Elin Åkerblom
Registrerad mäklare sedan 2019-02-25
Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-02
2019-08 - 2020-07

Läs vad 32 Läs vad Elin Åkerblom

• Inger K köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-07-25

3:a
    Alsike
    Har köpt en bostadsrätt, blev trevligt bemött av Elin. Hela affären har gått bra. Läs mer
  • Tobias H köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-05-11

Centralt
    Elin var proffsig och gjorde ett kanonjobb när jag köpte en lägenhet.
    Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2020-05-11 Elin Å svarar Tobias H
    Tack vad roligt att höra! :)
    Jag både hoppas och tror att du kommer trivas bra i lägenheten!
  • Cornelia C köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-04-29

Suuuuuuuuper bra!
    Helt fantastisk människa! Läs mer
    2020-04-29 Elin Å svarar Cornelia C
    Tack snälla du, Vad roligt att ni är nöjda!!
    Jag hoppas ni kommer trivas i Knivsta och hittar alla små promenadvägar och stigar i Gredelby hagar!
    Ha en fin sommar!
  • Patrik G köpte sitt hus med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-04-21

Östuna
    Smidig, påläst och väldigt trevlig. Gillar verkligen att svaret blir att vi kollar upp det, istället för en gissning som många mäklare slänger till med. Läs mer
    2020-04-22 Elin Å svarar Patrik G
    Tack vad roligt att höra!
    Hoppas ni redan trivs bra i huset och njuter av våren!
  • Petra D köpte sitt hus med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-04-20

Östuna
    Köpte ett hus på landet utanför Knivsta. Vi har under hela processen från dess att vi såg huset på Hemnet för första gången tills dess att vi tillträdde vårt nyköpta hus fått bra hjälp och känt stort förtroende för Elin. För oss har det varit viktigt att känna oss trygga i fastighetsaffären, något som Elin verkligen har fått oss att känna. Jag kan varmt rekommendera Elin som mäklare! Läs mer
    2020-04-20 Elin Å svarar Petra D
    Vad glad jag blir att ni känner er nöjda och trygga i affären!
    Hoppas ni hittar promenadstigarna i skogen snabbt så ni kan njuta ute av våren!
  • Marie-louise L sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-04-07

4:a
    Såld rådhus,
    Blev trevlig bemötande,
    Jag upplevde väldigt lugnt på bostadsmarknad, kanske skulle jag ha förväntat lite mera aktivitet ,från märkl aren sida, Läs mer
    2020-04-20 Elin Å svarar Marie-louise L
    Tack för att du tog dig tid att svara!
    Vad roligt att du är nöjd med helheten, förstås tråkigt att höra att du upplever brist på aktivitet men jag gjorde verkligen mitt yttersta för att uppfylla alla dina olika krav och önskemål.
    I och med att vi pausade försäljningen en tid då tillträdet behövdes flyttas fram blev det ett naturligt uppehåll i försäljningen.
    Sköt om dig i dessa coronatider så ses vi på tillträdet!
  • Fredrik P köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-25

Köpte bostadsrätt, Elin var bra. Läs mer
    2020-03-26 Elin Å svarar Fredrik P
    Tack, vad roligt att du är nöjd, hoppas ni kommer trivas bra!
  • Solveig O sålde sitt hus med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-07

Vassunda
    Sålde vårt sommarhus till bra pris redan före visning. Vänlig, proffsig och trevlig mäklare. Läs mer
    2020-03-26 Elin Å svarar Solveig O
    Tack vad roligt att ni är nöjda! Vi ses på tillträdet!
    Elin Å gillar detta
  • Jonatan Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-05

Trevlig, engagerad.
    Köpte en etta på 32 kvm Läs mer
    Elin Å gillar detta
  • Lars H sålde sitt hus med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-03

Lagga