Mattias Lindahl
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-10 - 2019-09

Läs vad 132 Läs vad Mattias Lindahl

• Viktor E sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-10-22

Knivsta
    Vi fick ett väldigt professionellt och trygt bemötande utav mattias.
    Han var driven och lättillgänglig. Bra att ha och göra med!
    Kommer garanterat att rekommendera han till andra, samt använda han igen vid ev. Affär.
    // Viktor Läs mer
  • Sven-Erik P köpte en tomt med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-10-22

Lagga
    Köpt "problemtomt". Mäklaren har hittills hanterat problemen bra. Hade inga andra förväntningar på honom än att han skulle vara professionell ut i fingerspetsarna och det har han levt upp till. Läs mer
  • Payam J köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-10-17

Centralt
    Väldigt bra mäklare som verkligen hjälper till och visar stort engagemang. Läs mer
  • Lina D köpte sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-10-08

Vassunda
    Köpt en Villa med Mattias som mäklare, vi kan rekommendera honom. Trevlig, tog reda på svaret på alla våra frågor. Väldig bra och lätt att ha att göra med, allt fungerade smidigt. Läs mer
  • Peter B sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-10-08

Ett väldigt bra och professionellt bemötande. Snabb kontakt och en effektiv försäljning. Läs mer
  • Johanna P köpte sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-10-02

Alsike
    Funkade smidigt när vi köpte vår bostad i Knivsta! Läs mer
  • Maziar R sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-10-02

Alsike
    Sålt villa i Knivsta. Vi är väldigt nöjda med bemötandet och hur smidigt allt gått. Vi är jättenöjda med Mattias och allt jobb han lade ner på vår försäljning! Läs mer
  • Ann-Charlott Å sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-10-01

Sålt en lägenhet i Knivsta
    Bemötandet helt proffesionellt , kunnig, trevlig och informativt.
    Han levde upp till alla mina förväntningar och mer därtill.
    Bästa mäklarna i Knivsta
    Återkommer självklart vid behov till Fastighetsbyrån i Knivsta Läs mer
  • Johan ?
    Johan ? sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-10-01

Centralt
    Sålt lägenhet. Bra bemött. Han kunde sin sak och tagit reda på div saker hos bostadsrätt föreningen som han kunde delge köparen.
    Fastighetsbyrån säljer mycket i Knivsta har stort kundunderlag och därför hade vi höga förväntningar, som Mattias infriade. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Martin T sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-09-13

Centralt
    Trevlig o duktig, löste försäljningen med bravur. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson