Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Elin Åkerblom
Elin Åkerblom
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-09 - 2019-08

Läs vad 4 Läs vad Elin Åkerblom

• Sofie S sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-09-08

Elin hade från första stund ett väldigt fint bemötande och var tydlig med det hon ville förmedla och hade vi frågor så hade hon bra och tydliga svar. Elin var alltid positiv och såg till att vi var hennes främsta fokus, och den känslan var trygg. Vi upplevde att vi kunde lita på henne och kände oss väldigt trygga med att det var just Elin som skötte vår bostadsaffär. Om vi skulle beskriva Elin med tre ord så skulle det vara: Positiv, Trygg och Lugn, och precis det behövde vi! Läs mer
    2019-09-09 Elin Å svarar Sofie S
    Tusen tack Sofie! Jag är glad att ni är nöjda, hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!
  • Ying L sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-09-05

Centralt
    Very smooth, efficient and professional. She is an excellent choice if you want to sell your apartment. Läs mer
    2019-09-05 Elin Å svarar Ying L
    Thank you Ying, I am happy that you are satisfied!
  • Mats G skrev om Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-09-03

Vid försäljning av lägenhet för min mors dödsbos räkning genomförde Elin sitt uppdrag på ett mycket professionellt sätt.
    Elin har ett behagligt och seriöst uppträdande som skapar lugn och inger ett stort förtroende.
    Jag är mycket belåten med Elins insats!
    Mats Görling Läs mer
    2019-09-04 Elin Å svarar Mats G
    Tusen tack Mats, jag är väldigt glad att du är nöjd!
  • Henrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-09-02

Centralt
    Elin mötte upp smidigt och trevligt genom min lägehetsaffär på ett proffsigt sätt. Jag gör gärna affärer igen genom fastighetsbyrån och Elin. Läs mer
    2019-09-02 Elin Å svarar Henrik S
    Tack så mycket för det, vad roligt att du är nöjd! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson