Elin Åkerblom är mäklare på Fastighetsbyrån Knivsta

Elin Åkerblom har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Elin Åkerblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Åkerblom har haft 0 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 37 Läs vad Elin Åkerblom

• sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-09-13
    Jag tycker att min försäljning har gått över min förväntan.
    2021-09-13
    Jag blev väldigt bra bemött av Elin samt att ja alltid kände att hon vill mitt bästa med försäljningen och kom med väldigt bra tips och råd under hela förloppet under försäljningen
    Tack vad roligt att du kände så! Stort lycka till med både bebis och flytt nu närmaste tiden! Elin Åkerblom
    2021-09-12
    Trevligt bemötande. Hon upplevdes som kunnig och proffsig. Gav ett lugnt intryck och tog reda på sådant som jag ville veta om hon inte redan hade koll! Har bara positivt att säga!
    Tack så mycket, vad roligt att du är nöjd! Elin Åkerblom
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-09-10
    Elin är en jättetrevlig och mycket enkel person att ha att göra med. Hon är proffisionell och leder försäljningen med trygghet och ett lugn som får en hispig säljare att lugna ner sig.

Rekommenderar varmt Elin som mäklare.
    Tack, det var snällt sagt, håller tummarna att ni hittar ett mellanboende i närheten så ni slipper pendla så långt de där månaderna innan ni flyttar in på riktigt i nya! :) Elin Åkerblom
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-09-10
    Saklig och tydlig precis som man vill ha det.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2020-07-25
    Har köpt en bostadsrätt, blev trevligt bemött av Elin. Hela affären har gått bra.
    2020-05-11
    Elin var proffsig och gjorde ett kanonjobb när jag köpte en lägenhet.
    Kan verkligen rekommenderas!
    Tack vad roligt att höra! :)
    Jag både hoppas och tror att du kommer trivas bra i lägenheten!
    2020-04-29
    Suuuuuuuuper bra!
    Helt fantastisk människa!
    Tack snälla du, Vad roligt att ni är nöjda!!
    Jag hoppas ni kommer trivas i Knivsta och hittar alla små promenadvägar och stigar i Gredelby hagar!
    Ha en fin sommar!
    • Östuna
    2020-04-21
    Smidig, påläst och väldigt trevlig. Gillar verkligen att svaret blir att vi kollar upp det, istället för en gissning som många mäklare slänger till med.
    Tack vad roligt att höra!
    Hoppas ni redan trivs bra i huset och njuter av våren!
    • Östuna
    2020-04-20
    Köpte ett hus på landet utanför Knivsta. Vi har under hela processen från dess att vi såg huset på Hemnet för första gången tills dess att vi tillträdde vårt nyköpta hus fått bra hjälp och känt stort förtroende för Elin. För oss har det varit viktigt att känna oss trygga i fastighetsaffären, något som Elin verkligen har fått oss att känna. Jag kan varmt rekommendera Elin som mäklare!
    Vad glad jag blir att ni känner er nöjda och trygga i affären!
    Hoppas ni hittar promenadstigarna i skogen snabbt så ni kan njuta ute av våren!