Kjell Andersson

Kjell Andersson

Kjell Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Köping

Kjell Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1984-08. Kjell Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.9. Kjell Andersson har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

14 omdömen om Kjell Andersson

Sedan starten hos Reco 2018
Majvor Sussan Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping

Kompetent, trovärdig, vänlig, saklig, noggrann, lugn och smidig i förhandling mellan oss parter.

Anna Maria Catharina D
Köpte sitt hus med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping

Jag tycker Kjell är en lugn och respektingivande person . Har stor erfarenhet av att sälja hus .

Susann Elisabet L
Sålde en tomt med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping

Kjell har på ett proffsigt, tryggt och bra sätt guidat oss genom en försäljning av tomt med fornlämning - en snårig process med många frågetecken att lösa steg för steg. Kjells mångåriga erfarenhet har varit oerhört värdefull för att det skulle bli en affär till slut. Och det blev det. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera både Kjell och Fastighetsbyrån!

Monica Birgit K
Sålde sitt hus med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping

Vi är mycket nöjda med hur mäklare Kjell Andersson skött försäljningen av vårt hus. Den kunskap och erfarenhet han innehar har gett både oss och spekulanter/köpare en trygghet och stabilitet ang försäljningen. Alltid tillgänglig och svarat på alla frågor på ett proffesionellt sätt. Monica och Sven Krysen.

Lars-Åke B
Malmön

Sålt ett fritidshus i Köpings kommun. Bra bemött från första kontakt med Kjell som alltid är lätt att nå på telefon och svarar snabbt på mail. Förväntningarna infriades på en snabb och smidig affär. Sammanfattningsvis en mycket kunnig och erfaren mäklare som jag kan rekommendera till andra.

Birgit Anita K
Sålde sitt hus med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping

Har just avslutat försäljningen av vår fastighet i Köping som vi ägt i släkten sedan tidigt 40-tal. Den var svårsåld och försäljningen tog ett par år. Kjell Andersson är en mäklare med stor lokal kunskap och lång erfarenhet. Han är mycket diplomatisk med ett stort tålamod och mycket noggrann. Det är mycket lätt att samarbeta med denna mäklare och vi har haft det största förtroende för honom. Han gör ett mycket professionellt intryck. Förväntningarna är nu införlivade.

Jocke F
Köpte sitt hus med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping

Köpt ett större fastighetsbestånd. Enormt serviceminded och kunnig, lättsam .

Carina K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping

Köpt lägenhet. Utmärkt bemötande. Kjell levde upp till våra förväntningar. Allt jätte bra.

Ole Stefan S
Centrum Köping

Vi sålde vår villa via Fastighetsbyrån i Köping och Kjell Andersson. Vi hade ett bra samarbete med Kjell som vi uppskattar för hans lugn och enorma kunnande.

Ursula H
Köpte sitt hus med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping

Vi köpte hus i Kolsva, Vi tyckte mycket om Kjell som mäklare kunnig och trevlig och tillmötesgående