Mattias Lindahl
Registrerad mäklare sedan 2012-04-03
Aktiv på Reco.se sedan 2013-11-01
2019-08 - 2020-07

Läs vad 147 Läs vad Mattias Lindahl

• Lotta Maria T sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-06-12

Jag har både säljt och köpt bostad med hjälp av Mattias. Han är mycket bra på sitt arbete och yrkesstoltheten skiner.
    Mycket bra samarbete. Den senaste försäljning gick över förväntan. Hälsningar Lotta Läs mer
  • Patrik S sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-05-14

Centralt
    Sålde villa mitt i Coronatider, blev trots detta en snabb och smidig affär! Läs mer
  • Katarina B
    Katarina B sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-05-14

Lagga
    När vi skulle sälja vår villa blev det Mattias som fick uppdraget för det kändes redan vid första mötet att han var insatt och erfaren. Det visade sig också att han var rak, handlingskraftig, ärlig och kommunikativ. Det behövdes verkligen eftersom vår försäljning hamnade under Coronapandemin samt att det var andra saker att ta ställning till och lösa. Mattias reagerade snabbt och på rätt saker och gjorde ett kanonjobb. Vi är supernöjda. Läs mer
  • Söderlund Roland S sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-04-25

Husby-Långhundra
    Mattias har skött försäljningen utav vår villa på ett snabbt och professionellt sätt. Våra förväntningar på en snabb och enkel snabb och enkel försäljning infriades mer än väl. Läs mer
  • Ann L sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-04-07

Mycket positivt, trevligt och
    Förtrendeingivande! Läs mer
  • Eva B köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-04-05

4:a
    Centralt
    Mathias är mycket trevlig och ger ett professionellt intryck. Snabb i återkopplingar under processen. Läs mer
  • Erica G sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-16

Centralt
    Mattias sålde mitt radhus i Västra Ängby. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare. Han erbjöd ett konkurrenskraftigt arvode, var lyhörd gällande mina önskemål, var lätt att kommunicera med och konfirmerade alltid det vi kommit överens om skriftligt. Radhuset såldes innan det ens kommit ut på hemnet. Läs mer
  • Christer J sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-16

Centralt
    Enkelt att ha en bra kontakt med, han gör sitt jobb på ett utmärkt sätt. Och inte minst så blev prisnivån där vi ville att den skulle ligga.
    Var rädd om denna mäklare
    Christer Johansson & Lena Carlsson Läs mer
  • Katja H sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-09

4:a
    Bästa hjälpen när det behövs! Väldigt uppskattat och engagerad. Läs mer
  • Nick S köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-06

Centralt
    Allt har gått smidigt och bra, inga konstigheter. Är väldigt nöjd med affären! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson