Elin Åkerblom är mäklare på Fastighetsbyrån Knivsta

Elin Åkerblom har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Elin Åkerblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Åkerblom har haft 35 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 59 Läs vad Elin Åkerblom

2022-09-01 Verifierad kund
    Duktig och proffsig, rekommenderas!
    Tack så mycket! Jag hoppas flytten går smidigt! Elin Åkerblom
    2022-08-30 Verifierad kund
    Bra kommunikation hela vägen! Rekommenderar Elin.
    Tack för en fin kommentar! Jag hoppas flytten går smidigt och att ni kommer trivas i nya huset! Elin Åkerblom
    2022-08-26 Verifierad kund
    Alltid nårbar och pragmatisk. Hjälpsam både när vi köpte och sålde hus.
    Tack vad roligt att höra att ni är nöjda! Jag både hoppas och tror att ni blir nöjda med ert nya hus också! Lycka till med flytten :) Elin Åkerblom
    2022-07-13 Verifierad kund
    Positivt och fint bemötande. Hanterade ärendet samt frågor snabbt och smidigt. Bra och informativ visning. Ger i sin roll en hemkär känsla och trygghet genom processen.
    Tack så mycket för fina ord, jag tror och hoppas att ni kommer trivas bra i nya huset! Elin Åkerblom
    2022-07-13 Verifierad kund
    Vi ville ha en privatvisning pga att vi skulle vara bortresta när visningen var. Elin var snabb att agera och ordnade allt fint. Hade svar på våra frågor och när hon inte visste något var hon ärlig med det.

Hon var anpassningsbar och snabb i våran process.
    Tack för det, vad roligt att ni är nöjda! Elin Åkerblom
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-05-15 Verifierad kund
    Hej!

Har redan fått en enkät från fastighetsbyrån, räcker med att svara på en tycker jag. Se svaren där.
    Kan väl säga att jag är mycket nöjd med Elins arbete.
    Hej Johan,
    Tack för att du tog dig tid att svara på både denna och på Fastighetsbyråns enkät. Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete! Hoppas flytten går bra!
    2022-04-26 Verifierad kund
    Mycket bra och förståeligt inf.saklig .

Höga förväntningar från början men det blev hastiga kast redan i förstadiet så mäklaren behövde inte leva upp till mina förväntningar.

Många visningar redan i "på gång " men budgivningen stannade av ganska tidigt så priset blev under förväntan.
    Tack för att du tog dig tid att svara. Jag hoppas du ändå känner dig nöjd trots att vi inte kom upp i din förväntade prisbild. Elin Åkerblom
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    • Centralt
    2022-04-22 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som svarade på alla frågor vi hade! Visade runt i lägenheten och var väldigt hjälpsam under processen!

Förväntningarna vi hade stämde överens med det vi fick.
    Tack för att du tog dig tid att svara! Jag tror och hoppas att du kommer trivas här i Knivsta! Elin Åkerblom
    2022-04-21 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig mäklare som inger ett gott förtroende.
    Tack för att du tog dig tid att svara, vad roligt att ni är nöjda! Elin Åkerblom
    2022-04-11 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare. Upplevs stabil och proffsig!
    Tack för att du tog dig tid att svara och för fina ord!
    Jag tror du kommer trivas jättebra i det fina radhuset!