Läs vad 32 Läs vad Elin Åkerblom

• 2020-07-25
    Har köpt en bostadsrätt, blev trevligt bemött av Elin. Hela affären har gått bra.
    Inger K
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Alsike
  • 2020-05-11
    Elin var proffsig och gjorde ett kanonjobb när jag köpte en lägenhet.
    Kan verkligen rekommenderas!
    Tobias H
    • 40.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Tack vad roligt att höra! :) Jag både hoppas och tror att du kommer trivas bra i lägenheten!

• 2020-04-29
    Suuuuuuuuper bra!
    Helt fantastisk människa!
    Cornelia C
    • 53.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Tack snälla du, Vad roligt att ni är nöjda!! Jag hoppas ni kommer trivas i Knivsta och hittar alla små promenadvägar och stigar i Gredelby hagar! Ha en fin sommar!

• 2020-04-21
    Smidig, påläst och väldigt trevlig. Gillar verkligen att svaret blir att vi kollar upp det, istället för en gissning som många mäklare slänger till med.
    Patrik G
    • 92.0 m²
    • Östuna
    köpte sitt hus med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Tack vad roligt att höra! Hoppas ni redan trivs bra i huset och njuter av våren!

• 2020-04-20
    Köpte ett hus på landet utanför Knivsta. Vi har under hela processen från dess att vi såg huset på Hemnet för första gången tills dess att vi tillträdde vårt nyköpta hus fått bra hjälp och känt stort förtroende för Elin. För oss har det varit viktigt att känna oss trygga i fastighetsaffären, något som Elin verkligen har fått oss att känna. Jag kan varmt rekommendera Elin som mäklare!
    Petra D
    • 92.0 m²
    • Östuna
    köpte sitt hus med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vad glad jag blir att ni känner er nöjda och trygga i affären! Hoppas ni hittar promenadstigarna i skogen snabbt så ni kan njuta ute av våren!

• 2020-04-07
    Såld rådhus,
    Blev trevlig bemötande,
    Jag upplevde väldigt lugnt på bostadsmarknad, kanske skulle jag ha förväntat lite mera aktivitet ,från märkl aren sida,
    Marie-louise L
    • 4:a
    • 98.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Tack för att du tog dig tid att svara! Vad roligt att du är nöjd med helheten, förstås tråkigt att höra att du upplever brist på aktivitet men jag gjorde verkligen mitt yttersta för att uppfylla alla dina olika krav och önskemål. I och med att vi pausade försäljningen en tid då tillträdet behövdes flyttas fram blev det ett naturligt uppehåll i försäljningen. Sköt om dig i dessa coronatider så ses vi på tillträdet!

• 2020-03-25
    Köpte bostadsrätt, Elin var bra.
    Fredrik P
    • 70.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Tack, vad roligt att du är nöjd, hoppas ni kommer trivas bra!

• 2020-03-07
    Sålde vårt sommarhus till bra pris redan före visning. Vänlig, proffsig och trevlig mäklare.
    Solveig O
    • 71.0 m²
    • Vassunda
    sålde sitt hus med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Tack vad roligt att ni är nöjda! Vi ses på tillträdet!

• 2020-03-05
    Trevlig, engagerad.
    Köpte en etta på 32 kvm
    Jonatan Ö
    • 1:a
    • 32.0 m²
  • 2020-03-03
    Bra skött försäljning. Bra omhändertagande.
    Lars H
    • 122.0 m²
    • Lagga
    sålde sitt hus med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte