Louise Ekerot

Louise Ekerot

Louise Ekerot är mäklare på Fastighetsbyrån Knivsta

Louise Ekerot har varit registrerad mäklare sedan 2012-09. Louise Ekerot har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 236 omdömen med ett betyg på 4.9. Louise Ekerot har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

236 omdömen om Louise Ekerot

Sedan starten hos Reco 2014
Axel S
Alsike

Jag kände mig verkligen trygg genom hela köpet, och jag kan varmt rekommendera henne till alla som behöver en pålitlig och skicklig mäklare.

Gracinda M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Centralt

En sakkunnig mäklare som var med längs hela vägen, jag kände mig trygg över hela försäljningsprocessen.

Juga B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Alsike

Väldigt engagerad mäklare. Lyhörd, korrekt i sin information och drivande i sitt uppdrag.

Johanna L
Lagga

Vi har tidigare sålt bostad via Louise och det var ett självklart val att anlita henne även denna gång, då hon helt enkelt är grym på det hon gör.

Robert D
Alsike

Kompetent fastighetsmäklare, givetvis inom själva området fastigheter, men också, och kanske det viktigaste, ur en relationsaspekt. Man känner sig trygg när Louise kommer in i bilden med den erfarenhet hon besitter och den approach hon tar till sin kund. Förbaskat bra helt enkelt!

Leif S
Centralt

Rakt igenom ett mycket trevligt och proffsigt bemötande och hantering av affären!

Jannike E
Centralt

Louise ger ett mycket kompetent intryck o har ett trevligt och engagerat bemötande.

David H
Centralt

God kommunikation och inger förtroende

Ylva L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Centralt

Bra bemötande. Informativ, kunnig.

Robert L
Alsike

Mycket trevlig och kunnig, jag upplever att Louis är en person som tar sig tid och bryr sig om både köparen och säljaren vilket inger ett stort förtroende. Känns viktigt för mig som köpare.