Fastighetsbyrån Knivsta

Fastighetsbyrån Knivsta

• BadgeElevenYears
1 475

Välkommen till Fastighetsbyrån i Knivsta! Vi är Knivstas mest anlitade mäklarbyrå och vi kan garantera dig en trygg och säker bostadsaffär samt ett professionellt och affärsmässigt bemötande, oavsett om du är köpare eller säljare. Eftersom vi genomför många bostadsaffärer här varje år håller vi oss också uppdaterade på allt...

1475 omdömen om Fastighetsbyrån Knivsta

Sedan starten hos Reco 2013

Tarek M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Alsike

Jessica Gustafsson mötte oss med empati och strävade verkligen efter att vi skulle känna oss helt tillfreds, vilket vi verkligen gjorde. Hon överträffade våra förväntningar när det gäller försäljningen av vår bostad. Jessica är en exceptionellt vänlig och kompetent mäklare med djupgående kunskaper om bostadsmarknaden och ett omfattande nätverk, vilket underlättar för både säljare och köpare. Med Jessica Gustafsson som mäklare blir både försäljningsprocessen och köpupplevelsen smidigare för alla inblandade parter. Med Vänliga Hälsningar Tarek Mansur och Nadja Lidén Mansur

Axel S
Köpte sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Alsike

Jag kände mig verkligen trygg genom hela köpet, och jag kan varmt rekommendera henne till alla som behöver en pålitlig och skicklig mäklare.

Nadja L
Alsike

Underbar mäklare som gör allt för sina kunder! Mån om att alla ska få det bra. Bästa Jessica!

Ioannis D
Centralt

När jag skulle sälja min lägenhet kände jag mig lite osäker, men Jessica förvandlade hela upplevelsen till något underbart. Hon lyckades sälja min bostad för mer än vad jag någonsin hade kunnat drömma om! Det fantastiska slutresultatet var dock inte det enda som gjorde så otrolig. Hennes ständiga närvaro och beredskap att bistå med allt från små detaljer till stora beslut gjorde processen otroligt smidig. Jessica har en otrolig kunskap om allt som rör försäljning av bostäder – hon är verkligen en expert i sitt fält. Men...

Robert B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Alsike

Mycket trevlig och professionellt mäklare som gör jobbet väldigt bra. Ger en relevant bild av en försäljning med tydlig och förståelig process. Ger inte heller en förskönad bild av vad bostaden är värd utan ligger rätt i sin prisbedömning.

Linnéa N
Centralt

Supertrevligt bemötande hela processen igenom. Det märktes verkligen att Jessica ville hjälpa oss att sälja. Vi har bara positivt att säga!

Maria J
Alsike

Tycker att Sofia har ett väldigt bra bemötande. Alltid snabb på svara på frågor. Både när jag haft henne som säljande mäklare och när jag har haft kontakt med henne när jag köpt bostad.

Hamid A
Alsike

Hon är proffs och snabbt, bästa i Knivsta

Mats S

Enkel ,tydlig,trevlig och rak affär. Kunnig

William D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Centralt

Vi fick snabb och bra respons på vårt intresse av lägenheten samt en förhandsvisning. På plats fick vi ett varmt och personliga bemötande. Efter att vi lagt ett bud fick vi svar direkt vilket verkligen uppskattas. Vid skrivningen fick vi bra svar om detaljer i avtalet så vi kan bara säga positiva ord om Henrik.

Sofia S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Väldigt proffesionell. Lätt att få kontakt med och bra uppdateringar/information under hela processen av köpet. Gör det där lilla extra för både säljare och köpare. Känns tryggt att ha Jonas som mäklare med i köp av fastighet.

Ebba D
Centralt

Trevlig, kunnig och tillmötesgående.

Ulrika D
Centralt

Väldigt trevlig och vi fick väldigt bra information. Vi är supernöjda

Lillemor I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Centralt

Henrik upplevs som kunnig och professionell och har ett trevligt och tillmötesgående bemötande.

Anita Teresa V
Centralt

Kan verkligen rekommendera Sofia, lyhörd och duktig mäklare.

Elin V
Alsike

Trevlig, tydlig, öppen, proffsig, kommunikativ. Jättebra bemötande.

Anton I
Centralt

Vi är otroligt nöjda med hur Jessica tog hand om vår försäljning, från början till slut. Hon var mottaglig för våra specifika önskemål och vi kände verkligen att hon var ett bollplank under hela försäljningen. Även hur hon tog hand om potentiella köpare och de argument hon använde visar att hon är en väldigt duktig säljare.

Desireé Yvonne Beatrice S
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Serviceminded och tålmodig. Tillgänglig och svarar och förklarar det man behöver/vill veta.

Peter B

Mycket trevlig och proffsig. Kan gott rekommendera Henrik

Mikael H
Centralt

Vi är nöjda med mäklaren genom hela processen. Påläst, kunnig, trevlig. Levde upp till våra förväntningar

Karl-Johan A
Centralt

Fungerade mycket bra! Smidigt att köpa med guidning av fastighetscochen.

Joakim L
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Anna A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Jessica är fantastisk att ha och göra med! Redan vid första mötet så känns hon professionell, glad och lättsam. För mig är den personliga kemin viktigast. Det känns skönt att hon är med hela vägen tills jag har nycklarna i handen.

Ulrika B
Alsike

Sofia har haft ett bra bemötande, varit lyhörd, informativ, lugn och trygg.

Alina Georgiana H
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Sofia är jätte trevlig och proffs . Hon har förklarat kontrakt till oss jätte bra . Jag har inget negativt att säga om henne

Rickard E
Sålde sitt hus med hjälp av Jessica Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Alsike

Hängiven och informativ mäklare som slutförde försäljning trots en svår situation på bostadsmarknaden.

Olivia S
Centralt

Otroligt väl bemötta av henne och hon har gjort allt för att sälja vårt hus. Aldrig varit några bekymmer och alltid varit enormt positiv.

Valentin P
Köpte sitt hus med hjälp av Jessica Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Alsike

Jessica is flexible and adapts her schedule to the one of the customer. She knew we don't speak Swedish and she explained the contract in English. Answers all questions very promptly.

Pran M
Centralt

Jessica Gustafsson tog emot oss med respekt och var vänlig samt professionell. Önskar henne allt gott.

Victor K
Centralt

På vilket sätt blev du bemött av mäklaren? - Tycker att Jessica är väldigt trevlig och omtänksam med hennes svar på mina frågor och hon hjälpte mig mer än vad jag hade kunnat tro. Vilka förväntningar hade ni och hur levde mäklaren upp till dem? - Förväntade mig att lägenheten skulle vara mindre, speciellt badrummet och Jessica beskrev lägenheten väldigt bra med förvarning och att ugnen exempelvis hade en inbyggd mikrovågsugn. Sammanfatta gärna din upplevelse av mäklaren vid köpet av din bostad på Trunstavägen...

Ebba O
Centralt

Jessica var bra att resonera med och lätt att få tag på.

Ebba O
Centralt

Jessica var tillmötesgående och tillgänglig. Jag är mycket nöjd med henne som mäklare.

Elvi H
Centralt

Hon är tydlig och trevlig, tillmötesgående

Magnus A
Centralt

Proffsig och tydlig i råd med att lotsa mig som säljare på en tuff marknad just nu!

Niclas U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Centralt

Väldigt trevlig och hjälpsam under hela köp/säljprocessen!

Karin H
Sålde sitt hus med hjälp av
Centralt

Proffessionell, tydlig och positiv i bemötande och kommunikation. Fick förtroende för Cecilia på en gång, och försäljningen av huset gick smidigt och alldeles utmärkt. Rekommenderar varmt Cecilia Wetterborg till alla som leter efter mäklare.

Alexandra G
Köpte sitt hus med hjälp av
Centralt

En mycket glad och engagerade mäklare. Lätt att ha att göra med och hade svar på frågorna vid ställde 😊

Pia S
Centralt

Sofia har varit helt fantastik på alla sätt och vis. Hon ingav så stort förtroende, var alltid nåbar och visade stort engagemang. Hon rekommenderas varmt.

Henrik B
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Centralt

Hängiven mäklare som inte låter en sjukdom stoppa en viktig affär.

Johanna L
Centralt

Att köpa nytt boende via Henrik var enkelt och smidigt, precis som det ska vara. Han fanns alltid tillgänglig och löste ev frågor snabbt.

Ulrika O

Kunnig och proffsig. Stort kontaktnätverk

Jim H
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Jonas är en mäklare med stort personligt engagemang och ett enormt driv. Toppbetyg!

Thomas O
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Centralt

Proffsigt och personligt bemötande med fingertoppskänsla i en numera rörig bostadsmarknad.Kan varmt rekommendera Henrik för kommande mäklaruppdrag. Tack Henrik !

Gracinda M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Centralt

En sakkunnig mäklare som var med längs hela vägen, jag kände mig trygg över hela försäljningsprocessen.

Natalie J
Centralt

Väldigt nöjd! Lätt att få tag på. Gav oss snabba svar på alla våra frågor. Tog sig tid att ge oss en privat visning då vi inte hade möjlighet att gå på den planerade visningen. Vid frågor som hon ej visste så kollade hon upp detta samma dag och återkom med svar. Upprättade köpekontraktet väldigt snabbt och fixade så vi kunde skriva på samma dag som vi bestämde oss! Jag rekommenderar Sofia till alla som är osäkra förstagångsköpare som känner att de har 1000 (dumma)frågor 😀.

Pia S
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Jonas är en jättebra mäklare! Han har en perfekt balans mellan att vara social och glad samtidigt som han är professionell. Han gjorde ett otroligt bra och seriöst jobb och jag kände mig trygg. Kan verkligen rekommendera honom vidare.

Juga B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Alsike

Väldigt engagerad mäklare. Lyhörd, korrekt i sin information och drivande i sitt uppdrag.

Johanna L
Sålde sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Lagga

Vi har tidigare sålt bostad via Louise och det var ett självklart val att anlita henne även denna gång, då hon helt enkelt är grym på det hon gör.

Robert D
Sålde sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Alsike

Kompetent fastighetsmäklare, givetvis inom själva området fastigheter, men också, och kanske det viktigaste, ur en relationsaspekt. Man känner sig trygg när Louise kommer in i bilden med den erfarenhet hon besitter och den approach hon tar till sin kund. Förbaskat bra helt enkelt!

Johan M
Centralt

Vi hade fått gott intryck av Sofia redan då hon många år tidigare gjort en värdering av vår villa, så när det var dags att sälja så var valet enkelt. När vi kontaktade Sofia så upplevde vi oss mycket väl behandlade och Sofia var väldigt bra på att gå igenom på hur processen skulle se ut och vad som var viktigt att tänka på. Förväntningarna på vilken mäklare som helst är ju att den ska vara tydlig och hjälpa till med försäljningsprocessen, men känslan här är att dessutom bli väl omhändertagen med bra kommunikation genom...