Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Mattias Lindahl
Mattias Lindahl
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2013

Läs vad 103 kunder tycker om Mattias Lindahl

• Jenny H sålde sin bostad med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-09-12

Mattias är väldigt hjälpsam och trevlig! Han gjorde det lilla extra vilket gjorde oss väldigt nöjda. Läs mer
  • Rickard R sålde sin bostad med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-09-11

Supertrevlig och mån om sina kunder. Gick den extra distansen! Läs mer
  • Åke Krister B skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-06-04

Sålt vårt parhus på landsbygden.
    Mattias Lindahl har varit en mäklare med stor humor, empati och känsla för vad vi har haft för behov med vår husförsäljning. Vi har fått snabb återkoppling på våra frågor och affären har inte kunnat skötas på ett bättre sätt. En proffessionell person med känsla för det personliga.
    Utan mäklaren Mattias Lindahl hade vår försäljning inte varit så enkel och smidig. Läs mer
  • Magnus J skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-04-18

Jag valde Mattias som mäklare efter att ha jämfört honom med tre andra mäklare som jobbar i Knivsta. Efter mötet kändes det som om han var överlägset bäst av de jag träffat, han var i och för sig dyrare än de andra men som han själv sa så skulle jag förstå varför.

Jag var nervös inför försäljningen med tanke på att marknaden har varit sämre ett tag och typiskt nog så kom det ut ytterligare två lägenheter via konkurrerande mäklare som var nästan exakt likadana som min. Mattias lugnade mig i den här processen med att han skulle lösa det på bästa sätt.

Mycket riktigt så gjort de han också det, han sålde min lägenhet efter någon vecka och det trots att jag fick nästan 200.000 mer än vad de andra lägenheterna låg ut för. Jag tror till och med att en av de andra fortfarande är till salu. Här fick jag verkligen se att det inte var värt att spara in på mäklararvodet.

Jag kan med varm hand rekommendera Mattias till alla som söker en duktig mäklare i Knivsta. Läs mer
  • Blomsterhallen I Uppsala Ab B skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-04-18

Bästa mäklare ,bra samarbete , Läs mer
  • Sigrid G skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-03-14

Trevligt bemötande men oseriöst utfört arbete.

Planritningen och beskrivningen av lägenheten fick jag göra om totalt. Jag tror att Mattias Lindahl hade kopierat en beskrivning från ett annat objekt. Det var många fel i varje rum i beskrivning av ytskikt, material, färger, inbyggda möbler och planlösning. Tråkigt att det är jag som måste göra jobbet när det är han som tar betalt!

Fotot han föreslog till annonsen är ett gammalt fasadfoto som inte längre är aktuellt då fasaden målats om sedan dess.

Inför första visningshelgen var det ingen annons i tidningen.

Lägenheten gick också för ett annat pris än vad mäklaren trodde men visst, det har varit en skakig marknad. Samtidigt kändes det som att han hade lite mindre koll än jag själv.

Total upplevelse är att jag inte skulle rekommendera honom Läs mer
  • Niklas B skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-03-12

Fick ett mycket bra intryck av Mattias Lindahl redan vid första mötet.
    Mattias har uppträtt professionellt och trevligt genom hela affären, inga utsvävande löften om det ena eller andra utan hela tiden en realistisk bild av priser och kostnader. Vidare har Mattias svarat upp mot alla de önskemål vi har haft och ordnat sådant som vi behövt hjälp med. Mattias har också varit lätt att få kontakt med vid behov.

Jag kan verkligen rekommendera Mattias Lindahl som mäklare till den som går i köp/sälj tankar.

Med vänlig hälsning
    Niklas Boman Läs mer
  • Viera K skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-03-11

Veldig profesjonell, proaktiv og systematisk. Vi har tatt kontakt med Mattias ved salget av vår andre boligen nettopp på grunn av hans høy profesjonalitet, dyktigheten, tilgjengeligheten og også vennlig personlighet. Läs mer
  • Jesper A skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-03-10

Väldigt duktig på att hantera kunder, professionell. Väldigt bemötande och hjälpte till så fort frågor fanns.
    Lätt att ha kontakt med, svarar snabbt.
    Lite över min förväntan faktiskt.
    Haft en jättebra upplevelse som kund, har inte varit några problem överhuvudtaget. Läs mer
  • Malin E skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-03-08

Jag tycker att det fungerade bra. Han förmedlade det vi ville till köparen och kontakten var mycket bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson