Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Mattias Lindahl
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-10 - 2019-03

Läs vad 114 Läs vad Mattias Lindahl

• Emma B köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-04-15

Lägenhet i Alsike.
    Jag är mer än nöjd med Mattias. Läs mer
  • Samir K sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-25

Alsike
    Försäljning av parhus. Mycket bra bemötande, det kändes bra med en mäklare med god förmåga att att lyssna. Jag förväntade mig en smidig och tydlig process och det levererade Mattias. Läs mer
  • Lina E köpte sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-20

Centralt
    Köpt ett parhus. Mäklaren har bemött mig med respekt och behandlade mig som kund på ett professionellt sätt.
    Förväntningarna var att få mäklaren vara tillgänglig, informativ och rättvis. Mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Jag upplever hela processen som en trygg och pålitlig affär med ett positivt resultat för mitt fall då jag fått vinna budgivningen och fått köpa huset jag hade velat köpa. Läs mer
  • Katarina F sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-20

Högåsen
    I samband med försäljning av min bostadsrätt har jag kommit i kontakt med och fått all hjälp jag kan tänka mig av min mäklare Mattias Lindahl!
    Mattias har mycket god kunskap och mycket god kompetens gällande marknaden och själva "mäkleriet". Det grundläggande.

Mattias har också kunskap och kompetens runt situationen att sälja sitt hem och köpa ett nytt. Han har hela tiden varit tillgänglig, gett råd, förklarat och stöttat. Skönt!

Mattias är professionell och engagerad
    Helt enkelt en genuin mäklare!

Katarina Läs mer
  • Per Vilhelm Olof A sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Centralt
    Otroligt kunnig och professionell! Läs mer
  • Fridah G
    Fridah G sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Ödmjuk, lyhörd och professionell. Vi kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
  • Rana A köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Centralt
    Mycket kunnig och har ett trevligt bemötande och eftersom det var vad jag förväntade mig och förväntar mig i fortsättningen så tycker jag att han är mycket rekommendabel. Läs mer
  • Tobias W sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-28

Lägenhet. Rak och tydlig.
    Grym mäklare Läs mer
  • Christoffer S sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-28

Snabb och personlig hjälp genom hela processen. Läs mer
  • Lotta T sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Husby-Långhundra
    Hej jag och mitt ex köpte huset med hjälp av Mattias Lindahl och han är väldigt driftig och bra på att svara på frågor. Så nu när vi bestämt oss för att separera så var det inte så mycket att fundera på så jag kontakta Mattias Lindahl och han är snabb I vändningarna så de har gått väldigt bra och vi har skrivit kontrakt med en köpare med klausul om egen för själning.

Sammanfattning Mattias Lindahl är mycket bra på de han gör och jag rekommenderar honom varmt.
    Hälsningar Lotta Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta