde komma lite tidigare i processen!! Läs mer
  • Shahin P köpte sin bostad med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-02

Köpt bostadsrätt blev väldigt bra bemött av mäklaren. Förväntade mig att processen med banken skulle gå lite fortare. I sin helhet väldigt nöjd.
    Tack igen Cecilia. Läs mer
  • David B
    David B sålde sin bostad med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-01-26

Vi anlitade Cecilia att sälja vår villa och är mer än nöjda. Hon har varit lugn, proffsig, effektiv, tillgänglig och förtroendeingivande genom varje steg av processen. Jag träffar många mäklare i mitt jobb och Cecilia är utan tvekan en av de mest noggranna och sympatiska av dem alla, vilket var en stor anledning till att jag valde henne från början. Hon motsvarade alla våra förväntningar och vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Frida B skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-10-04