Elin Åkerblom

Elin Åkerblom

Elin Åkerblom är mäklare på Fastighetsbyrån Knivsta

Elin Åkerblom har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Elin Åkerblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Åkerblom har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

61 omdömen om Elin Åkerblom

Sedan starten hos Reco 2019
Rebecca W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Trevlig kvinna som tar sin tid att lyssna på ens frågor och svarar snabbt på eventuella frågor på sms/mail.:)

Svar från Elin Åkerblom

Tack vilken fin kommentar! Jag hoppas och tror verkligen att du kommer trivas bra i lägenheten!

Magdalena L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Mycket fint bemötande av Elin, gott samarbete, lätt att kontakta, bra att bolla tankar med gällande priser/visningar osv, uppskattat att allt gick så smidigt till. Tack så mycket för all hjälp!

Svar från Elin Åkerblom

Vad roligt att höra, tack för det! Hoppas du hittar en ny lägenhet snabbt som passar dig :)

Mai M
Alsike

Duktig och proffsig, rekommenderas!

Svar från Elin Åkerblom

Tack så mycket! Jag hoppas flytten går smidigt!

Foed M
Alsike

Bra kommunikation hela vägen! Rekommenderar Elin.

Svar från Elin Åkerblom

Tack för en fin kommentar! Jag hoppas flytten går smidigt och att ni kommer trivas i nya huset!

Luis R
Sålde sitt hus med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Alltid nårbar och pragmatisk. Hjälpsam både när vi köpte och sålde hus.

Svar från Elin Åkerblom

Tack vad roligt att höra att ni är nöjda! Jag både hoppas och tror att ni blir nöjda med ert nya hus också! Lycka till med flytten :)

Sara F
Köpte sitt hus med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Positivt och fint bemötande. Hanterade ärendet samt frågor snabbt och smidigt. Bra och informativ visning. Ger i sin roll en hemkär känsla och trygghet genom processen.

Svar från Elin Åkerblom

Tack så mycket för fina ord, jag tror och hoppas att ni kommer trivas bra i nya huset!

Luis R
Köpte sitt hus med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Vi ville ha en privatvisning pga att vi skulle vara bortresta när visningen var. Elin var snabb att agera och ordnade allt fint. Hade svar på våra frågor och när hon inte visste något var hon ärlig med det. Hon var anpassningsbar och snabb i våran process.

Svar från Elin Åkerblom

Tack för det, vad roligt att ni är nöjda!

Johan S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Alsike

Hej! Har redan fått en enkät från fastighetsbyrån, räcker med att svara på en tycker jag. Se svaren där. Kan väl säga att jag är mycket nöjd med Elins arbete.

Svar från Elin Åkerblom

Hej Johan, Tack för att du tog dig tid att svara på både denna och på Fastighetsbyråns enkät. Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete! Hoppas flytten går bra!

Torbjörn K
Sålde sitt hus med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Mycket bra och förståeligt inf.saklig . Höga förväntningar från början men det blev hastiga kast redan i förstadiet så mäklaren behövde inte leva upp till mina förväntningar. Många visningar redan i "på gång " men budgivningen stannade av ganska tidigt så priset blev under förväntan.

Svar från Elin Åkerblom

Tack för att du tog dig tid att svara. Jag hoppas du ändå känner dig nöjd trots att vi inte kom upp i din förväntade prisbild.

Lily C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Centralt

Trevlig mäklare som svarade på alla frågor vi hade! Visade runt i lägenheten och var väldigt hjälpsam under processen! Förväntningarna vi hade stämde överens med det vi fick.

Svar från Elin Åkerblom

Tack för att du tog dig tid att svara! Jag tror och hoppas att du kommer trivas här i Knivsta!