Sofia Bergström

Sofia Bergström

Sofia Bergström är mäklare på Fastighetsbyrån Knivsta

Sofia Bergström har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Sofia Bergström har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 245 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Bergström har haft 50 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 245 Läs vad Sofia Bergström

• köpte sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-10-05 Verifierad kund
    Happy that I got a help from her.
    2022-10-05 Verifierad kund
    Kunnig, pålitlig, hjälpsam och professionell. Vi är jättenöjda!
    Tack Anna! Jag tror att er villa kommer passa perfekt där du får utrymme att fördjupa ditt odlingsintresse. Vi ses snart för tillträde. Sofia Bergström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-10-03 Verifierad kund
    Oerhört proffsig och tillmötesgående i allt. Lyhörd och trevlig. Känner mig alltid trygg hos er och Sofia!
    Tack Michaela för dina fina ord. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nästa boende. Det har varit roligt att få följa er så länge som jag har gjort :-) Sofia Bergström
    2022-07-06 Verifierad kund
    Sofia är lätt att prata med samt är rak i sin kommunikation vilket gör att man känner sig trygg.

Hon levde upp till alla förväntningar, att hon även valde att ta tid från sin semester för att vi skulle få ett snabbt och smidigt avslut ger det där extra. 5 stjärnor helt enkelt.
    Tusen tack Joakim. jag är glad att allt gick så smidigt och att ni känner er nöjda. jag hoppas ni hinner med lite ledighet mellan flyttkartongerna. Sofia Bergström
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-07-01 Verifierad kund
    Jag och min sambo köpte nyligen vår första gemensamma bostad där Sofia agerade mäklare för prospektet. Vi upplevde båda två vid visningen att Sofia hade ett mycket trevligt och bra bemötande samt att hon påvisade klar kompetens och erfarenhet.

Köpet, och budgivningen som föranledde köpet, kändes således tryggt och smidigt. Vi uppskattar även särskilt att hon tog sig tiden att hantera detta ärende trots att hon själv var på semester.

Vi hoppas på att du har en fortsatt trevlig ledighet och tackar dig för din insats så ses vi snart igen när det blir dags för tillträde!
    Hej Anton. Tack för dina fina ord. Jag fick lite semester :-) Jag hoppas att ni njuter av värmen också. Vi ses snart och jag hoppas att ni ska trivas som Knivstabor! Sofia Bergström
    • Lagga
    2022-06-30 Verifierad kund
    Sofia ger ett lugnt och erfaret intryck. Sofia guida oss igenom hela försäljningen på ett bra sätt.
    Tack Oscar. Jag ser fram emot att få se er nya bostad när den står färdig. Allt gott! Sofia Bergström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-06-03 Verifierad kund
    Det var bra möte vid visningen, inget onödigt tjafs eller så.
    Sen hade vi lite enkel sms konversation, samt kontraktsskrivning med representant från dödsboet. Sakligt, trevligt, enkelt. Precis som jag gillar.
    Det var roligt att höra. Jag önskar dig en trevlig sommar så ses vi snart på tillträdet! Sofia Bergström
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam
    och bra bemötande
    Tack Magnus för dina fina ord. Jag tror bostaden kommer passa dig utmärkt. Vi ses ju snart igen vid tillträdet. Sofia Bergström
    2022-05-28 Verifierad kund
    Supertrevligt och bra bemötande av Sofia, jag och sambon köpte vår första gemensamma bostad av henne nu och det kändes tryggt och vi fick superfin service och även lite tips och råd, hon verkar vara rutinerad och hade härlig energi!
    Hej Tova, vad glad jag blir av dina fina ord. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad och Knivsta. Allt gott! Sofia Bergström
    2022-04-28 Verifierad kund
    Bara bra upplevelse, snabbt, hjälpsam.
    Hej Karolina, vad roligt att du är nöjd med köpet av lägenheten. Jag hoppas att du ska trivas där. Sofia Bergström