Sofia Bergström

Sofia Bergström

Sofia Bergström är mäklare på Fastighetsbyrån Knivsta

Sofia Bergström har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Sofia Bergström har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 287 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Bergström har haft 44 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

287 omdömen om Sofia Bergström

Sedan starten hos Reco 2014
Robert B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Alsike

Mycket trevlig och professionellt mäklare som gör jobbet väldigt bra. Ger en relevant bild av en försäljning med tydlig och förståelig process. Ger inte heller en förskönad bild av vad bostaden är värd utan ligger rätt i sin prisbedömning.

Maria J
Alsike

Tycker att Sofia har ett väldigt bra bemötande. Alltid snabb på svara på frågor. Både när jag haft henne som säljande mäklare och när jag har haft kontakt med henne när jag köpt bostad.

Mats S

Enkel ,tydlig,trevlig och rak affär. Kunnig

Anita Teresa V
Centralt

Kan verkligen rekommendera Sofia, lyhörd och duktig mäklare.

Elin V
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Alsike

Trevlig, tydlig, öppen, proffsig, kommunikativ. Jättebra bemötande.

Mikael H
Centralt

Vi är nöjda med mäklaren genom hela processen. Påläst, kunnig, trevlig. Levde upp till våra förväntningar

Ulrika B
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Alsike

Sofia har haft ett bra bemötande, varit lyhörd, informativ, lugn och trygg.

Alina Georgiana H
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Sofia är jätte trevlig och proffs . Hon har förklarat kontrakt till oss jätte bra . Jag har inget negativt att säga om henne

Olivia S
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Centralt

Otroligt väl bemötta av henne och hon har gjort allt för att sälja vårt hus. Aldrig varit några bekymmer och alltid varit enormt positiv.

Niclas U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Centralt

Väldigt trevlig och hjälpsam under hela köp/säljprocessen!