Läs vad 12 Läs vad Mikaela Gustavsson

• 2021-01-11
    Trevlig Och snabb! Mycket bra!
    Gabriel L
    • 1:a
    • 30.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Tack för att du tog dig tid att besvara recon, och tack för fint betyg! :)

• 2020-12-14
    Vi köpte bostad och är mycket nöjda med mäklarkontakten för oss som köpare! Snabb på återkoppling, lätt att nå och skött affären felfritt vilket varit det viktigaste för oss.
    Personlig och glad mäklare!
    Ida T
    • 145.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Tack för jättefin reco! Hoppas ni ska trivas bra i huset! :)

• 2020-12-07
    Mikaela hjälpte oss med försäljning av våran lägenhet och vi är jättenöjda. Från första mötet så kändes det rätt då hon var så tillmötesgående och glad. Hela försäljningsprocessen gick snabbt och smidigt med hennes hjälp. Rekommenderar henne stark.
    Ulrika L
    • 3:a
    • 71.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Tack för en jättefin reco! Blir så glad att ni känner er nöjda med min insats. :)

• 2020-12-04
    Jag har sålt en femrums villa.
    Jag kände till Mikaela sedan innan då jag träffat henne på husvisningar.
    Jag visste att Mikaela var kompetent och jag kunde lita fullt ut på att Mikaela skulle få vårat hus sålt.
    Mikaela är snabb, lättillgänglig, positiv, glad och inlyssnande. Det märks att hon verkligen tycker om sitt jobb
    Michaela B
    • 119.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Vad fint skrivet Michaela, tack så hemskt mycket! Och du har helt rätt, jag älskar verkligen mitt jobb! ☺️

• 2020-11-07
    Fantastiskt bemötande från första stund och genom hela processen. Mikaela fanns jämt tillgänglig för alla frågor, stora som små, och uppdaterade mig kontinuerligt längs hela vägen, vilket gjorde att jag kände mig väldigt trygg i min försäljning. Mikaela är ödmjuk och kompetent och hon gav mig mer än vad jag förväntade mig av en mäklare. OTROLIGT nöjd!
    Ellinor L
    • 2:a
    • 53.0 m²
    Wow! Tack för en fantastisk reco Ellinor! Vad glad jag blir att du känner dig nöjd med min insats! :)

• 2020-11-05
    Bra mäklare. Engagerad. Tillmötesgående. Lyssnande. Serviceminded. Positivt. Glad. Kunnig.
    Ulrik A
    • 152.0 m²
    • Centrum
    sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Tack för att du tog dig tid att besvara recon och tack för fina ord. :)

• 2020-10-22
    Jag köpte ett hus utanför köping och uppfattade mikaela som väldigt glad, trevlig och hjälpsam. Snabb på att svara på frågor även när det gällde mig som köpare. Nöjd :)
    Cassandra S
    • 53.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Jätteroligt att du känner dig nöjd! Tack för fin reco och lycka till! :)

• 2020-10-22
    Har sålt mitt hus med hjälp av Mikaela.
    Min upplevelse är:
    proffsigt bemötande, lätt att prata med och lättillgänglig. Toppen mäklare!
    Lee Daniel L
    • 113.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Wow! Tack så mycket! :) Lycka till med allt i framtiden!

• 2020-10-16
    Sålt min bostadsrätt med hjälp av Mikaela som var en proffsig , trevlig och förtroendeingivande mäklare.
    Vårt slutpris blev över förväntan och Mikaela skötte affären jättebra.
    Vi är jättenöjda med Mikaelas jobb !!
    Jan N
    Jan N
    • 2:a
    • 53.5 m²
    Tack för jättefin reco Jan! :)

• 2020-10-10
    Jättefint bemötande och hantering av affären!
    Tilde G
    • 1:a
    • 40.5 m²
    Tack för fin reco och lycka till med nya lägenheten! :)