Mattias Lindahl
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2019-04 - 2020-03

Läs vad 141 Läs vad Mattias Lindahl

• Erica G sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-16

Centralt
    Mattias sålde mitt radhus i Västra Ängby. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare. Han erbjöd ett konkurrenskraftigt arvode, var lyhörd gällande mina önskemål, var lätt att kommunicera med och konfirmerade alltid det vi kommit överens om skriftligt. Radhuset såldes innan det ens kommit ut på hemnet. Läs mer
  • Christer J sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-16

Centralt
    Enkelt att ha en bra kontakt med, han gör sitt jobb på ett utmärkt sätt. Och inte minst så blev prisnivån där vi ville att den skulle ligga.
    Var rädd om denna mäklare
    Christer Johansson & Lena Carlsson Läs mer
  • Katja H sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-09

Bästa hjälpen när det behövs! Väldigt uppskattat och engagerad. Läs mer
  • Nick S köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-06

Centralt
    Allt har gått smidigt och bra, inga konstigheter. Är väldigt nöjd med affären! Läs mer
  • Fredrik H sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-05

Alsike
    Mattias gjorde ett jättebra jobb när vi sålde vårat radhus! Supernöjd och skulle inte tveka på att anlita Mattias igen! Läs mer
  • Joakim E köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-04

Knivsta
    Jag köpte precis min första lägenhet genom Mattias.
    Eftersom jag var helt novis vid bostadsköp så hade jag många frågor, något som han tog sig tid till att svara på. Läs mer
  • Kristoffer L
    Kristoffer L köpte sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-12-15

Alsike
    Har köpt hus som Mattias har haft i uppdrag att sälja! Allt har fungerat bra, han är väldigt professionell och duktig på att ta tag i saker när man undrar om något! Läs mer
  • Andreas M sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-12-05

Rekommenderar stark till att välja Mattias som mäklare. Professionell, snabb på att svara och väldigt smidig att ha och göra med Läs mer
  • Olof Nikus N köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-11-02

Centralt
    Har köpt lägenhet och sålt småhus. Fick inte så mycket betalt för huset som jag hade hoppats på. Läs mer
  • Viktor E sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-10-22

Knivsta
    Vi fick ett väldigt professionellt och trygt bemötande utav mattias.
    Han var driven och lättillgänglig. Bra att ha och göra med!
    Kommer garanterat att rekommendera han till andra, samt använda han igen vid ev. Affär.
    // Viktor Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta