Burim Rama

Burim Rama

Burim Rama är mäklare på Rama Fastighetsförmedling

Burim Rama har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Burim Rama har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 108 omdömen med ett betyg på 4.9. Burim Rama har haft 42 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

108 omdömen om Burim Rama

Sedan starten hos Reco 2021
Daniel E
Köpte sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling

Tredje affären jag får hjälp av Burim Rama med. Snabb, lugn och självgående mäklare. Jag är jättenöjd !

Måns J
Sommarlust

Bra intryck & enkel att ha och göra med. Ställde upp snabbt och var flexibel!

Aiham G
Köpte sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
Fjälkinge

Jag blev väl bemött av mäklaren och mina förväntningar infriades. Mäklaren var professionell och tillmötesgående under köpet av min bostad.

Kjell Åke Tommy K
Sålde sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
Fjälkinge

En helt igenom hårt arbetande mäklare som hela tiden har haft våra önskemål för ögonen och med råge uppfyllt dem

Annika O
Söder

Professionell mäklare.Tydlig i sin kommunikation.Trevligt bemötande.Återkopplade snabbt med svar vid frågor. Jag rekommendera starkt Burim.

Alicia P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
Gamla Näsby

Väldigt välinformerad mäklare med en otrolig service känsla, tillgänglig alla tider på dygnet och oerhört hjälpsam. 5 stjärnor ⭐️

Hanna G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
Gamla Näsby

Kompetent mäklare och bra bemötande. Bryr sig för att det ska bli en försäljning. Ger bra info om läget ang hur lätt eller svårt det är att sälja. Jag är nöjd!

Zilhad Z
Gamla Näsby

Trygg, pålitlig och en väldigt professionell mäklare. Rekommenderar starkt!

Wimon D
Charlottesborg

Ödmjuk. Inlyssnande, visning på obekväma tider, försöker verkligen få till bra lösningar på ett stort problem. Okonventionell. Ja rekommenderas å det varmaste!

Leith A
Sålde sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
Hammar

Det är inte första gången jag säljer en bostad med Burim, känner mig lika trygg som första gången.