Mikaela Gustavsson

Mikaela Gustavsson

Mikaela Gustavsson är mäklare på Fastighetsbyrån Köping

Mikaela Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-09. Mikaela Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 60 omdömen med ett betyg på 4.9. Mikaela Gustavsson har haft 48 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 60 Läs vad Mikaela Gustavsson

• köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-10-26
    Mikaela hade ett gott bemötande, det hon inte kunde svara på direkt tog hon reda på och återkom.
    Hon var tydlig och kunnig.
    Stort tack Katarina för det fina betyget! :) Mikaela Gustavsson
    2021-10-25
    Mikaela har under hela processen haft ett vänligt, artigt och professionellt förhållningssätt. Det har varit mycket nöjsamt och enkelt att samarbeta med Mikaela.

De frågor som uppkommit under processen har Mikaela i de flesta fall kunnat svara på. Vid de tillfällen hon personligen inte känt till svaret har hon tagit reda på svaren och återkommit med dem.

Det har varit enkelt, roligt och nöjsamt att göra affärer med hjälp av Mikaela.

// Nikitin
    Oj vad fint skrivet! Tack så hemskt mycket för denna fina reco! :) Mikaela Gustavsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-10-18
    Bra mäklare, gick snabbt och smidigt. Väldigt nöjd med mäklaren mindre nöjd med bilderna men det löste sig tillslut.
    Tack för fint betyg Marcus :) Tur att du själv är duktig fotograf och löste ljussättningen på bilderna själv. Vi har nu bytt företag som hjälper oss med fotograferingen av bostäder. Lycka till med nya boendet! Mikaela Gustavsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-10-18
    Väldigt trevligt bemötande och tillmötesgående som person.
    Tack för fint betyg! :) Mikaela Gustavsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-10-15
    Bemötandet var bra och hon var lätt att få tag i.
    Jag upplevde att budgivningen forcerades och fick inte fortsätta i lugn och ro trots att två budgivare fanns kvar. Jag drogs med i det och litade på att mäklaren hade rätt när hon tyckte att den ena budgivaren verkade lite konstig. Hon menade att det var bäst att ta budet från budgivare 2 så att vi inte skulle "tappa honom" trots att jag tidigare samma dygn fått ett högre bud från budgivare 1.
    Som sagt, jag drogs med i det och gick med på att avsluta budgivningen och acceptera det lägre budet. I efterhand så ångrade jag mig men då var ju allt påskrivet så....
    Hej Anna-Lena! Vad tråkigt att höra att du känner dig missnöjd med försäljningen då jag upplever att vi haft en väldigt god kontakt under hela processen. Det känns ledsamt att så här i efterhand få veta att du inte var säker i ditt beslut att acceptera det lägre budet. Men jag är glad att vi kunde ha en fin dialog i fredagskväll över telefon. Vänligen, Mikaela Mikaela Gustavsson
    2021-10-14
    Mikaela var väl insatt i försäljningsobjektet. Vänligt bemötande.
    Tack Anders för reco! :) Mikaela Gustavsson
    2021-10-13
    Blev väldigt bra bemött och hon var lyhörd för hur jag ville ha det. Snabb på återkoppling när jag ringde eller mailande.
    Tack Anette för att du tog dig tid att besvara recon och tack för fint betyg! :) Mikaela Gustavsson
    2021-10-13
    Jag blev mycket bra bemötande av Mikaela.
    Hon är väldigt trevlig och kompetent.
    Fick bra hjälp både med mitt köp av ny bostad samt försäljningen av huset.
    Jag har haft en hel del frågor gällande den nya bostaden och om hon inte haft svar så har hon tagit reda på eem
    Vad glad jag blir för sådan fin reco! Tack Janne! :) Mikaela Gustavsson
    2021-10-13
    En väldigt närvarande och trevlig mäklare. Ett glatt humör och lyhörd. Professionell i sitt sätt att bemöta och besvara frågor. Sakkunnig.
    Ordnade snabbt och smidigt tid för visning utanför de planerade visningarna.
    Vi är väldigt nöjda med hela processen såhär långt.
    Tack för fin reco Pia! Det glädjer mig att ni känner er nöjda med mitt arbete. :) Mikaela Gustavsson
    Mycket professionellt bemötande.
    Vi hade förväntningar att det skulle bli en smärtfritt husköp. Vilket det även blev.
    Tack så mycket för reco! Hoppas ni kommer att trivas bra i huset. :) Mikaela Gustavsson