Sofia Bergström
Registrerad mäklare sedan 2012-07-02
Aktiv på Reco.se sedan 2014-03-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 170 Läs vad Sofia Bergström

• Sara L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-08-05

Centralt
    Jag har köpt en lägenhet, då jag separerade och behövde hitta något boende väldigt snabbt. Jag hittade en lägenhet och Sofia hjälpte till och förstod min situation, då banken behövde göra sitt innan jag kunde svara till säljaren men Sofia hjälpte till. jag fick komma på visning Och blev trevligt bemött utav Sofia som visa allt och gav tips på saker man skulle kunna göra, och jag fick lägenheten till fast pris. Man kunde alltid höra av sig till Sofia och få svar direkt. Hon ställde upp och kom in på hennes semester för att skriva kontrakt med oss. Allt i detta köp har gått smidigt och Hagberg nöjd. Läs mer
  • Göran N sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-07-07

Centralt
    Anlitade Sofia vid försäljningen av min villa i centrala Knivsta.
    Sofia upplever jag som kunnig, med proffsigt bemötande och enkel att ha att göra med. Väldigt nöjd med de stöd jag fick i en bra genomförd bostadsaffär. Läs mer
  • Khoi Nguyen M köpte sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-05-20

Centralt
    Sofia är en fantastisk mäklare. Jag har gjort 4 bostadsaffärer med henne och jag är alltid nöjd med hennes tjänst. Rekommendera starkt Sofia som din mäklare. Läs mer
  • Amanda W sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-05-13

Alsike
    Sofia hjälpte oss att sälja vår brf villa. Hon har ett otroligt professionellt bemötande och väldigt lyhörd för våra tankar kring försäljningsprocessen. Tack vare Sofias kontakter och engagemang, lyckades hon sälja huset innan den ens las ut till visning. Kunde inte bett om en bättre mäklare, rekommenderar henne och Fastighetsbyrån till max. Läs mer
  • Mia J
    Mia J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-05-11

Alsike
    Sofia är en fantastisk mäklare. kan området, har ett stort kundregister och framförallt är hon realistisk och ärlig. inga uppblåsta förhoppningar.
    Hon sålde min 2,5 i Alsike för begärt pris. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Agon H köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-04-02

2:a
    Köpte min lägenhet med Sofia. Hon är väldigt engagerad, förtroendegivande och rolig. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Emma B köpte sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-05

Alsike
    Enkel och smidig kommunikation.
    Väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Henrik B köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-03

Centralt
    Köpte nyligen en bostadsrätt, vilken förmedlades av Fastighetsbyrån Knivsta. Mäklaren, Sofia Bergström, hade ett utmärkt bemötande, gav klara besked och var allmänt lätt att ha att göra med. Eftersom det var min första bostadsaffär hade jag inga speciella förväntningar, men jag är överlag mycket nöjd. Tack Sofia! Läs mer
  • Maria S sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-02

Centralt
    Jag har sålt en villa som det blev stort intresse för och sedan en öppen budgivning. Jag tycker att jag fick bra information och att hon kommunicerade flitigt till mig. Jag tycker också det var bra att hon mötte mig när jag skulle välja henne och vi diskuterade hennes kostnader. Jag hade ytterligare en offert från mäklare och hon mötte mina förväntningar prismässigt.
    Hade varit skärrad inför styling men hon dämpade även denna oro och stylisten var trevlig och bra liksom fotografen som var här. Sen tycker jag att hon pressade på lite med beslut under budgivningen och ville att vi skulle avsluta lite tidigare men sedan visade det sig att budgivningen fortsatte och priset blev högre dagen efter!
    Jag har också sagt till henne att jag inte gillade att vi skulle skriva kontrakt redan på lördag morgon efter att beslutet tagits fredag eftermiddag. Jag hade gärna väntat till måndag morgon. Hann inte tänka efter på t ex tillträdesdatum bl a.
    Men jag är nöjd med det pris som blev och ser fram emot den hjälp jag fått och kommer att få med deklarationen. Läs mer
  • Lena F sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-17

Centralt
    Trevlig och kunnig, strukturerat hjälpte hon oss genom alla steg i försäljningen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson