Burim Rama
Registrerad mäklare sedan 2019-06-03
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 41 Läs vad Burim Rama

• Teddi Casper W sålde sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-07-30

Östra Sönnarslöv
    Trevligt och proffsig mäklaren. Rekommenderas. Läs mer
  • Dardan S sålde sin lägenhet med hjälp av Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-07-29

Gamla Näsby
    Topp topp finns inget mer att säga Läs mer
  • Ömer P sålde sin lägenhet med hjälp av Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-07-18

3:a
    Charlottsborg
    Jag sålde en lägenhet via Burim.
    Jag blev möt på en väldigt bra vis. Jag hade stora förväntningar och det blev exakt på det viset också. Allting var bra från start till slut. Mycket bra mäklare. Läs mer
  • Melisa M köpte sin lägenhet med hjälp av Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-07-17

3:a
    Köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var profesionell, kunnig och har ett väldigt bra bemötande. Återkopplar snabbt och känns trygg i sin roll.
    Levde upp till alla våra förväntningat.

I framtiden kommer vi gärna ha honom som mäklare. Läs mer
  • Anders O sålde sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-07-16

Fjälkinge
    Burim Rama har hjälpt oss att sälja vårt hus.
    Burim har bemött oss vänligt och är en trevlig, ödmjuk mäklare.
    Förväntningarna var han han skulle värdera och sälja vårt hus i överenskommelse mellan oss och bekymmersfritt. Detta tycker vi att Burim levde upp till.
    Försäljningen har gått bra utifrån våra förväntningar. Samarbetet och kontakten med Burim har varit bra. Läs mer
  • Christian Sven-erik B köpte sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-07-08

Sätaröd
    Burim var mäklare när vi köpte vår lilla gård i vår. Burim är väldigt professionell men samtidigt lättsam att ha att göra med. Mycket förtroendeingivande. Läs mer
    2020-07-09 Burim Rama svarar Christian Sven-erik B
    Tack så mycket för dem fina orden. Hoppas att ni ska trivas i huset. Stort lycka till!
  • Jonas V sålde sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-06-13

Norra Åsum
    Sålde ett hus och Burim är verkligen en mäklaren som vi rekommenderar. Han uppfyllde alla våra förväntningar. Han är ödmjuk och lyhörd och skötte allt mycket proffsigt. //Jonas & Fia Läs mer
    2020-06-16 Burim Rama svarar Jonas V
    Tack för att jag fick förtroendet och tack för dem fina orden. Lätt med så trevliga kunder :)
  • Evelina L köpte sin lägenhet med hjälp av Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-05-24

2:a
    Charlottsborg
    jag köpte en lägenhet en bostadsrätt och är jätte nöjd, bra visning och allt under resans gång fram till köpet och tills dess att den var min Läs mer
    2020-06-16 Burim Rama svarar Evelina L
    Tack för dem fina orden. Stort lycka till i lägenheten!
  • Thomas W sålde sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-05-14

Östra Sönnarslöv
    Mycket nöjd med samarbetet vid försäljningen av huset. Läs mer
    2020-06-16 Burim Rama svarar Thomas W
    Kul att höra Thomas. Tack för förtroendet och stort lycka till framöver!
  • Helene Alexandra L sålde sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-04-21

Gamla Näsby
    Burim hjälpte oss med vår husförsäljning, vi är mycket nöjda med den hjälp vi fick. Lätt att få tag i när vi hade frågor, rörande husförsäljningen, och väldigt trevlig och lätt att prata med. Läs mer
    2020-05-06 Burim Rama svarar Helene Alexandra L
    Kul att ni är nöjda. Det var trevligt att samarbeta med er kring försäljningen. Stort lycka till!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back