Linda Hjalmar
Registrerad mäklare sedan 2013-07-04
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-18

Läs vad 4 Läs vad Linda Hjalmar

• Anna Maria L sålde sitt hus med hjälp av Linda Hjalmar en del av Fastighetsbyrån Köping

2020-03-30

Linda Hjalmar har sålt vårat hus på Lindbacken 15. Jag köpte även en lägenhet i januari genom henne. Hon är en väldigt duktig mäklare som är servicemind och tillgänglig. Alltid trevlig och glad det ger ett väldigt bra intryck. Läs mer
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Linda Hjalmar en del av Fastighetsbyrån Köping

2019-09-20

Vi har i totalen sålt 3 lägenheter. 1 gång själva och 2 gånger via fastighetsbyrån. Första gången vi var i kontakt med fastighetsbyrån så blev vi tilldelade Linda H. Så proffesionell och ett självklart val när vi skulle sälja våran andra lägenhet. Vi rekommenderar Linda till familjemedlemmar som skall sälja fastighet och hon skulle även vara den första vi kontaktade om vi skulle sälja vårt hus. Vi har redan tagit in henne för fri värdering=) Läs mer
  • Leif R
    Leif R köpte sitt hus med hjälp av Linda Hjalmar en del av Fastighetsbyrån Köping

2019-07-05

Stigarna
    Har haft kontakt med Jeanette o Linda måste bara ge dom högsta betyg båda är
    super trevliga o. är verkligen engagerade
    i sina jobb, hoppas också att deras arbetsgivare ser det.

Med vänlig hälsning,
    Leif o. Ann-Sofi Redeskog Läs mer
  • Cecilia W skrev om Linda Hjalmar en del av Fastighetsbyrån Köping

2018-09-18

Har köpt ett fritidshus.
    Jeanette och linda Hjalmar är mycket proffesionella, vänliga och kunniga. Stort tack till dem Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Köping

Patrik Elg