Björn Persson
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är drivet och engagemanget att kunna hjälpa varje kund på bästa sätt i bostadsbytet. Jag älskar att överträffa kundens förväntningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en erfaren mäklare med mycket kunskap om branschen. Dessutom har jag drivet att alltid vara väldigt lyhörd, affärsmässig och engagerad.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden spelar jag golf och är även en entusiastisk supporter till Malmö FF. Läs mer

Läs vad 57 Läs vad Björn Persson

• Kenneth K
    Kenneth K skrev om Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-03-18

Tyvärr helt oengagerad. Lovar tex våtrumsintyg - och efter flera veckors återkommande förfrågningar från min sida så "tror han att det kanske inte finns...."
    Jobbar väldigt ostrukturerat och oengagerat. Läs mer
    2020-03-18 Björn P svarar Kenneth K
    Jag har aldrig någonsin fått ett liknande omdöme på Reco och det från en person som jag aldrig träffat, utan jag har endast haft en mejl kontakt med Dig. Du har bett om ett våtrumsintyg och jag har också bett säljaren mejla över det till Dig.
    2020-03-18 Kenneth K svarar Björn P
    Nej - vi har inte träffats - då du inte skickar över det material du lovar - och sedan återkopplar du inte.... Så att åka och titta på fastigheten när DU inte lägger papperna på bordet - känns som bortkastad tid.
    Jag har LÅNG mailväxling mellan oss - men det intressanta är att du via MAIL inte svarar på flera dagar - men när det kommer offentlig kritik - så tar det mindre än en timme??

"Från: Kenneth Karlsson <kennethlkarlsson@hotmail.com>
    Skickat: den 15 mars 2020 17:13
    Till: Björn Persson <bjorn.persson@fastighetsbyran.se>
    Ämne: Sv: Intyg

Du skulle be honom ta fram våtrumsintyget...
    Har du bett honom göra det?
    Vad är det annars för dokumentation han pratar om?
    Tycker du inte att du borde återkopplat om han sagt att han inte kan ta fram dokumentation?
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Anna-maritta H sålde sitt hus med hjälp av Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-03-15

Han är kompetent o duktig. Trevlig. Tillmötesgående. Med andra ord han gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2020-03-15 Björn P svarar Anna-maritta H
    Tack Anna-Maritta för ett fint omdömme
  • Roland K sålde sitt hus med hjälp av Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-02-12

Knislinge
    Sålt en villa. Ett bra och proffsigt sätt. Läs mer
    2020-02-12 Björn P svarar Roland K
    Hej Roland. Tack så hjärtligt för det fina omdömet. Med vänliga hälsningar Björn
  • Lennart W köpte sitt hus med hjälp av Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-11-10

Trevlig o noggrann när vi köpte vår stuga i gummarp bra mail kontakt och inga problem Läs mer
  • Christopher R sålde sitt hus med hjälp av Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-05-22

Bjärlöv
    1,5 plans villa. Björn är väldigt engagerad, alltid tillgänglig och håller mig som säljare konstant uppdaterad på vad som händer. Kan bara rekommendera Björn som mäklare. Läs mer
  • Kajsa L köpte sitt hus med hjälp av Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-04-27

Glimåkra
    Björn var hjälpsam och trevlig från första visningen. Under köpeprocessen svarade han snabbt och tydligt på alla mina frågor och stöttade mig när jag kände mig orolig för något. Han visade stort engagemang och jag upplevde det som att han fanns där både för säljarna och för mig. Jag uppskattade framför allt hans ärliga och naturliga sätt. Läs mer
    2019-04-27 Björn P svarar Kajsa L
    Hej Kajsa. Tack så hjärtligt för Ditt fina omdöme. Det betyder mycket för mig och jag också bara gott att säga om Dig och Jonathan. Hoppas Ni skall trivas riktigt bra i denna vackra villa. Med vänlig hälsning, Björn
  • Jytte Lindgaard J sålde sitt hus med hjälp av Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-03-28

Knislinge
    Bemött på ett mycket bra sätt som säljare av bostad.
    Har tidigare träffas Björn och fick då stort förtroende för honom Läs mer
  • Mark S köpte sin bostad med hjälp av Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-12-27

Hjälpte till vid köp av villa. Lätt att få tag på. Jobbar för båda sidorna. Producerar fram svar snabbt om man har några frågor. Noggrann. Läs mer
    2018-12-28 Björn P svarar Mark S
    Tack så hjärtligt för Ditt fina omdöme Mark! Jag blev så glad! Jag önskar Er Ett riktigt gott Nytt År och hoppas NI skall trivas bra i Ert nya boende.
  • Majken N sålde sin bostad med hjälp av Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-11-11

Inlyssnande och med ett gott bemötande fullföljde hans sitt uppdrag med full förnöjelse. Läs mer
    2018-12-28 Björn P svarar Majken N
    Tack för Dit fina omdöme Majken! Jag blev riktigt glad!
  • Misan W
    Misan W köpte sin bostad med hjälp av Björn Persson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-09-17

Jag köpte tillbaka ett Torp som tillhört familjen.
    Blev mycket bra omhändertagen och hjälpt genom hela köpet.
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-09-18 Björn P svarar Misan W
    Tack så hjärtligt för Dina fina ord och jag hoppas av hela mitt hjärta att Ni får en underbar framtid i Axeltorp

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back