Jarmo Mokko
Registrerad mäklare sedan 2007-10-22
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-27

Läs vad 3 Läs vad Jarmo Mokko

• Bengt L köpte sin lägenhet med hjälp av Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping

2020-02-07

3:a
    Vi såg annons på hemnet och ringde direkt till mäklaren. Efter en kort diskussion frågade han, eftersom vi var angelägna, om vi ville ge ett bud. Det gjorde vi. Efter några minuter, accepterade säljaren vårt bud och dessutom var nöjd med tidpunkt för vårt tillträde. Några dagar senare träffades vi för kontraktsskrivning och vi tillträdde 1,5 månad senare.
    Mäklaren Jarmo var mycket trevlig, snabb, koncis, ambitiös kunnig och framförallt lugn.. Vi fick snabbt kontakt. Vi mötte aldrig några hinder.

En mycket bra upplevelse. Läs mer
  • Sara R
    Sara R köpte sin lägenhet med hjälp av Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping

2020-01-01

5:a
    Nyckelberget
    Jag både köpte och sålde lägenhet via Jarmo på fastighetsbyrån här i Köping. Jag är otroligt nöjd med allt. Tyckte att jag fick svar på alla mina frågor, det gick snabbt från tanke till verklighet och alla var väldigt hjälpsamma. Läs mer
  • Anna Sabina R sålde sitt hus med hjälp av Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping

2019-07-27

Munktorp
    Sålt fritidshus. Blev professionellt bemött av kunnig och trevlig mäklare (Jarmo) som levde upp till våra förväntningar. Allt sköttes smidigt och fritidshuset blev sålt för utgångspris vilket vi var nöjda med. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Köping

Patrik Elg