Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Sofia Bergström
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08

Läs vad 146 Läs vad Sofia Bergström

• Isabella U sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-08-01

Alsike
    Trevligt bemötande, bra kontakt. Sålde lägenhet med vinst och allt gick bättre än förväntat med försäljning och upplägg inför bostadsannons. Läs mer
  • Marcus E sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-07-30

Alsike
    Bra mäklare, kan inte vara annat än nöjd.
    Hon sålde vår lägenhet.
    Lösningsorienterad och lätt att få kontakt med oavsett dag på veckan. Läs mer
  • Anita P sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-07-03

Centralt
    Proffessionell, personlig, ansvarsfull och trevlig vid köp av radhus och försäljning av bostadsrätt. Med hjälp av henne är man trygg i sitt bostadsköp. Läs mer
  • Amanda S
    Amanda S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-07-01

Alsike
    Jag har både köpt o sålt via Sofia.
    Köpt ett parhus med äganderätt och sålt en bostadsrätts lägenhet.
    jag blev mycket väl bemött på alla plan, jag har köpt och sålt en del lägenheter och aldrig blivit så nöjd som med Sofia.

i det stora hela kunde det inte gått bättre än vad det gjorde med försäljning av min lägenhet! jag är så nöjd och skulle rekommendera Sofia till alla ! Läs mer
  • Anita H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-06-29

Centralt
    Lyhörd och alltid tillgänglig! Läs mer
  • Mats L sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-06-10

Sålt villa i Alsike.
    Sofia kan marknaden i Alsike och har givit oss goda råd om vilka möjligheter vi har haft och vilken väg hon rekommenderat.
    Jag tycker att Sofia har mött mina förväntningar på allra bästa sätt. Läs mer
  • Fredrik H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-06-10

Funkade jättebra
    Jag är nöjd med försäljningen! Läs mer
  • Marie H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-29

Alsike
    Såly bostad. Mäklaren är kunnig i området där bostaden ligger. Är trevlig, bara positivt! Läs mer
  • Marion H köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-19

Alsike
    Ypperlig service vid köp av ny bostad. Läs mer
  • Katharina S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-13

Alsike
    Vi sålde vår 4-rumslägenhet med Sofia och får nu ett bra pris trots den dåliga marknadssituationen. Hon hjälpte oss hela tiden och vi är väldigt nöjda med henne. Hennes råd var mycket bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson