Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Mattias Lindahl
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-08 - 2019-07

Läs vad 120 Läs vad Mattias Lindahl

• Anne N köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-08-06

Jätte bra bemötande. Tydlig och mycket kompetent. Läs mer
  • Mats G sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-06-26

Vi har sålt lgh 1rok
    Bra och trevligt bemött, Mattias hr bra lokalkännedom, M levde upp till förväntningar, Det var en bra upplevelse, och försäljningen gick fort Läs mer
  • Justyna T köpte sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-27

Köpt villa.
    Fantastiskt mäklare, jättebra kontakt, väldigt bra organiserat affär, ordning och reda med alla papper.
    Högsta betyg för Mattias! Läs mer
  • Leila S sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-25

Alsike
    Mattias sålde vårat radhus. Vi är väldigt nöjda med bemötandet och hur smidigt allt gått. Tycker att Mattias levde upp till förväntningarna och kan rekommendera honom till alla som vill sälja. Läs mer
  • Helena A sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-08

Snabb
    Effektiv
    Kunnig
    Trovärdig
    Bra bemötande Läs mer
  • Brita L sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-04-30

Alsike
    Vi har sålt vår bostad . Mycket bra service från Mattias och kunnig. Vår förväntan var bara att vi hoppades att få en köpare och det fick vi och mycket nöjd med allt upplägg. Läs mer
  • Emma B köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-04-15

Lägenhet i Alsike.
    Jag är mer än nöjd med Mattias. Läs mer
  • Samir K sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-25

Alsike
    Försäljning av parhus. Mycket bra bemötande, det kändes bra med en mäklare med god förmåga att att lyssna. Jag förväntade mig en smidig och tydlig process och det levererade Mattias. Läs mer
  • Lina E köpte sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-20

Centralt
    Köpt ett parhus. Mäklaren har bemött mig med respekt och behandlade mig som kund på ett professionellt sätt.
    Förväntningarna var att få mäklaren vara tillgänglig, informativ och rättvis. Mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Jag upplever hela processen som en trygg och pålitlig affär med ett positivt resultat för mitt fall då jag fått vinna budgivningen och fått köpa huset jag hade velat köpa. Läs mer
  • Katarina F sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-20

Högåsen
    I samband med försäljning av min bostadsrätt har jag kommit i kontakt med och fått all hjälp jag kan tänka mig av min mäklare Mattias Lindahl!
    Mattias har mycket god kunskap och mycket god kompetens gällande marknaden och själva "mäkleriet". Det grundläggande.

Mattias har också kunskap och kompetens runt situationen att sälja sitt hem och köpa ett nytt. Han har hela tiden varit tillgänglig, gett råd, förklarat och stöttat. Skönt!

Mattias är professionell och engagerad
    Helt enkelt en genuin mäklare!

Katarina Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta